The Lord of the Rings: The Rings of Power [Amazon]

Βαθμολογήστε την Σειρά:

  • Εξαιρετική

    Votes: 18 33.3%
  • Πολύ Καλή

    Votes: 18 33.3%
  • Καλή

    Votes: 1 1.9%
  • Μέτρια

    Votes: 11 20.4%
  • Κακή

    Votes: 6 11.1%

  • Total voters
    54
Εμεις ειμαστε φανατικοι (θεατες)

Εχει διαφορα τεραστια

Εγω δεν θεωρω εαυτον αρρωστο. Δεν θα κατσω να φιλτραρω τωρα ολες αυτες τις παπαριες που αναφερθηκαν στο ανω ποστ και στις οποιες ειδικευεται ο κυριος.

Αυτο ειτε το κανεις απο επαγγελμα για να τσιμπας πελατακια ειτε εισαι αρρωστος κανονικα....
 
Εμεις ειμαστε φανατικοι (θεατες)

Εχει διαφορα τεραστια

Εγω δεν θεωρω εαυτον αρρωστο. Δεν θα κατσω να φιλτραρω τωρα ολες αυτες τις παπαριες που αναφερθηκαν στο ανω ποστ και στις οποιες ειδικευεται ο κυριος.

Αυτο ειτε το κανεις απο επαγγελμα για να τσιμπας πελατακια ειτε εισαι αρρωστος κανονικα....
Καλά ντε, αμα δε θέλεις μην τον διαβάζεις-αλλά εσύ χάνεις. Δε γράφει δα και για Marvel Comics για να έχει ενδιαφέρον :p
 
Δεν ξέρω για εσάς, δεν διάβασα τα ευαγγέλια-βιβλια, δεν ξέρω κατά ποσό και αν αποδίδεται το πνεύμα του Τόλκιν (και ούτε και με ενδιαφέρει..) αλλά μέχρι στιγμής εμένα μου αρέσει αυτό που βλέπω….το θέαμα..η εικόνα ..και θα ήθελα να τα έδιναν όλα τα επεισόδια μαζί.. Νοιώθω ότι χάνω πράγματα έτσι αποσπασματικά…
 
Εμεις ειμαστε φανατικοι (θεατες)

Εχει διαφορα τεραστια

Εγω δεν θεωρω εαυτον αρρωστο. Δεν θα κατσω να φιλτραρω τωρα ολες αυτες τις παπαριες που αναφερθηκαν στο ανω ποστ και στις οποιες ειδικευεται ο κυριος.

Αυτο ειτε το κανεις απο επαγγελμα για να τσιμπας πελατακια ειτε εισαι αρρωστος κανονικα....

Εντάξει, το λέει και ο ίδιος ο άνθρωπος.. "A Collection of Unmitigated Pedantry".

Pedantry: excessive concern with minor details and rules

Οπότε, συνειδητοποιημένος. Τίμιος.
 
Εντάξει, η σειρά είναι μύλος, απλά. Οι φανατικοί των βιβλίων πρέπει να βγάζουν σπυράκια το λιγότερο. Για εμένα δε, είναι αδιάφορο, καθώς είναι σε αχαρτογράφητα νερά τον περισσότερο χρόνο, απλά παίρνοντας υπόψιν την μυθολογία του Silmarilion. Το θέμα όμως είναι ότι το κάνουν πολύ κακά. Ακόμα και οι σκηνές μάχης είναι πια τόσο βαρετές, και αναμενόμενες, που δεν ξέρω τι μπορεί να μας δώσει.
Οκ, φωτογραφία, εφέ, μουσική τεχνολογία (γιατί από σύνθεση, άστο καλύτερα) είναι κορυφή. Αλλά για μια ιστορία το λιγότερο ανέκδοτο και πιο πολύ για άρλεκιν της παραλίας.
Κρίμα, γιατί θα βγάλει και ταινίες καινούργιες (με Sir Ian μάλιστα) η Amazon, και τρέμω τι θα δούμε.
 
Εντάξει, το λέει και ο ίδιος ο άνθρωπος.. "A Collection of Unmitigated Pedantry".

Pedantry: excessive concern with minor details and rules

Οπότε, συνειδητοποιημένος. Τίμιος.
Εν τω μεταξύ λέμε pedantic (σχολαστικό) έναν ιστορικό που λέει "ο τρόπος που παρουσιάζει την κατασκευή ενός σπαθιού ή ταινία είναι λάθος" αλλά θεωρούμε φυσιολογικό το "ο Καπταιν Αμέρικα δε μπορεί να σηκώσει το σφυρί του Θωρ γιατί δεν είναι άξιος" ή "ο Χουλκ γίνεται γκρίζος στο τεύχος 441, όχι στο 452". Αυτά δεν είναι άρρωστα...
 
Προσωπικά η 1η σεζόν μου ήταν αδιάφορη, περίμενα την 2η μπας και φτιάξει και έγινε μουτι!
Τι είναι αυτό ρε;
Είδα 4 επεισόδια και πραγματικα δεν βλέπεται!
Δεν ξέρω αν θα αντέξω, δεν το βλέπω να πηγαίνω παρακατω
Ένα κακό παραμύθι. Κρίμα
 
  • Like
Reactions: pontios
Εν τω μεταξύ λέμε pedantic (σχολαστικό) έναν ιστορικό που λέει "ο τρόπος που παρουσιάζει την κατασκευή ενός σπαθιού ή ταινία είναι λάθος" αλλά θεωρούμε φυσιολογικό το "ο Καπταιν Αμέρικα δε μπορεί να σηκώσει το σφυρί του Θωρ γιατί δεν είναι άξιος" ή "ο Χουλκ γίνεται γκρίζος στο τεύχος 441, όχι στο 452". Αυτά δεν είναι άρρωστα...

Pedantic δεν σημαίνει σχολαστικός, σημαίνει αυτός που ασχολείται πολύ περισσότερο απ' ότι θα έπρεπε με ασήμαντα πράγματα, με πράγματα που δεν θα έπρεπε να ασχολείται κανείς γενικότερα.

Το "σχολαστικός" έχει θετική χροιά, το pedantic έχει αρνητική.

Αν και συμφωνώ ότι οι κομιξάδες είναι περίεργη ράτσα. :P
 
Εν τω μεταξύ λέμε pedantic (σχολαστικό) έναν ιστορικό που λέει "ο τρόπος που παρουσιάζει την κατασκευή ενός σπαθιού ή ταινία είναι λάθος" αλλά θεωρούμε φυσιολογικό το "ο Καπταιν Αμέρικα δε μπορεί να σηκώσει το σφυρί του Θωρ γιατί δεν είναι άξιος" ή "ο Χουλκ γίνεται γκρίζος στο τεύχος 441, όχι στο 452". Αυτά δεν είναι άρρωστα...


Το σηκωμα του σφυριου του Θωρ ειναι θεμα μαγειας οχι δυναμης.

Και ειναι ας πουμε αξιωμα στο συμπαν της Μαρβελ. Αν δεν το δεχεσαι αυτο και ψαχνεις λογικη εξηγηση μαλλον δεν πρεπει να το βλεπεις γιατι ολα σχεδον ειναι αυτου του επιπεδου.

Ειτε το δεχεσαι ως γεγονος υπαρξιακο και μπαινεις μεσα στην "ιστορια" ειτε οχι.

Σαν να αποδεχεσαι πχ οτι ο κακος λυκος φυσηξε την αχυρενια καλυβα απο τα γουρουνακια. Ειτε το δεχεσαι ειτε διαβαζεις αλλο παραμυθι.
 
Το σηκωμα του σφυριου του Θωρ ειναι θεμα μαγειας οχι δυναμης.

Και ειναι ας πουμε αξιωμα στο συμπαν της Μαρβελ. Αν δεν το δεχεσαι αυτο και ψαχνεις λογικη εξηγηση μαλλον δεν πρεπει να το βλεπεις γιατι ολα σχεδον ειναι αυτου του επιπεδου.

Ειτε το δεχεσαι ως γεγονος υπαρξιακο και μπαινεις μεσα στην "ιστορια" ειτε οχι.

Σαν να αποδεχεσαι πχ οτι ο κακος λυκος φυσηξε την αχυρενια καλυβα απο τα γουρουνακια. Ειτε το δεχεσαι ειτε διαβαζεις αλλο παραμυθι.
Είδες που έρχεσαι στα λόγια μου;

Το Σφυρί είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που κάνουν τον Θωρ τον χαρακτήρα που ξέρεις και αγαπάς. Αν το αλλάξεις, αν μπορεί ας πούμε να του το κλέψει οποιοσδήποτε, δε μιλάμε για το Θωρ, αλλά για άλλο πράγμα, γι αυτό είναι ένας κανόνας του κόμικ που δε μπορείς να αλλάξεις.

Φαντάσου τώρα μια ταινία όπου όποιος θέλει μπορεί να πάρει το Σφυρί, ή ακόμα χειρότερα, όπου οι κανόνες του ποιος μπορεί να σηκώσει το σφυρί του Θωρ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ. Τη μια μπορεί να το σηκώσει μόνο οποίος είναι άξιος, την άλλη ο Λόκι και ο Θάνος, την άλλη ο μπακάλης της γειτονιάς. Θα σου άρεσε αυτή η ταινία ή θα την έθαβες-και με το δίκιο σου;

Ε λοιπόν, αυτό ακριβώς έχουν κάνει οι σεναριογράφοι της σειράς, πήραν τον άρτια δομημένο κόσμο της Μέσης Γης και του άλλαξαν τα φώτα, δεν έχει μείνει τίποτα. Ο Bret Deveraux τα εξηγεί πολυ ωραία:

We want the fictional world to feel real or at least like it could be a real world, with internally consistent rules and clear lines of effect and consequence. In part that is because the deep, rich real-ishness, as it were, contributes to the sensation (be it joy or horror, depending on the work’s tone) of exploring and discovering a new fictional world and in part it is because a world that feels real and bounded by rules, the way our world is bounded by rules,2 makes the stakes of the story itself more engaging. The plausible link between causes and consequences, bound by those rules, is what encourages us to invest in characters and to care about their decisions and internal struggles.

One may easily contrast a story set in a world unbounded by rules of logical consequences, like a dream. Anything can happen in a dream, unrelated to what came before or after. Dreams can break their own rules and they can exist in unreal or surreal spaces. And they also, famously, make for extremely boring stories. Nothing is quite so tedious as having someone narrate a dream to you, because nothing in the dream actually matters for anything that comes before or after. Of course nothing in a fictional story necessarily matters in the real world, but nothing in a dream actually matters even in the dream world. Thus the consistency of the rules and the setting are essential for allowing the audience to engage their emotions with the characters and story because they make the events in the story matter by making them feel less arbitrary.

In good speculative fiction then, the creator has a choice: import recognizable, real-world systems that will feel real to an audience or build new systems and then explaintheir fantastical workings to the audience in a way that renders them understandable. Rings of Power does neither and in the process manages to construct a Middle Earth that is not only ‘flat’ in the sense that the the cataclysms of the Changing of the Worldhave not yet happened and thus the Straight Road to Valinor can still be traversed, but unfortunately this Middle Earth is also flat in the sense that it is rendered dull and uninteresting by the lack of perceptible rules and consequence.
 
Είδες που έρχεσαι στα λόγια μου;

Το Σφυρί είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που κάνουν τον Θωρ τον χαρακτήρα που ξέρεις και αγαπάς. Αν το αλλάξεις, αν μπορεί ας πούμε να του το κλέψει οποιοσδήποτε, δε μιλάμε για το Θωρ, αλλά για άλλο πράγμα, γι αυτό είναι ένας κανόνας του κόμικ που δε μπορείς να αλλάξεις.

Φαντάσου τώρα μια ταινία όπου όποιος θέλει μπορεί να πάρει το Σφυρί, ή ακόμα χειρότερα, όπου οι κανόνες του ποιος μπορεί να σηκώσει το σφυρί του Θωρ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ.

Οχι.

Δεν καταλαβες τι ειπα μαλλον.

Ειπα οτι αν δεν αρεσει σε καποιον η μυθολογια και η πεζη εξηγηση να το πω ετσι της ιστοριας δεν εχει νοημα να το σκαλιζει και να προσπαθει να βρει αδυνατα σημεια . Κατι που κανετε εσεις ας πουμε στο Rings of power.

Για την ιστορια εμενα δεν με πειραζει ουτε αν ο Θωρ εχει σφυρι, ουτε αν του το σπασανε, ουτε αν του το αντικατεστησαν ( στις ταινιες), ουτε αν το σηκωσε ο καπταιν αμερικα .

Γιατι εχω δει θρυλικες ιστοριες δια χειρος walter simonson οπου ο Θωρ εχει γινει βατραχος :ROFLMAO:, εχει αποκτησει εναν συντροφο με τις δυναμεις του και σφυρι επισης φτιαγμενο με τον ιδιον τροπο δηλαδη τον καταπληκτικο BETA RAY BILL.

Τι θελω να πω με ολα αυτα ? Οτι εγω ειμαι πολυ πιο δεκτικος στον κανιβαλισμο μιας ιστοριας και την μετατροπη της γιατι τελικα αυτο που ειμαι ειναι ενας φανατικος θεατης/αναγνωστης.

Δωσμου ιστορια και παρε μου την ψυχη.

Δεν κανω οχυρωματικα εργα γυρω απο ενα καταπληκτικο βιβλιο σεναριο το οποιο με κατακτησε καποτε.
 
Οχι.

Δεν καταλαβες τι ειπα μαλλον.
Μια χαρά το κατάλαβα, απλά τώρα το στρίβεις γιατί κατάλαβες ότι το επιχείρημά σου δε στηρίζει το δικό σου ισχυρισμό αλλά τον δικό μου.
Ειπα οτι αν δεν αρεσει σε καποιον η μυθολογια και η πεζη εξηγηση να το πω ετσι της ιστοριας δεν εχει νοημα να το σκαλιζει και να προσπαθει να βρει αδυνατα σημεια . Κατι που κανετε εσεις ας πουμε στο Rings of power.

Για την ιστορια εμενα δεν με πειραζει ουτε αν ο Θωρ εχει σφυρι, ουτε αν του το σπασανε, ουτε αν του το αντικατεστησαν ( στις ταινιες), ουτε αν το σηκωσε ο καπταιν αμερικα .
Γιατι εχω δει θρυλικες ιστοριες δια χειρος walter simonson οπου ο Θωρ εχει γινει βατραχος :ROFLMAO:, εχει αποκτησει εναν συντροφο με τις δυναμεις του και σφυρι επισης φτιαγμενο με τον ιδιον τροπο δηλαδη τον καταπληκτικο BETA RAY BILL.
Δικαίωμα σου να σου αρέσει, μπορεί να σου αρέσει και ο γύρος με κέτσαπ ή το τσώνι με κόλα, ή οι πατάτες τηγανητές με μαγιονέζα-γούστα είναι αυτά.
Τι θελω να πω με ολα αυτα ? Οτι εγω ειμαι πολυ πιο δεκτικος στον κανιβαλισμο μιας ιστοριας και την μετατροπη της γιατι τελικα αυτο που ειμαι ειναι ενας φανατικος θεατης/αναγνωστης.

Δωσμου ιστορια και παρε μου την ψυχη.

Δεν κανω οχυρωματικα εργα γυρω απο ενα καταπληκτικο βιβλιο σεναριο το οποιο με κατακτησε καποτε.

Αυτό που περιγράφεις δεν είναι ιστορία, αλλά θέαμα. Θέλεις απλά να δεις επελάσεις ιππικού, κτίρια να γκρεμίζονται και υπερήρωες να πλακώνονται στο ξύλο. Το γιατί είναι αδιάφορο. Κάποιοι άλλοι έχουμε σώσει λίγα ψήγματα γούστου.
 
Μια χαρά το κατάλαβα, απλά τώρα το στρίβεις γιατί κατάλαβες ότι το επιχείρημά σου δε στηρίζει το δικό σου ισχυρισμό αλλά τον δικό μου.


Tιποτα δεν στριβω , εξηγω ακριβως την οπτικη μου. Αν δεν θες να το καταλαβεις δεν μπορω να κανω κατι.

Συνηθως σε μια καλοπιστη κουβεντα δεχομαστε του αλλου την οπτικη αν απεχει πολυ απο την δικη μας.

Αλλιως αν εμμενεις να το δουμε οπως εσυ ντε και καλα το προβλημα δεν ειναι δικο μου .


Αυτό που περιγράφεις δεν είναι ιστορία, αλλά θέαμα. Θέλεις απλά να δεις επελάσεις ιππικού, κτίρια να γκρεμίζονται και υπερήρωες να πλακώνονται στο ξύλο. Το γιατί είναι αδιάφορο. Κάποιοι άλλοι έχουμε σώσει λίγα ψήγματα γούστου.

Αυτα που τα ειδες ? Η μετατροπη μιας ιστοριας σε κατι διαφορετικο δεν ειναι απαραιτητα και στοιχειο δρασης.

Ειναι μια αλλη προελευση, μια αλλη οπτικη και διαφορετικη ιστορια που σκοπο -εκτος απο φραγκα που σωστα λεει ο Τζιμισκουλας- εχει και να αλλαξει λιγο την μονοτονη γευση και συνηθεια των ιστοριων.

τωρα αν βλεπει κανεις ταινιες σουπερ ηρωων και περιμενει στοιχεια Αμλετ μαλλον καποιο θεμα εχουν οι επιλογες του ως θεατης.
 
Ρε Νάθ, δεν συζητάμε εάν άλλαξε η ιστορία. Το ότι η ιστορία που βλέπουμε έχει τραγική σκηνοθεσία, ηθοποιούς και διάλογο λέμε. Από εκεί και πέρα, ας κάνουν τον Gandalf και εραστή της Galandriel, χεστήκαμε. Το θέμα είναι ότι το πιθανότερο σε αυτή την περίπτωση είναι να δούμε διαλόγους Γιάγκου Δράκου. Δεν το έχουν οι άνθρωποι, τι να κάνουμε? Δεν είναι μόνο η φωτογραφία και τα εφέ.
Σε αυτό που με πείραξε πραγματικά που άλλαξε την ιστορία η Amazon, ήταν το Wheel of Time. Εκεί χάσανε κάθε έννοια των χαρακτήρων. Όχι απλά πως μοιάζανε, αλλά το τι είναι ο καθένας.
Εδώ δεν το κάνουνε, αλλά δεν κάνανε και ένα σενάριο της προκοπής.
 
Ρε Νάθ, δεν συζητάμε εάν άλλαξε η ιστορία. Το ότι η ιστορία που βλέπουμε έχει τραγική σκηνοθεσία, ηθοποιούς και διάλογο λέμε.

Eσυ το λες αυτο. Περι ορεξεως δεν τιθεται θεμα αυτο ελειπε.

Το 95% της κουβεντας αφορα το ποσο πιστο στα βιβλια ειναι η σειρα .

Χεστηκε η Φατμε στο Γενι Τζαμι δηλαδη.

Το ιδιο το Lord of the Rings ηταν μνημειο σφαγης του βιβλιου αλλα εκει δεν ειδαμε τετοια σπουδη.

Απλα τωρα εχουμε και τους μαυρους Elf, halflings, dwarfs και παρα εκοψε η σουπα.

Μεχρι και για woke κατηγορηθηκε η σειρα που ακομα δεν εχουμε δει κατι αλλα σε ενα μυαλο αχταρμα ολα αυτα ιδια ειναι .
 
Eσυ το λες αυτο. Περι ορεξεως δεν τιθεται θεμα αυτο ελειπε.

Το 95% της κουβεντας αφορα το ποσο πιστο στα βιβλια ειναι η σειρα .

Χεστηκε η Φατμε στο Γενι Τζαμι δηλαδη.

Το ιδιο το Lord of the Rings ηταν μνημειο σφαγης του βιβλιου αλλα εκει δεν ειδαμε τετοια σπουδη.

Απλα τωρα εχουμε και τους μαυρους Elf, halflings, dwarfs και παρα εκοψε η σουπα.

Μεχρι και για woke κατηγορηθηκε η σειρα που ακομα δεν εχουμε δει κατι αλλα σε ενα μυαλο αχταρμα ολα αυτα ιδια ειναι .
Θα στο πω τελευταία φόρα, μπας και το καταλάβεις. Το επίπεδο σεναρίου και διαλόγων της σειράς είναι ίδιο με το https://www.imdb.com/title/tt28651516/ Το τι κάνανε στις φυλές (νανίτσες χωρίς γένια ρε φίλε?) είναι δευτερεύον και για τους κολλημένους. Όπως και το ότι έχουν μπερδέψει τις εποχές όλες μαζί. Ας ήταν επίπεδο Jackson και δεν θα βγάζανε λέξη.
Είναι όμως μια ακόμα τραγική σειρά Amazon. Πεταμένα λεφτά.
 
Θα στο πω τελευταία φόρα, μπας και το καταλάβεις. Το επίπεδο σεναρίου και διαλόγων της σειράς είναι ίδιο με το https://www.imdb.com/title/tt28651516/ Το τι κάνανε στις φυλές (νανίτσες χωρίς γένια ρε φίλε?) είναι δευτερεύον και για τους κολλημένους. Όπως και το ότι έχουν μπερδέψει τις εποχές όλες μαζί. Ας ήταν επίπεδο Jackson και δεν θα βγάζανε λέξη.
Είναι όμως μια ακόμα τραγική σειρά Amazon. Πεταμένα λεφτά.


Εγω μια χαρα καταλαβαινω. Διαβασε τις προηγουμενες σελιδες και αν εσυ καταληξεις οτι οτι το προβλημα ηταν το επιπεδο σεναριου και διαλογων ειτε η σκηνοθεσια να μου πεις.

Το κυριο προβλημα ειναι η πιστοτητα στον κοσμο του Τολκιεν .

Μην με κανετε τωρα να ψαχνω ποστς γιατι τις κωλοτουμπες δεν τις αντεχω το ξερετε :D. Και μετα θα τα διαψευδουν παλι οτι τα εγραψαν ....
 
Εγω μια χαρα καταλαβαινω. Διαβασε τις προηγουμενες σελιδες και αν εσυ καταληξεις οτι οτι το προβλημα ηταν το επιπεδο σεναριου και διαλογων ειτε η σκηνοθεσια να μου πεις.

Το κυριο προβλημα ειναι η πιστοτητα στον κοσμο του Τολκιεν .

Μην με κανετε τωρα να ψαχνω ποστς γιατι τις κωλοτουμπες δεν τις αντεχω το ξερετε :D. Και μετα θα τα διαψευδουν παλι οτι τα εγραψαν ....
Μην με μπερδεύεις με άλλους. Το έχω δηλώσει ότι δεν έχω διαβάσει καν το Silmarilion (με έπιασε πονοκέφαλος από τα "χίλια" ονόματα στις πρώτες σελίδες μόνο). Το κριτικάρω μόνο για το εάν είναι καλό ή όχι.
 
Eιναι διαφορετικη αυτου του ειδους η κριτικη. Ολες σεβαστες ειναι βεβαια.

Κατανταει κουραστικο ομως να μην ειναι σεβαστη η δικη μας αποψη για διαφορους λογους.

Το τελευταιο ηταν οτι δεν εχουμε και γουστο. Λες και αυτο δεν ειναι κατι υποκειμενικο.
 
Eιναι διαφορετικη αυτου του ειδους η κριτικη. Ολες σεβαστες ειναι βεβαια.

Κατανταει κουραστικο ομως να μην ειναι σεβαστη η δικη μας αποψη για διαφορους λογους.

Το τελευταιο ηταν οτι δεν εχουμε και γουστο. Λες και αυτο δεν ειναι κατι υποκειμενικο.
Άμα σου κάνει αυτό το σενάριο και οι διάλογοι (ας μην μιλήσω για τους ηθοποιούς) πάω πάσο, δικαίωμα σου.