The Mandalorian and Grogu (2026)

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    10
Εγώ θα πάω…

Γενικά με τους ‘κριτικούς’ δεν τα πάω καλά άσε που έχω ξεκαθαρίσει τι να περιμένω ότι θα δω…
 
Δεν έχω δει ποτέ τηλεοπτική σειρά του Star Wars στο Disney+. Παρόλα αυτά δεν υπήρχε θέμα κατανόησης σεναρίου κτλ. Καλοφτιαγμένη μεν, παντελώς αδιάφορη δε. Δεν προσφέρει τίποτα στο σύμπαν και μάλλον βγήκε από υποχρέωση γιατί 7 χρόνια από την τελευταία κυκλοφορία είναι πολλά. Ο γιος μου πάντως το ευχαριστήθηκε δεόντως. 20 άτομα στην απογευματινή προβολή στην VMax στην Θεσσαλονίκη.
 
Ε άμα το θάβουν οι Έλληνες κριτικοί τότε η ταινία είναι τουλάχιστον 8.5/10

Εμένα με αποκαρδίωσε η βαθμολογια των κριτών στο rotten που παραμένει στο 60% γύρω.
Τωρα βλέπω οτι μπήκε και του κοινού στα 88%, οπότε οκ κάπως ηρέμησα. Θα δούμε άρτο και θέαμα (pew pew) αλλά όχι ουσία εις βάθος (andor). Fine by me!!!
 
Μάπα το καρπούζι, δεν θυμάμαι να έχω βαρεθεί τόσο σε οποιοδήποτε άλλο Star Wars...

Θα 'θελα να ήξερα ποιός φωστήρας θεώρησε ότι από όλη την πορεία του Mando, αυτό ήταν το κατάλληλο κομμάτι για κινηματογραφική καριέρα...
 
  • Like
Reactions: kostis22 and Kosh
Εχτές το είδα με τα παιδιά, οκ καλά περάσαμε, τα παιδιά το χάρηκαν αλλά μέχρι εκεί…η ταινία είναι σε επίπεδο παραγωγής στα όρια της σειρας, δεν έχει την αίγλη των ταινιών…άνετα θα μπορούσε να ήταν κομμένα επεισόδια…Παρολαυτα αξίζει μια θέαση και θα έβαζα ένα 7αρακι και ψηφίζω μέτρια προς καλη.
 
Εχτές το είδα με τα παιδιά, οκ καλά περάσαμε, τα παιδιά το χάρηκαν αλλά μέχρι εκεί…η ταινία είναι σε επίπεδο παραγωγής στα όρια της σειρας, δεν έχει την αίγλη των ταινιών…άνετα θα μπορούσε να ήταν κομμένα επεισόδια…Παρολαυτα αξίζει μια θέαση και θα έβαζα ένα 7αρακι και ψηφίζω μέτρια προς καλη.
Το είδα στο IMAX.
Συμφωνώ.
Σε αρκετά σημεία απευθύνεται σε παιδιά με μηνύματα .
Τα λόγια πρεπει να πιάνουν το πολύ μία σελίδα Α4.
Καταιγιστική δράση, αλλά ως εκεί.
Αστείοι οι κακοί ακόμα και σαν φατσα . Η φαντασία εξαντλήθηκε στα τέρατα.
Όπως είπαν και παραπάνω απλά αναζωπύρωσαν το κόσμο του STAR WARS . Άλλο οι σειρές, άλλο ο κινηματογράφος.

Το καλό είναι ότι έχει γκάζια τελικά η IMAX. Βαράει καλά.

Η.Γ. γέρασε η sigourney weaver, την λες πλέον γιαγιά-γιαγιά (77 ετών πλέον)
 
Last edited:
Ηταν απο καλή ως πολύ καλή. Ψηφισα το δευτερο.

Εξαιρετικα καλογυρισμένη, με κινηματογραφικά φίλτρα (δεν ξερω πως να το γραψω διαφορετικα) που δεν σε εκαναν να νιωθεις οτι ειναι συνεχεια τηλεοπτικής σειράς η κάποιο μεγάλο επεισόδιο.
Πολύ καλά εφφε, με εντυπωσιακές σκηνές μάχης.

Peak star wars το δεκάλεπτο στο δευτερο μισό της ταινίας με τον Grogu. Οσο παιδικο (με την καλή εννοια) και μαγικό όφειλε να είναι.
Το μονο κακό ειναι οτι δεν υπήρχε καποιο σοβαρό διακύβευμα, οποτε σεναριακα δεν στεκοταν καπου αξιομημόνευτα στο συμπαν του Star Wars.

Σιγουρα ενα πολύ καλο πρώτο βήμα στην νεα , μετά Κέννεντυ, εποχή.
 
Να ρωτήσω κάτι
Εγω έχω δει όλα τα επεισόδια στο Disney plus. Φίλος μου όμως, όχι. Θα καταλάβει τίποτα αν έρθει μαζί μου; Η ταινία στέκεται και αυτόνομα ή είναι άμεση συνέχεια της σειράς και πρέπει να έχεις δει τα επεισόδια;

Στάλθηκε από το SM-S938B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Να ρωτήσω κάτι
Εγω έχω δει όλα τα επεισόδια στο Disney plus. Φίλος μου όμως, όχι. Θα καταλάβει τίποτα αν έρθει μαζί μου; Η ταινία στέκεται και αυτόνομα ή είναι άμεση συνέχεια της σειράς και πρέπει να έχεις δει τα επεισόδια;

Στάλθηκε από το SM-S938B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στέκεται σαν μια απλή περιπέτεια, ε δεν έχει κανένα τρομερό σενάριο, και οι διάλογοι είναι μετρημένοι. Ανετα την βλέπει και κάποιος που δεν έχει ξαναδει καν Star Wars.
 
  • Like
Reactions: vadergr
Μόλις γύρισα από IMAX.

Η ταινία είναι ουσιαστικά ένα extended επεισόδιο του Mandalorian, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. ΑΛΛΑ…

Τρελό fan service. Είδαμε χορταστικές μάχες σώμα με σώμα, blasters, X-Wings, bombers, τέρατα και πάλι τέρατα (σήμα κατατεθέν του Star Wars), νοσταλγικά χιόνια με AT-ATs, droids και χαρακτήρες διαλεγμένους από ταινίες, σειρές και cartoons.

Έχει μέσα τα πάντα: τεχνικές stop motion, puppets, μακέτες, CGI, αναλογικά cockpit panels με αισθητική πρώτης τριλογίας… ο Favreau τα πέταξε όλα μέσα.

Η ταινία — εκτός από ένα σημείο στο δεύτερο μισό όπου κάνει λίγο κοιλιά — έχει καταιγιστική δράση, αρκετό χιούμορ και μερικές πολύ καλές ατάκες.
Ο Mando, λιγομίλητος όπως πάντα.

Στέκεται και μόνη της για κάποιον που δεν έχει ιδιαίτερη επαφή με το σύμπαν του Star Wars, αλλά οι fans του saga θα βρουν άπειρα μικρά πραγματάκια και αναφορές για να χαμογελάνε συνέχεια.

Ενα 8αράκι το έδινα για ολα τα fine details που έδωσε.
 
Κι εμένα μου άρεσε. Αυτό που με ξένισε ήταν το ηχητικό κομμάτι λογικά λόγω της αίθουσας IMAX στο cineplexx one salonica. Ενοχλητικό Γκάζι με προβολικες μεσαίες και αρκετή παραμόρφωση. Ζήλεψαν φυσικά τη σωστή χωροθέτηση στα εφφέ που προκύπτει από τη σωστή τοποθέτηση και το πλήθος των ηχείων και τα subs που κουνούσαν τα καθίσματα.
 
  • Like
Reactions: Maestro
Κι εμένα μου άρεσε. Αυτό που με ξένισε ήταν το ηχητικό κομμάτι λογικά λόγω της αίθουσας IMAX στο cineplexx one salonica. Ενοχλητικό Γκάζι με προβολικες μεσαίες και αρκετή παραμόρφωση. Ζήλεψαν φυσικά τη σωστή χωροθέτηση στα εφφέ που προκύπτει από τη σωστή τοποθέτηση και το πλήθος των ηχείων και τα subs που κουνούσαν τα καθίσματα.
To ίδιο σκεφτόμουν και στην "IMAX" στο Mall. Μεγάλες εντάσεις αλλά καθόλου διαύγεια στον ήχο, και όλη αυτή η παραμόρφωση χάλαγε την 3D αίσθηση του ήχου. Σε απλές ATMOS αίθουσες το ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο. Στα της ταινίας και εμένα μου φάνηκε σαν ένα μεγάλο επεισόδιο Mandalorean. Nαι ήταν προσεγμένη ως όφειλε στο κομμάτι των γραφικών κλπ, φορτωμένο με μάχες, κυνηγητά και "πίου πίου" αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου προκάλεσε το δέος των βασικών ταινιών του SW. Την είδα το περασμένο Σάββατο σε μισοάδεια αίθουσα και βγαίνοντας ένιωσα ενα μικρό κενό του στυλ οκ, πέρασε η ώρα γρήγορα και ευχάριστα αλλα μέχρι εκεί. 5 μέρες μετά έχω σχεδόν ξεχάσει ότι την είδα. Καμία σχέση δηλαδή με άλλες ταινίες SW που γίνεται πανικός και τελειώνοντας την θέαση νιώθεις ότι βρίσκεσαι ακόμα στο κόσμο του SW.
 
  • Like
Reactions: Maestro