Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμαστε..

Status
Not open for further replies.
Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

επισης πες μου vanagon γιατι αφου το 1 και το 3 παραμενει το ιδιο εαν βαλεις ενα rega βραχιονα στο μκιι ακουγεται διαφορετικα.
με ποια παραμετρο το μετρας αυτο?

Μα είναι απλούστατο!

1)Το Technics έχει λιγότερο rumble!

2)To ΤECHNICS έχει λιγότερο WOW & FLUTTER!

3)To ΤΕCHNICS έχει μεγαλύτερη ακρίβεια περιστροφής!

Άρα ακούγεται διαφορετικά!

Επι πλέον το ΤECHNICS επηρεάζεται πολύ λιγότερο από την ακουστική ανάδραση λόγω ειδικής πρόβλεψης για λειτουργία σε χώρους που... τρέμουν από τα ποδοβολητά!
´
Τελικά: επεμβαίνει λιγότερο στον ήχο!


:smile:
 
Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

επισης πες μου vanagon γιατι αφου το 1 και το 3 παραμενει το ιδιο εαν βαλεις ενα rega βραχιονα στο μκιι ακουγεται διαφορετικα.
με ποια παραμετρο το μετρας αυτο?

Μισό! Άλλο ρώτησες άλλο κατάλαβα!

Στο ίδιο το πλατώ, και αυτό ισχύει για όλα, αλλάζει ο ήχος όταν αλλάζουμε βραχίονα η και συνδυασμένα βραχίονα κεφαλή.

Έχει να κάνει με:

1)Toν συντονισμό βραχίονα-κεφαλής.

2)Με την ιδιοσυχνότητα συντονισμού του βραχίονα.

3)Με τις τριβές στον οριζόντιο και τον κάθετο άξονα του βραχίονα.

4)Με τον τρόπο εφαρμογής του antiskating, (μαγνητικό, βαρίδι, ελατήριο κ.τ.λπ..).

5)Με τον τρόπο απόσβεσης των συντονισμών.

6)Με την ενεργό μάζα του συστήματος κεφαλή-βραχίονας.

7)Με την γεωμετρία του βραχίονα.

8)Και φυσικά, αν αλλάξει η κεφαλή , με την ηχητική ταυτότητά της.


:smile:
 
Re: Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

Μα είναι απλούστατο!

1)Το Technics έχει λιγότερο rumble!

2)To ΤECHNICS έχει λιγότερο WOW & FLUTTER!

3)To ΤΕCHNICS έχει μεγαλύτερη ακρίβεια περιστροφής!

Άρα ακούγεται διαφορετικά!

Επι πλέον το ΤECHNICS επηρεάζεται πολύ λιγότερο από την ακουστική ανάδραση λόγω ειδικής πρόβλεψης για λειτουργία σε χώρους που... τρέμουν από τα ποδοβολητά!
´
Τελικά: επεμβαίνει λιγότερο στον ήχο!


:smile:
Το "ακουγεται διαφορετικα" τωρα μας το λες.
Το αν επηρεαζεται λιγοτερο απο εξωτερικους θορυβους ειναι κατι που πολυ ευκολα μπορεις να δοκιμασεις.Βαλε την βελονα σου σε ενα δισκο χωρις να γυρνα το πλατω,ανοιξε την ενταση του ενισχυτη σου και κτυπα με το δακτυλο σου το πλινθ του 1200.Κανε το ιδιο με ενα πικαπ με αναρτηση για παραδειγμα.Και μην μου πεις οτι χρειαζεσαι white paper για να πειστεις περι του καλυτερου και οχι πλεον περι του διαφορετικου.:grandpa:
 
Το "ακουγεται διαφορετικα" τωρα μας το λες.
Το αν επηρεαζεται λιγοτερο απο εξωτερικους θορυβους ειναι κατι που πολυ ευκολα μπορεις να δοκιμασεις.Βαλε την βελονα σου σε ενα δισκο χωρις να γυρνα το πλατω,ανοιξε την ενταση του ενισχυτη σου και κτυπα με το δακτυλο σου το πλινθ του 1200.Κανε το ιδιο με ενα πικαπ με αναρτηση για παραδειγμα.Και μην μου πεις οτι χρειαζεσαι white paper για να πειστεις περι του καλυτερου και οχι πλεον περι του διαφορετικου.:grandpa:

Βασικό σφάλμα:

δεν χτυπάμε κατ' ευθείαν το plinth του TECHNICS, γιατί αυτό ισοδυναμεί με απ' ευθείας κρούση στο αιωρούμενο δευτερεύον σασί του πλατώ με ανάρτηση.

Χτυπάμε το έδαφος όπου στηρίζεται το TECHNICS, για να δώσουμε έτσι την ευκαιρία στα ειδικά ποδαράκια του και στην μάζα του να κάνουν απόσβεση!

Με τον ίδιο τρόπο φυσικά δοκιμάζουμε και το άλλο πλατώ.


:smile:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

Βασικό σφάλμα:

δεν χτυπάμε κατ' ευθείαν το plinth του TECHNICS, γιατί αυτό ισοδυναμεί με απ' ευθείας κρούση στο αιωρούμενο δευτερεύον σασί του πλατώ με ανάρτηση.

Χτυπάμε το έδαφος όπου στηρίζεται το TECHNICS, για να δώσουμε έτσι την ευκαιρία στα ειδικά ποδαράκια του και στην μάζα του να κάνουν απόσβεση!

Με τον ίδιο τρόπο φυσικά δοκιμάζουμε και το άλλο πλατώ.


:smile:

Αστειακια;;;;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

Αστειακια;;;;

Να σου το πω λίγο παραστατικά:

αν εγώ έχω ένα hitec αντιαεροπορικό και θέλω να το δοκιμάσω, ο πιλότος του αεροπλάνου που θα πρέπει να έρθει για την δοκιμή, αντί να... στηθεί για να του ρίξω και να γίνει το test, από φόβο μήπως τον πετύχω, έρχεται από άλλη από την προβλεπόμενη πορεία θέση και μου ρίχνει την βόμβα στο... κεφάλι!

Βγήκε συμπέρασμα για το αντιαεροπορικό;



:laugh:
 
Re: Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

Μισό! Άλλο ρώτησες άλλο κατάλαβα!

Στο ίδιο το πλατώ, και αυτό ισχύει για όλα, αλλάζει ο ήχος όταν αλλάζουμε βραχίονα η και συνδυασμένα βραχίονα κεφαλή.

Έχει να κάνει με:

1)Toν συντονισμό βραχίονα-κεφαλής.

2)Με την ιδιοσυχνότητα συντονισμού του βραχίονα.

3)Με τις τριβές στον οριζόντιο και τον κάθετο άξονα του βραχίονα.

4)Με τον τρόπο εφαρμογής του antiskating, (μαγνητικό, βαρίδι, ελατήριο κ.τ.λπ..).

5)Με τον τρόπο απόσβεσης των συντονισμών.

6)Με την ενεργό μάζα του συστήματος κεφαλή-βραχίονας.

7)Με την γεωμετρία του βραχίονα.

8)Και φυσικά, αν αλλάξει η κεφαλή , με την ηχητική ταυτότητά της.


:smile:

ασε την θεωρια. μετρησεις. τωρα.
με το αυτι και εσυ?
 
με πιανεις? αναφερεις συνεχεια 3 παραμετρους που το τεκνικσ μετρα καλα και αγνοεις ΚΑΙ τους 7 που εσυ ο ιδιος παραθεσες.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

Να σου το πω λίγο παραστατικά:

αν εγώ έχω ένα hitec αντιαεροπορικό και θέλω να το δοκιμάσω, ο πιλότος του αεροπλάνου που θα πρέπει να έρθει για την δοκιμή, αντί να... στηθεί για να του ρίξω και να γίνει το test, από φόβο μήπως τον πετύχω, έρχεται από άλλη από την προβλεπόμενη πορεία θέση και μου ρίχνει την βόμβα στο... κεφάλι!

Βγήκε συμπέρασμα για το αντιαεροπορικό;



:laugh:

Οπως το πάς θα την φάς τη βόμβα σου...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

Να σου το πω λίγο παραστατικά:

αν εγώ έχω ένα hitec αντιαεροπορικό και θέλω να το δοκιμάσω, ο πιλότος του αεροπλάνου που θα πρέπει να έρθει για την δοκιμή, αντί να... στηθεί για να του ρίξω και να γίνει το test, από φόβο μήπως τον πετύχω, έρχεται από άλλη από την προβλεπόμενη πορεία θέση και μου ρίχνει την βόμβα στο... κεφάλι!

Βγήκε συμπέρασμα για το αντιαεροπορικό;



:laugh:

Οχι,αλλα βγηκε συμπερασμα για το πικαπ.Απο φοβο μηπως πεταξει καποιος τους κωνους του ηχειου του εξω απο τις καμπινες,απλα δεν κτυπα το πλινθ του πικαπ :D
Τωρα,αν θελεις να ξερεις και ποιου πικαπ πρεπει να πεισεις τον πιλοτο.........:flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: GROUP TEST: Πικάπ

Να σου το πω λίγο παραστατικά:

αν εγώ έχω ένα hitec αντιαεροπορικό και θέλω να το δοκιμάσω, ο πιλότος του αεροπλάνου που θα πρέπει να έρθει για την δοκιμή, αντί να... στηθεί για να του ρίξω και να γίνει το test, από φόβο μήπως τον πετύχω, έρχεται από άλλη από την προβλεπόμενη πορεία θέση και μου ρίχνει την βόμβα στο... κεφάλι!

Βγήκε συμπέρασμα για το αντιαεροπορικό;



:laugh:


yahoo.gif
yes2bb.gif
yahoo.gif
yes2bb.gif
yahoo.gif
yes2bb.gif
yahoo.gif
yes2bb.gif
 
Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμαστε..

με πιανεις? αναφερεις συνεχεια 3 παραμετρους που το τεκνικσ μετρα καλα και αγνοεις ΚΑΙ τους 7 που εσυ ο ιδιος παραθεσες.

Μα οι 7 αυτοί δεν είναι μέρος του πλατώ αλλά του συνόλου.

Αν φυσικά κάποιος δεν σκοπεύει να αλλάξει η εξ´αρχής να αγοράσει ξεχωριστά, τότε, θλίβομαι να ομολογήσω και σου έχω και προηγούμενα(:laugh:), έχεις δίκιο!


:smile:
 
Βρε μανία με το Technics πιά. Σώνει και καλά να μας πείσει ότι είναι το καλύτερο πικάπ που υπάρχει ή υπήρξε στον πλανήτη. Παλιά, από το '97 ως το ΄99 δούλευα σε Hifi Studio και πούλησα αρκετά Technics και πολύ περισσότερα Thorens (και μερικά Oracle). Είχα μάλιστα την τιμή να μοντάρω κεφαλές σε πολλά από αυτά. Το Technics ήταν το πιό εύχρηστο:είχε ένα πλαστικό μαραφέτι που το φορούσες πάνω απο τη headshell, ευθυγράμμιζες τη βελόνα με μιά εγκοπή (ή γραμμή, δε θυμάμαι καλά) και τέρμα με τη ρύθμιση υπερκρέμασης, ούτε προτράκτορες ούτε τίποτα. Αλλά από ήχο...Εντάξει καλό ήταν, ειδικά για ποπ και ροκ μουσική (είχε καλό μπάσο) αλλά τα Thorens στην ίδια κατηγορία τιμής (TD 320 και 166) το ξεπερνούσαν άνετα. Και δεν είχαν και κανένα βραχίονα της προκοπής, τον μέτριο ΤΡ 90 είχανε.

Ναι, η σύγκριση γινόταν με την ίδια κεφαλή της ortofon.
 
Δεν παλεύεσαι έτσι;
Αν δε σου πουν ότι έχεις δίκιο δε σταματάς;
Όλοι μας είμαστε οι ηλίθιοι και πρέπει να μάθουμε από εσένα επειδή διάβασες μία βλακεία στο internet και θες να το παίξεις ειδήμων;
Εκφέρεις γνώμη για κάτι που ούτε καν είχες στην κατοχή σου!
 
Το Technics ήταν το πιό εύχρηστο:είχε ένα πλαστικό μαραφέτι που το φορούσες πάνω απο τη headshell, ευθυγράμμιζες τη βελόνα με μιά εγκοπή (ή γραμμή, δε θυμάμαι καλά) και τέρμα με τη ρύθμιση υπερκρέμασης, ούτε προτράκτορες ούτε τίποτα.


Kατι σαν αυτο
 
Re: Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμαστε..

Μα οι 7 αυτοί δεν είναι μέρος του πλατώ αλλά του συνόλου.

Αν φυσικά κάποιος δεν σκοπεύει να αλλάξει η εξ´αρχής να αγοράσει ξεχωριστά, τότε, θλίβομαι να ομολογήσω και σου έχω και προηγούμενα(:laugh:), έχεις δίκιο!


:smile:

απο το τζιτεροπροηγουμενα στο εχω πει.
βλεπεις το δενδρο και χανεις το δασος.
τι να το κανω το πλατο? μονο το πλατο ακουω? μονο το τζιτερ ακουμε? το συνολο παντα εχει σημασια...
 
Δεν παλεύεσαι έτσι;
Αν δε σου πουν ότι έχεις δίκιο δε σταματάς;
Όλοι μας είμαστε οι ηλίθιοι και πρέπει να μάθουμε από εσένα επειδή διάβασες μία βλακεία στο internet και θες να το παίξεις ειδήμων;
Εκφέρεις γνώμη για κάτι που ούτε καν είχες στην κατοχή σου!


Εσύ έχεις κάτι να αντιτάξεις??

Το αν παίζει το ενα ή το άλλο καλύτερα "με τα δικά σου αυτιά" είναι υποκειμενικό, γιατί με τα δικά μου μπορεί να ακούγεται σαν το γραμμόφωνο του παππού μου...

Έχεις κάτι να μας πεις χειροπιαστό κι ας μην είναι και στην κατοχή σου???:slapface:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμαστε..

απο το τζιτεροπροηγουμενα στο εχω πει.
βλεπεις το δενδρο και χανεις το δασος.
τι να το κανω το πλατο? μονο το πλατο ακουω? μονο το τζιτερ ακουμε? το συνολο παντα εχει σημασια...

Η συζήτηση ξεκίνησε με την παρατήρησή μου για τις επιδόσεις των πλατώ.

Αν κάποιος έθετε αυτό που λες, θα ήθελε διερεύνηση ο τομέας του βραχίονα.

Όμως αυτό τέθηκε μόλις τώρα από εσένα.

Και επειδή οι επιδόσεις των βραχιόνων είναι μεν μετρήσιμες αλλά με ακαθόριστα αποτελέσματα, δεν υπεισέρχομαι, εκτός και αν πραγματικά θέλετε τέτοια συζήτηση.



:smile:
 
Status
Not open for further replies.