Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Κατω αριστερα στην πρωτη σελιδα τους εχει τις αξιολογησεις απο το Skroutz που ειναι μελος. Διαβασε τις και ειμαι σιγουρος οτι θα διαμορφωσεις αποψη.
 
Οπως τα λεεει ο Στεφανος.
Το mustdive ειχε και εχει φυσικη εδρα στο Αιγαλεω και απο τοτε ξεπηδησαν το musthunt & mustdive και ειναι μονο διαδικτυακα με μεγαλους χρονους αναμονης.
 
καιρο ηθελα να γραψω εδω....

στην τελευταια παραγγελια μου παιδευτηκα με την Sinter Ελλας. Ειναι εντελως απαρχαιωμενοι. Ζητουν να στειλεις εσυ τον Κουριερ πραγμα που σημαινει οιτ θα επιβαρυνθεις με 13-15 ευρω απο το πρωτο γραμμαριο.
Κατα την διαδικασια της παραγγελιας μαλιστα μου εστειλαν προφορμα με τα δικα μου ειδη αλλα με τα στοιχεια αλλου πελατη. τους ειπα να την ακυρωσουν αμεσα....

τα ειδη τα αγορασα απο τον Ρουσακη τελικα. αψοξη εξυπηρετηση, μου τηλεφωνησαν μολις ειχαν πακεταρει τα ειδη ΚΑΙ εψαξαν απο την αντιπροσωπια ενα ειδος που δεν το ειχαν στο καταστημα και τους ειχα ρωτησει σχετικα.
 
Μολις διαβασα τις 33 σελιδες του θεματος,αρκετες και ενδιαφεροντες πληροφοριες!

Online απο Ελλαδα εχω παρει μονο απο την toolstoregr και τα εχω παραλαβει ιδιοχειρως απο την Ερμου,οι τιμες του παντα καλες και χωρις προβληματα
 
Τις προάλλες παρήγγειλα από stereotiki.gr κάποια εργαλεία και κ αναλώσιμα της κεφαλής flash cutter. Εκ παραδρομής η παραγγελία είχε λάθος μέγεθος αυτών. Σε επικοινωνία μαζί τους (Μ. Παρασκευή) απολογηθηκαν και επανορθωσαν άμεσα. Εστειλαν courier το οποίο έφερε τη σωστή παραγγελία και πήρε για επιστροφή τα λάθος αναλώσιμα. Πολύ επαγγελματική συμπεριφορά!

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
https://www.newsbeast.gr/greece/art...nta-paremvasi-apo-ton-synigoro-toy-katanaloti
Να τα...
Τουλάχιστον σε ό,τι με αφορά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, από μεγάλα site εξωτερικού (αμαζον και 2-3 αλλά μεγαλα) δεν πληρώνω προκαταβολικά. Ειδικά ελληνικό site που δεν περιλαμβάνει αντικαταβολή, ουτε καν το κοιτώ. Όσο μεγάλη κι αν είναι η προσφορα.
 
H πληρωμη με paypal σε προστατευει επαρκως απο τετοιες απατες. Θελει ομως χρονο να παρεις τα χρηματα σου πισω αν σου τυχει η περιπτωση.

Η πληρωμη με αντικαταβολη σε γλυτωνει απο παρομοιους πιθανους μπελαδες (μη αποστολη προιοντων), αλλα απο την αλλη δεν σου εγγυαται οτι θα παρεις πισω τα λεφτα σου σε περιπτωση που το προιον δεν δουλευει, οπως σου εξασφαλιζει η πληρωμη με paypal.

Εν ολιγοις, καθε τροπος πληρωμης εχει τα ρισκα του οπως εχει και τα καλα του :)
 
Προσωπικά για μένα αντικαταβολή σημαίνει ότι κόβουν το λαιμό τους να τι βρουν και να στο φέρουν...!!!
Βρήκαν ευκαιρία κάποιοι να πλουτίσουν με την κατάσταση...ελεος δηλαδη..
Συγουρα ο τρόπος πληρώμης εγγυαται το πως θα πάνε τα πράγματα...Αλλά άμα ο άλλος είναι επιτηδιος πάλι μπλέκεσαι....
 
Τις προάλλες παρήγγειλα από stereotiki.gr κάποια εργαλεία και κ αναλώσιμα της κεφαλής flash cutter. Εκ παραδρομής η παραγγελία είχε λάθος μέγεθος αυτών. Σε επικοινωνία μαζί τους (Μ. Παρασκευή) απολογηθηκαν και επανορθωσαν άμεσα. Εστειλαν courier το οποίο έφερε τη σωστή παραγγελία και πήρε για επιστροφή τα λάθος αναλώσιμα. Πολύ επαγγελματική συμπεριφορά!

Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

μμμμμμμμμ...έχω λίγο διαφορετική άποψη...

Δεν έχω δουλέψει πολύ μαζί τους. Στις 2 πρώτες παραγγελίες όλα πήγαν καλά. Στην τρίτη, έφαγα φόλα. Δηλαδή: περίμενα, περίμενα, περίμενα και τίποτε. Η πληρωμή είχε ήδη γίνει με paypal. παίρνω τηλ (4-5 μέρες αργότερα) και απαντάνε "ναι τα στέλνουμε αύριο". Τίποτε. Αύριο ξαναπαίρνω: "παιδιά βιάζομαι για το ένα προϊόν (δεν θυμάμαι τι ήταν, αυτήν την στιγμή) αν είναι έχει περάσει μία βδομάδα, πες τε μου να το παραγγείλω από αλλού" - "όχι, τα στέλνουμε αύριο". Όταν αύριο ή μεθαύριο (δεν θυμάμαι) πάλι είδα ότι δεν είχαν φύγει, τους ξαναπαίρνω, τους ρωτάω γιατί με δουλεύουν 10 μέρες τώρα, μου τα μασάνε του στυλ "λάθος συνεννόηση, αδυναμία παραλαβής (σε ήδη διαθέσιμο προϊον, το ΤΟΝΙΖΩ) από τον προμηθευτή κτλ" και ότι θα φύγουν το άλλο αύριο.

Εκεί τους λέω να ακυρώσςουν την παραγγελία και να μου κάνουν refund την πληρωμη. Ακολουθεί κανένα 5λεπτο του και "γιατί και πώς", εγώ ανένδοτος και τελικά κλείνουμε το τηλ. Το refund ήρθε (νομίζω το απόγευμα της ίδιας μέρας), "συγγνώμη" δεν άκουσα σε καμία των περιπτώσεων (ΤΟΝΙΖΩ το ότι δεν τσακωθήκαμε, δεν τους έβρισα αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ ήμουν απόλυτος και όπως τους είπα θεωρούσα κοροϊδία την όλη τους αντιμετώπιση)...και το εξοργιστικό ???...όταν μετά από κανα-δυο μέρες προσπάθησα (ο μαλ...ς) να κάνω άλλη, καινούρια παραγγελία, ανακάλυψα ότι είχαν διαγράψει τον λογαριασμό μου. Κάτι που ισχύει μέχρι και πριν λίγα λεπτά (γιατί δοκίμασα πάλι να συνδεθω...αν και μετά από 4-5 μήνες, πού μπορεί να έκανα λάθος στην σύνδεση???).

Για το συγκεκριμένο μαγαζί, μου είχε πει τα χειρότερα και ένας φίλος και για αυτό ήμουν επιφυλακτικός και για χρόνια δεν αγόραζα από αυτό.

Αυτά...μαγαζιά υπάρχουν πολλά...δεν πεθαίνω...αλλά τα "πήρα" άσχημα όταν μου διέγραψαν τον λογαριασμό του στυλ "μεγάλε εσύ μας πληρώνεις και καλά κάνεις και εμείς κανονίζουμε πότε θα σου στείλουμε το προϊόν και αν τύχει και διαμαρτυρηθείς σου κλείνουμε και την πόρτα μας, ναούμ".
 
μμμμμμμμμ...έχω λίγο διαφορετική άποψη...

Δεν έχω δουλέψει πολύ μαζί τους. Στις 2 πρώτες παραγγελίες όλα πήγαν καλά. Στην τρίτη, έφαγα φόλα. Δηλαδή: περίμενα, περίμενα, περίμενα και τίποτε. Η πληρωμή είχε ήδη γίνει με paypal. παίρνω τηλ (4-5 μέρες αργότερα) και απαντάνε "ναι τα στέλνουμε αύριο". Τίποτε. Αύριο ξαναπαίρνω: "παιδιά βιάζομαι για το ένα προϊόν (δεν θυμάμαι τι ήταν, αυτήν την στιγμή) αν είναι έχει περάσει μία βδομάδα, πες τε μου να το παραγγείλω από αλλού" - "όχι, τα στέλνουμε αύριο". Όταν αύριο ή μεθαύριο (δεν θυμάμαι) πάλι είδα ότι δεν είχαν φύγει, τους ξαναπαίρνω, τους ρωτάω γιατί με δουλεύουν 10 μέρες τώρα, μου τα μασάνε του στυλ "λάθος συνεννόηση, αδυναμία παραλαβής (σε ήδη διαθέσιμο προϊον, το ΤΟΝΙΖΩ) από τον προμηθευτή κτλ" και ότι θα φύγουν το άλλο αύριο.

Εκεί τους λέω να ακυρώσςουν την παραγγελία και να μου κάνουν refund την πληρωμη. Ακολουθεί κανένα 5λεπτο του και "γιατί και πώς", εγώ ανένδοτος και τελικά κλείνουμε το τηλ. Το refund ήρθε (νομίζω το απόγευμα της ίδιας μέρας), "συγγνώμη" δεν άκουσα σε καμία των περιπτώσεων (ΤΟΝΙΖΩ το ότι δεν τσακωθήκαμε, δεν τους έβρισα αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ ήμουν απόλυτος και όπως τους είπα θεωρούσα κοροϊδία την όλη τους αντιμετώπιση)...και το εξοργιστικό ???...όταν μετά από κανα-δυο μέρες προσπάθησα (ο μαλ...ς) να κάνω άλλη, καινούρια παραγγελία, ανακάλυψα ότι είχαν διαγράψει τον λογαριασμό μου. Κάτι που ισχύει μέχρι και πριν λίγα λεπτά (γιατί δοκίμασα πάλι να συνδεθω...αν και μετά από 4-5 μήνες, πού μπορεί να έκανα λάθος στην σύνδεση???).

Για το συγκεκριμένο μαγαζί, μου είχε πει τα χειρότερα και ένας φίλος και για αυτό ήμουν επιφυλακτικός και για χρόνια δεν αγόραζα από αυτό.

Αυτά...μαγαζιά υπάρχουν πολλά...δεν πεθαίνω...αλλά τα "πήρα" άσχημα όταν μου διέγραψαν τον λογαριασμό του στυλ "μεγάλε εσύ μας πληρώνεις και καλά κάνεις και εμείς κανονίζουμε πότε θα σου στείλουμε το προϊόν και αν τύχει και διαμαρτυρηθείς σου κλείνουμε και την πόρτα μας, ναούμ".

Τα υπολοιπα συζητησιμα.
Η διαγραφη του λογαριασμου, μεγαλο φαουλ. Δειχνει πολυ κακη νοοτροπια.
 
απο την stereotiki είχα ψωνίσει μια φορά ,πολύ παλιά ,μια σειρά κατσαβίδια και ένα δραπανάκι dewalt. Τους πήρα τηλέφωνο ,το σήκωσε ένας παππούλης ,μου λέει τα παιδιά δεν είναι εδώ και θα σε πάρουν μόλις έρθουν.Πράγματι ,μετά απο λίγο με πήραν και μου έστειλαν τα πράγματα ,με αντικαταβολή.Μου έδωσε την εντύπωση μικρού οικογενειακού μαγαζιού ...
 
https://www.newsbeast.gr/greece/art...nta-paremvasi-apo-ton-synigoro-toy-katanaloti
Να τα...
Τουλάχιστον σε ό,τι με αφορά, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, από μεγάλα site εξωτερικού (αμαζον και 2-3 αλλά μεγαλα) δεν πληρώνω προκαταβολικά. Ειδικά ελληνικό site που δεν περιλαμβάνει αντικαταβολή, ουτε καν το κοιτώ. Όσο μεγάλη κι αν είναι η προσφορα.

+1 απο μενα.
περυσι black friday, ελληνικο μαγαζι που δεν δεχεται αντικαταβολη και φερνει εξαρτηματα pc κυριως, αλλά και μερικα εργαλεια.
εχει τρελη προσφορα ενα τροφοδοτικο be quiet, μολις μου εχει καει το παλιο κινεζικο στο δευτερο πισι.
τα οικονομικα μου περιορισμενα. παραγγελνω, καρτες, πληρωμες, επιβεβαιωσεις κλπ
μετα απο εναμισυ μηνα (και καλα περιμενουν απο το προμηθευτη, 25 μερες αλλά εργασιμες κυριε, δεν ειδατε καλα) και αφου εχουν περασει 35 εργασιμες, μου λενε οτι δεν τα βρηκαν με το προμηθευτη και μετα απο 5 τηλεφωνα με διαμαρτυριες και απειλες προς αυτους, μου επιστρεφουν μεν τα χρηματα αλλά εχω χασει τις καλες τιμες της bf.
θα μπορουσα να εχω ψωνισει απο αλλο αξιοπιστο μαγαζι με τις καλες τιμες της μπλακ φραιντεη και να μην εχω το δευτερο πισι κοντα δυο μηνες off
για αυτο παιδια, μονο με αντικαταβολη!
ευτυχως λιγο μετα , σε crazy sunday πηρα ενα επωνυμο κινεζο σε καλη τιμη
και προσωπικη μου αποψη, καλυτερα να πληρωσεις κατι παραπανω στο κιτρινομαγαζο και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, ασε που αν πετυχεις crazy sundays εισαι πιο κατω και απο την κατω τιμη του σκρουτζ.
και επιπλεον συνεργαζεται και με το plus 4 you και αγοραζεις χωρις μεταφορικα
αλλά ελληνικο μαγαζι χωρις αντικαταβολη, μακρυααααα...
 
Σαν καταστημα παντως η στερεωτικη επειδη εχω παει ειναι ο ορισμός του "εχει τα παντα ολα". Ο δε παππουλης ειναι μεγαλος γνωστης του αντικειμένου

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Κι εγώ γενικά δεν είχα μέχρι σήμερα θέμα με τη Στερεωτική (έχω παραγγείλει διάφορα μικροεργαλεία από αυτούς 8-10 φορές τα τελευταία 5 χρόνια περίπου). Το μόνο αρνητικό τους είναι ότι στο 80-90% των προϊόντων τους οι τιμές είναι τουλάχιστον 10-15% πάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, σε κάποια μάλιστα είδη και πολύ παραπάνω. Οπότε προσοχή όταν αγοράζετε από αυτούς να συγκρίνετε πρώτα τιμές με ανταγωνιστές.
 
λεμε για τα χειροτερα, δεν μπορω ομως να μην πω ενα μπραβο και για το καλυτερο που εχω δει μεχρι τωρα, το e-metallon καπου στην κατερινη.
εγω απο την ηλεια, πριν κατι μηνες εχω παραγγειλει πολλα ψιλολογια, περιπου 30 ευρω και στη παραγγελια μαλλον παραπεσε αναμεσα στα άλλα μια μικρη λιμα , κοστους 3 ευρω και δεν ηταν μεσα στο κουτι αποστολης.
τους πηρα τηλεφωνο, ετσι απλα να τους ενημερωσω, και μου εστειλαν με κουριερ με δικα τους εξοδα τη λιμα!! και αφου μου ζητησαν 10 φορες συγνωμη!
τι να πεις? αριστοι επαγγελματιες και ευγενεστατοι.
 
Paypal κύριοι
Όπου υπάρχει σαν μέθοδος πληρωμής για εμενα ειναι μονόδρομος.

Έβαλε στην θεση τους τα κινεζακια της Banggoood και μου επέστρεψαν τα χρήματα του τελωνιου που ενώ υποσχέθηκαν θα μου δώσουν πισω εκαναν τους κινέζους.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην PayPal.