Κακαλιός Στέργιος
Supreme Member
Παρδών δηλαδή, αλλά και η Ιταλίδα πρέπει να έχει και Ιταλίδα μέσα, στο κάθισμα του συνοδηγού.
Ελέγχθηκε?
Ελέγχθηκε?
Dimosthenis said:Eλα ρε άπιστε...
antonios said:αν είχατε δηλαδή 150 χιλιάρικα με σκοπό να τα δώσετε για αμάξι αυτό θα παίρνατε?
SL 500...antonios said:αν είχατε δηλαδή 150 χιλιάρικα με σκοπό να τα δώσετε για αμάξι αυτό θα παίρνατε?
Dimosthenis said:Η κυρια με τα μαυρα δεν μας ενδιαφερει, απορω πως την προσεξες και αυτην!
Palimpsest said:Κυριοι
πισω στα σοβαρα του θεματος!
Καποιος εγραψε για οτι αυτο με την πολυστροφοτητα του κινητηρα σε αυτοκινητα δρομου ειναι λυμενο εδω και 15 χρονια!
Ο πανκροκ ομως ομως εγραψε κατι που μου εκανε εντυπωση!
Πολυστροφοτητα η επιταχυνση/ταχυτητα εμβολων σε κινητηρα με μεγαλη διαδρομη!
Κοιταζοντας ενα παλαιο Σουηδικο περιοδικο βλεπω ενα συγκριτικο τεστ μεταξυ 2 αυτοκινητων που και τα 2 ειναι μελη στο Σουηδικο club 100+
Κοινο των αυτοκινητων αυτων ειναι οτι οι μηχανες τους αποδιδουν πανω απο 100 ιππους/λιτρο!
Μια Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600 Autodelta 1965 και μια bmw M3 1997!
Η Αλφα εχει 104,6 ιππους στο λιτρο και η bmw 100,3 αντιστιχα
Το ενδιαφερον ειναι οι διαστασεις των κυλινδρων 78 επι 82 στην Αλφα και 86.4 επι 91 για την bmw! Δηλαδη και οι 2 ειναι υποτετραγωνες μηχανες, ελαφρως λιγο περισσοτερο η bmw αν τα εχω υπολογισει σωστα!
Η μεγιστη ισχυς ερχεται στις 7600 στροφες στην Αλφα και στις 7400 για την Μ3!
Εδω θα ηθελα καποιος που ξερει υπευθυνα να μας εξηγησει γιατι 2 σοβαροι κατασκευαστες διαλεξαν υποτετραγωνους κινητηρες οταν ειχαν σαν στοχο ενα τοσο πολυστροφο και αποδοτικο κινητηρα? Απο οτι ξερω ειναι πολυ ποιο ευκολο να επιτυχεις υψηλες στροφες σε εναν υπερτετραγωνο κινητηρα!
Τι διαστασεις εχουν οι υπολοιποι πολυστροφοι κινητηρες σαν της honda πχ?
Σπιρος
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.