Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

και όμως θα έπρεπε να γίνεται. Ας γράψω συνοπτικά τη σύνδεση για μέτρηση ρεύματος για να βεβαιωθείς
  • Το κόκκινο καλώδιο του πολύμετρου στην αριστερή υποδοχή (10A max) και το μαύρο στη μεσαία (COM)
  • Επιλογή στην κλίμακα των αμπέρ τα 10
  • Το - της μπαταρίας απ' ευθείας στο - του φορτίου
  • Ο κόκκινος ακροδέκτης (probe) στο + της μπαταρίας και ο μαύρος στο + του φορτίου

Αν το έκανες έτσι και δεν μετράει πιθανότατα έχει καεί η ασφάλεια του πολύμετρου. Άνοιξε το και έλεγξε τες - πρέπει να έχει δύο. Αν και όπως γράφεις πιο κάτω μάλλον αυτό έχει συμβεί, ιδίως αν έχοντας το ένα καλώδιο στα υποδοχή για αμπέρ δοκίμασες να μετρήσεις τάση.

Παρεπιμπτόντως η μέτρηση ρεύματος με το πολύμετρο είναι σαφώς πιο ακριβής από της αμπεροτσιμπίδας επειδή αυτή μετράει επαγωγικά και όχι άμεσα. Ωστόσο η τσιμπίδα είναι πολύ χρήσιμη για τις περιπτώσεις που δεν μπορούμε ή δεν πρέπει να παρεμβάλουμε πολύμετρο - και δεν είναι λίγες

Ελπίζω να μη σε ζαλίσαμε με τις πολλές διευκρινίσεις :)


Ευχαριστώ και πάλι (όλους) :)

Πράγματι, είχε καεί η μια από τις δυο ασφάλειες του πολύμετρου (η 10Α 250V), την άλλαξα και μετράει μια χαρά.

Έκανα και μια σειρά από μετρήσεις και όπως βλέπετε το πολύμετρο δείχνει πως το μηχανάκι τραβάει ακριβώς τα Α που λέει και μάλιστα με απόλυτη ακρίβεια.

Image7785673444992745566.jpg

Οπότε, από αυτήν την πλευρά τουλάχιστον, το μηχανάκι μετράει σωστά :)



Μπορεί να μετρήσει και τα μέγιστα A που μπορεί να δώσει για μικρό χρονικό διάστημα?

Είμαι περίεργος αν οι διαφορές σε διάφορα εργαλεία πχ τροχό parkside μαύρο vs bosch μπλε που βλέπουμε σε reviews οφείλονται και στην μπαταρία.
Σίγουρα στον τροχό τα καλώδια ήταν πολύ πιο λεπτά απο τον bosch σε ένα review που είχε μπεί στο φόρουμ πριν λίγο καιρό.

Νομίζω πως όχι, θα ήταν άλλωστε και εκτός ορίων του μηχανήματος (150W)


Νικο μήπως θα ήταν χρήσιμο να καταγράψεις και την ημερομηνία παραγωγής της κάθε μπαταρίας;

Σωστή ιδέα. (y) Θα το κάνω στο μέλλον. Δεν έχουν πάντως μεγάλες διαφορές. Όλες είναι φτιαγμένες μέσα στην τελευταία τριετία
 
Παρέλαβα πρόσφατα το κινέζικο αντίγραφο του φορτιστή της Makita, στα 25€ περίπου.
(ένιωθα μια ανασφάλεια με έναν και μοναδικό φορτιστή) 😅
Κατά καιρούς πέφτει γύρω στα 20€

001.jpg

Καλή τιμή και μάλιστα ο κινέζικος διαθέτει οθόνη LCD που αναγράφει τα Volt και το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας.
Δεν έχει, τον πολύ χρήσιμο (αλλά και εκνευριστικό) ανεμιστήρα που έχει ο original Makita. Έχει και θύρα φόρτισης USB

Ο κινέζικος είναι πιο αργος, αλλά θα τον χαρακτήριζα και αυτόν ταχυφορτιστή όπως είναι και ο Makita. Δηλαδή, για την 3Ah, στο περίπου, ο Makita θέλει 20 λεπτά και ο κινέζικος 40, αλλά και πάλι γρήγορος είναι.

Όλα δουλεύουν σωστά. Φόρτισα αρκετές μπαταρίες.

Από περιέργεια τους άνοιξα και τους δυο

002.jpg

Χαοτική η διαφορά! o_O

Ο μετασχηματιστής (αλλά και τα τρανζίστορ) του κινέζικου, είναι αστεία μπροστά σε αυτά του original.
Η πλακέτα του κινέζικου δεν πιάνει ούτε την μισή επιφάνεια από αυτήν του original!

Βέβαια και η τιμή του είναι κάτω από το μισό του αυθεντικού (αν και κυκλοφορούν πακέτα που ο αυθεντικός σου βγαίνει τελικά αρκετά φτηνά)

Γενικά ο Makita είναι πάρα πολύ φροντισμένος με σταθεροποιήσεις, φίλτρα, ανεμιστήρα και τα διπλάσια τρανζίστορ (σε μέγεθος και αριθμό). Τα αξίζει τα λεφτά του.

003.jpg

Όμως, για backup, ή "για το χωριό", μια χαρά βρίσκω και τον κινέζικο. (y)
 
Μια ακομη αποδειξη οτι οι κινεζοι δεν μπορουν να παραξουν ποιοτητα με μικρο κοστος- ειναι αδυνατο απο πλευρας engineering. Αλλα ταυτοχρονα ειναι οι μονοι στον πλανητη που μπορουν να πουλησουν φθηνά προιοντα, σχεδόν στα πάντα!
 
  • Like
Reactions: nikfor and KOSSTV
νικ διαφωνω. οι κινεζοι παραγουν και ποιοτητα με μικρο κοστος οταν χρειαζεται.
και παραγουν σε οτιδηποτε δυτικο προιον βλεπεις εκει εξω στην αγορα
μπορει και ο αυθεντικος μακιτα να ειναι κινεζος. απλα ειναι με προδιαγραφες μακιτα.

οταν ομως τους αφησεις να πουλησουν μονοι τους, τοτε γενικα παραγουν φθηνης κατασκευης προιοντα γιατι τους νοιαζει η τεραστια ποσοτητα παραγωγης καθως ειναι μια αγορα σε αναπτυξη
και με δεδομενο οτι η τσεπη της (τεραστιας) εσωτερικης αγορας ειναι περιορισμενη, παραγουν (ως κινεζικες μαρκες) φθηνες και ευκολες κατασκευες
 
Παιδιά μην μπερδεύετε την Κίνα του, πρόσφατου, παρελθόντος με τη σημερινή:
Does China have high purchasing power?


China is estimated to be the largest consumer economy today as measured in purchasing power parity (PPP) terms. Over the next decade, it may add more consumption than any other country, and is expected to generate more than one-quarter of all global consumption growth, according to our baseline scenario.11 Νοε 2021

Πηγή
Αν δεν έχει βαθιά τσέπη η Κίνα, ποιος έχει;
 
  • Like
Reactions: teodor_ch
οταν λεω η τσεπη της τεραστιας σωτερικης αγορας ειναι περιορισμενη, εννοω την τσεπη του καθε πολιτη
η οποια σαφως ειναι υποδιαιστερη του μεσου δυτικου
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Πάντως πριν λίγους μήνες που έψαξα για πλάκα βρήκα ότι Ελλάδα και Κίνα έχουν περίπου ίδιους μισθούς, ίδια ενοίκια και ίδιες τιμές σε αγαθά.
Λίγο η Κίνα που αναπτύχθηκε, λίγο η Ελλάδα που έχει μείνει στο 2009 (αν όχι πιο πίσω) και γίναμε το ίδιο.

Τώρα αν υπάρχουν δουλειές που δίνουν λιγότερα απο τα επίσημα στοιχεία (καθόλου απίθανο) δε το γνωρίζω.
 
Λίγο η Κίνα που αναπτύχθηκε, λίγο η Ελλάδα που έχει μείνει στο 2009 (αν όχι πιο πίσω) και γίναμε το ίδιο.
Μακάρι να ήμασταν στο 2009 αλλά δυστυχώς είμαστε πολλές δεκαετίες πίσω.
Για θυμίσου μισθούς του 2009, για θυμίσουν μισθούς στο δημόσιο του 2009, για θυμισου συντάξεις του 2009 και φυσικά το 2009 οι μισθοί και οι συντάξεις ήταν 14 ανά ετος και όχι 12 όπως τώρα!
Επίσης αν σκεφτούμε ότι το ετήσιο εισόδημα μειώθηκε ενώ όλοι οι φόροι και γενικότερα το κόστος ζωής πολλαπλασιάστηκε τότε...
Μακάρι να ήμασταν στο 2009!
θα ήμασταν και 14 χρόνια μικρότεροι 😁
 
Πολυ καιρο ηθελα να κανω μια δοκιμη σχετικα με την λιπανση των κοπτικων αλλα παντα βαριομουν. Επρεπε ομως να την κανω γιατι εχει ενδιαφερον.

Προσφατα αγορασα μια παστα λιπανσης (cutting paste/cutting oil) επειδη η παλαιοτερη εληξε/ξεραθηκε και επισης μου εφερε και ο Μπαμπης ενα Ελληνικο προιον, το Inox surf tap παστα κοπης ειπα να τα δοκιμασω.

Την Ελληνικη παστα κοπης surf tap (η οποια εχει παχυρευστη υφη μελιου) την αραιωσα με πετρελαιο (οπως ειχε πει ενας μηχανουργος στον Μπαμπη) αν και η εταιρεια που βγαζει το προιον μου ειπε οτι χρησιμοποιειται ως εχει. Παντως η αραιωμενη με πετρελαιο παστα καθαριζεται πολυ καλυτερα απο την παστα/μέλι που κολλαει παντου..

Eδω αριστερα ειναι η αραιωμενη παστα κοπης surf tap (cutting oil), διπλα ειναι η παστα (ημισκληρη σαν κολλα UHU stick) σε μορφη Stick και δεξια ενα βαζακι παστα κoπης(ημιρευστη σαν μελι) surf tap.
t2OvRGVh.jpg

Πριν προχωρησω να πω οτι δεν ειδα διαφορά στην αποδοση των κοπτικων με την αραιωση του surf tap 1 προς 1 με πετρελαιο. Επισης να πω οτι δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα μεταξυ του αραιωμενου surf tap και της Γερμανικης παστας/stick. Οποτε απο καποια φαση και μετα ολες οι συγκρισεις σε κοπες και λειανσεις εγιναν ειτε με την αραιωμενη παστα, ειτε χωρις καθολου λιπανση.

++++
Πρωιμη ανακοινωση αποτελεσματος δοκιμων

Ειναι πλεον ξεκαθαρο σε μενα οτι -περα απο το γνωστο γεγονος οτι η λιπανση αυξανει την διαρκεια ζωης των κοπτικων (κατα πολυ μαλιστα)- η χρηση καλου λιπαντικου βελτιωνει και την ταχυτητα διατρησης και γενικοτερα βελτιωνει την ταχυτητα επεξεργασιας του μεταλλου οσο και περιεργο μπορει να ακουγεται αυτο!
++++

Οι αρχικες δοκιμες εγινα στο κολωνατο και σε ατσαλινα ελασματα 2 και 3 χιλιοστων.
Οι κοπες με λιπανση εκοβαν το μεταλλο καλυτερα, βλεπε στριφογυριστα ρινισματα συνεχομενου μηκους.
5OlAjUdh.jpg

Δεν χρησιμοποιηθηκαν διαφορετικα τρυπανια για καθε διατρηση. Απλα στο πρωτο τρυπημα με νεο τρυπανι εδινα το προβαδισμα σε διατρηση χωρις λιπανση.

Εδω στα δεξια βλεπουμε μια διατρηση 5 δευτερολεπτων χωρις λιπανση. Δεν καταφερε να τρυπησει το ατσαλινο ελασμα.
5viZUB2h.jpg

Στα αριστερα εχω βαλει cutting oil για να δοκιμασω διατρηση με λιπανση με το ιδιο τρυπανι

Βλεπουμε οτι η λιπανση εκανε δουλεια.
QBT52Rgh.jpg


Εγιναν πολλες διατρησεις με και χωρις λιπανση για να διασφαλιστει η ορθοτητα του συμπερασματος καθως παρα την ομοιομορφη δυναμη που ασκουσα σε καθε διατρηση, δεν ειναι δυνατον καθε φορα να εβαζα την ιδια ακριβως δυναμη. Ομως σε καθε περιπτωση, η χρηση λιπαντικου ξεκαθαρα εκανε την κοπη λιγο πιο γρηγορη.

Επισης εγιναν αρκετες δοκιμες λειανσης με φρεζακια και παντα η χρηση λιπαντικου εκανε την διαμορφωση πιο γρηγορα. Εδω καποιες φωτο απο καποιες δοκιμες.
vtaJRKVh.jpg

Η επαφη της φρεζας με το ατσαλι ηταν συντομη απο 3 εως 5 δευτερολεπτα. Και παλι εγιναν πολλες δοκιμες για να αποκλειστει η περιπτωση λαθους απο ανομοια πιεση της φρεζας στο μεταλλο. Το αποτελεσμα σε καθε περιπτωση ομως ηταν το ιδιο: η χρηση λιπανσης επιταχυνε την επεξεργασια!

fT29vjNh.jpg


Προφανως οι δοκιμες ηταν χαλαρες, δεν ζορισα τα τρυπανια μου ουτε τα φρεζακια αφου προτιμησα να τρυπησω λεπτα σχετικα ελασματα ειτε να λειανω μολις λιγα δευτερολεπτα καθε φορα τα ατσαλια της δοκιμης. Ομως πραγματικα δεν χρειαζοταν κατι παραπανω, τουλαχιστον για μενα, για να επιβεβαιωσω οτι η χρηση ενος καλου λιπαντικου οχι μονο αυξανει την ζωη των κοπτικων αλλα πραγματικα βοηθαει και επιταχυνει την διατρηση/λειανση των μεταλλων.

Επισης να προσθεσω κατι σημαντικο, οτι η χρηση νερου/WD40/λαδιων/σπρευ σιλικονης και διαφορων αλλων απλων λιπαντικων που εχω χρησιμοποιησει κατα καιρους, ΔΕΝ βοηθουν την διατρηση η την διαμορφωση (οσο αυτα τα νεα ειδικα λιπαντικα που δοκιμασα για πρωτη φορα) παρα μονο προστατευουν ως ενα βαθμο τα κοπτικα απο την φθορα και την θερμοτητα. Με αλλα λογια, ενα καλο cutting oil/cutting paste κανει μεγαλη διαφορά.

Καλη συνεχεια :)
 
Πολύ χρήσιμη και αξιόλογη η προσπάθεια διαξαγωγής του πειράματος επιβεβαίωσης της επίδρασης του υγρού/πάστας κοπής και μπράβο σου.
Λογικά και τα αποτελέσματα. Εκτιμώ ότι θα είχε ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον ως προς τα αποτελέσματα, αν οι δοκιμές διάτρησης γίνονταν πάνω σε έλασμα από ανοξείδωτο ατσάλι (304 κλπ). Εκεί πιστεύω ότι η διαφορά της επίδρασης παρουσίας καλού υγρού/πάστας κοπής στην ταχύτητα διάτρησης θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη, και μάλιστα θα έλεγα ότι σε τέτοιους χάλυβες (inox) η χρήση καλού υγρού κοπής κατά τις εργασίες διάτρησης επιβάλλεται.
 
Μιας και θα ερχοταν ο Κωστης για να δοκιμασουμε το μικρο αλυσοπριονακι της τοταλ (15εκ. λαμα) εκανα τις προετοιμασιες.

Ειδικες δαγκανες που πιανουν με τους ενσωματωμενους σφιγκτηρες πανω στους κοινους επιτραπεζιους παγκους για να συγκρατουν τα ξυλα προς κοπη.
fgXAXGgh.jpg

Tις ειχα αγορασει πριν πολλα χρονια απο το Αmazon.co.uk

Eτοιμο το σκηνικο για τις δοκιμες σε ελεγχομενο και φιλικο εργαστηριακο περιβαλλον :)


O Kωστης αγερωχος δοκιμαζει το αλυσοπριονακι σε καυσοξυλο οξιας 10εκ. διαμετρου.
OVM6UBDh.jpg


Δεν βγαλαμε αλλες φωτο, ουτε με τα υπολοιπα αλυσοπριονα γιατι ξεχαστηκαμε με το παιχνιδι :)

Το ζουμι ειναι οτι το μικρο 18βολτο αλυσοπριονακι της Total, με την λεπτη και μικρη λαμα των 15 εκ., εκοψε και την οξια διαμετρου 10εκ. με μεγαλη ανεση και χωρις να επιβραδυνει καθολου.
Δεν ειδα ουσιαστικη διαφορα στην ευκολια κοπης της οξιας με το 18βολτο Ryobi με την λιγο παχυτερη και μεγαλυτερη λαμα των 20εκ. Μου αρεσε πολυ η εργονομια και το κρατημα του μικρου Total.

Να πω οτι το Total ειναι εμφανως ανωτερο σε ποιοτητα κατασκευης απο τα κλασσικα κινεζικα που εχω δει. Το ιδιο ισχυει για τις μπαταριες οι οποιες φαινονται αρκουντως δυνατες και τροφοδοτουν με τα απαιτουμενα αμπερ το εργαλειακι. Γι' αυτο και δεν επεσε η ροπη του σε κανενα σταδιο της κοπης. Οπως ακριβως οι μπαταριες των Ryobi και του Stihl που δοκιμασαμε.
 
Χαιρομαι που σου αρεσε...γιατι περαν απο την προσωπικη γνωμη μετραει και των αλλων η χρηση ενος εργαλειου...οποιο και να ειναι αυτο...
Εχει αρκετη δυναμη και η οξια ηταν χαρακτηριστικο παραδειγμα προς κοπη....
Γενικα νομιζω,παρολο τα 100 ευρω που εχει σολο και δεν θεωρηται φτηνο, οτι ηταν μαι σοβαρη επιλογη μεταξυ πολλων αλυσοπριονων τετοιου ειδους...

Μου αρεσαν πολυ οι βασεις για να κοβουμε τα ξυλα....
Το ξυλο μαγκωνοταν πολυ καλα,στην ουσια σφηγκωταν αναμεσα στις μυτες των βασεων και δεν μετακινοντουσαν τα ξυλα καθολου...
Αυτο το κανει πολυ ασφαλες...
 
Παρέλαβα και εγώ τον εκκινητή μπαταρίας POPDEER που αγοράσαμε κάποιοι με την πρόσφατη προσφορά (γύρω στα 40€ με κουπόνι)


Από την πρώτη στιγμή που άνοιξα το κουτί δεν μου άρεσε γιατί υπήρχε η σύγκριση με τον πολύ καλό 4SMARTS που έχω ( τον είχα προτείνει τότε και εδώ), τον είχα αγοράσει 54€
και τον χρησιμοποιώ εδώ και σχεδόν τρία χρόνια και είναι άψογος).


Ο POPDEER μου ήρθε φορτισμένος στο 85% και η μπαταρία του ήταν φρεσκότατη, μόλις λίγων μηνών.

Όμως, κάκιστη εντύπωση μου έκανε η έλλειψη οποιασδήποτε θήκης. Θα μπορούσαν να έχουν βάλει έστω ένα φτηνό υφασμάτινο πουγκί, να βάζεις μέσα τον εκκινητή και τα καλώδια.
Ο 4SMARTS είχε έρθει μέσα σε ωραία θήκη - κασετίνα, με πλήθος βυσμάτων, και με διαφορετικές επιλογές voltage, ωστε να μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις ακόμα και σαν τροφοδοτικό laptop. Είχε δικο του τροφοδοτικό και το κέλυφος του ηταν απο καλό πλαστικό και περιοχές neopren.

Πολύ φτωχός αυτός εδώ λοιπόν. Τέλος πάντων, μικρό το κακό αν δουλεύει σωστά.

Αλλά και το μικρό του βάρος (για αυτά τα σκληρά και χοντρά πλαστικά που αποτελούν το κέλυφος) μου φάνηκε ύποπτο. :rolleyes:

Οπότε, είπα να μετρήσω τη χωρητικότητα του για να δω ποσό κοντά είναι στα 15000mAh που λένε οι προδιαγραφές. Τον φόρτισα στο 100%, εννοείται.

20230920_171640.jpg

Δυστυχώς, όπως βλέπετε, η αληθινή χωρητικότητα είναι 4382mAh, δηλαδή, ούτε το 1/3 από αυτό που μας πουλάνε. Απαράδεκτοι! :mad:

Τον άνοιξα και μέσα να δω τι γίνεται.
Ένα σχετικά άδειο κουτί. Θα μπορούσαν να έχουν βάλει μια διπλάσια μπαταρία.

20230920_181818.jpg

Έχουν βάλει και παχεία αφρολέξ με κόλλα για να μην ... κουδουνίζει η μικρή μπαταρία μέσα στο κουτί. :p

Αποδείχθηκε λοιπόν μια κακή αγορά και τα 41€ ... πολλά για αυτό που είναι. (n)

Ελπίζω να δουλεύει τουλάχιστον σωστά αν χρειαστεί να βάλω μπροστά κάποιο αυτοκίνητο.
Όποιος το δοκιμάσει πρώτος, ας μας πει.
 
Να εξαρω εγω την δικια μας αγορα προ ετους η οποια αποδεικνύεται σωτηρια.

Παω χθες να βαλω μπροστα το αμαξι και ολα νεκρα.
Ανοιγω με το κλειδι βαζω στη μιζα ουτε καν αναψε καποιο λαμπακι.
Να σου ο iMars μου λεει "Μην στεναχωριέσαι εγω ειμαι εδω!"
IMG20230920103028.jpg
Μπαταρια φρεσκια 7 μηνων!!!
Επωνυμη με διετη εγγυηση!!!
Αυριο θα την παω πισω.
IMG20230920174608.jpg
 
Να εξαρω εγω την δικια μας αγορα προ ετους η οποια αποδεικνύεται σωτηρια.

Παω χθες να βαλω μπροστα το αμαξι και ολα νεκρα.
Ανοιγω με το κλειδι βαζω στη μιζα ουτε καν αναψε καποιο λαμπακι.
Να σου ο iMars μου λεει "Μην στεναχωριέσαι εγω ειμαι εδω!"
View attachment 220085
Μπαταρια φρεσκια 7 μηνων!!!
Επωνυμη με διετη εγγυηση!!!
Αυριο θα την παω πισω.
View attachment 220086
Μάλλον έπεσες στη περίπτωση γιατι οι Banner είναι πολύ καλές. Το αυτοκίνητο έχει stop/start;
 
Αν και είμαστε οφ τόπικ, μήπως δεν φορτίζει σωστά το κύκλωμα φόρτισης; Κανονικά η φόρτιση θέλει 14,3-14,4 βολτ (και σε καμία περίπτωση πάνω από 14,5). Αν έχεις τέστερ μπαταρίας, μπορείς να τσεκάρεις πιο σωστά από ότι με ένα απλό πολύμετρο (που κι αυτό θα δώσει μια ένδειξη της κατάστασης) το κατά πόσο φορτίζει σωστά το κύκλωμα τη μπαταρία. Ένα αρκετά καλό τέστερ είναι το παρακάτω:
Από Κίνα μεριά θα το πάρεις κάπου στα 30-35 ευρώ.
Υπάρχει επίσης και το σενάριο (εξίσου πιθανό) να έχεις κάποια κρυφή κατανάλωση η οποία ξελιγώνει τη μπαταρία, ιδίως αν το αμάξι δεν κινείται πολύ συχνά (πχ αν κινείται βαριά 1-2 φορές τη βδομάδα για καιρό). Τέτοια κατανάλωση θα μπορούσε να είναι από το συναγερμό, κάποια πλαφονιέρα κλπ. Αν παρεμβάλεις εν σειρά αμπερόμετρο στο κύκλωμα της μπαταρίας, μπορείς να τσεκάρεις πόσα mA κατανάλωση έχεις σε κατάσταση ακινησίας (χωρίς να βάλεις κλειδί στην κολώνα του τιμονιού). Αν η κατανάλωση βρεθεί πάνω από 50-60mA, πιθανότατα υπάρχει θέμα με κάποια κατανάλωση ρεύματος που πιθανότατα ξελιγώνει τη μπαταρία σου. Oι banner όπως έγραψε κι ο φίλος πιο πάνω είναι από τις καλύτερες μπαταρίες και το θεωρώ πρακτικά απίθανο να έπεσες απλά σε τόσο σκάρτο κομμάτι.
 
Μα γιαυτο την πήρα και εγω με προτεραιότητα στην αξιπιστια.
Bosch k Varta μέχρι τώρα δεν κρατούσαν πάνω από τρια χρόνια.
Πρέπει να αγοράσω και εγώ ένα αμπερόμετρο είναι χρήσιμο τελικά.