Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Re: Versus

κι εγώ υπέρμαχος της οξύτητας/ευκρίνειας των φακών σαν το Βασίλη, είναι το πρώτο κριτήριο σε ένα νέο φακό. έχω στείλει πίσω πολλούς φακούς με 5άστερα reviews, γιατί δεν ήταν αρκετά οξείς τέρμα ανοιχτοί, ένας από αυτούς ήταν και ο olympus 75/1.8 μαύρος πριν από αρκετά φεγγάρια, κι έχω δει διαφορές από κόπια σε κόπια, περιέργως συχνότερα σε olympus φακούς (πχ. 45/1.8,12/2). Την προηγούμενη βδομάδα έστειλα πίσω έναν sony 24-70GM, γιατί ενώ είχε καλό contrast στο 2.8 η ευκρίνεια ήταν χειρότερη από τον tamron 70-200 στα 70mm/2.8, και ακόμα και σε σύγκριση με τον sony 24-240FE ήταν παρόμοιος, ίσως και ένα κλικ χειρότερος, στα 24mm/2.8 (ο άλλος στο f3.5 φυσικά).
 
Re: Versus

Ναι αν κάποιος λατρεύει να κοιτάει τις φώτος pixel pixel τότε σαφώς μετράει πολύ η ποιότητα του φακού, προσωπικά ποτέ δεν με ένοιαζε η απόλυτη ευκρίνεια ενός φακού, ελάχιστα κάνω ζουμ και ελάχιστα crop, κοιτάω τις φώτος σφαιρικά και σαν σύνολο όχι μεμονωμένες λεπτομέρειες. Φυσικά ο καθένας μας έχει άλλη άποψη. Οι φώτος που έβαλε ο Βασίλη είναι μια χαρά στα δικά μου μάτια, δεν θα τις έκανα εκτύπωση αφίσας και στην οθόνη του υπολογιστή ή τυπωμένες σε μια κορνίζα είναι κάτι παραπάνω από καλές. Τώρα αν πληρωνόμουν για αυτό, αν τύπωνα αφίσες και αν έκανα σχεδόν αποκλειστικά sport ε ναι τότε δεν θα με κάλυπταν....

Υ.Γ. Προσωπικά σε μια φώτο δίνω κυρίως σημασία στο τι δείχνει, στο κάδρο, στις γραμμές, στο αν αποτυπώνει αυτό που ήθελα και σκεφτόμουν, στο αν μου βγάζει κάποιο συναίσθημα και στο αν έχει αρεστά στα μάτια μου χρώματα..ο θόρυβος και το απόλυτο sharpness περνάνε σε δεύτερη μοίρα, με ενδιαφέρουν μεν άλλα δεν είναι τόσο σημαντικά για αυτό που ζητάω στην φωτογραφία....Τις καλύτερες φωτογραφίες μου τις έχω τραβήξει με την Nikon D300 με την ''άθλια'' ανάλυση των 12mp και με αισθητό θόρυβο ακόμα και σε iso 400...
 
Re: Versus

B1VuFX.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=sSr2Gey1dZg

SfDGas.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=5B9ZVmpfqRA&t=16s
 
Απάντηση: Versus

ααα ρε samsung εκει που αρχιζε το παιχνιδι (και ειχες βαλει γκολ απο τα αποδυτηρια) τα παρατησες...
 
Re: Versus

καλά, ο samsung 16-50pz είναι κλάσεις ανώτερος από τον αντίστοιχο sony.. ας βάλει τον ίδιο φακό με αντάπτορα
 
Re: Versus

καλά, ο samsung 16-50pz είναι κλάσεις ανώτερος από τον αντίστοιχο sony.. ας βάλει τον ίδιο φακό με αντάπτορα

Ναι ουσιαστικά ποιο πολύ κρίνουμε την απόδοση του φακού παρά την απόδοση της μηχανής...ο Samsung 16-50 είναι πράγματι καλύτερος από τον αντίστοιχο sony τόσο σε ποιότητα εικόνας άλλα και σε ταχύτητα AF...οπότε το παραπάνω συγκριτικό ψιλοαδικεί την Sony...
 
Re: Versus

Ναι ουσιαστικά ποιο πολύ κρίνουμε την απόδοση του φακού παρά την απόδοση της μηχανής...ο Samsung 16-50 είναι πράγματι καλύτερος από τον αντίστοιχο sony τόσο σε ποιότητα εικόνας άλλα και σε ταχύτητα AF...οπότε το παραπάνω συγκριτικό ψιλοαδικεί την Sony...

Πιο δίκαιη σύγκριση δεν γίνεται. Αντίστοιχοι φακοί 16-50 powerzoom και στις δύο μηχανές.
 
Re: Versus

Προσωπικά βλέπω διαφορές στην έκθεση, δεν ξέρω τι ρυθμίσεις είχαν αλλά αν δείτε π.χ. κάτω δεξιά μέσα στην αψίδα ή την ταμπέλα που γράφει washington... είναι καταφανής η διαφορά, οπότε λογικό να δείχνει ότι έχει καλύτερο κοντράστ η 6500. Πέραν αυτού βέβαια υπάρχει και η διαφορά στο μέγεθος των αισθητήρων.
 
Re: Versus

Καταφανής είναι η διαφορά, αλλά δεν είναι η τυχόν διαφορά έκθεσης ο λόγος για τη διαφορά στην ευκρίνεια, ούτε το μέγεθος αισθητήρα αυτό καθ' αυτό.

XvtTfg.jpg
 
Re: Versus

Γι' αυτό έγραψα "το μέγεθος αισθητήρα αυτό καθ' αυτό".

Το 6K>4K της α6300 είναι που δίνει την ευκρίνεια στη σύγκριση με την α7sII, άσχετα αν η τελευταία έχει μεγαλύτερο αισθητήρα.
 
Re: Versus

η α6300/α6500 σε συνδυασμό με τον sigma 18-35/1.8 ισοπεδώνει τα πάντα. Για να δούμε μήπως η GH5 κάνει την έκπληξη
 
Re: Versus

Καταφανής είναι η διαφορά, αλλά δεν είναι η τυχόν διαφορά έκθεσης ο λόγος για τη διαφορά στην ευκρίνεια, ούτε το μέγεθος αισθητήρα αυτό καθ' αυτό.

http://imageshack.com/a/img924/9864/XvtTfg.jpg

Γιάννη το ξανάβαλες αυτο παλιά .. αλλά το συγκεκριμένο screenshot με τιποτα δεν ειναι ενδεικτικό για την διαφορά a7s vs a6300 @4Κ .

Ειναι σίγουρα 4Κ η λήψη της A7s II ?.

H μεγάλη διαφορά είναι λόγω του 1,5Χ πιο ευρυγώνιου κάδρου, (φαίνεται να χρησιμοποίησε το ίδιο εστιακό μήκος !!) + πιθανόν ανεστίαστη η A7s .. και φανερά κουνημένη .. τι είναι αυτά τα μαύρα πάνω και αριστερά στον στύλο ?? !! και γιατί φαίνεται στραπατσαρισμένο και διπλό το καπάκι του στύλου ;)

Aυτό που λες οτι υπερέχει μια 6Κ λήψη αφου μετατραπει σε 4Κ απο μια "αγνή" 4Κ ισχύει αλλά οι διαφορές είναι 10X μικρότερες απότι εδώ ..
 
Re: Versus

Η διαφορά πολύ συχνά σοκάρει στις συγκρίσεις. Τόσο πολύ σοκάρει που αυθόρμητα ο εγκέφαλος προσπαθεί να βρει εξηγήσεις αλλού κι αλλού ενώ η αλήθεια βρίσκεται οφθαλμοφανής μπροστά του.

Σε τρίποδο είναι και οι δυο μηχανές, με τον ίδιο ζουμ φακό.
Η α6300 είναι πάνω στο hotshoe της α7sII, γι' αυτό και η μικρή διαφορά της οπτικής γωνίας.

https://www.youtube.com/watch?v=EUmea12n9Nk
 
Re: Versus

πάντως σε σχέση με την Α7rII δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά. Θα έλεγα μπακαλίστικα ότι η α6300 έχει ένα 10-15% καλύτερο 4Κ. Πρέπει κάποια στιγμή να κάνω ένα συγκριτικό
 
Re: Versus

Εννοείς όταν είναι σε aps-c mode η α7rII, γιατί σε ff πέφτει κατακόρυφα η απόδοσή της.
Ουσιαστικά σε δεσμεύει η α7rII μόνιμα στο κροπ.
Και δεν προσφέρει και 100p.

Το ff 4K της α7sIΙ είναι καλύτερο από το ff 4K της α7rII.
Και η α7sII προσφέρει και 100p.