supersonic
Μέλος Σωματείου
- 17 June 2006
- 49,609
Mα και τα πιανιστικά κατα μονας ειναι... Οι δε δασκάλες...αλλά που να καταλάβουν τα λιγούρια![]()
Mα και τα πιανιστικά κατα μονας ειναι... Οι δε δασκάλες
το εμπνέουν ακόμα περισσότερο...
... σας καλώ να αναρωτηθείτε επίσης κατά πόσον κάποιες ερμηνείες (με τις τεράστιες -σε καλλιτεχνικό μέγεθος- αυτές ορχήστρες ) δεν ήταν by default που λέμε στο χωριό μου ... δηλ. το Βερολίνο περίμενε τον Φον για να παίξει Μάλερ ; Ακούστε την , πολλαπλώς εγκωμιασθείσα, ενάτη του... μετά ακούστε και την αντίστοιχη του Μπαρμπιρόλι κάποια χρόνια πριν, πάλι με Βερολίνο. Όποιος το κάνει, παρακαλείται να μου πει τι παρατήρησε ....
... έχω μία εντύπωση ότι κάποιοι άλλοι που ερμήνευσαν σχεδόν τα πάντα, κατά καιρούς έτυχαν των δυσμενών σχόλιων σου, του τύπου ''όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει'' ...
ξεκολλάτε βρε με τα εμβατήρια, τις ορχήστρες και τους μαέστρους.
η ζωή είναι αλλού: στην όπερα, στη μουσική δωματίου και στη φιλολογία πιάνου :grandpa:
Η Αναφορά,οντως-Ελέφαντας είσαι-έγινε γιά την Συμπάθεια τού Δαμιανού τον Haitink,ο οποίος εχει κάνει και ενδιαφέροντα πράγματα αλλά γενικά σπανιότατα ,γιά μένα,υπήρξε πρώτη επιλογή(Ισως στην 13 τού Σοστακόβιτς).Kαι διατηρώ την ιδια εντύπωση γι´αυτόν.Μπορεί να κάνω και λάθος.
Ο Karajan ομως,κατά την γνώμη μου ανήκει στίς Μουσικές Ιδιοφυϊες τού 20ού Αιώνα(οπως αντιστοίχως ο Richter ή ο Gould στο πιάνο) και φυσικά δέν ασχολούμαι μέ το Ποιός ήταν,αλλά το τι δημιούργησε.Αλλως τε πολλοί Σολίστ και Διευθυντές Ορχήστρας πρόσεχαν το Image τους.Δεν ειναι ο μόνος.
Κύριε Σούρλα,
Δεν είναι και πολύ κακός ο Haitink. Συμφωνώ με την 13η του Shostakovich. Πολλοί καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι μετά το καρδιακό έμφραγμα που υπέστη, έφτασε την τέχνη του σε άλλες διαστάσεις. Έχει όμως το ενδιαφέρον του. Οι ηχογραφήσεις του με την Concertgebouw και με την ιδιαίτερη φροντίδα που έδειχνε η Ολλανδική Phillips στις ηχογραφήσεις του έχουν την ομορφιά τους. Τα χάλκινα π.χ. στην 5η του Mahler είναι από άλλο πλανήτη. Επιμέρους στοιχεία βέβαια και όχι το σύνολο όπου είναι άλλο πράγμα.
Απο όσο γνωρίζω έχετε συνδρομή στο Digital Concert Hall της Φιλαρμονικής του Βερολίνου. Σας ενθαρίνω να δείτε και να ακούσετε την 7η του Mahler με τον 80χρονο Hatink. Δεν θα χάσετε και πιστεύω ότι θα σας αρέσει...
Απλή σύσταση, δεν θέλω να σας κάνω fan του Haitink :BDGBGDB55:. Αν το τολμήσετε θα ήθελα να ακούσω εντυπώσεις.
πάντως οφείλουμε να ζητήσουμε συγνώμη....
αυτή η μουσική δωματίου .... σας θαυμάζω ....τι γερά νεύρα![]()
Kαι η Jazz ,συχνά,Δωματίου είναι Ξάδελφε.:grandpa:
Δέν λέμε πώς μάς κλειδώνουν στο Δωμάτιο και πετάνε και το κλειδί έξω.![]()
αγόρι μου ( είσαι ένα μήνα μικρότερος ) , η τζαζ που ακούς εσύ είναι δωματίου ( κάτι ECM και κάτι ανατολικοί )![]()
Kαι η Jazz ,συχνά,Δωματίου είναι Ξάδελφε.:grandpa:
Μπά μήν το λές Δευτερε Θείο.
Και τά Αμερικανά τού 50-60 πολλάκις συγκροτούσαν Trio ή Κουαρτέτα,πέρα απο τις Μεγάλες Μπάντες.:grandpa:
ναι ρε συ ο αριθμός πράγματι παρέπεμπε σε κάτι τέτοιο , αλλά η δύναμη , η ενέργεια , το drive δεν τα βρίσκω εγώ στην μουσική δωματίου ( άλλωστε και chamber rock υπάρχει αλλά ξέρεις τι χασμουρητό τραβάς ; )![]()
Ναι,αλλα εχει ντραμς...φανταζεσαι πως ακουγονται αυτα σε ενα δωματιο????
(συγγνωμη και απο μενα!!)![]()
Κάποια στιγμή ,ισως να βρείς παρόμοια με αυτά πού περιγράφεις και στην Κλασσική-λεγόμενη-Μουσική Δωματίου.
Ξέρω οτι τα τελευταια Κουαρτέτα τού Beethoven ατύχησαν στις ακροάσεις σου,αλλά προσωπικά οση απόλαυση μού προσφέρει ο Coltrane αλλη τοση μου προσφέρουν τά Κουαρτέτα τού Shostakovich και τού Bartok.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.