Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Εμενα παντως με το ryobi μου που το επεστρεψα μου πληρωσαν και τα μεταφορικά που το εστειλα πισω(ηταν 38,35 ευρα με ελτα και μου εδωσαν 38,35 λιρες) αλλα και ολο το ποσο που πληρωσα σαν αγορα+μεταφορικα.

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Εμενα παντως με το ryobi μου που το επεστρεψα μου πληρωσαν και τα μεταφορικά που το εστειλα πισω(ηταν 38,35 ευρα με ελτα και μου εδωσαν 38,35 λιρες) αλλα και ολο το ποσο που πληρωσα σαν αγορα+μεταφορικα.

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

πρέπει να είσαι από τους τυχερούς, δεν νομίζω ότι γίνεται πάντα έτσι, και δεν γνωρίζω αν υπάρχουν και κάποιες προϋποθέσεις για να το κάνουν αυτό.

γεγονός πάντως είναι ότι η πλειοψηφία των αγοραστών από έξω και ειδικά από Κίνα έχει κλονιστεί. σχεδόν όλοι έχουν κάποια άσχημη εμπειρία.
 
Update.
Επεστραφει όλο το ποσό.
Οπότε είμαστε στην περίπτωση του 20% του εργαζόμενου στο τμήμα εξυπηρέτησης που δεν ξέρει την δουλειά του.
Η πλειονότητα με ινδοπακιστανικα ονόματα.
 
Re: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Update.
Επεστραφει όλο το ποσό.
Οπότε είμαστε στην περίπτωση του 20% του εργαζόμενου στο τμήμα εξυπηρέτησης που δεν ξέρει την δουλειά του.
Η πλειονότητα με ινδοπακιστανικα ονόματα.

Ωραίος !! :a0210:
 
Καλησπέρα σε όλους.
Αγόρασα πρόσφατα για πρώτη φορά από το Amazon.co.uk - αν και αγοράζω διάφορα από το διαδίκτυο/εξωτερικό το συγκεκριμένο "μαγαζί" δεν μου είχε κάνει ποτέ κλικ στο παρελθόν.
Ήθελα να αναφέρω μερικές παρατηρήσεις μου, να μου πείτε και εσείς οι παλιότεροι πελάτες του καταστήματος:
1. Ενώ το κομμάτι είχε ( και ακόμα έχει) 169,99 λίρες, με το που το έβαλα στο καλάθι πήγε στα 175,66. Δοκίμασα να το διαγράψω και να το ξαναβάλω - πάλι το ίδιο (https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00779NCPM/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=1)
2. Στον λογαριασμό της κάρτας εμφανίστηκε μία επιπλέον χρέωση 1

Στην επόμενη παραγγελία που έβαλα σχεδόν στο καπάκι, πάλι το ίδιο: από 14.00 λίρες που έγραφε για το κομμάτι με χρέωσε 15.50

Τέλος, αρκετά ενοχλητικό το γεγονός ότι δεν σου βγάζει το κόστος μεταφορικών παρά μόνο στο τέλος του check out και για να κάνεις μία ερώτηση σε περνάει από 10 φόρμες.
Σαν να μην μας τα λένε καλά οι εγγλέζοι...
 
Αναφορικά με το πρωτο προκύπτει απο την διαφορα φπα που εχουμε.
Έχουν αν δεν κανω λαθος 19 και στο καλαθι προσαρμοζεται στο 24 που εχουμε εμεις.
Το δευτερο με τα μεταφορικά δυστυχως ισχυει τους τελευταιους μηνες και με εχει εκνευρισει και εμενα επειδη πρεπει συνεχεια να φτασεις μεχρι την πληρωμη για να δεις τα μεταφορικα ενω πριν ήταν στην πρωτη σελιδα.
Παντως ειναι για εμενα το καλυτερο διαδικτυακο μαγαζι του εηωτερικου.
 
για το 1 φταίει η διαφορά στον ΦΠΑ. Το αμαζον σε χρεώνει με τον Ελληνικό ΦΠΑ και φυσικά τον αποδίδει στο Ελληνικό κράτος. Αυτό εμφανίζετε μόνο στο καλάθι.
Το 2 πρέπει να είναι η προμήθεια της τράπεζας/amazon για την μετατροπή της λίρας σε ευρώ.
 
Αναφορικά με το πρωτο προκύπτει απο την διαφορα φπα που εχουμε.
Έχουν αν δεν κανω λαθος 19 και στο καλαθι προσαρμοζεται στο 24 που εχουμε εμεις.
Καινούργιο είναι αυτό πάλι; Πρώτη φορά το ακούω. Στο Banggood πχ για παραγγελιές από την Ευρωπαϊκή αποθήκη, σου βγάζει ΜΙΑ τιμή (και τα μεταφορικά σου).
Έχει αλλάξει κάτι τώρα τελευταία;
 
Ολες οι ενδοκοινοτικες συναλλαγες ετσι γινονται.
Οι εξωκοινοτικες πληρωνεις ότι γραφει αλλα πολλες φορες σου ερχεται ολόκληρο το 24% εξτρα συν το τελος του τελωνη.
 
Ευχαριστώ παίδες, δεν το ήξερα. Από τις διαφορές στις τιμές πάντως άλλα ήταν αρχικά με 12% ΦΠΑ άλλα με 20%. Τρέχα γύρευε.
 
Έστειλα και ένα ερώτημα και τελικά το 1 είναι κάτι σαν δέσμευση - τελικά δεν το χρεώνεσαι

On this occasion, I would like to inform you that the charge of amount 1.00 (GBP 1.00) is Authorisation charge.

When you place an order with Amazon.co.uk or on Amazon.co.uk Marketplace, we contact your payment card's issuing bank to confirm that your card has a valid number, and has not been reported as lost or stolen.

Upon approval, the requested amount is reserved in your account. This is known as an authorisation. The authorisation is only released as a charge at the time of dispatch, completing the transaction. If the authorisation remains unused, the funds reserved in your account will be made available to you by your bank according to their policies.

Your credit card company can verify that the card is valid, and that the amount of your transaction is available. If the card is valid, and the funds are available, the authorisation hold is placed.

Your credit card company may show the temporary authorisation hold on the funds after your transaction is completed. It can take several working days for them to process the void on this authorisation. The time will vary from one company to the next.

However, we do not proceed with the charge and the 1.00 (GBP 1.00) will not appear as a charge on your credit card statement. This is a security measure that we use to protect our customers. This practice is widely used across the e-retail industry.

It might appear as a pending charge on your statement but the 1.00 (£1.00) will become available again according to your bank's time line.
 
Παρακαλώ Κώστα.
Άρα συνοψίζοντας από την τιμή (μαζί με τα μεταφορικά) που βλέπουμε σε λίρες (έχουμε επιλέξει να πληρώσουμε σε λίρες και όχι σε ευρώ με την ακριβή ισοτιμία του Amazon):
-Προσθέτουμε 3,33% για την διαφορά ΦΠΑ
-Μετατρέπουμε σε ευρώ διαιρώντας με την ισοτιμία (μέση τιμή) από εδώ : https://www.bankofgreece.gr/Pages/el/Markets/Isotimies/deltia.aspx?Filter_By=15
-Προσθέτουμε 2,5% προμήθεια συναλλάγματος της τράπεζας (τόσα χρεώνει η Πειραιώς)
Εναλλακτικά, ψωνίζουμε από λοιπή Ε.Ε. και έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας - όλα τα 'χαν στρωμένα στην Αγγλία, το ευρώ θα τους χαλούσε...