Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Re: Versus

Αλλωστε γιατι να την αγορασουν αν ειναι ηδη καλυμμενοι;;
Γιατι υπαρχουν κ επαγγελματιες που απευθύνονται σε niche πελατες κ πρεπει να κοιτανε μπροστα κ να μην μενουν πισω στην εξελιξη

Θεωρητικά για τον ίδιο λόγο που αγοράζει κάποιος έναν petsval ή εκείνους τους lensbaby. Μόνο που αυτές οι αγορές έχουν να προσφέρουν κάτι στο δημιουργικό κομμάτι, θα τραβήξεις 5-10 καρέ έξω από την πεπατημένη (για τους niche πελάτες σου). Η Α9 όμως τι ουσιαστικό έχει να προσφέρει στον επαγγελματία των μυστηρίων που θα τη βάλει στην τσάντα του μαζί με το Nikon / Canon σύστημά του;
 
Re: Versus

Θεωρητικά για τον ίδιο λόγο που αγοράζει κάποιος έναν petsval ή εκείνους τους lensbaby. Μόνο που αυτές οι αγορές έχουν να προσφέρουν κάτι στο δημιουργικό κομμάτι, θα τραβήξεις 5-10 καρέ έξω από την πεπατημένη (για τους niche πελάτες σου). Η Α9 όμως τι ουσιαστικό έχει να προσφέρει στον επαγγελματία των μυστηρίων που θα τη βάλει στην τσάντα του μαζί με το Nikon / Canon σύστημά του;

Τελείως αθόρυβη, μη ενοχλητική λειτουργία και eye af-c. Υπάρχει κ το πλεονέκτημα του μικρού μεγέθους βάρους αλλά αυτό θα έλεγα είναι υποκειμενικό
 
Re: Versus

Τελείως αθόρυβη, μη ενοχλητική λειτουργία και eye af-c. Υπάρχει κ το πλεονέκτημα του μικρού μεγέθους βάρους αλλά αυτό θα έλεγα είναι υποκειμενικό

Μα αν ήταν κρίσιμα αυτά τα χαρακτηριστικά, οι Α9 θα αντικαθιστούσαν τις DSLR... χθες. Εδώ λέμε όμως ότι κάποιοι λίγοι μόνο τις έχουν πάρει ως συμπληρωματικές.
Και βέβαια δε νομίζω ότι έχει κάποιο πλεονέκτημα ούτε κερδίζει κάποιο niche κοινό ο φωτογράφος που έχει αθόρυβη ή μικρότερη μηχανή.
 
Re: Versus

Έχετε αναρωτηθεί γιατί οι ιερείς μισούν σε ( ) τους φωτογράφους; το Ένα είναι η φασαρία των μηχανών τους.
.. πρόσφατα σε μυστήριο έδωσα συγχαρητήρια στον ιερέα για το μυστήριο, πραγματικά ήταν πολύ καλός. Γύρισε και μου είπε εγώ σε ευχαριστώ δε κατάλαβα καν ότι φωτογράφιζες δεν ενόχλησες καθόλου, αλήθεια γιατί δεν ακουγόταν η μηχανή σου; ... Sony α9 και Sony α6500.
 
Re: Απάντηση: Versus

Παιδιά μην αρχίζουμε τις υπερβολές.

Αλλοι ενθουσιαστηκαν με αυτα τα χαρακτηριστηκα...Αλλοι τα προσπερνουν...Ο καθενας οπως το δει -bye-
 
Re: Versus

Εβλεπα σημερα φωτογραφιες jpg απο μια βαπτιση οπου υπηρχαν 2 φωτογραφοι. Ενας με D800 και τον 70-200 2.8 κ ο αλλος με Canon 5DmIII κ τον 24-70 2,8 κ μου εκανε μεγαλη εντυπωση ποσα καθαρο αρχειο κ με περισσοτερη λεπτομερεια εβγαζε η Canon σε ISO3200 ενω η Nikon εβγαζε grain απο ISO2000 (ειδικα σε out of focus shadows και mid tones).
 
Re: Versus

Εβλεπα σημερα φωτογραφιες jpg απο μια βαπτιση οπου υπηρχαν 2 φωτογραφοι. Ενας με D800 και τον 70-200 2.8 κ ο αλλος με Canon 5DmIII κ τον 24-70 2,8 κ μου εκανε μεγαλη εντυπωση ποσα καθαρο αρχειο κ με περισσοτερη λεπτομερεια εβγαζε η Canon σε ISO3200 ενω η Nikon εβγαζε grain απο ISO2000 (ειδικα σε out of focus shadows και mid tones).


φυσικά και σου κάνει εντύπωση. Και σε μας κάνει. Ή ο φωτογράφος δεν έχει καλή τεχνική ή η συμπίεση που έχει επιλέξει έχει κάνει μαντάρα τα αρχεία του.
 
Re: Versus

φυσικά και σου κάνει εντύπωση. Και σε μας κάνει. Ή ο φωτογράφος δεν έχει καλή τεχνική ή η συμπίεση που έχει επιλέξει έχει κάνει μαντάρα τα αρχεία του.

Απο οτι βλεπω τα αρχεια της Canon ειναι γυρω στα 6-8mb οι περισσοτερες ενω της Nikon 20mb! Για παραδειγμα η πρωτη φωτο της Nikon με ISO 1250 και 50% crop, η 2η της Canon με ISO3200 κ πολυ μεγαλυτερο crop

View attachment 143779View attachment 143780

Η τεχνικη πως μπορει να επηρεασει τον θορυβο; Παντως γενικα ειχε τις περισσοτερες out of focus :flipout:
 
Re: Versus

αυτό ακριβώς εννοώ ότι τραβά στο γάμο του καραγκιόζη ή ότι έχει φακό που χρειάζεται ρύθμιση και το έχει καταλάβει.
Δεν σημαίνει ότι τώρα που βρήκαμε ένα άτομο με κακά αρχεία από μια μηχανή κορυφαία με κορυφαίο φακό θα ξαναγράψουμε την ποιότητα αρχείου μιας μηχανής που παρουσιάστηκε πριν 2 χρόνια. Το πρόβλημα θα αναζητήσουμε στο φωτογράφο ή στην κακή κατάσταση του εξοπλισμού του.
 
Re: Versus

Δεν σημαίνει ότι τώρα που βρήκαμε ένα άτομο με κακά αρχεία από μια μηχανή κορυφαία με κορυφαίο φακό θα ξαναγράψουμε την ποιότητα αρχείου μιας μηχανής που παρουσιάστηκε πριν 2 .

Φυσικά κ όχι. Απλά όπως είπα μου έκανε εντύπωση κ περίμενα από κάποιον που ξέρει τις μηχανές να επιβεβαιώσει το παράξενο της υπόθεσης, όπως έκανες εσύ δηλαδή Βλάση 👍
 
Απάντηση: Re: Versus

Σοβαρή σύγκριση δεν γίνεται σε αρχεία jpeg όπου ο καθένας έχει περάσει προσωπικές ρυθμίσεις, δεν ξέρεις τι φίλτρο θορύβου έχει περασμένο και ένα σωρό αλλά που επηρεάζουν το τελικό αρχείο, επίσης η τεχνική παίζει σπουδαίο ρόλο π.χ. αν o ένας έχει υποφωτίσει τη σκηνή 1 στοπ θα εμφανιστεί λογικά και μεγαλύτερος θόρυβος, σημαντικό ρόλο παίζει και η κατάσταση του εξοπλισμοϋ, με λίγα λόγια αυτά που είπε ο Βλάσσης εϊναι ολόσωστα, δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να κρίνεις εξοπλισμό σε τέτοιες συνθήκες εκτός και αν τον χρησιμοποιεί ο ίδιος φωτογράφος με την ίδια τεχνική και έχει ρυθμίσει και τις δυο μηχανές με παρόμοια settings.
 
Re: Versus

ok ευχαριστω για την διευκρινηση. Τελικα βρηκα κ τα raw της Nikon: 304.000+ shutter count
 
Απάντηση: Versus

Συνήθως δίνουν - άν δίνουν - στον πελάτη αρχεία jpeg είτε συμπιεσμένα και μικρά για να κάνει επιλογή είτε τραβούν στην μία κάρτα raw και στην άλλη jpeg medium ή small (τα οποία δίνουν στον πελάτη)
Άλλες φορές κάνουν resize με συνήθως άθλια αποτελέσματα, ειδικά εάν πρόκειται για περιστασιακούς φωτογράφους τραβηχτές του Σαββατοκύριακου..
 
Re: Versus

Καλησπέρα.

Ερώτηση. Έχω δει συγκρίσεις της xt2 με 7200 και 6500.

Υπάρχει κανένας που να έχει κάνει τη μετάβαση από 7200 σε xt2 ή ακόμα και σε xt20 να πει τι του λείπει; αν του λείπει κάτι και γενικά που υπερέχει και υστερεί;
 
Re: Versus

Σύντομα μέλος θα κάνει τη μετάβαση από 7200 σε Χ-Τ20 οπότε θα μας πει με σιγουριά.

κι εγώ σκέφτομαι την αλλαγή. Και μάλιστα με διπλό σώμα κι όχι ένα. Και γι αυτό είχα στην κατοχή μου μια ΧΤ1 και μια ΧΤ2 από εταιρεία τηλεοπτικών παραγωγών όλη την εβδομάδα και τις οποίες επέστρεψα την Κυριακή στην Αθήνα. Σίγουρα θα φύγω από το Μ4/3. Από εκεί και πέρα πρέπει να συνηθίσει κανείς ένα άλλο τρόπο δουλειάς. Πρέπει να τον συνηθίσει διότι αλλιώς είσαι λιγότερο παραγωγικός και μάλιστα αρκετά. Αν συμβεί αυτό εκτιμώ ότι τέλος πάντων θα το παλέψεις. Όμως εκεί που η απόσταση είναι μεγάλη είναι στις μεγάλες εστιακές αποστάσεις. Από τον κοντό τηλεφακό μέχρι τον πολύ μακρύ τηλεφακό η απόσταση με τη ΝΙΚΟΝ και πολύ περισσότερο με την CANON είναι ακόμη πολύ μεγάλη, τόσο που σίγουρα επηρεάζει τον τρόπο εργασίας σου. Ξεκινώντας από το κράτημα της μηχανής, που εντάξει παλεύεται για 20 λπτ αλλά να συγκρίνει το κράτημα μιας 7200/750 με βαρύ τηλεφακό πάνω της και κράτημα για ώρες σε σχέση με το κράτημα ενός 100-400 ή του 50-140 πάνω στην ΧΤ2 δεν γίνεται. Ούτε το focus tracking συγκρίνεται, εκτός κι αν εγώ δεν μπορώ να συντονιστώ με τη μηχανή. Μου έλειψε βέβαια το λιλιπούτειο μέγεθος των Μ4/3. Μην το ξεχνούμε...
 
Re: Versus

Το θέμα εργονομίας συμφωνώ δεν συγκρίνεται. Μιλάω κυρίως για θέμα απόδοσης και εικόνας. Πχ για τοπία και νυχτερινά πως συμπεριφέρεται συγκριτικά με την 7200 που είναι καλή θεωρώ σε αυτόν το τομέα.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Re: Versus

Το θέμα εργονομίας συμφωνώ δεν συγκρίνεται. Μιλάω κυρίως για θέμα απόδοσης και εικόνας. Πχ για τοπία και νυχτερινά πως συμπεριφέρεται συγκριτικά με την 7200 που είναι καλή θεωρώ σε αυτόν το τομέα.




Sent from my iPhone using Tapatalk

δυστυχώς δεν τράβηξα καθόλου τέτοια θέματα... σε ποιότητα εικόνας δεν έχω επιφυλάξεις ότι θα είναι εξαιρετική. Δεν θα είναι ίδια ή παρόμοια τα αρχεία με εκείνα της 7200 ή των άλλων ΝΙΚΟΝ, αλλά θα είναι διαφορετικά. Εξαιρετικά θα είναι. Από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να σκάψεις στα σκοτεινά στο raw αρχείο όπως γίνεται μέχρι τώρα με τις ΝΙΚΟΝ και προσφάτως με τις SONY αλλά ίσως να μη χρειάζεται καθόλου.

Είναι άλλο οικοσύστημα πάντως...

υστ. Μακάρι η SIGMA να κυκλοφορούσε τον 135 1.8 και σε Χmount.