- 21 January 2007
- 21,629
Αγαπητέ ΚΟΨ. αντιπροσωπεύεις και κατασκευές / οίκους που από πλευράς τεκμηρίωσης τουλάχιστον δεν έχουν τίποτα να κρύψουν και προσπαθούν να ωθήσουν την επιστήμη μπροστά. (λ.χ Σε θυμάμαι να μιλάς με καμάρι για τους τεχνικούς της dCS.)
Στην περίπτωση της dCS καταλαβαίνω γατί κάθε πωλητής πέραν της ακρόασης/επίδειξης, αναφέρει ΚΑΙ τα τεχνικά χαρακτηριστικά στον υποψήφιο πελάτη
Η αλυσίδα πληροφόρησης
Κατασκευαστής -> πωλητής -> καταναλωτής
Απαιτεί εμπιστοσύνη του πωλητή στον κατασκευαστή και του πελάτη στον πωλητή.
Ο πωλητής βέβαια σε αυτή την περίπτωση (έστω dCS) εμπιστεύεται τον κατασκευαστή και αναφέρει τα χαρακτηριστικά αυτά καθώς (και αυτά) βοηθούν στην προώθηση του προϊόντος.
Εάν ο κατασκευαστής δεν είναι απόλυτα ορθός στην τεκμηρίωση του, ο πωλητής άθελα του μπορεί να συμβάλει στην πιθανή παραπληροφόρηση του πελάτη. Αυτό ας μην το ξεχνάμε.
Στην περίπτωση της dCS καταλαβαίνω γατί κάθε πωλητής πέραν της ακρόασης/επίδειξης, αναφέρει ΚΑΙ τα τεχνικά χαρακτηριστικά στον υποψήφιο πελάτη
Η αλυσίδα πληροφόρησης
Κατασκευαστής -> πωλητής -> καταναλωτής
Απαιτεί εμπιστοσύνη του πωλητή στον κατασκευαστή και του πελάτη στον πωλητή.
Ο πωλητής βέβαια σε αυτή την περίπτωση (έστω dCS) εμπιστεύεται τον κατασκευαστή και αναφέρει τα χαρακτηριστικά αυτά καθώς (και αυτά) βοηθούν στην προώθηση του προϊόντος.
Εάν ο κατασκευαστής δεν είναι απόλυτα ορθός στην τεκμηρίωση του, ο πωλητής άθελα του μπορεί να συμβάλει στην πιθανή παραπληροφόρηση του πελάτη. Αυτό ας μην το ξεχνάμε.