Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Λοιπόν, σε σχέση με την παραγγελία που έκανα στις 17 Φεβρουαρίου και για την οποία έγραφα παραπάνω, προ 10ημέρου, στις 7 Μαίου (!) λαμβάνω ειδοποίηση από το εν λόγω κατάστημα (allsmart.gr) ότι έχει αφιχθεί στο σημείο παράδοσης (πρατήριο Shell) και μπορώ να παραλάβω, όπως κι έκανα...
Με άλλα λόγια μου παρέδωσαν 80 μέρες μετά την αρχική παραγγελία, για προιόν που στο σάιτ φαινόταν διαθέσιμο 4-6 μέρες από την παραγγελία...
Τώρα τι να πω, καλή ή κακή εξυπηρέτηση της εν λόγω επιχείρησης, ο καθένας όπως το αντιλαμβάνεται.

Δεν είναι 'ο καθένας όπως το αντιλαμβάνεται', είναι κλασική περίπτωση παραπλάνησης, ποντάρουν στο ότι ο καταναλωτής δεν θα κάνει τίποτα (κι έχουν δίκιο) :
Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου μία συσκευή σε ορισμένη τιμή. Δε μου την έστειλαν γιατί, όπως μου είπαν, έγινε λάθος στην τιμή. Είναι νόμιμο;
Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα λάμβανε, ενδέχεται να θεωρηθεί παραπλανητική εμπορική πρακτική.

Παρήγγειλα μέσω διαδικτύου ένα προϊόν με την ένδειξη «Άμεσα διαθέσιμο». Ωστόσο, δε μου έχει παραδοθεί εδώ και 10 μέρες και μου είπαν ότι δεν ξέρουν πότε θα μου το παραδώσουν, περιμένουν ενημέρωση από τον προμηθευτή τους. Είναι νόμιμο;
Η παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών
που ενδέχεται να παραπλανήσουν τον μέσο καταναλωτή και οδηγώντας τον να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, καθώς ενδέχεται να θεωρηθεί παραπλανητική εμπορική πρακτική.

Οι ανακριβείς πληροφορίες μπορεί να αφορούν τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή άλλα θέματα, όπως είναι π.χ. η προέλευση του προϊόντος, οι προδιαγραφές του, τα χαρακτηριστικά του προμηθευτή και οι δεσμεύσεις του έναντι των καταναλωτών. Παραπλανητική θεωρείται και η εμπορική πρακτική που παραλείπει ουσιώδεις για τη λήψη απόφασης συναλλαγής πληροφορίες.

 
Μια κλασσικη περιπτωση παραπλανητικης διαφημισης μου ετυχε σε εναν πωλητη του Αμαζον οπου διαφημιζε ψευδως ενα solar pane σαν 5v και 5watt (ενω ηταν 2W).

Oταν παραλαβα, μετρησα με πολυμετρο το πανελ (βολταζ/Aμπερ) και το βρηκα 5 βολτ αλλα μονο 2 watt. Εστειλα mail στον πωλητη και του ζητησα εξηγησεις.
Μου απαντησε ευγενικα αλλα με τις κλασσικες παπαριες, να στειλω φωτογραφιες, το εργοστασιο μπορει να του εστειλε λαθος προιον και τα ρεστα.

Δεν εδωσα συνεχεια, ουτε ζητησα refund απο το Amazon για τα λιγα ευρω που κοστιζε το πανελ, απλα εγραψα στην αξιολογηση τι πραγματικα παρελαβα, στοιχειοθετημενα και ομορφα για να μην την πατησει και κανεις αλλος.

Σημερα ο πωλητης μου στελλει email και με ρωταει εαν με ενα refund θα λυθει το προβλημα, απολογουμενος οτι ντε και καλα εγινε λαθος απο το εργοστασιο...
Προφανως το Amazon ειδε την τεκμηριωμενη αξιολογηση, ειδε και τους διαλογους μεταξυ εμενα και του πωλητη και εβαλε χερι στον κουτοπονηρο πωλητη.

Για αλλη μια φορα το Αμαζον -και χωρις μαλιστα να του ζητηθει- τιμησε το ονομα και την αξιοπιστια του προστατευοντας το συμφερον και το δικαιο του πελατη. (y)
 
Ετσι ακριβως Κυριακο!

Πολλες φορες μπορει να πληρωνουμε κατι παραπα;νω -και στις τιμες και στα μεταφορικα- αλλα τουλαχιστον εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.

Aνετα θα πληρωνα αυτο το "τιμημα αξιοπιστιας", σε οποιοδηποτε μαγαζι εφαρμοζε τις ιδιες αρχες προστασιας και σεβασμου του πελατη με το Amazon.
 
Τι σχεση ομως εχει αυτο με τη συζητηση?

Παντως εγω διαβαζω αναμικτες κριτικες στο λινκ, οπως ακριβως συμβαινει σε καθε μεγαλο οργανισμο και δη εντασεως εργασιας.
 
Παναγιωτη η πρωτη η τελευταια θα ειναι που μπορει να μην υπαρχει θετικη εικονα απο το προσωπικο της..
Το ζητημα ειναι πως η εταιρια συμπεριφερεται και λειτουργει στο ευρυ κοινο-πελατολογιο της....ειτε κανει τζιρο ειτε οχι....
Αυτο ειναι το κυριο θεμα συζητησης....
 
Να ανεφέρω μια θετική εμπειρία μου απο το eshop https://dagiopoulos.gr/.
Καταρχήν μου έστειλαν λάθος προιόν. Ειχα παραγείλει λινέλαιο βρασμένο και μου έστειλαν ωμό. Τους έστειλα email και μου έστειλαν καινούριο χωρίς δεύτερη κουβέντα. Μάλιστα ενώ είχα παραγείλει 500ml μου έστειλαν 1kg. Σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά αυτό το μαγαζί.
 
και εγω , μονο θετικες εμπειριες εχω απο το εν λογω μαγαζι!
αριστο σε ολα του.

πριν κανα δυο μηνες αναμεσα στα αλλα ειχα παραγγειλει και μια συρματοβουρτσα δραπανου της FF
δεν την ειχαν, με πηραν τηλεφωνο και ζητησαν την αδεια μου να βαλουν μια benmann διπλης τιμης , με την ιδια χρεωση ομως σε μενα με την φτηνη.

μικρη η διαφορα, δειχνει ομως την προσοχη στον πελατη που τον θελουν ευχαριστημενο. άλλα μαγαζια απλα επιστρεφουν τη διαφορα σε ρευστο μεσα στο δεμα ή απλα στο πιστωνουν για την επομενη φορα. και αφου πρωτα σε εχουν καθυστερησει μερες μεχρι να βρουν ακρη περιμενοντας την νεα παραλαβη.

ο νταγιοπουλος λεει: φταιω, συγνωμη για την αναστατωση, να βαλω την ακριβη με χρεωση φτηνης να κανεις τη δουλεια σου?
ενας απο τους ελαχιστους που το κανει αυτο

μπραβο τους! τετοια μαγαζια χρειαζονται την στηριξη ολων μας
 
Πριν από καμιά δεκαριά μέρες πήρα ένα σετ χειρισμου αυλόπορτας από το https://www.leoan.gr/ κατά την τοποθέτηση αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το άνοιγμα του ενός φύλλου της αυλόπορτας oπότε χρειάστηκε να τους καλέσω αρκετές φορές για βοήθεια και οι άνθρωποι έκαναν τα πάντα για να μας βοηθήσουν ακομα και όταν τους ζήτησα αλλαγή πλακετας η πρώτη τους αντίδραση ήταν "βγάζεις την πλακέτα και μας την στέλνεις με δικά μας έξοδα"
Τι να πω ρε παιδιά τέτοια ευγένεια και προθυμία για την εξυπηρέτηση του πελάτη πρώτη φόρα βλέπω.
 
Last edited:
Καλησπέρα, εγώ έχω κακή εμπειρία από dagiopoulos.gr
Σε παραγγελία πέρασαν 18 μέρες χωρίς ενημέρωση, παρόλο που έστειλα 2 εμαιλ χωρίς απάντηση, και τελικά μου την ακύρωσε λόγω μη διαθεσιμότητας...
Βέβαια η παραγγελία ήταν μέσω skroutz και παρέλαβα από 3 διαφορετικά καταστήματα...
 
Πριν από καμιά δεκαριά μέρες πήρα ένα σετ χειρισμου αυλόπορτας από το https://www.leoan.gr/ κατά την τοποθέτηση αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το άνοιγμα του ενός φύλλου της αυλόπορτας oπότε χρειάστηκε να τους καλέσω αρκετές φορές για βοήθεια και οι άνθρωποι έκαναν τα πάντα για να μας βοηθήσουν ακομα και όταν τους ζήτησα αλλαγή πλακετας η πρώτη τους αντίδραση ήταν "βγάζεις την πλακέτα και μας την στέλνεις με δικά μας έξοδα"
Τι να πω ρε παιδιά τέτοια ευγένεια και προθυμία για την εξυπηρέτηση του πελάτη πρώτη φόρα βλέπω.
Έτσι ακριβώς είναι, τα ξέρω προσωπικά τα παιδιά! Ειδικά ο Αντωνόπουλος είναι ο άνθρωπος που θέλεις να έχεις πάντα δίπλα σου και πάντα με χαμόγελο. Σωστοί άνθρωποι, σωστοί εμποροι
 
Δυστυχώς το banggood φαίνεται να επιβεβαιώνει την κακή εικόνα που έχω για το after sales του και από παλαιότερη (2014) "περιπέτειά¨" μου με αυτό.
Όπως ίσως θυμάστε σε άλλο νήμα είχα προ μηνός περίπου παραγγείλει το επαναφορτιζόμενο μπουλονόκλειδο προσφοράς των περίπου 34 ευρώ. Ενώ λοιπόν παρέλαβα σύντομα (όλα καλά ως εδώ), κατά την αρχική χρήση του είχα μεταξύ άλλων διαπιστώσει ότι δε λειτουργούσε σωστά το πλήκτρο αφής που επιλέγει τη δύναμη του εργαλείου (δεν έπαιρνε όλες τις διαβαθμίσεις).
Επικοινώνησα σχεδόν αμέσως με το κατάστημα όπου τους περιέγραψα το πρόβλημα. 1-2 μέρες μετά μου απάντησαν ζητώντας να τους στείλω σχετικό βίντεο με το πρόβλημα. Λόγω δικών μου υποχρεώσεων και απουσίας από το σπίτι όπου έχω το εργαλείο, τους έστειλα το βίντεο 3-4 μέρες μετά. Εν συνεχεία περίμενα την απάντησή τους. Πέρασαν άλλες 3-4 μέρες χωρίς να έχουν απαντήσει. Αντ΄αυτού διαπίστωσα ότι έκλεισαν την υπόθεσή μου! Υποχρεώθηκα έτσι να ανοίξω αίτημα στο paypal. Εκεί ξαναπεριγράφω το πρόβλημα και τους παραθέτω εκ νέου λινκ με το βίντεο του προβλήματος. Επικοινώνησαν μαζί μου μέσω του paypal όπου μου λένε το ανεκδιήγητο, ότι αφενός εκ παραδρομής έκλεισαν την υπόθεσή μου, κι αφετέρου μου ζητάνε εκ νέου να ξαναεπικοινωνήσω με το τεχνικό τους τμήμα. Φυσικά έκανα κλιμάκωση του αιτήματος/υπόθεσης στο paypal και περιμένω την όποια εξέλιξη.
Οι άνθρωποι δεν παίζονται παιδιά. Μεγάλοι ξεφτίλες κατά τη γνώμη μου, και το λέω έχοντας ακριβώς αντίστοιχης ποιότητας συμπεριφορά από πλευράς τους και στο παρελθόν, οπότε προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι πρόκειται για άθλια τακτική τους να θολώνουν τα νερά και να κωλυσιεργούν στην αντιμετώπιση του προβλήματος του πελάτη, ώστε να κερδίζουν χρόνο και μόνο αν κάποιος τους τραβήξει το αυτάκι συνεργάζονται...
Σούπερ μάρκετ με νοοτροπία μπακάλικου ελληνικής ταινίας με τον Ζήκο (τουλάχιστον με τον αξέχαστο Κ. Χατζηχρήστο γελάγαμε με την ψυχή μας, με αυτούς τους "αστείους" τύπους χαλάμε τα νεύρα μας).
 
Ειναι συνήθης τακτική των κινέζων να σου απαντούν με ερωτήσεις (πολλές φορές το ίδιο πράγμα) ώστε να περνάει ο καιρός και να σβήσει η υπόθεση. Ειναι να μην σου κάτσει η στραβή. Αυτό πρέπει να συνυπολογίζεται στο κόστος των αγορών από Κίνα, δηλαδή ότι μια στο τόσο θα χάσεις τα λεφτά σου αλλά το συνολικά θα βγεις κερδισμένος απο άλλες αγορές. Αν σου κάνουν δεκτό το αίτημα απο paypal θα είσαι τυχερός, ενημέρωσε μας για να ξέρουμε. Με aliexpress δεν θα είχες καμια ελπίδα.
 
Από bangood παντως με εχουν αποζημιώσει πληρως σε ενα φωτιστικό που καηκε ο μετασχηματιστή ς του. Μετα απο 3μηνο οποτε δεν ειχα προστασια από paypal. Και σε μερικα χαμενα δεματακια μου δίνουν ολα τα λεφτα πίσω.

Γενικά είμαι ευχαριστημένος γιατί οταν αγοραζω κάτι υποθέτω ότι δεν έχει εγγυηση.
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Ειμαι απο τους πρωτους πελατες του Banggood και το θεωρω απλα το καλυτερο και πλεον αξιοπιστο κινεζικο καταστημα απο τα δεκαδες far east sites που εχω δοκιμασει.
Αξιοπιστα επισης θεωρω το DX.com και το fasttech.com

Τις ελαχιστες φορες που ειχα θεμα με προβληματικο προιον, τις εχω αναφερει και στο φορουμ, φερθηκαν επαγγελματικα και με αποζημιωσαν αφου βεβαια τεκμηριωσα την ζημια συμφωνα με τις διαδικασιες τους.

Μεσα σε εκατομμυρια πελατες και συναλλαγες, σιγουρα θα υπαρχουν και δικαιως η αδικως καποιοι δυσαρεστημενοι.

Θα συμφωνησω με τον Θοδωρο οτι σε τετοιου ειδους συναλλαγες με Κινα καλο ειναι να υποθετουμε οτι δεν υπαρχει εγγυηση και να στοχευουμε ει δυνατον σε απλες αγορες, αλλιως ας ειμαστε ετοιμοι για την ψυχοφθορο διαδικασια της αντιδικιας.

Επισης ας εχουμε υπ' όψη οτι με 10 ευρω δεν ειναι δυνατον να περιμενουμε να αγορασουμε εργαλειο με ποιοτητα κατασκευης και quality control Μακιτα...
 
Στη δική μου περίπτωση το εργαλείο κόστισε σχεδόν 35 ευρώ...Το θέμα δεν είναι αν περιμένω ποιοτικό έλεγχο Makita από το εργαλείο, αλλά κατά πόσο το banggood είναι διατεθειμένο πραγματικά να αποκαταστήσει το εξαρχής πρόβλημα του προιόντος που μου πούλησε.
Εν προκειμένω μου έστειλαν μήνυμα ότι θα μου επιστρέψουν το ποσό αγοράς εφόσον τους επιστρέψω το εργαλείο.
Ερώτηση: Έχει στείλει κανείς επιστροφή σε Banggood/Κίνα πακέτο αυτού του μεγέθους; Τι ταχυδρομικά παίζουν; Συμφέρει οικονομικά; Αν είναι να δώσω 20+ ευρώ ταχυδρομείο για να πάρω 35 μετά από 3 μήνες να τη βράσω την "προσφορά" που μου έκαναν (οι εταιρείες από Κίνα χρεώνονται αστεία μεταφορικά για να στείλουν το ίδιο πράγμα Ελλάδα σε σχέση με έναν ιδιώτη που θα κάνει το αντίστροφο).

Ενδεικτικά, έβαλα τα δεδομένα της αποστολής του δέματος στην σχετική εφαρμογή των ΕΛΤΑ και μου δίνει κόστος αποστολής 36 ευρώ, παραπάνω από το ποσό αγοράς του προϊόντος...
 
Η επιστροφή δεν θα έπρεπε να γίνει με δική τους χρέωση αφού υποτίθεται οτι πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν;
 
Κι εγώ γενικά κακές εντυπώσεις από Banggood. Μέχρι και πριν 5-10 χρόνια αγόραζες σε τιμές πολύ φτηνότερες σε σχέση με άλλα μη Κινέζικα μαγαζιά, οπότε άξιζε η αναμονή και το ρίσκο να σου πασάρουν καμιά μούφα ποιότητα. Από τότε:
-οι τιμές έχουν ανεβει κατακόρυφα - προϊόντα που τα έχω βάλει στο μάτι για μελλοντική αγορά τα βλέπω να παίρνουν εικοσάρια % πάνω την μία χρονιά και άλλο τόσο την επόμενη
-μου έχουν απορρίψει αρνητικές κριτικές, χωρίς να γράφω κάτι ιδιαίτερα επιθετικό ή παράλογο
-έχουν δώσει βάση σε μαρκετίστικα κολπάκια του τύπου διαφημίσεις παντού,μάζεψε πόντους, πρόλαβε την έκπτωση για πράγματα που αλλού τα πουλάνε ήδη φτηνότερα.
Θέματα με επιστροφές δεν είχα και 2 φορές που χρειάστηκε μου έκαναν κανονικά το refund, αφού ζήτησαν πρώτα κάποια τεκμηρίωση (φωτογραφίες/βίντεο).
Προσωπικό συμπέρασμα είναι ότι έχουν κακομάθει από την επιτυχία που είχαν και κάπου στην συνέχεια έχασαν τη μπάλα.
Ακόμα ψωνίζω περιστασιακά αλλά σαν 2η επιλογή - προτιμάω aliexpress, ebay, amazon
 
Συμφωνω απολυτα με τον Δημητρη (dk13)

Ψωνιζω απο Banggood σχεδον απο τοτε που ανοιξε, τοτε που το DX ηταν Νο1.
Σε 3 περιπτωσεις ελαττωματικου προιοντος μου εκαναν refund, ενω οταν 2 μηνα μετα την αγορα του 3D printer αντιμετωπισα προβλημα με την motherboard με εφεραν σε επαφη με την εταιρεια και μου εστειλαν ανταλλακτικα.
Τα τελευταια χρονια εχουν ανεβασει τις τιμες (σε σχεση με το Ali) απο 20% εως 50%
Ομως εξακολουθει να ειναι το πιο αξιοπιστο μαγαζι, σε χρονους παραδοσης και επικοινωνια
Πλεον αγοραζω απο 'κει μονο οταν βρω καποια τρελη προσφορα