Συντήρηση, επισκευή και προβλήματα Φακών LED

Re: Απάντηση: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Και καλά,δεν ξέρεις ότι ακόμα και τα αυτοκίνητα έχουν έναν ορισμένο χρόνο μέσα στον οποίον το εργοστάσιο πρέπει να σου δίνει ανταλλακτικά και μετά πάπαλα;Το αυτοκίνητο των 50000 ,όχι ο φακός των 50.
Ο χρονος που παραδιδονται ανταλακτικα για παλιοτερα μοντελα, συνηθως υπερβαινει την 20ετια, και εξαρταται και απο την πολιτικη της εκαστοτε εταιριας. Πρωτα σταματουν να παραδιδονται τα ανταλλακτικα που αφορουν αποκλειστικα και μονο συγκεκριμενο μοντελο και εχει σταματησει και η παραγωγη τους απο τις προμηθευτριες εταιριες, οπως ταπετσαριες, ειδικα πλαστικα, οργανα κ.τλ. Μετα βγαινουν σε "καμπανια" ανταλλακτικα με μεγαλο στοκ. Τελος αναλογα και με την πολιτικη της εταιρειας, πολλα βγαινουν "πρωτοκολο καταστροφης", η πωλουνται σε εταιριες "σκουπιδοφαγους" που αγοραζουν με το κιλο.
Να δεις να σπανε ολοκαινουργια ζαντα αλουμινιου με την βαριοπουλα, να σε πιανει η ψυχη σου.

Λογικό αυτό που λες Γιώργο, αλλά ο νόμος δεν παύει να ισχύει. Αν κάποιος έχει το κουράγιο να το κυνηγήσει, πιστεύω ότι θα δικαιωθεί. Πιστεύω πάντως ότι για είδη χαμηλής αξίας δεν αξίζει τον κόπο. Ακόμη κι αν βγει άκρη κι υπάρχει το ανταλλακτικό, το πιθανότερο είναι ότι η εισαγωγή από την αντιπροσωπεία κι η αγορά του θα είναι ασύμφορες. Καλύτερα να πάρει κανείς νέο φακό με τα ίδια λεφτά.

@cbfdim
Δες αν μπορείς να το φτιάξεις με sugru. Μπορείς να κάνεις παπάδες μ' αυτό.:builder:

Πολλες φορες δεν ειναι τα λεφτα, αλλα ποσο σε εχει βολεψει στην δουλεια σου ενα συγκεκριμενο πραγμα. Θεωρω οτι ενα απλο ανταλλακτικο οπως το καπακι της μπαταριας - το οποιο εσπασε και απο κατασκευαστικη ατελεια - θα επρεπε να διατιθεται για ενα φακο 3 χρονων. Αν βεβαια νομιζουν οτι θα πετυχουν με αυτο, την πωληση του επομενου μοντελου, τοτε με εμενα εχουν χασει. Και απλα εχουν χασει και οποιαδηποτε μελοντικη αγορα μου, οσο καλο προιον και να βγαλουν.
Το sugru το ειχε αναφερει ο Μιχαλης (Χιωτης) ή ο Enduras (Κυριακος) διπλα καποια στιγμη, αλλα δεν ειχε παει το μυαλο μου για το φακο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Γνωρίζω το sugru σχεδόν από τότε που κυκλοφόρησε. Είναι πολύ χρήσιμο για πάρα πολλές περιπτώσεις, αλλά έχει ημερομηνία λήξης (σιλικονούχο γαρ). Σήμερα παρήγγειλα μια 8άδα (4 μαύρα + 4 λευκά) από προσφορά BF του Amazon κάτω απ´τη μισή τιμή. Για το φίλο που το ανακάλυψε & μου το είχε σφυρίξει, του σφύριξα κι εγώ την προσφορά & μου 'πε & του παρήγγειλα άλλες 2 8άδες. Αν μπορούσα θα στόκαρα σ' αυτή την τιμή, αλλά φοβάμαι μη λήξουν & παν χαμένα.
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00EU7DBNM
 
Απάντηση: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Βγαίνει £5.68/τμχ (αντί £5.49 λόγω εφαρμογής ελληνικού ΦΠΑ) & για τα 3 sugru που πήρα τα μεταφορικά ήταν £5.82
Επειδή τα μεταφορικά του Amazon για μικροδέματα είναι πάντα πάνω/κάτω αυτό το ποσό, συμφέρει να πάρεις περισσότερες συσκευασίες.
Τα 3 πακέτα με την προσφορά μου βγήκαν £22.86, το 1 θα έβγαινε ~£11.5 (~τα 14 που λες).
Από τότε που μας χρεώνει μεταφορικά το Amazon:behead:, δεν συμφέρουν οι μικρές παραγγελίες.
 
Re: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

DQG XP-G2 R5 180LM 3Modes EDC LED Flashlight AA/14500

Τον έχω στα κλειδιά μου εδώ και 1,5 χρόνο περίπου. Ωραίος φακός αλλά λίγο βαρύς (δεν με ένοιαξε και ποτέ).

Εδώ και ένα μήνα ενώ του είχα μια ενελουπ τόσο καιρό μου έκανε ιστορίες με τα mode, τα μπέρδευε, είχε όλο την μικρή σκάλα κτλ.

Τον καθάρισα του έβαλα μια άλλη μπαταρία κανονική και όλα δούλευαν ρολόι και πάλι.

Εδώ και 10 ημέρες άρχισε τις ιστορίες του πάλι, είχα μόνο μικρή σκάλα και τρεμόσβηνε. Ανοίγοντας τον είδα ότι το πίσω καπάκι έμεινε κολλημένο πάνω στην μπαταρία και τραβώντας το έμεινε στο ένα χέρι μου το πίσω καπάκι και στο άλλο η μπαταρία με την πίσω πλακέτα και τον μαγνήτη!

Για όλα φταίει ο μαγνήτης, τον αφαίρεσα και όλα δουλεύουν ρολόι.

Πως όμως τόσο καιρό (από την αγορά του) δεν είχα κάποιο πρόβλημα;

Πως έγινε αυτό και ξεκόλλησαν όλα εκεί πίσω;
 
Re: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Μαγνήτης ?!? έχει μαγνήτη ? Τον έφερα τώρα σε επαφή με κάποιον μαγνήτη που υπάρχει στο γραφείο και δεν "αντέδρασε"...

Τον έχω από Μάρτιο του 2014 στα κλειδιά της μεγάλης μου μοτοσυκλέτας οπότε - μιας και αυτή πλέον σπάνια γράφει κάνα χλμ :frown: - αραιά και που χρησιμοποιείται. Πάντως δεν μου έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα μέχρι τώρα...
Και μιας που τον πήρα τώρα στα χέρια μου να τον τσεκάρω έβαλα και την μπαταρία του - μια Trustfire 10440 - να φορτίσει. Ήταν στα 3,85V.
 
Απάντηση: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Μάλλον μιλάς για διαφορετικό φακό.
Ο DQG XP-G2 παίρνει ΑΑ/14500, εσύ λες για 10440.
 
Re: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Ναι γμτ... έχεις δίκιο, εγώ μιλώ για τον μικρό DQG που παίρνει ΑΑΑ. Sorry...
 
Re: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Όσο αφορά το θέμα της συντήρησης...Πώς βάφουμε τα σημαδάκια που δημιουργούνται απο τυχόν πεσίματα στο αλουμινένιο σώμα του φακού? Ο ανεξίτηλος μαρκαδόρος καλύπτει, αλλά φεύγει σύντομα. Μόλις βρήκα και αγόρασα έναν ανεξίτηλο Sakura paint medium σμάλτου με βάση το λάδι...θα το εφαρμόσω αύριο και αφού στεγνώσει και δοκιμαστεί θα ξαναγράψω. Δεκτή κάθε άποψη δοκιμασμένη σε σχέση με την αντοχή της βαφής.
 
Απάντηση: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Παραθέτω από εδώ (όπου ήταν off-topic) & παρακαλώ για τη βοήθεια/άποψη σας.

Και πάλι σας ευχαριστώ!:ernaehrung004:

Επειδή ο OLIGHT S1 BATON θα είναι ο πρώτος μου φακός για μπαταρίες CR123A & δεν έχω τέτοιες, μπορώ να χρησιμοποιήσω -με ασφάλεια- κάποιες άλλες;
Σκέφτομαι να πάρω 1-2 επαναφορτιζόμενες, κι αν δεν κάνω λάθος εκτός από τις RCR123A ταιριάζουν κι οι 16340.
Εννοειται οτι θα τον δουλεψεις με 16340...
Παρέλαβα τις 16340 από το KD (επιτέλους!... 2,5 μήνες περίμενα!...).
Βάζω τη μια στον S1 Baton... δεν άναψε. Βάζω την άλλη... τα ίδια. Παρατηρώ ότι τις δοκίμαζα βάζοντας τις ανάποδα, καθότι είναι ο πρώτος φακός που πέφτει στα χέρια μου που ο θετικός πόλος του πάει στο tailcap κι όχι στο head! Τις ξαναβάζω σωστά. Πάλι δεν ανάβει... Μετράω τις μπαταρίες, ήταν αρκετά φορτισμένες. Καλού-κακού τις φόρτισα & ξαναδοκίμασα, πάλι τζίφος...:nounder:

Τι λέτε να φταίει βρε παιδιά;
  1. Ο τύπος της μπαταρίας (protected TF16340) που έβαλα;
    • Είδα ότι στο manual του δεν γράφει πουθενά ότι δουλεύει με 16340, αλλά με CR123A & RCR123A. Όμως είτε RCR123A βάλουμε είτε 16340, δεν είναι το ίδιο;
  2. Ότι τις έβαλα ανάποδα στην αρχή;
    • Δεν πρέπει, γιατί υποτίθεται ότι έχει προστασία (Reverse polarity protection to prevent improper battery installation). Εξάλλου δεν είχα πάρει τις unprotected TF16340, μάλλον γιατί είχα διαβάσει ότι πρέπει να βάζουμε protected επαναφορτιζόμενες (το λέει στο manual).
  3. Χαλασμένος φακός;
Για πείτε την άποψη σας, γιατί μέχρι να πάρω καμιά CR123A να δοκιμάσω, μ' έχουνε ζώσει τα φίδια...:afraid:

Αφού σημειώσω ότι θέμα μεγάλου μήκους της TF16340 δεν πρέπει να υπάρχει (γιατί πιστεύω ότι το tailcap βιδώνει μέχρι το τέλος της διαδρομής του), ξαναβλέποντας κάποια topic για τον S1 Baton στο BLF (π.χ. αυτό κι αυτό), κατάλαβα ότι οι 16340 μπορούν να χρησιμοποιηθούν μια χαρά. Άρα το "1" πρέπει να αποκλειστεί.

Αν αποκλείσουμε λοιπόν & το "2" λόγω specs (reverse polarity protection), φοβάμαι ότι μας μένει μόνο το "3" (πρόβλημα στο φακό)...:frown:
 
Re: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

RCR123A , RCR123 , 16340 ειναι οι ιδιες μπαταριες . Υπαρχει περιπτωση επειδη ειναι protected να μην εχει χωρο να βιδωσει το tailcap .

Μην ξεχνας οτι στο φακο αυτο οι μπαταριες μπαινουν με τον θετικο πολο προς το tailcap .
 
Απάντηση: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Thanks για τις απαντήσεις σας.

@ ilias38
Κι εγώ αυτό φοβάμαι Ηλία.

@ giorgos.ko
Ναι Γιώργο, το σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι θέμα μήκους, αλλά -όπως έγραψα- μου φαίνεται ότι το tailcap βιδώνει καλά.
Τις έβαλα πρώτα ανάποδα, αλλά υποτίθεται ότι έχει προστασία πολικότητας ο S1.
Περισσότερο φοβάμαι μήπως έκαναν ζημιά τα 3,7V των TF16340 (αντί των 3V των CR123A).

Anyway, πρέπει να πάρω καμιά CR123A για να δοκιμάσω, δεν πρόλαβα όμως ακόμα. Καμιά πρόταση; Τι λέτε γι' αυτή;
 
Re: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Δεν ξερω καθολου απο CR123A .

Ευκολα διαπιστωνεις αν βιδωνει ή οχι το tailcap , βαλε την μπαταρια στο φακο , και ενωσε με ενα μικρο καλωδιακι τον θετικο πολο με το σωμα του φακου , σε σημειο που δεν υπαρχει ανοδιωση , και πατα να δεις αν αναψει .
 
Re: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Κανε μια δοκιμη χωρις το talicap, απλα με ενα συρματακι κανε την επαφη..
 
Re: Απάντηση: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Anyway, πρέπει να πάρω καμιά CR123A για να δοκιμάσω, δεν πρόλαβα όμως ακόμα. Καμιά πρόταση; Τι λέτε γι' αυτή;

στην αμερικη ολες οι CR123A (surefire, streamlight, duracell) φτιαχνονται στο εργοστασιο της πανασονικ

ακριβοτσικη τιμη αλλα η εποχη που τις αγοραζαμε στο 1 ευρω απο την Αμερικη περασε προ πολλου
 
Απάντηση: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Thanks guys!:a0210:
Ξεγελάστηκα & δεν πίστευα ότι είναι θέμα μήκους της TF16340, αλλά τελικά αυτό ήταν. Mea culpa! :o

Επειδή βαριέμαι να ψάχνω για πιο κοντές μπαταρίες, έβαλα ένα κομματάκι σύρμα στο tailcap του S1 Baton & το άφησα εκεί, ώστε να δουλεύει με τις TF16340. Ουσιαστικά εφάρμοσα αυτό το κόλπο που είχα δει για τον UT01, χρησιμοποιώντας αυτό το 20awg καλώδιο (που είχε γράψει ο Γιώργος εδώ). Δεν χρειάστηκε να το ξεγυμνώσω όλο, μόνο τις άκρες του. Το tailcap βέβαια βιδώνει πιο δύσκολα τώρα. Ίσως έχει χάσει τη στεγανότητα του, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν τον βγάζω για μπάνιο στη βροχή.
 
Re: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Χαίρετε έχω ένα πρόβλημα με τον Olight S15R που ξαφνικά μία μέρα δεν μπορούσα να τον ανοίξω. βασικά ανοίγει αλλά πολύ σπάνια, σχεδόν ποτέ! τελικά βρήκα τρόπο να ανοίξω την κεφαλή (δεν έχω άλλη εμπειρία με φακούς) και ανακάλυψα νομίζω το πρόβλημα..
ένα κομμάτι του κουμπιού κόπηκε και το βρήκα σφηνωμένο σε τέτοιο σημείο που εμπόδιζε την ορθή λειτουργία του φακού. ορίστε μερικές φωτογραφίες
το μικρό λευκό κυκλικό κομματάκι είναι μισοβυθισμένο στην κεφαλή.
https://drive.google.com/file/d/1-kGcr4u3SAyEZrmnBa0zs8hqUrrtGZulPg/view?usp=sharing
εδώ το έχω αφαιρέσει και το έχω βάλλει δίπλα στο υπόλοιπο κομμάτι του κουμπιού που βρίσκεται πάνω στην λεπίδα
https://drive.google.com/file/d/1-Xd2qnzoepTWbvK6cza6ZxLlNdi6OFoJdw/view?usp=sharing
μήπως έχει κάποιος να μου προτείνει κάποιο τρόπο να το κολλήσω χωρίς να έχω κανένα δυστύχημα σε περίπτωση αύξησης της θερμοκρασίας?
 
Re: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

απο σιλiκονη ειναι οποτε δεν πιανει ΚΑΜΜΙΑ κολλα.
2 δρομους εχεις. Η να τον δουλεψεις ετσι, ή να βρεις αλλο "λαστιχενιο". κατι σταννταρ αλλα θα πρεπει να ακυρωσεις το μεταλλικο καλυμμα.

http://www.kaidomain.com/c/231.DIY-Flashlight-Silicone-Tailcaps
 
Re: Συντηρηση, επισκευη και προβληματα Φακων LED

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε, αλλά παρόλο που αφαίρεσα και το κομματάκι, το κουμπί ολόκληρο (για να τον δοκιμάσω) και τον επανασυναρμολόγησα, δεν κατάφερα να τον κάνω να δουλέψει :stupido2:
https://drive.google.com/file/d/1OtWEzvldWVk95zsgQclR5UxPRqsLIDVGAQ/view?usp=sharing