Συναυλίες Κλασσικής Μουσικής

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,281
Αθήνα
Γενικά ο κύκλος Mahler του Bertini, με την Κολωνία, θεωρείται εκ των κορυφαίων επιλογών, για όποιον ψάχνει κύκλο, και όχι μεμονωμένες επιλογές.
 
Πάντα μιλάμε για ηχογράφηση. Αν είχα ακούσει την συμφωνία ζωντανά με τον Rattle (τον έχω ακούσει πάνω από μια φορά ζωντανά στο Μέγαρο) θα το αισθανόμουνα και εγώ σαν εμπειρία ζωής.

Τον έχω ξανακούσει τον Rattle ζωντανά, με την Berliner, συμπτωματικά μάλιστα ΑΚΡΙΒΩΣ 20 χρόνια πριν από την προχθεσινή συναυλία. Αλλά η αίσθηση δεν είχε καμία σχέση, ο Rattle στον Mahler οργιάζει, λες και γίνεται άλλος άνθρωπος, αφού η παρτιτούρα του δίνει την ελευθερία που χρειάζεται.

Εν τω μεταξύ, από κάποιες συνεντεύξεις του που έχω δει στο παρελθόν, η συγκεκριμένη συμφωνία (6) έχει υπάρξει κεντρικό κομμάτι στη ζωή του, ήταν η πρώτη φορά που διηύθυνε την Berliner σαν guest, και την επέλεξε και για την τελευταία του συναυλία ως διευθυντής της.
 

ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,037
Λάρισα
Ναι, και μάλιστα πολύ προσεγμένο, χωρίς φλυαρίες, σωστή αίσθηση αίθουσας. Στο Apple Music υπάρχει.
Σε φυσικό μέσον, προφανώς σε blu-ray βγήκε? γιατί διαβάζοντας στο σάιτ της εταιρίας το αναφέρε σαν cd, αλλα αναφέρει και έκδοση άτμος.
 
Σε φυσικό μέσον, προφανώς σε blu-ray βγήκε? γιατί διαβάζοντας στο σάιτ της εταιρίας το αναφέρε σαν cd, αλλα αναφέρει και έκδοση άτμος.

Από όσα καταλαβαίνω από το site όχι, μόνο online.
 

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,281
Αθήνα
Αν σκεφτείς δε και ποιος επιλέχθηκε για να μπει σε αυτή την ιερή λίστα διαδεχόμενος τον απερχόμενο Muti, σε πιάνει και μια απογοήτευση, αν όχι απελπισία…

(Να ξεκαθαρίσω, δεν αποκλείω ότι μπορεί να εξελιχθεί σε μεγάλο και τρανό, και μακάρι, απλά δεν υπήρχε λόγος να επιλεχθεί για ένα τόσο μεγάλο πόστο πριν συμβεί κάτι τέτοιο)

 

gpapjohn

Μέλος Σωματείου
27 May 2022
1,879
Ιωάννινα

Η Κάτια Μπουνιατισβίλι έρχεται στο Ηρώδειο για μια συναυλία με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών υπό τον Λουκά Καρυτινό, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2024.

Το πρόγραμμα με μια ματιά:​

  • ΜΠΕΛΑ ΜΠΑΡΤΟΚ (1881–1945)
    Κοντσέρτο για ορχήστρα
  • ΠΙΟΤΡ ΙΛΙΤΣ ΤΣΑΪΚΟΦΣΚΥ (1840–1893)
    Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 1 σε σι ύφεση ελάσσονα, έργο 23

Συντελεστές:​

  • Κρατική Ορχήστρα Αθηνών
  • ΣΟΛΙΣΤ: Κάτια Μπουνιατισβίλι, πιάνο
  • ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Λουκάς Καρυτινός


Η εκρηκτική κι ασυμβίβαστη Κάτια Μπουνιατισβίλι από το 1 έως το 10. Το προφιλ μίας από τις μεγαλύτερες σταρ της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, η οποία συμπράττει με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στο Πρώτο Κοντσέρτο για Πιάνο και Ορχήστρα του Τσαϊκόφσκι (12 Ιουλίου στο Ηρώδειο). Στιγμές από την συναρπαστική διαδρομή της καλλιτέχνιδας που δεν πιστεύει στην τελειότητα αλλά στη μοναδικότητα της στιγμής.


F. Liszt - "Ständchen" Piano Transcriptions After Schubert - Khatia Buniatishvili
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
10,170
στις 30 έχει Ραττλ μετά συζύγου στο Ηρώδειο ...

και μόνον που είδα 5 Ρύκερτ πάτησα το κουμπί ... όλο το προγραμμα είναι σούπερ και η chamber orcherstra της Ευρώπης υπέροχο συνολάκι ... το έπλασε ο Αμπάντο...
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Addicted Member
16 March 2009
1,437
Αθήνα
Έβγαλα τα φθηνότερα εισιτήρια για δύο συναυλίες.
Κρατική Ορχήστρα Αθηνών (ανοίγει την χρονιά) μαέστρος Λουκάς Καρυτινός στο πιάνο η μεγάλη κυρία Elisabeth Leonskaja. Τιμή εισιτηρίου 25 ευρώ.
Royal Philarmonic Orchestra μαέστρος Vasily Petrenko στο πιάνο ο Yunchan Lim που έχουμε αναφερθεί στον Chopin του. Τιμή για τους 65+ 13 ευρώ. Τα μισά από την κρατική που όλοι πληρώνουμε.
 

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,281
Αθήνα
Προχθές στο Μέγαρο Μουσικής για 5η Συμφωνία Mahler!
Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ σε διεύθυνση Μιχάλη Οικονόμου.

Ομολογώ ότι πήγα με τον πήχυ των προσδοκιών κάπως χαμηλά, αλλά διαψεύστηκα θετικά!
Τα πνευστά, ειδικά τα χάλκινα, η συνήθης αχίλλειος πτέρνα, ανταποκρίθηκαν μια χαρά (ίσως κάποια στιγμή ένα γαλλικό κόρνο φάλτσαρε, αλλά δεν είμαι σίγουρος, και δεν έχει σημασία!
Ωραία και τα κρουστά, το Adagietto δεν ξεχείλωσε, γενικά τα tempi κυμάνθηκαν στον μέσο όρο, χωρίς να δίνεται η εντύπωση βιασύνης ή ξεχειλώματος. Συνολικά μια αξιοπρεπής εκτέλεση και δεν έχει νόημα να το ψειρίζουμε όταν ακούμε ζωντανά, από μια σχεδόν 100μελή ορχήστρα, ένα μνημειώδες έργο της λόγιας μουσικής!
Ειδικά με τόσο προσιτό εισιτήριο: υπήρχαν εισιτήρια και σε μονοψήφια τιμή!!!

Πολύς κόσμος στο Μέγαρο χωρίς να λείπουν αυτοί που "είδαν φως και μπήκαν". Προφανώς υποψιασμένος ο Μαέστρος, ζήτησε το χειροκρότημα να ακουστεί μόνο στο τέλος του έργου και όχι ανάμεσα στα μέρη. Παρ'όλ'αυτά ακούστηκαν κάποια χειροκροτήματα ενδιάμεσα, λογικά από τους αργοπορημένους, στην Ελλάδα είμαστε!

@vlad66
Βλαδίμηρε, δεν έχω ξεχάσει την επιθυμία σου να δώσεις το παρόν κάποια στιγμή, απλώς μου φάνηκε too much το συγκεκριμένο έργο.
Σε έχω υπ'όψιν μου πάντως!
 
  • Like
Reactions: vlad66