Όσο μικρότερα τα ISO, τόσο πιό πολύτο φώς.Άρα, ήλιος = 100 σκοτάδι=1600
Τα νούμερα έιναι τελείως απλά.
Τωρα,εσωτερικοί χώροι,200-400 είναι μιά χαρά.Το φλας δίνει φωτισμό ισοδύναμο με ISO 100 - 200 ανάλογα με το zoom.Έτσι δεν είναι;
Βρε Τάσο τι ξεφτίλα, εδώ και οι επαγγελματικές κεφαλές (οι εξωτερικές) έχουν τα όριά τους. Έχεις δει δηλαδή σε γάμο μεγάλες κεφαλές να αναβοσβήνουν με ρυθμό 6.5 fps? Θα πάθαιναν επιληψία οι καλεσμένοι! Και rainbow παίζει να έβλεπαν!![]()
Σωστό,αλλά και πάλι εξαρτάται από την περίπτωση του φωτισμού.Υπάρχουν εσωτερικοί χώροι που είναι ευήλιοι(μέρα, μεγάλα παράθυρα).Εκεί τα 200-400 ISO μου φαίνονται αρκετά.Και εσωτερικοί χώροι που χρειάζονται οπωσδήποτε τα ανεβασμένα ISO (νύχτα,υπόγειο).Κάνοντας τις ανάλογες ρυθμίσεις, πετυχαίνουμε και το επιθυμητό αποτέλεσμα.Σε πολύ σκοτεινούς χώρους δεν στηριζόμαστε μόνο στο φλας, αυτό θα φωτίσει μόνο το κυρίως θέμα (με πιθανότητα να το κάψει μάλιστα, αναλόγως το πόσο "έξυπνο" είναι), ανεβάζουμε οπωσδήποτε και iso. Τα 200-400 που λες για εσωτερικούς χώρους είναι λίγα. Εάν δεν φοβόμαστε τον εξοπλισμό μας, 1250 με 1600 χαλαρά, για να γράψει και το φόντο.
Πολύ χρήσιμες πληροφορίες!Στην D80, φάση γενεθλίων, τούρτα, μόνος φωτισμός κεράκια, ISO 400 βγήκε μιά χαρά.Άλλες φωτό, με ISO 1600,είχαν ορατό θόρυβο(χωρίς φλάς).Αναλόγως τη μηχανή, του θέματος, των σκιερών περιοχών κλπ
Τα 1600iso στη 40D δεν με ενοχλούν καθόλου, ενώ τα 800 τα επιλέγω χωρίς δεύτερη σκέψη, δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά από τα 100. Σημείωση ότι στα ψηλά iso μειώνεται σημαντικά το δυναμικό εύρος του αισθητήρα μας (και 2 στοπ ή παραπάνω) βέβαια συνήθως το θέμα που θα θελήσουμε να βγάλουμε στα 1600 και τα 3200 δεν έχει και τις τρομερές δυναμικές αντιθέσεις.
Καλά, έχεις εστιάσει σε κινούμενο με μεγέθυνση 4-6x? Εάν τα καταφέρνεις, δοκίμασε να του κάνεις και panning!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.