Καλησπέρα
Εχεις ένα δίκιο ώς πρός τό ζύγισμα τού κέντρου βάρους,άν έχει τό μοτέρ μπροστά,αλλά αυτό είναι ζήτημα ώς πρός τό σήκωμα του εργαλείου πρός τό κλαρί υπό κοπή,στό κόψιμο "στερεώνεται " στό υπό κοπή κλαρί καί δέν έχει βάρος,καί πάλι μετά έχει ένα ζόρι στό κατέβασμα,όλα τα παραπάνω λύνονται κατά 50 % μέ έναν αορτήρα.
Τώρα άν θέλεις ηλεκτρικό καί ζυγισμένο μέ τό μοτέρ πίσω καί μόνο τά γρανάζια καί τήν αλυσίδα μπροστά,είναι τό πολυεργαλείο διαιρούμενο τής
Bosch καί τής Kraft πού έχουν τό μοτέρ πίσω καί αλλάζεις καί άλλα προσαρτήματα επάνω στό μοτέρ (χορτοκοπτικό,φυσητήρα,μπορντουροψάλλιδο).Eπειδή αναφέρεις γιά περιστασιακή χρήση δέν σου αναφέρω γιά
Stihl πού είναι επαγγελματικά εργαλεία καί κατά πολύ ακριβότερα.
YΓ: Μήν υποβαθμίσεις τά εργαλεία κήπου μπαταρίας άν είναι γνωστή μάρκα τουλάχιστον,οι μπαταρίες δέν χαλάνε τόσο εύκολα.
Είναι τρομερή ευκολία (καί άς έχεις μπαλαντέζα καί μπρίζα κοντά) νά μήν έχεις καλώδια μέσα στά πόδια σου,νά έχεις ανεξαρτησία κινήσεων,να μην εξαρτάσαι από ηλεκτρικό ρεύμα,καί να μήν "τρώς" τα καυσαέρια στό πρόσωπο από τά βενζινοκίνητα είδικα σέ φραχτοκόπτες (τηλεσκοπικά μπορντουροψάλιδα) πού όταν κλαδεύει ο χειριστής τό γυρνάει επάνω κάτω,αριστερά δεξιά,καί παίρνουν "ευωδία εξάτμισης" ακόμα καί τά ρούχα.