Συμφέρουσα Πρόταση αγοράς ....

... σας καλώ να αναρωτηθείτε επίσης κατά πόσον κάποιες ερμηνείες (με τις τεράστιες -σε καλλιτεχνικό μέγεθος- αυτές ορχήστρες ) δεν ήταν by default που λέμε στο χωριό μου ... δηλ. το Βερολίνο περίμενε τον Φον για να παίξει Μάλερ ; Ακούστε την , πολλαπλώς εγκωμιασθείσα, ενάτη του... μετά ακούστε και την αντίστοιχη του Μπαρμπιρόλι κάποια χρόνια πριν, πάλι με Βερολίνο. Όποιος το κάνει, παρακαλείται να μου πει τι παρατήρησε ....


Παρατήρησα ότι ο Καραγιαν (2η live) πήγε πιο πέρα και δεν τίθεται σε οποιαδήποτε σημείο αμφισβήτηση της εξαιρετικής ερμηνείας του Barbiroli. Έχουν μεσολαβήσει όμως περίπου 20 χρόνια και η ορχήστρα είχε άλλο δέσιμο και εξάσκηση τέτοια που όλο και πιο πολύ της πήγαινε ο Mahler. O Barbiroli πάλεψε, ήξερα την στραουσική γερμανίλα που είχε η ορχήστρα και προσπάθησε πετυχημένα να την φέρει δίπλα στο κόσμο της 9ης Mahler (για μένα υπάρχει η 9η και οι άλλες μια και είναι πολύ ξεχωριστή συμφωνία ενώ στις άλλες υπάρχουν κρίκοι που μπορείς να τις συνδέσεις). Παρόλα αυτά επιτρέψτε μου να εκφράσω ότι η 9η με την Ηalle του Manchester (η ορχήστρα του Barbiroli) είναι πιο ενδιαφέρουσα από την εκδοχή του Βερολίνου.

Την περίοδο του Barbiroli ο Mahler ίσως ήταν ακόμα λίγο Avant-garde ή μόλις άρχισε να ξεφεύγει από αυτό.

Και όχι δεν περίμενε τον Karajan η Φιλαρμονική του Βερολίνου για τον Mahler. Δεν είναι μόνο ο Barbiroli (στον οποίο ο Karajan είχε μεγάλη εκτίμηση και του διέθετε την ορχήστρα με άνεση σε ότι ρεπερόριο ήθελε) αλλά και πολλοί άλλοι. Ο Jochum πχ είχε ερμηνεύσει μαζί τους τα τραγούδια της γης από ότι θυμάμαι και φαντάζομαι και άλλοι πολλοί. Ακόμα και ο Bernstein ερμήνευσε στην μοναδική του παρουσία με την Φιλαρμονική την 9η του Mahler. Αλλά για να είμαστε 100% ειλικρινείς ο Mahler έλαμψε στο Βερολίνο πλήρως επί Abbado

Η ορχήστρα του Βερολίνου από default ήταν μεγάλη με την παράδοση της και έγινε ακόμα μεγαλύτερη υπό τον Καραγιάν όπου αδιαμφισβήτητα ήταν η σπουδαιότερη ορχήστρα του κόσμου. Κάτι πρέπει να είχε κάνει και αυτός...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συμφέρουσα Πρόταση αγοράς ....

... έχω μία εντύπωση ότι κάποιοι άλλοι που ερμήνευσαν σχεδόν τα πάντα, κατά καιρούς έτυχαν των δυσμενών σχόλιων σου, του τύπου ''όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει'' ...

Η Αναφορά,οντως-Ελέφαντας είσαι:flipout:-έγινε γιά την Συμπάθεια τού Δαμιανού τον Haitink,ο οποίος εχει κάνει και ενδιαφέροντα πράγματα αλλά γενικά σπανιότατα ,γιά μένα,υπήρξε πρώτη επιλογή(Ισως στην 13 τού Σοστακόβιτς).Kαι διατηρώ την ιδια εντύπωση γι´αυτόν.Μπορεί να κάνω και λάθος.
Ο Karajan ομως,κατά την γνώμη μου ανήκει στίς Μουσικές Ιδιοφυϊες τού 20ού Αιώνα(οπως αντιστοίχως ο Richter ή ο Gould στο πιάνο) και φυσικά δέν ασχολούμαι μέ το Ποιός ήταν,αλλά το τι δημιούργησε.Αλλως τε πολλοί Σολίστ και Διευθυντές Ορχήστρας πρόσεχαν το Image τους.Δεν ειναι ο μόνος.
 
Απάντηση: Re: Συμφέρουσα Πρόταση αγοράς ....

ξεκολλάτε βρε με τα εμβατήρια, τις ορχήστρες και τους μαέστρους.
η ζωή είναι αλλού: στην όπερα, στη μουσική δωματίου και στη φιλολογία πιάνου :grandpa:

Πειράζει νάμαστε ´Ολίγον Εθνικοί και Ολίγον Χριστιανίζοντες´κατά πώς λέει στο περίπου και ο Ποιητής??:flipout::flipout:
Koντεύω να πενηνταρίσω πιά και δεν αντέχω τούς Μανιχαϊσμούς.
Δεν αντιλέγω πώς και εγώ πλέον έχω στραφεί στά ´κλειστά έργα´αλλά δεν εγκαταλείπω και τις Μεγάλες Ορχήστρες.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Συμφέρουσα Πρόταση αγοράς ....

Η Αναφορά,οντως-Ελέφαντας είσαι:flipout:-έγινε γιά την Συμπάθεια τού Δαμιανού τον Haitink,ο οποίος εχει κάνει και ενδιαφέροντα πράγματα αλλά γενικά σπανιότατα ,γιά μένα,υπήρξε πρώτη επιλογή(Ισως στην 13 τού Σοστακόβιτς).Kαι διατηρώ την ιδια εντύπωση γι´αυτόν.Μπορεί να κάνω και λάθος.
Ο Karajan ομως,κατά την γνώμη μου ανήκει στίς Μουσικές Ιδιοφυϊες τού 20ού Αιώνα(οπως αντιστοίχως ο Richter ή ο Gould στο πιάνο) και φυσικά δέν ασχολούμαι μέ το Ποιός ήταν,αλλά το τι δημιούργησε.Αλλως τε πολλοί Σολίστ και Διευθυντές Ορχήστρας πρόσεχαν το Image τους.Δεν ειναι ο μόνος.

Κύριε Σούρλα,

Δεν είναι και πολύ κακός ο Haitink. Συμφωνώ με την 13η του Shostakovich. Πολλοί καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι μετά το καρδιακό έμφραγμα που υπέστη, έφτασε την τέχνη του σε άλλες διαστάσεις. Έχει όμως το ενδιαφέρον του. Οι ηχογραφήσεις του με την Concertgebouw και με την ιδιαίτερη φροντίδα που έδειχνε η Ολλανδική Phillips στις ηχογραφήσεις του έχουν την ομορφιά τους. Τα χάλκινα π.χ. στην 5η του Mahler είναι από άλλο πλανήτη. Επιμέρους στοιχεία βέβαια και όχι το σύνολο όπου είναι άλλο πράγμα.

Απο όσο γνωρίζω έχετε συνδρομή στο Digital Concert Hall της Φιλαρμονικής του Βερολίνου. Σας ενθαρίνω να δείτε και να ακούσετε την 7η του Mahler με τον 80χρονο Hatink. Δεν θα χάσετε και πιστεύω ότι θα σας αρέσει...

Απλή σύσταση, δεν θέλω να σας κάνω fan του Haitink :BDGBGDB55:. Αν το τολμήσετε θα ήθελα να ακούσω εντυπώσεις.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Συμφέρουσα Πρόταση αγοράς ....

Κύριε Σούρλα,

Δεν είναι και πολύ κακός ο Haitink. Συμφωνώ με την 13η του Shostakovich. Πολλοί καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι μετά το καρδιακό έμφραγμα που υπέστη, έφτασε την τέχνη του σε άλλες διαστάσεις. Έχει όμως το ενδιαφέρον του. Οι ηχογραφήσεις του με την Concertgebouw και με την ιδιαίτερη φροντίδα που έδειχνε η Ολλανδική Phillips στις ηχογραφήσεις του έχουν την ομορφιά τους. Τα χάλκινα π.χ. στην 5η του Mahler είναι από άλλο πλανήτη. Επιμέρους στοιχεία βέβαια και όχι το σύνολο όπου είναι άλλο πράγμα.

Απο όσο γνωρίζω έχετε συνδρομή στο Digital Concert Hall της Φιλαρμονικής του Βερολίνου. Σας ενθαρίνω να δείτε και να ακούσετε την 7η του Mahler με τον 80χρονο Hatink. Δεν θα χάσετε και πιστεύω ότι θα σας αρέσει...

Απλή σύσταση, δεν θέλω να σας κάνω fan του Haitink :BDGBGDB55:. Αν το τολμήσετε θα ήθελα να ακούσω εντυπώσεις.

Το έχω υπόψιν μου να την ακούσω(την 7η).
Και μάλιστα ειναι στίς άμεσες προτεραιότητές μου.
Απλά στίς δισκογραφικές μου επιλογές ποτέ δεν ήταν πρώτη επιλογή.
 
Last edited:
Kαι η Jazz ,συχνά,Δωματίου είναι Ξάδελφε.:grandpa:
Δέν λέμε πώς μάς κλειδώνουν στο Δωμάτιο και πετάνε και το κλειδί έξω.:flipout::flipout:

αγόρι μου ( είσαι ένα μήνα μικρότερος ) , η τζαζ που ακούς εσύ είναι δωματίου ( κάτι ECM και κάτι ανατολικοί ) :flipout::flipout::flipout:
 
αγόρι μου ( είσαι ένα μήνα μικρότερος ) , η τζαζ που ακούς εσύ είναι δωματίου ( κάτι ECM και κάτι ανατολικοί ) :flipout::flipout::flipout:

Μπά μήν το λές Δευτερε Θείο.:flipout::flipout:
Και τά Αμερικανά τού 50-60 πολλάκις συγκροτούσαν Trio ή Κουαρτέτα,πέρα απο τις Μεγάλες Μπάντες.:grandpa:
 
Μπά μήν το λές Δευτερε Θείο.:flipout::flipout:
Και τά Αμερικανά τού 50-60 πολλάκις συγκροτούσαν Trio ή Κουαρτέτα,πέρα απο τις Μεγάλες Μπάντες.:grandpa:

ναι ρε συ ο αριθμός πράγματι παρέπεμπε σε κάτι τέτοιο , αλλά η δύναμη , η ενέργεια , το drive δεν τα βρίσκω εγώ στην μουσική δωματίου ( άλλωστε και chamber rock υπάρχει αλλά ξέρεις τι χασμουρητό τραβάς ; ) -bye-
 
ναι ρε συ ο αριθμός πράγματι παρέπεμπε σε κάτι τέτοιο , αλλά η δύναμη , η ενέργεια , το drive δεν τα βρίσκω εγώ στην μουσική δωματίου ( άλλωστε και chamber rock υπάρχει αλλά ξέρεις τι χασμουρητό τραβάς ; ) -bye-

Κάποια στιγμή ,ισως να βρείς παρόμοια με αυτά πού περιγράφεις και στην Κλασσική-λεγόμενη-Μουσική Δωματίου.
Ξέρω οτι τα τελευταια Κουαρτέτα τού Beethoven ατύχησαν στις ακροάσεις σου,αλλά προσωπικά οση απόλαυση μού προσφέρει ο Coltrane αλλη τοση μου προσφέρουν τά Κουαρτέτα τού Shostakovich και τού Bartok.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συμφέρουσα Πρόταση αγοράς ....

Ναι,αλλα εχει ντραμς...φανταζεσαι πως ακουγονται αυτα σε ενα δωματιο????:flipout::flipout:

(συγγνωμη και απο μενα!!)-bye-

Και εμείς κάνουμε το Τσέλο Κοντραμπάσσο άμα λάχει και το ακούμε σάν Ντράμς...:flipout::flipout:
Νά το μιλήσουμε και πιό λαϊκά δηλαδή.:flipout::flipout:

Γειά σου Μιχάλη μέ τις συγνώμες σου.Δεν θέμε μπρέ συγνώμες.:guitarist::grinning-smiley-043
 
Κάποια στιγμή ,ισως να βρείς παρόμοια με αυτά πού περιγράφεις και στην Κλασσική-λεγόμενη-Μουσική Δωματίου.
Ξέρω οτι τα τελευταια Κουαρτέτα τού Beethoven ατύχησαν στις ακροάσεις σου,αλλά προσωπικά οση απόλαυση μού προσφέρει ο Coltrane αλλη τοση μου προσφέρουν τά Κουαρτέτα τού Shostakovich και τού Bartok.

Τα κουαρτέτα του Βeethoven ήταν ότι πιό προωθημένο και κοντά στην "κακοφωνία" για τα αυτάκια μου . Ντρέπομαι , αλλά μετά από αυτό ο Γιάννης Χρήστου μου ακούγεται σαν τους beach Boys . Μυστήριο πράγμα η ακοή.....