The Mandalorian and Grogu (2026)

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    10
Το είδε κανείς σε 3d IMAX η το κανονικό IMAX καλύτερα;
 
Ανέλπιστα καλή (με βάση το τι περίμενα πάντα), αν μη τι άλλο την ευχαριστήθηκα πολύ περισσότερο από το τηλεοπτικό Mandalorian. Δεν έκανε πουθενά κοιλιά, ενώ οι σκηνές (ειδικά αυτές με τις αερομαχίες που δεν παρεμβάλονταν τα διάφορα τερατάκια) ήταν πάρα πολύ προσεγμένες, είχαν μια ωραία 'οργανικίλα', έδιναν μια φοβερά μη CGI αίσθηση λες και όλα είναι πραγματικά. Το στάρι ψιλοβασικό αλλά για Star Wars μιλάμε, όσο χρειαζόταν.

Αυτό που ήταν μεγάλη ήττα για μένα -άσχετα της ταινίας- ήταν η ΙΜΑΧ στο MALL. Ο ήχος όταν φόρτωνε ήταν ΤΡΑΓΙΚΟΣ, ήταν λες και άκουγες από τη ντουντούκα του καρπουζά. Τσιριχτά πρίμα να σου τρυπάνε τα αυτιά, αντήχηση να μουτζουρώνει τα πάντα, σε κάποια φάση έκλεισα αυτιά που δεν το'χα ξανακάνει ποτέ στην Ελλάδα (μόνο σε κάτι σάπιες αμερικάνιες αίθουσες). Κρίμα, δεν ήταν έτσι πέρσι το καλοκαίρι. Αρχίζω να σκέφτομαι μήπως δω τον Νόλαν σε κανονική αίθουσα τελικά.
 
Last edited:
Το 3d άφαντο , λέγανε για blurry screen δεν το πίστευα μέχρι που το είδα.
Τα εφέ όντως είχαν μια ρεαλιστική υφή ,ομοιαζαν με πραγματικά και όχι CGI .
Στορυ ανιαρό σαν τηλεοπτική σειρά, περίμενα κάτι πιο epic.
Δεν άξιζε τα 15 ευρώ .