Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

Ohh, εγω που σου ειπα οτι το εκανα, δεν εβαψα με εμποτισμου. Ως γρηγορος στο διαβασμα δεν προσεξα τι εγραφες.
Εγω στοκαρισα με ακρυλικη, αλλα μετα επεσε ριπολινη και αναλογο χρωμα.

Δέν πειράζει Νεκτάριε,άν δέν πάθουμε πώς θά μάθουμε πού λένε

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δηλαδή κίτρινη κάρτα; μείον 1 βαθμός; :flipout::flipout::flipout::flipout::flipout:
:ciao:

Τί κίτρινη κάρτα γιά αποκλεισμό μέ βλέπω :flipout:
 
Ξεχασα το κινητο στο εργαστηριο σημερα που ειχα βγαλει και φωτο οποτε τις χρωσταω!

Τι ηθελα να σας δειξω?

Την VALEX που μου εστειλε ο Σιφης να κοβει 6+ ποντους ξερης ελιας σε μια φετα που ειχα φερει απο την Χιο με λαμες της ΕΙΝΗΕL!!!!

Εντυπωσιαστηκα πολυ!!!!!

Εδω η φωτογραφια απο το ολοξερο κομματι ελιας και την valex να το κοβει σε πολυ καλο χρονο!!!

DSC_3939.jpg
 
Απάντηση: Re: Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

Κυριάκο κόβει την ελιά ή απλά την ξεφλουδίζει? έχει μεγάλη διαφορά το ένα με το άλλο?
 
Κουτσα κουτσα βεβαια ολες οι σεγες αυτης της κατηγοριας μπορουν να κοψουν μεχρι το οριο τους με μια καλη και φρεσκια λαμα.
Εδω με την dremel που εχει οριο τα 20μμ, εκοψα σιγα σιγα καρυδια 5 ποντων!!

Παντως οπως και να εχει ειναι εντυπωσιακο. Προσοχη ομως γιατι συχνη χρηση κοντα στο οριο του εργαλειου συνεπαγεται μαθηματικως τον αργο θανατο του μοτερ.
 
Δοκιμη του PTS 10 της BOSCH.

Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν καλές, το μηχάνημα στιβαρό, το μόνο που η βάση του είναι από πολύ ψιλό πλαστικό.



Μετά από το "χαλβάδιασμα" σειρά είχε να δούμε τον φράχτη του και τα πολλά αρνητικά που του έχουν δωθεί..
Είναι, σχεδόν όλα, αλήθεια.
Αν σπρώξεις τον λεβιέ, απλώς, τότε το απέναντι τμήμα του κινείται με αποτέλεσμα να είναι παράγωνος με τον δίσκο κοπής.
Αυτό που είχαμε δοκιμάσει, με επιτυχία, στου Σωτήρη, ήταν πριν κατεβάσουμε τον λεβιέ να τραβάμε τον φράχτη προς το μέρος μας, έτσι ώστε να καθίσει πάνω στην πατούρα που έχει η βάση του δισκοπρίονου.
Σε εμένα αυτό απέτυχε:



Οι παραπάνω φωτογραφίες δείχνουν το μπροστινό και το πίσω μέρος του φράχτη και η διαφορά που υπάρχει.

Για να μην μακρηγορώ, πήρα λίγες λωρίδες αλουμινοταινίας και τις κόλλησα στο "Ταυ" του φράχτη, από την αντίθετη μεριά του, έτσι ώστε να μειωθεί η διαφορά στο ελάχιστο.



Μετά από αυτή τη "μόντα" όπου και να βάλω τον φράχτη (με ένα χέρι) και τραβώντας τον προς τα μένα την ώρα που τον κλειδώνω, βγάζω αυτό που δείχνει στην μετροταινία που έχει επάνω το BOSCH.
Δοκίμασα σε έλατο και έβγαλα 3χιλ και 10χιλ φιλετάκι ισόπαχο σε όλο το μήκος του.



Αυτά μέχρι στιγμής και θα επανέλθω με νεότερα.
 
Last edited by a moderator:
Εκείνος ο .....παππούς κάπου το είχε αναφέρει !!! :flipout: :flipout:

Μια επιπλέον προσοχή & μέτρηση θέλει & είναι μια χαρά.
ΜΗΝ του βάζει λωρίδες θα μπλέξεις (θα σε μπερδέυει από το που ξεκινάει να χάνει ο φράκτης του).
 
Re: Απάντηση: Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

Εκείνος ο .....παππούς κάπου το είχε αναφέρει !!! :flipout: :flipout:

Μια επιπλέον προσοχή & μέτρηση θέλει & είναι μια χαρά.
ΜΗΝ του βάζει λωρίδες θα μπλέξεις (θα σε μπερδέυει από το που ξεκινάει να χάνει ο φράκτης του).

Κώστα τώρα δεν χάνει καθόλου. ίδωμεν..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και ένα χαζοβίντεάκι

https://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=Mokln3TnTgw
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

Κώστα τώρα δεν χάνει καθόλου. ίδωμεν..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και ένα χαζοβίντεάκι

https://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=Mokln3TnTgw

Αυτο δεν μου αρεσει. Αμα ειναι να εχω τετοιες (ελαχιστες) απωλειες, καθομαι και με το πατεντιαρικο μου δισκοπριονο. Θα μου πεις ειναι φτηνο και με λιγο κοπο και βελτιωση κρατας ολα τα πλεονεκτηματα του. Αλλα εμενα δεν μου καθεται καλα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

Αυτο δεν μου αρεσει. Αμα ειναι να εχω τετοιες (ελαχιστες) απωλειες, καθομαι και με το πατεντιαρικο μου δισκοπριονο. Θα μου πεις ειναι φτηνο και με λιγο κοπο και βελτιωση κρατας ολα τα πλεονεκτηματα του. Αλλα εμενα δεν μου καθεται καλα.

Συμφωνώ και είναι το μοναδικό, μέχρι στιγμής, που με χάλασε.
Ασε να δουλέψει λίγο και βλέπουμε
 
στην πίσω μεριά του φράχτη, εκείνη η βίδα που φαίνεται, είναι ρεγουλατόρος και καθορίζει πόσο σφικτά πιάνει ο φράχτης, αυξάνει την δύναμη του πίσω συστήματος...εγώ το έχω σφίξει μερικές στροφές...δεν ξέρω εάν βοήθησε κάπου γιατί έτσι και αλλιώς μετράω μπροστά-πίσω πριν κλειδώσω.

επίσης δεν κατάλαβα που έβαλες τις λωρίδες αλλά δεν πειράζει...χε χε
 
Re: Απάντηση: Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

στην πίσω μεριά του φράχτη, εκείνη η βίδα που φαίνεται, είναι ρεγουλατόρος και καθορίζει πόσο σφικτά πιάνει ο φράχτης, αυξάνει την δύναμη του πίσω συστήματος...εγώ το έχω σφίξει μερικές στροφές...δεν ξέρω εάν βοήθησε κάπου γιατί έτσι και αλλιώς μετράω μπροστά-πίσω πριν κλειδώσω.

επίσης δεν κατάλαβα που έβαλες τις λωρίδες αλλά δεν πειράζει...χε χε

Γύρνα ανάποδα τον φράχτη και κοίτα στο πράσινο του μέρος εκεί που έχει μια πατουρίτσα..
Αν πάλι δεν κατάλαβες έλα μετά τις 6.30 σπίτι που θα είναι και ο άλλος ο παλαβός.
 
Εγώ πατάω καλά τον φτάκτη την μπροστινή πατούρα και κλειδώνει άψογα.
Μέσα στο εγχειρίδιο αναφέρει ότι σε περίπτωση που δεν κάθεται καλά σφίγγεις το πίσω παξιμάδι.