Ας έδιναν μια σεζον 6 μισάωρα τότε!Μεταφορά σειράς στην μεγάλη οθόνη είναι.
Τι περιμένατε δηλαδή?
Ας έδιναν μια σεζον 6 μισάωρα τότε!Μεταφορά σειράς στην μεγάλη οθόνη είναι.
Τι περιμένατε δηλαδή?
Ταπες ολα αγαπητε.............. Ο γιος μου πάντως το ευχαριστήθηκε δεόντως. ...........

Εμένα με αποκαρδίωσε η βαθμολογια των κριτών στο rotten που παραμένει στο 60% γύρω.Ε άμα το θάβουν οι Έλληνες κριτικοί τότε η ταινία είναι τουλάχιστον 8.5/10
![]()
Το είδα στο IMAX.Εχτές το είδα με τα παιδιά, οκ καλά περάσαμε, τα παιδιά το χάρηκαν αλλά μέχρι εκεί…η ταινία είναι σε επίπεδο παραγωγής στα όρια της σειρας, δεν έχει την αίγλη των ταινιών…άνετα θα μπορούσε να ήταν κομμένα επεισόδια…Παρολαυτα αξίζει μια θέαση και θα έβαζα ένα 7αρακι και ψηφίζω μέτρια προς καλη.
Στέκεται σαν μια απλή περιπέτεια, ε δεν έχει κανένα τρομερό σενάριο, και οι διάλογοι είναι μετρημένοι. Ανετα την βλέπει και κάποιος που δεν έχει ξαναδει καν Star Wars.Να ρωτήσω κάτι
Εγω έχω δει όλα τα επεισόδια στο Disney plus. Φίλος μου όμως, όχι. Θα καταλάβει τίποτα αν έρθει μαζί μου; Η ταινία στέκεται και αυτόνομα ή είναι άμεση συνέχεια της σειράς και πρέπει να έχεις δει τα επεισόδια;
Στάλθηκε από το SM-S938B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
To ίδιο σκεφτόμουν και στην "IMAX" στο Mall. Μεγάλες εντάσεις αλλά καθόλου διαύγεια στον ήχο, και όλη αυτή η παραμόρφωση χάλαγε την 3D αίσθηση του ήχου. Σε απλές ATMOS αίθουσες το ευχαριστιέμαι πολύ περισσότερο. Στα της ταινίας και εμένα μου φάνηκε σαν ένα μεγάλο επεισόδιο Mandalorean. Nαι ήταν προσεγμένη ως όφειλε στο κομμάτι των γραφικών κλπ, φορτωμένο με μάχες, κυνηγητά και "πίου πίου" αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου προκάλεσε το δέος των βασικών ταινιών του SW. Την είδα το περασμένο Σάββατο σε μισοάδεια αίθουσα και βγαίνοντας ένιωσα ενα μικρό κενό του στυλ οκ, πέρασε η ώρα γρήγορα και ευχάριστα αλλα μέχρι εκεί. 5 μέρες μετά έχω σχεδόν ξεχάσει ότι την είδα. Καμία σχέση δηλαδή με άλλες ταινίες SW που γίνεται πανικός και τελειώνοντας την θέαση νιώθεις ότι βρίσκεσαι ακόμα στο κόσμο του SW.Κι εμένα μου άρεσε. Αυτό που με ξένισε ήταν το ηχητικό κομμάτι λογικά λόγω της αίθουσας IMAX στο cineplexx one salonica. Ενοχλητικό Γκάζι με προβολικες μεσαίες και αρκετή παραμόρφωση. Ζήλεψαν φυσικά τη σωστή χωροθέτηση στα εφφέ που προκύπτει από τη σωστή τοποθέτηση και το πλήθος των ηχείων και τα subs που κουνούσαν τα καθίσματα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.