- 17 June 2006
- 49,608
Μέσα στις διάφορες δοκιμές και αποτυχίες ξαφνικά ξεπήδησε το γνωστό ερώτημα κρίσεως
Πως είναι καλύτερα να έχουμε στημένα τα ηχεία μας?
Παράλληλα ?
Με σύγκλιση προς τα μέσα?
Και αν ναι πόση?
Σύγκλιση τόση ώστε να μην βλέπουμε τις πλαϊνές τους πλευρές?
Μήπως λιγότερη και να καθόμαστε ουσιαστικά εντός του τριγώνου και κοντά στην κορυφή?
Ή περισσότερη και να καθόμαστε έξω από το τρίγωνο?
Μετά από τα τελευταία χρόνια ακρόαση σε σύγκλιση και θέση ακρόασης ακριβώς στην κορυφή έχω αρχίσει να προβληματίζομαι
Στη θέση αυτή τις περισσότερες φορές τα ηχεία εξαφανίζονται στο χώρο και έχω ένα αξιοπρεπέστατο βάθος εικόνας και μεγάλη έκταση χαμηλού.
Αν προσπαθήσω να προσομοιάσω την άλλη περίπτωση, δηλαδή αλλάζοντας τη θέση ακρόασης πιό μπροστά, δηλ. εντός του τριγώνου τότε τα ηχεία εμφανίζονται στο χώρο δημιουργώντας περισσότερα επίπεδα βάθους, αλλά το χαμηλό περιορίζεται. Αντίστροφα αυξάνεται η αίσθηση του ότι "μπαίνεις" στη μουσική.
Πλησιάζοντας ακόμα περισσότερο προσεγγίζουμε την αίσθηση των ακουστικών με περιορισμό του βάθους και άπλωμα προς τα δεξιά αριστερά της εικόνας και ταυτόχρονο ανέβασμά της....
Θα μου πείτε καλά όλα αυτά.
Λίγο πολύ γνωστά και όλοι τα ακούσαμε...
Αλλά υπάρχει κάποιο "πρέπει" στην υπόθεση?
Πως είναι καλύτερα να έχουμε στημένα τα ηχεία μας?
Παράλληλα ?
Με σύγκλιση προς τα μέσα?
Και αν ναι πόση?
Σύγκλιση τόση ώστε να μην βλέπουμε τις πλαϊνές τους πλευρές?
Μήπως λιγότερη και να καθόμαστε ουσιαστικά εντός του τριγώνου και κοντά στην κορυφή?
Ή περισσότερη και να καθόμαστε έξω από το τρίγωνο?
Μετά από τα τελευταία χρόνια ακρόαση σε σύγκλιση και θέση ακρόασης ακριβώς στην κορυφή έχω αρχίσει να προβληματίζομαι
Στη θέση αυτή τις περισσότερες φορές τα ηχεία εξαφανίζονται στο χώρο και έχω ένα αξιοπρεπέστατο βάθος εικόνας και μεγάλη έκταση χαμηλού.
Αν προσπαθήσω να προσομοιάσω την άλλη περίπτωση, δηλαδή αλλάζοντας τη θέση ακρόασης πιό μπροστά, δηλ. εντός του τριγώνου τότε τα ηχεία εμφανίζονται στο χώρο δημιουργώντας περισσότερα επίπεδα βάθους, αλλά το χαμηλό περιορίζεται. Αντίστροφα αυξάνεται η αίσθηση του ότι "μπαίνεις" στη μουσική.
Πλησιάζοντας ακόμα περισσότερο προσεγγίζουμε την αίσθηση των ακουστικών με περιορισμό του βάθους και άπλωμα προς τα δεξιά αριστερά της εικόνας και ταυτόχρονο ανέβασμά της....
Θα μου πείτε καλά όλα αυτά.
Λίγο πολύ γνωστά και όλοι τα ακούσαμε...
Αλλά υπάρχει κάποιο "πρέπει" στην υπόθεση?