Κάποια στοιχεία για αυτή την λειτουργία που άντλησα από φυλλάδια ηχογραφήσεων.
Το 1761, ο Χάυντν είχε εισέλθει στην υπηρεσία της οικογένειας Εστερχάζι, όπου ο Καπελλμάιστερ υπεύθυνος για την εκκλησιαστική μουσική ήταν ο ηλικιωμένος Γκρέγκορ Βέρνερ (1693–1766). Φυσικά, μετά τον θάνατο του ηλικιωμένου, ο Χάυντν τον αντικατέστησε και, για να γιορτάσει την προαγωγή του, συνέθεσε την Missa Cellensis in honorem Beatissimae Virginis Mariae την πιο μεγάλη και μεγαλοπρεπή από όλες τις λειτουργίες του.
Ίσως για πρώτη φορά σε μια λειτουργία πειραματίζεται με ποικιλία διαφορετικών στυλ αφού οι αυστηρές χορωδιακές φούγκες συνυπάρχουν με λυρικές άριες.
Η ηχογράφηση και η εκτέλεση είναι εξαιρετικές άλλωστε το όνομα του Rene Jacobs αποτελεί εγγύηση. Εκτός των άλλων η ανάρτηση του @sonorous ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να εντρυφήσω στην θρησκευτική μουσική του Haydn. Θέλω μόνο να παρατηρήσω ότι και παλαιότεροι που έχουν ηχογραφήσει το έργο όπως είναι ο Richard Hickok, o Simon Preston και ο Helmut Rilling ήταν απόλυτα επαρκείς.
Με αφορμή τα παραπάνω.
Θαυμάσιες ερμηνείες παλαιοτέρων ηχογραφήσεων κάποιες φορές εμποδίζουν την παρουσίαση κάποιων νέων που είναι ικανοποιητικές. Για παράδειγμα άκουσα πρόσφατα τρία πολυπαιγμένα αριστουργήματα σε μια ηχογράφηση.
Μου άρεσαν οι εκτελέσεις των συμφωνιών No. 35 Haffner και No. 36 Linzer και ήταν εξαίρετη η συνεργασία στο 3το κονσέρτο για βιολί μεταξύ του Emelyanyanchev και της ορχήστρας με τον βιολιστή Aylen Pritchin.
Ήχος καθαρός, ερμηνεία επιτυχημένη με ζωντάνια και ακρίβεια. Δεν βαρέθηκα ούτε μια στιγμή αλλά δεν μπορώ να την κατατάξω στις εξαιρετικές

Το 1761, ο Χάυντν είχε εισέλθει στην υπηρεσία της οικογένειας Εστερχάζι, όπου ο Καπελλμάιστερ υπεύθυνος για την εκκλησιαστική μουσική ήταν ο ηλικιωμένος Γκρέγκορ Βέρνερ (1693–1766). Φυσικά, μετά τον θάνατο του ηλικιωμένου, ο Χάυντν τον αντικατέστησε και, για να γιορτάσει την προαγωγή του, συνέθεσε την Missa Cellensis in honorem Beatissimae Virginis Mariae την πιο μεγάλη και μεγαλοπρεπή από όλες τις λειτουργίες του.
Ίσως για πρώτη φορά σε μια λειτουργία πειραματίζεται με ποικιλία διαφορετικών στυλ αφού οι αυστηρές χορωδιακές φούγκες συνυπάρχουν με λυρικές άριες.
Η ηχογράφηση και η εκτέλεση είναι εξαιρετικές άλλωστε το όνομα του Rene Jacobs αποτελεί εγγύηση. Εκτός των άλλων η ανάρτηση του @sonorous ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να εντρυφήσω στην θρησκευτική μουσική του Haydn. Θέλω μόνο να παρατηρήσω ότι και παλαιότεροι που έχουν ηχογραφήσει το έργο όπως είναι ο Richard Hickok, o Simon Preston και ο Helmut Rilling ήταν απόλυτα επαρκείς.
Με αφορμή τα παραπάνω.
Θαυμάσιες ερμηνείες παλαιοτέρων ηχογραφήσεων κάποιες φορές εμποδίζουν την παρουσίαση κάποιων νέων που είναι ικανοποιητικές. Για παράδειγμα άκουσα πρόσφατα τρία πολυπαιγμένα αριστουργήματα σε μια ηχογράφηση.
Μου άρεσαν οι εκτελέσεις των συμφωνιών No. 35 Haffner και No. 36 Linzer και ήταν εξαίρετη η συνεργασία στο 3το κονσέρτο για βιολί μεταξύ του Emelyanyanchev και της ορχήστρας με τον βιολιστή Aylen Pritchin.
Ήχος καθαρός, ερμηνεία επιτυχημένη με ζωντάνια και ακρίβεια. Δεν βαρέθηκα ούτε μια στιγμή αλλά δεν μπορώ να την κατατάξω στις εξαιρετικές








