Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Κατ' εμέ σωστά πράττουν. Θα πρέπει να μπει επιτέλους και φόρος σε ΟΛΑ όσα έρχονται από Κίνα με τον τριγωνικό τρόπο αποστολής. Γιατί με αυτόν τον τρόπο η Ελλάδα δεν λαμβάνει ούτε δεκάρα φόρο. Ωραία βρήκαμε εμείς τρόπους φοροαποφυγής τόσα χρόνια αλλά κάπου θα πρέπει να μπει ένα τέρμα.

Ναι τα ΕΛΤΑ έχουν θέμα οικονομικό. Μην χαίρεστε όμως και μην πανηγυρίζετε αν κλείσουν ή πουληθούν σε ιδιώτη. Δεν είναι καλύτεροί οι ιδιώτες σε θέματα εξυπηρέτησης (αυτό που σου αφήνουν την ειδοποίηση ενώ είσαι σπίτι κ φεύγουν το έχω ζήσει προσωπικά) συν ότι θα αυξηθεί το κόστος των υπηρεσιών. Ξεχάστε τα 80 λεπτά γραμματόσημο. Ξεχάστε πληρωμές σε τρίτους στο 1/3 της τιμής των τραπεζών. Ολα αυτά θα πάνε τουλάχιστον 2 με 3 φορές πάνω. Και επιτέλους ας σταματήσουμε να γκρινιάζουμε γιατί αποφεύγουμε φόρους. Οι κουπονάδες θίγονται, από τα μεγαλύτερα λαμόγια σε αυτόν τον τομέα.
Καταλαβαίνουμε όλοι γιατί κάτι έχει 10 ευρώ Κίνα κ 50 εδώ. Δασμοί, ΦΠΑ, φόρο στο φόρο και αισχροκέρδεια κάποιες φορές δε λέω. Κάπου πρέπει να ισορροπήσει το θέμα.
Οχι δεν έχω Σκρουτζομάγαζο όπως έλεγε ένας κουπόνας όταν του σχολίασα στο fb (τσαντήστηκε τόσο που μου έβρισε μάνα κ γυναίκα σε σχόλιο δημόσιο χυδαία αν κ τα έσβησε μετά).

Αυτά..
 
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Ολα αυτά ξεκινούν από μια και μόνο αιτία. Την ανάγκη να ελεγχθούν τα πακέτα που έρχονταν απευθείας από Κίνα γιατί στα περισσότερα δηλώνουν αξία κάτω από 22 οι πωλητές Κινέζοι για να μην υπάρχει τελωνείο. Και αυτό γίνεται και με τη δικη μας σύμφωνη γνώμη, κανεις δεν λέει στον Κινέζο βάλε την πραγματική τιμή γιατί ξέρουν οτι το προϊόν με τους δασμούς θα έρθει πολύ ακριβότερο. Αν τυχόν αναγραφεί η πραγματική τιμή και είναι πάνω από 22 θα πληρωθεί ΦΠΑ και οι υπόλοιποι δασμοί. Δεν ξέρουμε όμως αν ο κάθε έμπορος που αγοράζει το προϊόν από Κίνα το κάνει με τον ίδιο τρόπο, μπορεί κάλλιστα να παραγγέλνει 5 κομμάτια για να έχει στοκ και εφοσον θέλει να το κάνει νομότυπα να πληρώνει και τους ανάλογους δασμούς για όλο το δέμα. Γιαυτο πολλές φορές μπορεί το ίδιο προϊόν να έχει και μεγάλη διαφορά μεταξύ μιας ιδιωτικής αγοράς και μιας μαζικής αγοράς από ένα έμπορο. Δεν λέω οτι δεν υπάρχουν και πονηροί έμποροι που τα παραγγέλνουν σε μικροποσότητες ως ιδιώτες για την αποφυγή δασμών και στη συνέχεια τα πουλουν με τεράστιο κέρδος. Αλλά δεν μπορώ να ξέρω π.χ. σε ένα φωτογραφικό κατάστημα που θα πάρω αξεσουάρ αν το προϊόν έχει φτάσει με ιδιωτικό πακέτο ή μέσω μεταπωλητή που το έχει πάρει χονδρικά σε περισσότερα τεμάχια από τον ίδιο ακριβώς πωλητή πληρώνοντας δασμούς.

Αυτό ήταν γνωστό καιρό τώρα στα τελωνεία και αποφασίστηκε εδώ και 1-1.5 χρόνο να γίνει έξτρα τελωνειακός έλεγχος και στα προϊόντα με δηλωμένη τιμή κάτω από 22 . Αυτό αύξησε τον χρόνο παράδοσης των πακέτων και ταυτόχρονα δημιούργησε αύξηση εσόδων από τα πακέτα που είχαν ψεύτικη δηλωμένη αξία. Βέβαια τα περισσότερα δεν παραλαμβάνονται απο τους αγοραστές αν ανακαλυφθεί η πραγματική τιμή και μπουν οι δασμοί και εκεί άντε να βγαλεις άκρη να πάρεις πίσω τα χρήματα σου με PayPal και να αποδείξεις. Γιαυτο καλό είναι να μην παραγγέλνουμε προϊόντα υψηλής αξίας με αυτό τον τρόπο δηλαδή απευθείας από Κίνα με χαμηλή χρέωση και με κίνδυνο να μπουν για τελωνειακή διασάφηση.

Η ανάγκη περαιτέρω ελέγχου έδωσε απίστευτη δουλειά στους τελωνειακούς και μέσα από αυτή την εγκύκλιο προσπαθούν να εφαρμόσουν μια επιλεκτική χρέωση μέσω ΕΛΤΑ σε όσα προϊόντα ελεγχθούν για τελωνειακή διασάφηση ακόμη και αν αυτά αποδειχθεί οτι δεν υπερβαίνουν τα 22 . Δηλαδή μαζί με τα χλωρά θα καούν και τα ξερά. Αντί το κόστος να μετακυλιστεί στους πραγματικούς παραβάτες το πληρώνει αυτός που θα πιάσει το lotto και του ελέγχουν το προϊόν το οποίο είναι κάτω από 22 (με τα μεταφορικά) και θα πληρώσει 15 παραπάνω από τον επόμενο που αγόρασε το ίδιο προϊόν αλλά το οποίο δεν μπήκε για διασάφηση στο τελωνείο.

Οι τριγωνικές συναλλαγές είναι αλλου παπά ευαγγέλιο και δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που συζητάμε. Το προϊόν μπαίνει σε αποθήκη ευρωπαϊκή χώρας που έχει συνάψει ειδικές συμβάσεις με Hong Kong (π.χ. Αγγλία) και φαίνεται να έρχεται Ελλάδα από χώρα ΕΟΚ χωρίς δασμούς. Εκεί δεν μπορούν να βάλουν καμία επιβάρυνση ούτε ΦΠΑ ούτε δασμούς αφού φαίνεται να έρχεται από ευρωπαϊκή χώρα. Εκεί χάνονται πολλά λ7 από τους εμπόρους που αγοράζουν και πουλάνε από την ευρωπαϊκή ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ και δεν μπορούν εύκολα να συναγωνιστούν όσους έχουν κάνει παραεισαγωγή αφού ξεκινούν με διαφορά τουλάχιστον 24% στο κέρδος λόγω καπέλου ΦΠΑ (αγοράς). Αυτό δεν μπορεί να λυθεί από την Ελλάδα αυτόνομα, είναι θέμα ευρωπαϊκής ένωσης αν θέλει και μπορεί να κλείσει αυτές τις τρύπες.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Κατ' εμέ σωστά πράττουν. Θα πρέπει να μπει επιτέλους και φόρος σε ΟΛΑ όσα έρχονται από Κίνα με τον τριγωνικό τρόπο αποστολής. Γιατί με αυτόν τον τρόπο η Ελλάδα δεν λαμβάνει ούτε δεκάρα φόρο. Ωραία βρήκαμε εμείς τρόπους φοροαποφυγής τόσα χρόνια αλλά κάπου θα πρέπει να μπει ένα τέρμα.

Ναι τα ΕΛΤΑ έχουν θέμα οικονομικό. Μην χαίρεστε όμως και μην πανηγυρίζετε αν κλείσουν ή πουληθούν σε ιδιώτη. Δεν είναι καλύτεροί οι ιδιώτες σε θέματα εξυπηρέτησης (αυτό που σου αφήνουν την ειδοποίηση ενώ είσαι σπίτι κ φεύγουν το έχω ζήσει προσωπικά) συν ότι θα αυξηθεί το κόστος των υπηρεσιών. Ξεχάστε τα 80 λεπτά γραμματόσημο. Ξεχάστε πληρωμές σε τρίτους στο 1/3 της τιμής των τραπεζών. Ολα αυτά θα πάνε τουλάχιστον 2 με 3 φορές πάνω. Και επιτέλους ας σταματήσουμε να γκρινιάζουμε γιατί αποφεύγουμε φόρους. Οι κουπονάδες θίγονται, από τα μεγαλύτερα λαμόγια σε αυτόν τον τομέα.
Καταλαβαίνουμε όλοι γιατί κάτι έχει 10 ευρώ Κίνα κ 50 εδώ. Δασμοί, ΦΠΑ, φόρο στο φόρο και αισχροκέρδεια κάποιες φορές δε λέω. Κάπου πρέπει να ισορροπήσει το θέμα.
Οχι δεν έχω Σκρουτζομάγαζο όπως έλεγε ένας κουπόνας όταν του σχολίασα στο fb (τσαντήστηκε τόσο που μου έβρισε μάνα κ γυναίκα σε σχόλιο δημόσιο χυδαία αν κ τα έσβησε μετά).

Αυτά..
Αν το αντικείμενο έχει φόρο και δασμούς από ευρωπαϊκή χώρα απαγορεύεται να επιβληθούν εκ νέου οι ίδιοι φόροι ως πρόσθετοι κατά την αποστολή του από χώρα μέλος .

Αν θέλουμε κάτι τέτοιο δύο ειναι οι λύσεις .
1 να κάθονται στα τελωνεία να βρίσκουν την αποφορολογημενη αρχική τιμή και να προσθέτουν το ελληνικό ΦΠΑ και δασμους αντί για το ολλανδικό για κάθε ένα αντικείμενο (ευρωπαϊκά κατάστημα αλλάζουν αυτόματα το ΦΠΑ ανάλογα την χώρα μέλος που το αγοράζει πχ Amazon , thomann θα αλλάξουν από γερμανικό σε ελληνικό ΦΠΑ στο ταμειο )

2 να βγούμε από την ΕΕ και να χρεώνουμε τα πάντα όσο θέλουμε .

Οτιδήποτε άλλο εντός ΕΕ είναι παράνομο .
 
Re: Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Αν το αντικείμενο έχει φόρο και δασμούς από ευρωπαϊκή χώρα απαγορεύεται να επιβληθούν εκ νέου οι ίδιοι φόροι ως πρόσθετοι κατά την αποστολή του από χώρα μέλος .

Αν θέλουμε κάτι τέτοιο δύο ειναι οι λύσεις .
1 να κάθονται στα τελωνεία να βρίσκουν την αποφορολογημενη αρχική τιμή και να προσθέτουν το ελληνικό ΦΠΑ και δασμους αντί για το ολλανδικό για κάθε ένα αντικείμενο (ευρωπαϊκά κατάστημα αλλάζουν αυτόματα το ΦΠΑ ανάλογα την χώρα μέλος που το αγοράζει πχ Amazon , thomann θα αλλάξουν από γερμανικό σε ελληνικό ΦΠΑ στο ταμειο )

2 να βγούμε από την ΕΕ και να χρεώνουμε τα πάντα όσο θέλουμε .

Οτιδήποτε άλλο εντός ΕΕ είναι παράνομο .
Δεν είπα αυτό. Είπα ότι η Ελλάδα (που θα έπρεπε ηθικά ας πούμε) δεν δηπππατδη τίποτα).
 
Ας έκανε συμφωνίες με την Κίνα η Ελλάδα . Δεν υπάρχει ηθική στο εμπόριο και τα οικονομικά .
Όσο για τον αν δεν εισπράττει τίποτα μην το λέμε έτσι . Ξέρεις πόσες εταιρείες στην Ελλάδα συνεργάζονται με Κίνα για τα προϊόντα τους ; αυτοί δεν ξεφεύγουν από δασμούς και ΦΠΑ .Όλα εκεί φτιάχνονται πλέον .
Εμείς τώρα πάμε να το παίξουμε ηθικοί εις βάρος των ιδιωτών και των μικρών ψαριών ...
 
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Αυτό ήταν γνωστό καιρό τώρα στα τελωνεία και αποφασίστηκε εδώ και 1-1.5 χρόνο να γίνει έξτρα τελωνειακός έλεγχος και στα προϊόντα με δηλωμένη τιμή κάτω από 22 . Αυτό αύξησε τον χρόνο παράδοσης των πακέτων και ταυτόχρονα δημιούργησε αύξηση εσόδων από τα πακέτα που είχαν ψεύτικη δηλωμένη αξία. Βέβαια τα περισσότερα δεν παραλαμβάνονται απο τους αγοραστές αν ανακαλυφθεί η πραγματική τιμή και μουν οι δασμοί και εκεί άντε να βγαλεις άκρη να πάρεις πίσω τα χρήματα σου με PayPal και να αποδείξεις.

Αυτός ήταν ο πιο σωστός και δίκαιος τρόπος ελέγχου.
Δυστυχώς δεν μπορούσε να λειτουργήσει λόγο έλλειψη προσωπικού για αυτό και είχαμε μεγαλες καθυστερήσεις.
Αντί λοιπόν να στελεχώσουν ένα τμήμα που θα ασχολείτο αποκλειστικά με την εξακρίβωση της αξίας των πακέτων κάνανε την σημερινή σαχλαμάρα βάζοντας τα ΕΛΤΑ να χρεώνουν ότι κινείται.
Εμμ δεν γίνεται έτσι...
Αν θέλεις να διαφυλάξεις την νομιμότητα μην το κάνεις με παρανομο τρόπο .
 
Μαλλον ο σκοπος του χαρατσιου ειναι αλλος και οχι εισπρακτικος. Δεν νομιζω οτι ειναι καποιος ηλιθιος για να συνεχισει να παραγγελλει προιοντα μικρης αξιας και να θελει να πληρωνει 15 ευρω επιπλεον.

Νομιζω οτι θελουν να αποθαρρυνουν και εν τελει να καταργησουν τις μικρες παραγγελιες που ειναι αμετρητες, που δεν αποφερουν τιποτα απο δασμους και φορους και που κοστιζουν χιλιαδες εργατοωρες.

Δεν ξερω εαν υπαρχει αντιστοιχο προηγουμενο σε καποια χωρα του κοσμου οπου να εχει εφαρμοστει αυτο το αθλιο και νοσηρο σκεπτικο.
 
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Κατ' εμέ σωστά πράττουν. Θα πρέπει να μπει επιτέλους και φόρος σε ΟΛΑ όσα έρχονται από Κίνα με τον τριγωνικό τρόπο αποστολής. Γιατί με αυτόν τον τρόπο η Ελλάδα δεν λαμβάνει ούτε δεκάρα φόρο. Ωραία βρήκαμε εμείς τρόπους φοροαποφυγής τόσα χρόνια αλλά κάπου θα πρέπει να μπει ένα τέρμα.

Ναι τα ΕΛΤΑ έχουν θέμα οικονομικό. Μην χαίρεστε όμως και μην πανηγυρίζετε αν κλείσουν ή πουληθούν σε ιδιώτη. Δεν είναι καλύτεροί οι ιδιώτες σε θέματα εξυπηρέτησης (αυτό που σου αφήνουν την ειδοποίηση ενώ είσαι σπίτι κ φεύγουν το έχω ζήσει προσωπικά) συν ότι θα αυξηθεί το κόστος των υπηρεσιών. Ξεχάστε τα 80 λεπτά γραμματόσημο. Ξεχάστε πληρωμές σε τρίτους στο 1/3 της τιμής των τραπεζών. Ολα αυτά θα πάνε τουλάχιστον 2 με 3 φορές πάνω. Και επιτέλους ας σταματήσουμε να γκρινιάζουμε γιατί αποφεύγουμε φόρους. Οι κουπονάδες θίγονται, από τα μεγαλύτερα λαμόγια σε αυτόν τον τομέα.
Καταλαβαίνουμε όλοι γιατί κάτι έχει 10 ευρώ Κίνα κ 50 εδώ. Δασμοί, ΦΠΑ, φόρο στο φόρο και αισχροκέρδεια κάποιες φορές δε λέω. Κάπου πρέπει να ισορροπήσει το θέμα.
Οχι δεν έχω Σκρουτζομάγαζο όπως έλεγε ένας κουπόνας όταν του σχολίασα στο fb (τσαντήστηκε τόσο που μου έβρισε μάνα κ γυναίκα σε σχόλιο δημόσιο χυδαία αν κ τα έσβησε μετά).

Αυτά..

Βλέπεις τα πράγματα από μια σκοπιά και όχι σφαιρικά.
Ξέχασες το σκάνδαλο με την παρακράτηση των χρημάτων που πλήρωναν οι καταναλωτές στα ΕΛΤΑ για τους λογαριασμούς της ΔΕΗ και τη μη απόδοση σ' αυτήν, για να αντιμετωπίσουν τα ΕΛΤΑ το μεγάλο οικονομικότους πρόβληματα ρευστότητας.
Θα μπορούσα να απαριθμήσω και άλλα, αλλά δεν θέλω να φορτώσω το θέμα.
Η ουσία είναι ότι τα ΕΛΤΑ, έχουν οικονομικό πρόβλημα από αρκετά χρόνια και αρκεί να δει κανείς τα οικονομικά στοιχεία τους των τελευταίων ετών.
Η μεθόδευση "αρπαχτής" με αυτό τον τρόπο είναι απαράδεκτη και, προφανώς, παράνομη.

Οι ιδιωτικοποιήσεις έχουν αποδειχθεί σωστές και πετυχημένες τα τελευταία χρόνια (πολλά παραδείγματα) και πρέπει να τα σκεφτόμαστε όλα.

Αυτά ...
 
Μαλλον ο σκοπος του χαρατσιου ειναι αλλος και οχι εισπρακτικος. Δεν νομιζω οτι ειναι καποιος ηλιθιος για να συνεχισει να παραγγελλει προιοντα μικρης αξιας και να θελει να πληρωνει 15 ευρω επιπλεον.

Νομιζω οτι θελουν να αποθαρρυνουν και εν τελει να καταργησουν τις μικρες παραγγελιες που ειναι αμετρητες, που δεν αποφερουν τιποτα απο δασμους και φορους και που κοστιζουν χιλιαδες εργατοωρες.

Δεν ξερω εαν υπαρχει αντιστοιχο προηγουμενο σε καποια χωρα του κοσμου οπου να εχει εφαρμοστει αυτο το αθλιο και νοσηρο σκεπτικο.

+1
 
Ή εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι ή μερικοί φίλοι έχουν χάσει την ουσία... Τι σχέση έχουν η Κίνα, οι ψεύτικες τιμές που δηλώνονται στα πακέτα, η αυξημένη δουλειά στα τελωνεία κλπ με το γεγονός ότι τα ΕΛΤΑ θα χρεώνουν χαράτσι 15 ; Η δουλειά του ταχυδρόμου είναι να μεταφέρει και του τελώνη να φορολογεί. Τα 15 έχουν καμία σχέση με παραπάνω δουλειά που θα κάνει ο ταχυδρόμος; Μην τρελαθούμε τώρα. Αν το μέτρο ήταν να χρεώνει το τελωνείο 15 θα ήταν τελείως διαφορετική ιστορία.

Μαλλον ο σκοπος του χαρατσιου ειναι αλλος και οχι εισπρακτικος. Δεν νομιζω οτι ειναι καποιος ηλιθιος για να συνεχισει να παραγγελλει προιοντα μικρης αξιας και να θελει να πληρωνει 15 ευρω επιπλεον.

Νομιζω οτι θελουν να αποθαρρυνουν και εν τελει να καταργησουν τις μικρες παραγγελιες που ειναι αμετρητες, που δεν αποφερουν τιποτα απο δασμους και φορους και που κοστιζουν χιλιαδες εργατοωρες.

Δεν ξερω εαν υπαρχει αντιστοιχο προηγουμενο σε καποια χωρα του κοσμου οπου να εχει εφαρμοστει αυτο το αθλιο και νοσηρο σκεπτικο.

Μιχάλη, δυστυχώς δεν πάει έτσι. Στην Ελλάδα, ο περισσότερος κόσμος προσπαθεί να ερμηνεύσει με την λογική τις αλλοπρόσαλλες κινήσεις ενός κράτος όπου η λογική έχει πάει περίπατο χρόνια τώρα και έχει μείνει το "όσα βγάλουμε"...
Απλά θυμήσου την προηγούμενη απόπειρα των ΕΛΤΑ με τα 3 σε κάθε πακέτο από 3η χώρα. Η λογική ήταν απλή: το ξέρουμε ότι γλύτωσες αρκετά από τελωνεία κλπ οπότε, μιας και χρειαζόμαστε λεφτά, δώσε 3 και μην κλαίγεσαι - πάλι κερδισμένος είσαι. Εντωμεταξύ, η διαδικασία ήταν τελείως ρεντίκολο: σου ζητούσε ο ταχυδρόμος στην πόρτα σου 3 χωρίς κανένα παραστατικό - σε έναν που του την είπα μου απάντησε "ε καλά, αφού δεν θέλεις μην τα δώσεις..."
Έτσι είναι και τώρα, απλά τα 3 έγιναν 15 επειδή τα ΕΛΤΑ είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση.
 
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Ή εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι ή μερικοί φίλοι έχουν χάσει την ουσία... Τι σχέση έχουν η Κίνα, οι ψεύτικες τιμές που δηλώνονται στα πακέτα, η αυξημένη δουλειά στα τελωνεία κλπ με το γεγονός ότι τα ΕΛΤΑ θα χρεώνουν χαράτσι 15 ; Η δουλειά του ταχυδρόμου είναι να μεταφέρει και του τελώνη να φορολογεί. Τα 15 έχουν καμία σχέση με παραπάνω δουλειά που θα κάνει ο ταχυδρόμος; Μην τρελαθούμε τώρα. Αν το μέτρο ήταν να χρεώνει το τελωνείο 15 θα ήταν τελείως διαφορετική ιστορία.

.

Σωστή παρατήρηση...
Αν έβγαιναν και έλεγαν πως αύριο η σε ένα μηνα οι τελωνειακές αρχές της χώρας θα χρεώνουν δασμούς και ΦΠΑ σε όλα τα πακέτα ανεξαρτήτου αξίας θα το είχαμε πάρει απόφαση και τέλος.
 
Λοιπον οποιος γραφει σε αυτο το φορουμ θα μου αποδιδει 15 ευρω στον λογαριασμο μου.
Γιατι?
Επειδή ετσι μου αρεσει?
Σας αρεσει????
Στους υπέρμαχους της αποφασης απευθύνεται το σχολιο μου.
 
Οποια απόφαση και να πήραν, δε θα έπρεπε όπως γίνεται με όλα τα υπόλοιπα μέτρα, να το ανακοινώσουν για εφαρμογη μια ημερομηνία στο μέλλον, (πχ 6/2020) και όχι για αγορές που έχουν ήδη γίνει; είναι νόμιμο αυτο;
 
Όσο νόμιμο είναι και το αγοράζεις αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού με συγκεκριμένο φορολογικό καθεστώς και μετά, αφού εξυπηρέτησαν τα φιλαράκια τους τους αυτοκινητάδες, σου αλλάζουν τους κανόνες.
Όχι για τους μελλοντικούς αγοραστές, για όλους. Κι ας ψώνισες κάνοντας τους υπολογισμούς σου και τα κουμάντα σου βάσει των ψηφισμένων και ισχυόντων νόμων.
Και το αυτοκίνητο απαξιώνουν και την τσέπη σου ξηλώνουν... Έτσι, επειδή μπορούν.
Δυστυχώς, δεν υπάρχει σωτηρία γί αυτή τη χώρα...
 
Λοιπον οποιος γραφει σε αυτο το φορουμ θα μου αποδιδει 15 ευρω στον λογαριασμο μου.
Γιατι?
Επειδή ετσι μου αρεσει?
Σας αρεσει????
Στους υπέρμαχους της αποφασης απευθύνεται το σχολιο μου.

Κυριάκο χωρίς πλάκα η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να μπεί ένας δασμός 30 % σέ ότι έρχετε από τήν ανατολή.
Δηλαδή θέλεις ένα κινητό 100 ευρώ θα πλερώσεις μέ τόν εκτελωνισμό 130 ευρώ,θέλεις ψιλοκοκό με 10 ευρώ θα πλερώσεις εκτελωνισμό 13 ευρώ κ.ο.κ.Ετσι σωστά καί δίκαια πράγματα.
 
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Κυριάκο χωρίς πλάκα η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να μπεί ένας δασμός 30 % σέ ότι έρχετε από τήν ανατολή.
Δηλαδή θέλεις ένα κινητό 100 ευρώ θα πλερώσεις μέ τόν εκτελωνισμό 130 ευρώ,θέλεις ψιλοκοκό με 10 ευρώ θα πλερώσεις εκτελωνισμό 13 ευρώ κ.ο.κ.Ετσι σωστά καί δίκαια πράγματα.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει όλα τα αντικείμενα να ανοίγονται και να μένουν στο τελωνείο μέχρι να παραδώσουμε το αποδεικτικό πληρωμής . Αυτό ούτε στις καλύτερες μέρες με προσωπικό ...
Γιατί ο Κινέζος μπορεί να στείλει τηλέφωνο και από εξω να γράφει 10 .
Η άλλη περίπτωση είναι να τιμολογει ο τελωνειακός ψάχνοντας την τιμή του προιοντος και εσύ να μην μπλεκεσαι αλλά σημαίνει ότι μπορεί να βλέπει άλλη τιμή από την στιγμή της παραγγελίας ( εκπτώσεις , κουπόνια κλπ) και να σε χρεώνει 20-50% αρχική αξία ή να μην ασχολείται σοβαρά και να τιμολογει με το μάτι και το κιλό λόγω φόρτου εργασίας στα χιλιάδες πακέτα ...
 
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Κυριάκο χωρίς πλάκα η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να μπεί ένας δασμός 30 % σέ ότι έρχετε από τήν ανατολή.
Δηλαδή θέλεις ένα κινητό 100 ευρώ θα πλερώσεις μέ τόν εκτελωνισμό 130 ευρώ,θέλεις ψιλοκοκό με 10 ευρώ θα πλερώσεις εκτελωνισμό 13 ευρώ κ.ο.κ.Ετσι σωστά καί δίκαια πράγματα.
Αυτό θα ήταν πολύ καλό και δίκαιο .
Και δίκαιο ειδικά για πακέτα με αξία ως 150 που τώρα παίρνουν παράλογα πόσα σε σχέση με την αξία τους.
Θα ήταν συνεπώς πολύ πιο δίκαιο για το mibox αξίας 60 να δώσω τελικώς +30% δηλαδή 78 σε σχέση με τα 95 που τελικά έδωσα ( δηλαδή 57% πάνω από την αρχική αξία του)
 
Έκανα παραγγελία από Wish (Κίνα) ενός εξαρτήματος για το stand της μηχανής στις 9/1. Κόστος 21 + 5 μεταφορικά.
Πήρα ειδοποίηση από ΕΛΤΑ 6/2 να παραλάβω.
Ο φάκελος έγραφε στοιχεία αποστολής από Brucargo Belgium.
Δεν πλήρωσα τίποτα στα ΕΛΤΑ.
 
Σημερα, πριν απο λιγο, παρελαβα απο Κινα ebay 2 πακετακια (παραγγελθέντα απο 1 Δεκεμβριου). Μου τα εφερε ο ταχυδρομος κανονικα.