ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Σπύρος Σούρλας said:
Πάντως μια κοινωνία πού δίνει στο Survivor 45% τηλεθέασης,δέν ξέρω εάν κατανοεί το τί συμβαίνει στα σχολεία τα τελευταία χρόνια.

κύριε Σούρλα, είναι προφανές ότι αυτό που παρατηρήσατε εσείς, το έχουν παρατηρήσει κι άλλοι. όταν λοιπόν το μόνο "πρέπει και αρκεί" του νεοέλληνα είναι τα παντός είδους "realities", σίγουρα δεν χρειάζεται αναβαθμισμένη ποιότητα εκπαίδευσης. μια τηλεόραση και τσάτρα πάτρα ελληνικά, υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
γι αυτό κι εγώ κάνω τις απεργίες Κώστα μου, επειδή το σύγχρονο επίπεδο σπουδών - όχι μόνο στη γλώσσα - είναι για κλωτσιές, όπως επίσης για κλωτσιές είναι κι αυτοί που στηρίζουν τη διαιώνιση της κατάστασης. είδες που εδώ συμφωνούμε;

Ναι αλλα δεν ξεκαθαρισες Βαγγελη αν συμφωνεις και με τον
Παπαϊωάννου Παναγιώτη, του οποιου παρεθεσες το κειμενο.......
 
Αστο Βαγγελη. Μου ειχε ξεφυγει. Μολις ειδα οτι αμεσως μετα το προσυπογραψες κιολας.......
 
Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
προσυπογράφω και τα δύο κείμενα περί αναπλήρωσης που έκανα paste παραπάνω, κυρίως το δεύτερο.


πληροφοριακά μόνο, η ΔΟΕ περιμένει από τους συλλόγους προτάσεις μέχρι την Τετάρτη 8 Νοέμβρη για την "αναπλήρωση". προσωπικά, θα περιμένω πρώτα από το υπουργείο να καλύψει τις ώρες που χάνονται κάθε Σεπτέμβρη λόγω της μη κάλυψης των κενών θέσεων από δασκάλους - που διορίζονται Οκτώβρη, Νοέμβρη, ενίοτε δε και ... Μάρτη, λόγω έλλειψης πιστώσεων στα κατά τόπους γραφεία - και μετά θα σκεφτώ αν χρειάζεται ν'αναπληρώσω ώρες που (κατ'ουσίαν ΔΕΝ) χάθηκαν λόγω της απεργίας μου, που μου στοίχισε και κοντά 2000 ευρώ.

αυτά, προς το παρόν ...


το έχω ήδη γράψει - και προσυπογράψει - Χρήστο. κατά τη γνώμη μου, δεν υπήρξαν "χαμένες ώρες". απεργώντας, δίδασκα τον αγώνα για δημόσια δωρεάν παιδεία και αξιοπρεπή διαβίωση. κι έκανα τον αγώνα μου με ήθος. θεωρώ λοιπόν ότι αυτό το μάθημα ήταν σημαντικότερο απ'το να ασχολούμουν με το πώς θα διδάξω στα παιδιά να μάθουν να φτιάχνουν συνταγές απ'τον τσελεμεντέ της Βέφας. άσε που προτιμώ τις συνταγές της μάνας μου - και της 95άχρονης εν ζωή γιαγιάς μου ...
 
Browser said:
Αστο Βαγγελη. Μου ειχε ξεφυγει. Μολις ειδα οτι αμεσως μετα το προσυπογραψες κιολας.......

δεν πειράζει, το ξανάγραψα. Επανάλειψις μήτηρ μαθήσεως γαρ ...
 
Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
το έχω ήδη γράψει - και προσυπογράψει - Χρήστο. κατά τη γνώμη μου, δεν υπήρξαν "χαμένες ώρες". απεργώντας, δίδασκα τον αγώνα για δημόσια δωρεάν παιδεία και αξιοπρεπή διαβίωση. κι έκανα τον αγώνα μου με ήθος. θεωρώ λοιπόν ότι αυτό το μάθημα ήταν σημαντικότερο απ'το να ασχολούμουν με το πώς θα διδάξω στα παιδιά να μάθουν να φτιάχνουν συνταγές απ'τον τσελεμεντέ της Βέφας. άσε που προτιμώ τις συνταγές της μάνας μου - και της 95άχρονης εν ζωή γιαγιάς μου ...

Οπως προφανως μολις θα ειδες, σου ειπα οτι μου ειχε ξεφυγει και τελικα το ειδα.

Τωρα το να διδασκεις αγωνες........ως τι ?

Μου κανει λιγο προκλητικο και ..... κατι σε αυτοκλητο.

Σιγουρα το να διδασκες τον Τσελεμεντε της Βεφας :bang:, ειναι εως αδυνατο.

Αλλο Τσελεμεντες, αλλο Βεφα.

Ελπιζω να με πιανννς !
 
Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
δεν πειράζει, το ξανάγραψα. Επανάλειψις μήτηρ μαθήσεως γαρ ...


Σιγουρα, αλλα οταν αφορα ΛΑΘΟΣ , γινεται "μητηρ ....παθησεως"
 
Browser said:
Οπως προφανως μολις θα ειδες, σου ειπα οτι μου ειχε ξεφυγει και τελικα το ειδα.

Τωρα το να διδασκεις αγωνες........ως τι ?

Μου κανει λιγο προκλητικο και ..... κατι σε αυτοκλητο.

Σιγουρα το να διδασκες τον Τσελεμεντε της Βεφας :bang:, ειναι εως αδυνατο.

Αλλο Τσελεμεντες, αλλο Βεφα.

Ελπιζω να με πιανννς !


:flipout: :flipout: :flipout: :flipout: :flipout:
 
Κοιτάξτε φίλοι, για να μην κοροϊδευόμαστε, η συγκεκριμένη απεργία, όπως και το 100% των απεργιών, που γίνονται από επαγγελματικούς κλάδους, δεν γίνονται για την βελτίωση του "προϊόντος" που "πουλάει" ο κάθε κλάδος αλλά για τη βελτίωση των όρων εργασίας και των αποδοχών των εργαζομένων. Τα υπόλοιπα "θεσμικά" αιτήματα είναι πρόσχημα για τα μάτια του κόσμου. Τώρα η επιτυχία εξαρτάται από το πόσο αντέχει η οικονομία και από το πόσο πονάει η κοινωνία από την απεργία.
Όταν απεργούν ο ΗΣΑΠ και τα ΗΛΠΑΠ υποφέρει ο κόσμος και αναζητούνται λύσεις. [Πέρυσι που κάναμε επαναλαμβανόμενες απεργίες οι εργαζόμενοι στο ΥΠ.ΠΟ κανενός δεν πειράχτηκε η καθημέρινότητα του, κοινώς χέσ...κε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί, κι εμείς συνεχίσαμε να φωνάζουμε για την ποιότητα των πολιτισμικών μας αγαθών και τις υποδομές στους αρχαιολογικούς χώρους (στην πραγματικότητα για την μονιμοποίησή μας)]. Από την άλλη η οικονομία δεν αντέχει γιατί επίκειται αγορά αεροσκαφών και μας παραμονεύει και η Ε.Ε.
Έτσι, θεωρώ ότι η απεργία για μισθούς αξιοπρεπείς και η βελτίωση της παιδείας είναι θέματα ασχετα μεταξύ τους.

Για την παιδεία τώρα, δεν θα λυθεί τίποτα όσο δεν υπάρχει μια σταθερή στρατηγική ανεξαρτήτως με το ποια κυβέρνηση είναι στην εξουσία. Εδώ υπουργός αλλάζει και αλλάζει και η πολιτική των υπουργείων. Αλλάζει η κυβέρνηση, αλλάζει ο πρόεδρος του Π.Ι, αλλάζουν οι στόχοι!!!!
Δυστυχώς οι μεγάλες αλλαγές θέλουν ισχυρά πρόσωπα (υπουργό και πρωθυπουργό) που θα ξέρει τα πράγματα και θα είναι αποφασισμένο να αλλάξει τα πράγματα με οποιοδήποτε κόστος... Αλλά τι να λέμε τώρα; Αυτό το σιχαμερό και αποτρόπαιο τέρας :devil-smiley-029: που ακούει στο όνομα Κουτσίκου σκέφτηκε (και πώς τόλμησε!) να πει ότι η βάση για την εισαγωγή στην Γ´βάθμια θα είναι το 10 και ξεσηκώθηκε πλήθος μέγα, οργισμένο, που ο κόσμος που θέλει την παιδεία μόνο για την παιδεία θα μείνει απέξω από τα ΑΕΙ-ΤΕΙ! Ποιος κόσμος μωρέ; Που δεν ξέρει την απλή μέθοδο των τριών και θέλει να σπουδάσει λογιστική και να βγει μετά στην αγορά εργασίας; Και φυσικά η υπουργός έκανε πίσω γιατί εθίγησαν οι κάτοικοι περιοχών με ΤΕΙ που έχτισαν τόσες γκαρσονιέρες και καφετέριες και θα μείνουν ξενοίκιαστες!

Εάν οι σύλλογοι των εκπαιδευτικών θέλουν την αλλαγή ας επιδιώξουν συναντήσεις με το υπουργείο τους σε ανύποπτο χρόνο και ανεξάρτητα από οικονομικά αιτήματα, ας παρουσιάσουν το μοντέλο που πιστεύουν ότι ταιριάζει στη χώρα και αν δεν γίνουν αποδεκτοί ας δοκιμάσουν μια απεργία με θεσμικά μόνο αιτήματα (και να δούμε τότε ποιοι θα συμμετάσχουν).

Συγγνώμη για το μακροσκελές της άποψής μου
 
Σταμάτης Μπ said:
Κοιτάξτε φίλοι, για να μην κοροϊδευόμαστε, η συγκεκριμένη απεργία, όπως και το 100% των απεργιών, που γίνονται από επαγγελματικούς κλάδους, δεν γίνονται για την βελτίωση του "προϊόντος" που "πουλάει" ο κάθε κλάδος αλλά για τη βελτίωση των όρων εργασίας και των αποδοχών των εργαζομένων. Τα υπόλοιπα "θεσμικά" αιτήματα είναι πρόσχημα για τα μάτια του κόσμου. Τώρα η επιτυχία εξαρτάται από το πόσο αντέχει η οικονομία και από το πόσο πονάει η κοινωνία από την απεργία.
Όταν απεργούν ο ΗΣΑΠ και τα ΗΛΠΑΠ υποφέρει ο κόσμος και αναζητούνται λύσεις. [Πέρυσι που κάναμε επαναλαμβανόμενες απεργίες οι εργαζόμενοι στο ΥΠ.ΠΟ κανενός δεν πειράχτηκε η καθημέρινότητα του, κοινώς χέσ...κε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί, κι εμείς συνεχίσαμε να φωνάζουμε για την ποιότητα των πολιτισμικών μας αγαθών και τις υποδομές στους αρχαιολογικούς χώρους (στην πραγματικότητα για την μονιμοποίησή μας)]. Από την άλλη η οικονομία δεν αντέχει γιατί επίκειται αγορά αεροσκαφών και μας παραμονεύει και η Ε.Ε.
Έτσι, θεωρώ ότι η απεργία για μισθούς αξιοπρεπείς και η βελτίωση της παιδείας είναι θέματα ασχετα μεταξύ τους.

Για την παιδεία τώρα, δεν θα λυθεί τίποτα όσο δεν υπάρχει μια σταθερή στρατηγική ανεξαρτήτως με το ποια κυβέρνηση είναι στην εξουσία. Εδώ υπουργός αλλάζει και αλλάζει και η πολιτική των υπουργείων. Αλλάζει η κυβέρνηση, αλλάζει ο πρόεδρος του Π.Ι, αλλάζουν οι στόχοι!!!!
Δυστυχώς οι μεγάλες αλλαγές θέλουν ισχυρά πρόσωπα (υπουργό και πρωθυπουργό) που θα ξέρει τα πράγματα και θα είναι αποφασισμένο να αλλάξει τα πράγματα με οποιοδήποτε κόστος... Αλλά τι να λέμε τώρα; Αυτό το σιχαμερό και αποτρόπαιο τέρας :devil-smiley-029: που ακούει στο όνομα Κουτσίκου σκέφτηκε (και πώς τόλμησε!) να πει ότι η βάση για την εισαγωγή στην Γ´βάθμια θα είναι το 10 και ξεσηκώθηκε πλήθος μέγα, οργισμένο, που ο κόσμος που θέλει την παιδεία μόνο για την παιδεία θα μείνει απέξω από τα ΑΕΙ-ΤΕΙ! Ποιος κόσμος μωρέ; Που δεν ξέρει την απλή μέθοδο των τριών και θέλει να σπουδάσει λογιστική και να βγει μετά στην αγορά εργασίας; Και φυσικά η υπουργός έκανε πίσω γιατί εθίγησαν οι κάτοικοι περιοχών με ΤΕΙ που έχτισαν τόσες γκαρσονιέρες και καφετέριες και θα μείνουν ξενοίκιαστες!

Εάν οι σύλλογοι των εκπαιδευτικών θέλουν την αλλαγή ας επιδιώξουν συναντήσεις με το υπουργείο τους σε ανύποπτο χρόνο και ανεξάρτητα από οικονομικά αιτήματα, ας παρουσιάσουν το μοντέλο που πιστεύουν ότι ταιριάζει στη χώρα και αν δεν γίνουν αποδεκτοί ας δοκιμάσουν μια απεργία με θεσμικά μόνο αιτήματα (και να δούμε τότε ποιοι θα συμμετάσχουν).

Συγγνώμη για το μακροσκελές της άποψής μου

εχεις απολυτο δικιο και μαγκια σου που παραδεχεσαι το λογο της απεργιας σας. εκει ειναι ολη η ουσια και φυσικα κανεις τους δε θα το παραδεχτει δημοσιως.
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Δημήτρης Αντωνόγλου said:
Με παρεξηγήσατε. Δεν εννοώ την κατάργηση τους. Εννοώ τον υπερβολικό αριθμό ωρών διδασκαλίας τους. Και γιατί μιλάτε για θράσος. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχετε αυτή την επιθετικότητα και το ύφος του κατηγορώ

Αγαπητέ Δημήτρη, έχεις απόλυτο δίκιο! Είμαι επιθετικός, και ξέρεις γιατί; Διότι, ως χώρα, έχουμε καταντήσει να θεωρούμε αυτονόητο το γεγονός ότι ο σύγχρονος Έλληνας έχει χάσει την επαφή του με τη γλώσσα, δεν μπορεί πλέον να βάλει πέντε, όχι έξι ρε πο@στη μου, πέντε λέξεις στη σωστή σειρά. Ένας άνθρωπος που δεν μπορεί να εκφραστεί, που δεν μπορεί να επικοινωνήσει, τί να τους κάνει του τόννους εξισώσεων; Να μιλήσουμε για ορθογραφία; Άστο καλύτερα. Σε λίγο, όποιος αναφέρει απλώς τη λέει ορθογραφία θα του κολλάνε τη ρετσινιά του γραφικού, του προσκολλημένου στο παρελθόν. Και αυτό συμβαίνει εδώ και χρόνια, με αποτέλεσμα το φαινόμενο να έχει εισέλθει σε φαύλο κύκλο, καθώς πολλοί από αυτούς που εξήλθαν του εκπαιδευτικού συστήματος έχουν ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία. Θες παράδειγμα; Δυό – τρεις λεξούλες μόνο! Κάθισε δυό - τρία βράδια και δες τα τηλεοπτικά δελτία, για να δεις ότι αυτές οι χαζοφρασούλες πάνε σύννεφο, είναι ο κανόνας. Ποιές;

«Κάνω παρέμβαση».

«Συμπεριφορές».

«Είχα μια επικοινωνία με τον κ. Υπουργό».

Σόρρυ ρε Δημήτρη, αλλά τα Ελληνικά που βαίνουν ως αποτέλεσμα της λεξιπενίας –των ρημάτων, κυρίως- δεν είναι Ελληνικά. Είναι Ελληνικά του κώλου. Και αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση δεν μπορούν να τη σώσουν ο Χατζηνικολάου, η Χούκλη, η Τατιάνα, και δυό - τρεις ακόμη, που γνωρίζουν Ελληνικά, και άσε δηλαδή αυτούς που τους χώνουν το μικρόφωνο να μιλήσουν σε απ’ ευθείας σύνδεση. Και μη μου πεις για τα ρήματα, γιατί, οι εξισώσεις θέλουν σκέψη, και το μέσο της σκέψης είναι η γλώσσα, και τα ρήματα είναι η ατμομηχανή της γλώσσας. Και να σου πω κάτι; Πολύ φοβάμαι ότι αυτή η –ως εκ του αποτελέσματος- γλωσσική φτώχεια που μαστίζει το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία.

Όσον αφορά την καλλιέργεια της σκέψης, τί να σου πω! Σήμερα το πρωί απόλαυσα τη συνδικαλιστική σας κεφαλή, που είπε το αμίμητο. «Πρέπει», είπε, «να έλθουμε σε συνεννόηση με το Υπουργείο, ώστε να διδάξουμε στα παιδιά το σεβασμό στην προσωπικότητα του άλλου». Μπορεί να μην το είπε έτσι ακριβώς, αλλ’ ακριβώς αυτό εννοούσε. ΕΚΕΙ καταντήσαμε: να θέλει ο άβουλος, ράθυμος εκπαιδευτικός να ρωτήσει το Υπουργείο, μην τυχόν και δεν του επιτραπεί να διδάξει ΤΙ; Το θεσμικώς συντεταγμένο, αυτό που σύσσωμη η παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα διδάσκει συνεχώς, με όλα αυτά περί της κλασικής Ελληνικής παιδείας, και όλα αυτά περί Διαφωτισμού και Αναγέννησης. Υπάρχει άραγε -έστω ένας- υπουργός που να απαγορεύσει κάτι τέτοιο; Σκέψου δηλαδή να έρθουν μια μέρα οι μαθητές και να σου πουν «Κύριε, θα φέρετε αύριο το Σάββατο τον βιντεοπροβολέα από το σπίτι σας, να μας εξηγήσετε πέντε βασικά πράγματα για τη Σκηνοθεσία και τη Φωτογραφία»; Κάντο και θα δεις τί θα σου σύρουν οι γνωστοί – άγνωστοι χοντρόκωλοι καφεπότες συνάδελφοί σου.

Όλη η ζωή του Έλληνα τρία ρήματα. Είμαι, έχω, κάνω...

Είχε μια επικοινωνία με τον κ. Υπουργό... Σιγά μην είχε και μιάμιση επικοινωνία, το ούφο...
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Costas Coyias said:
Όλη η ζωή του Έλληνα τρία ρήματα. Είμαι, έχω, κάνω...

εγώ το έχω ακούσει με τρία ουσιαστικά: μαμ, κακά και νάνι.
 
Τα σεμινάρια που σας έγιναν για την πληροφορική ήταν αμειβόμενα. Δεν αρνήθηκε κανείς να πάρει τα χρήματα, άσχετα σήμερα αν τα κατακρίνετε. Ήταν σεμινάρια χρήσης του Η/Υ, δλδ internet, ΜsWord για να μπορείτε να χρησιμοποιείτε ένα κειμενογράφο, το Ms Excel για να κάνετε μερικές πράξεις και να χρησιμοποιείτε πίνακες και το Power Point να μπορείτε να δείξετε και στους άλλους με ένα καλό τρόπο αυτό που θέλετε να τους πείτε. Δυστυχώς η πλειοψηφία χαμπάρι δεν πήρε τι έγινε. Πολλοί ιδιωτικοί υπάλληλοι κάνανε τα ίδια σεμινάρια με δικά τους χρήματα και χρησιμοποιούν τους Η/Υ γιατί θα έχαναν την δουλειά τους.
Τέλος πάντων έστω και αργά η πολιτεία κατάλαβε ότι όποιος δεν ξέρει να χρησιμοποιεί την πληροφορική είναι αναλφάβητος, εσείς όμως τι κάνατε; ούτε αυτά δεν αξιοποιήσατε. Και μην μου πείτε ότι δεν ισχύει, διότι και με δασκάλους μίλησα (και εξασφάλισα τιμολόγια για να πάρουν την επιχορήγηση) και με εκπαιδευτές.
Σήμερα τα περισσότερα νοικοκυριά διαθέτουν υπολογιστή. Τα παιδιά απο το δημοτικό τον χειρίζονται, μπαίνουν και στο internet, που διαθέτει άπειρες γνώσεις-βιβλιοθήκες, απο εποικοδομητικές έως παιδοφιλία. O Δάσκαλος πού είναι να του μιλήσει για την σωστή χρήση του internet, που να βρεί τι να βρεί. Δεν πειράζει όμως κατά τον Βαγγέλη τον διδάσκει απεργία που είναι εκ των ουκ ανευ στην παιδεία του μαθητή σήμερα.
Δεν μπορεί οι δάσκαλοι στα σπίτια τους να μην έχουν Η/Υ, δεν έχουν αυτοί παιδιά; δυστυχώς όμως ξέρουν να τα χειρίζονται μόνο τα παιδιά τους και όχι αυτοί.
Φυσικά κάνω παρέα και με Δασκάλους που έρχονται και στο γραφείο και ρωτάνε και ασχολούνται και ανοίγουν συζητήσεις με τα παιδιά (και έρχονται τα παιδιά προβλήματισμένα στο σπίτι) αυτοί όμως είναι Δάσκαλοι και όχι δάσκαλοι. Η παιδεία με τους Δασκάλους μπορεί να προχωρήσει μπροστά με τους δασκάλους όμως φρενάρεται και να τα αποτελέσματα.
Η ΔΟΕ ζητάει έν έτει 2006 να μπούν βιβλιοθήκες στα σχολεία. Ξέρουμε όμως τι σημαίνει, γιατί δεν φθάνουν μόνο τα έπιπλα, πρέπει να μπούν και βιβλία, ποιά βιβλία όμως; ποιός θα τις διαχειρισθεί; φυσικά όχι οι δάσκαλοι δεν είναι βιβλιοθηκάριοι έτσι;
Kε Σούρλα επειδή ειλικρινά παρακολουθώ τα γραφόμενά σας, με θετικό πνεύμα, και επειδή βλέπω ότι διαθέτετε μια αξιόλογη ενασχόληση (συγχωρήστε με για την ποσοτική αξιολόγηση αν κάνω λάθος, αλλά δεν έχω γνώση για να την κρίνω), θα μπορούσατε να μας σκιαγραφήσετε το προφιλ ενός εκπαιδευτικού, που κατά την άποψή σας και την επιστημονική σας εξειδίκευση, θα μπορούσε να αποτελέσει πρότυπο για την Ελλάδα σήμερα και με προοπτική για το μέλλον;
 
Last edited:
ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ said:
Τα σεμινάρια που σας έγιναν για την πληροφορική ήταν αμειβόμενα. Δεν αρνήθηκε κανείς να πάρει τα χρήματα, άσχετα σήμερα αν τα κατακρίνετε.

δεν κατακρίνω τα χρήματα. έχω ήδη πάρει την πρώτη δόση, η δεύτερη προβλέπεται στο μέλλον. κι έχω ήδη προπληρώσει πολλαπλάσια χρήματα - για υπολογιστή - από το σύνολο της επιδότησης (κι όχι αμοιβής. αμοιβή πήραν οι επιμορφωτές).
Ήταν σεμινάρια χρήσης του Η/Υ, δλδ internet, ΜsWord για να μπορείτε να χρησιμοποιείτε ένα κειμενογράφο, το Ms Excel για να κάνετε μερικές πράξεις και να χρησιμοποιείτε πίνακες και το Power Point να μπορείτε να δείξετε και στους άλλους με ένα καλό τρόπο αυτό που θέλετε να τους πείτε. Δυστυχώς η πλειοψηφία χαμπάρι δεν πήρε τι έγινε. Πολλοί ιδιωτικοί υπάλληλοι κάνανε τα ίδια σεμινάρια με δικά τους χρήματα και χρησιμοποιούν τους Η/Υ γιατί θα έχαναν την δουλειά τους.
Τέλος πάντων έστω και αργά η πολιτεία κατάλαβε ότι όποιος δεν ξέρει να χρησιμοποιεί την πληροφορική είναι αναλφάβητος, εσείς όμως τι κάνατε; ούτε αυτά δεν αξιοποιήσατε. Και μην μου πείτε ότι δεν ισχύει, διότι και με δασκάλους μίλησα (και εξασφάλισα τιμολόγια για να πάρουν την επιχορήγηση) και με εκπαιδευτές.
κακώς συμμετείχες σε τέτοιες διαδικασίες - εννοώ παράνομα τιμολόγια. αλλά υποθέτω το έκανες για να μη χάσεις τον πελάτη ...
και μη γενικεύεις, σε παρακαλώ. εκτός κι αν όλοι οι πελάτες σου εκπαιδευτικοί, λειτούργησαν με τον ίδιο τρόπο ... και πάλι όμως, σκέψου ότι αυτοί δεν αποτελούν το σύνολο.
Σήμερα τα περισσότερα νοικοκυριά διαθέτουν υπολογιστή. Τα παιδιά απο το δημοτικό τον χειρίζονται, μπαίνουν και στο internet, που διαθέτει άπειρες γνώσεις-βιβλιοθήκες, απο εποικοδομητικές έως παιδοφιλία. O Δάσκαλος πού είναι να του μιλήσει για την σωστή χρήση του internet, που να βρεί τι να βρεί.

καλά λες, πρέπει να πηγαίνω στο σπίτι του κάθε μαθητή, ώστε να του δείχνω την ορθολογική χρήση του internet, αφού στο σχολείο δεν υπάρχει τέτοιος ...
Δεν πειράζει όμως κατά τον Βαγγέλη τον διδάσκει απεργία που είναι εκ των ουκ ανευ στην παιδεία του μαθητή σήμερα.
φυσικά, και επιμένω. μόνο με αγώνα κατακτάς. κι εδώ μιλάμε ότι αγωνιζόμαστε γι αυτά που θα έπρεπε να θεωρούνται αυτονόητα ...
Δεν μπορεί οι δάσκαλοι στα σπίτια τους να μην έχουν Η/Υ, δεν έχουν αυτοί παιδιά; δυστυχώς όμως ξέρουν να τα χειρίζονται μόνο τα παιδιά τους και όχι αυτοί.

στέλνουν τα παιδιά τους φροντιστήριο για τη χρήση υπολογιστών - και καλά κάνουν. ίσως δε σκέφτηκες ότι οι μισθοί δε φτάνουν για να πάνε και οι εκπαιδευτικοί (γονείς) σε φροντιστήριο, καθώς η επιμόρφωση που παρέχει η πολιτεία είναι από μηδενική έως ανύπαρκτη.
Φυσικά κάνω παρέα και με Δασκάλους που έρχονται και στο γραφείο και ρωτάνε και ασχολούνται και ανοίγουν συζητήσεις με τα παιδιά (και έρχονται τα παιδιά προβλήματισμένα στο σπίτι) αυτοί όμως είναι Δάσκαλοι και όχι δάσκαλοι. Η παιδεία με τους Δασκάλους μπορεί να προχωρήσει μπροστά με τους δασκάλους όμως φρενάρεται και να τα αποτελέσματα.

για τ'αποτελέσματα δε φταίνε μόνο οι δάσκαλοι. ίσως κάποια στιγμή πρέπει να διώξουμε τις παρωπίδες, γιατί οδηγούν μόνο σε συγκεκριμένα συμπεράσματα.
Η ΔΟΕ ζητάει έν έτει 2006 να μπούν βιβλιοθήκες στα σχολεία. Ξέρουμε όμως τι σημαίνει, γιατί δεν φθάνουν μόνο τα έπιπλα, πρέπει να μπούν και βιβλία, ποιά βιβλία όμως; ποιός θα τις διαχειρισθεί; φυσικά όχι οι δάσκαλοι δεν είναι βιβλιοθηκάριοι έτσι;

μπα, ένα τόσο απλό πράγμα, όπως η διαχείριση βιβλιοθήκης, ένας εκπαιδευτικός μπορεί να το κάνει. αρκεί να τη βρει (τη βιβλιοθήκη εννοώ) ...
Kε Σούρλα επειδή ειλικρινά παρακολουθώ τα γραφόμενά σας, με θετικό πνεύμα, και επειδή βλέπω ότι διαθέτετε μια αξιόλογη ενασχόληση (συγχωρήστε με για την ποσοτική αξιολόγηση αν κάνω λάθος, αλλά δεν έχω γνώση για να την κρίνω), θα μπορούσατε να μας σκιαγραφήσετε το προφιλ ενός εκπαιδευτικού, που κατά την άποψή σας και την επιστημονική σας εξειδίκευση, θα μπορούσε να αποτελέσει πρότυπο για την Ελλάδα σήμερα και με προοπτική για το μέλλον;

το υπόλοιπο απευθύνεται σε άλλον και το αφήνω ασχολίαστο.
 
Βαγγέλη εγώ δεν πουλάω τίποτα, είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, δυστυχώς εξυπηρετήσεις έκανα και σε πληροφορώ ότι ήταν η πλειονότητα.
Δεν σου ζήτησε κανείς και δεν ετέθη θέμα να παει στο κάθε σπίτι ο εκπαιδευτικός, αν αξιοποιούσε το σεμινάριο και με αυτενέργεια θα μπορούσε να βοηθήσει τα παιδιά. Και υπάρχουν σε πολλά σχολεία Η/Υ.
Ετσι για υπόθεση εργασίας, αξιολόγησε τους συναδέλφους σου (εσύ δεν μπορεί τους ξέρεις), πόσοι μπορούν να μπούν στην εποχή του e-learning;
Και πως θα μπορέσω να αποφύγω ένα τέτοιο δάσκαλο που δεν θέλω να μάθει στα παιδιά μου απεργία, αλλά πως να δουλεύουν και να δουλεύουν σωστά; γιατί συγνώμη όχι ότι και με την απεργία τα πήγατε καλά, αλλά θα το συζητήσουμε αυτό αργότερα σε άλλο thread.
Καταρχήν τα παιδιά μου έκαναν Η/Υ στο ολοήμερο με καθηγητές πληροφορικής και δεν πλήρωσα φράγκο. Αν είχαν παρακολουθήσει τα σεμινάρια οι δάσκαλοι και μετά διαβάζοντας υπάρχουν ένα σωρό βιβλία στο εμπόριο (ή δεν έχουν χρήματα να αγοράσουν) θα μπορούσαν να τα ακολουθήσουν το τραίνο, αλλά που...............
Για τα αποτελέσματα σαφώς δεν φταίνε μόνο οι δάσκαλοι, ποιός είπε κάτι τέτοιο, αλλά δυστυχώς δεν έκαναν τίποτα να αμβλύνουν το πρόβλημα αλλά το επιδείνωσαν.
Δεν ήξερα ότι στην γειτονιά μας έχουμε σχολείο υπόδειγμα, αν και το εκτιμώ αφάνταστα και το υλικό και το ανθρώπινο δυναμικό, γιατί και ολοήμερο έχει με πλήρες πρόγραμμα (ξένη γλώσσα, μουσική, πληροφορική, χορό, ολυμπιακή παιδεία κλπ), Η/Υ, βιβλιοθήκη, αμφιθέατρο-κλειστό γυμναστήριο, βρύσες με πόσιμο νερό. Δασκάλους που δεν παραπονέθηκαν ότι δεν έχουν υλικοτεχνική υποδομή και δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους, και όσο μπορώ να κρίνω απο τα παιδιά μου μια χαρά τα καταφέρνουν οι άνθρωποι (ίσως και γιαυτό την απεργία την αξιολόγησαν με διαφορετικό τρόπο απο ότι εσύ αγαπητέ Βαγγέλη), προτίμησαν να διδάξουν γράμματα στα παιδιά και όχι απεργία (αυτό το άφησαν σε μας τους γονείς, που φέρουμε και την ευθύνη). Αν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης; σαφώς και υπάρχουν. Αν έχει προβλήματα η παιδεία; σαφώς και έχει, αλλά να περίμενα σαν απλός Έλληνας φορολογούμενος (έστω να κάνατε την υπερβαση) απο εσάς τους ειδικούς να προτείνετε λύσεις σε μας που και δεν έχουμε τις γνώσεις αλλά και την εμπειρία και να διαλέξουμε όλοι μαζί την παιδεία, γιατί ξέρετε αφορά και εμάς η παιδεία των παιδιών μας. Εσείς όμως δεν κάνατε τίποτα απο αυτά παρά το ρίξατε στην απεργία και οι περισσότεροι συνάδελφοί σας εκτός Αθήνας δεν ήξεραν καν τα αιτήματα.
Δηλαδή στο σχολείο που διδάσκεις Βαγγέλη δεν έχει βιβλιοθήκη;
Όσο για τα αυτονόητα, άστο, ανατρέπονται κάθε μέρα.
 
Last edited:
Κύριε Κυρίτση ειλικρινά δέν είναι εύκολη η σκιαγράφηση συγκεκριμένου προφίλ εκπαιδευτικού.Οπως έχω γράψει και σε προηγούμενα post πιό σημαντικό είναι να δημιουργηθεί ένα σαφές πλαίσιο λειτουργίας τών σχολείων,να αποσαφηνισθεί η κατεύθυνση τής εκπαίδευσης,και επιπλέον οι εκπαιδευτικοί να αναλάβουν πάλι την ευθύνη τού ρόλου τους.
Οι εκπαιδευτικοί πέραν του παιδευτικού ρόλου,έχουν και τήν ευθύνη τής κρίσης απέναντι στούς μαθητές τους.Λογικό μού φαίνεται και οι κρίνοντες να κρίνονται.Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με ευρύτατη συμφωνία στήν Βουλή απ´όπου θα επιλεγούν προσωπικότητες κύρους οι οποίες θα αναλάβουν να δομήσουν μέσα απο κριτήρια και αρχές ένα αξιοκρατικό ιεραρχικό σύστημα.Βασική αρχή τής Δημοκρατίας είναι ο τακτικός έλεγχος λειτουργίας τών θεσμών.Υποθέτω ότι η παιδεία ανήκει σε αυτούς.
Ενδιαφέρον έχει επίσης ο τρόπος εξέλιξης και ανέλιξης τών εκπαιδευτικών στήν ιεραρχία.Εδώ υπάρχουν δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών,κατά την γνώμη μου.Αυτοί πού ειλικρινά ενδιαφέρονται για την διδασκαλία στήν τάξη και αυτοί πού ενδιαφέρονται για τήν διοικητική εξέλιξη βάσει,κυρίως, κομματικών κριτηρίων.Η κομματική μοιρασιά θέσεων γίνεται για τούς ´επάνω´,ενώ οι ´κάτω´είναι έρμαια και σιωπηλά υποζύγια τής εκπαιδευτικής νομενκλατούρας που δεν επιθυμεί βελτιώσεις και διακρίσεις στούς εκπαιδευτικούς.Ο Φάκελλος εξέλιξης κάθε εκπαιδευτικού δεν περιλαμβάνει τα θετικά ή αρνητικά τού καθενός σε σχέση με την εργασία του και την δραστηριότητά του,αλλά απλώς την συμπλήρωση τής κάθε ´διετίας´.
Ενδιαφέρον έχει επίσης ο ρόλος τού Διευθυντού ενός σημερινού σχολείου.Επιλέγεται με τελείως ασαφή κριτήρια και οι υποχρεώσεις του είναι κυρίως οργανωτικές και γραφειοκρατικές.Επικρατεί η ευθυνοφοβία ,διαρκής αναφορά σε εγκυκλίους ,θεωρητική καθηκοντολογία.Ο Διευθυντής ενός Σχολείου θά έπρεπε να είναι ο σεβαστός επικεφαλής ενός Πνευματικού Ιδρύματος,ο οποίος βάσει γνώσεων και προσωπικότητας θα συνεχίσει και θά βελτιώσει μία πνευματική παράδοση.
Αλλο θέμα.Στην υποτιθέμενη ´σύγχρονη αντίληψη´η παιδεία έχει υποκατασταθεί απο την παιδαγωγική και τήν ψυχολογία.Μέγα λάθος.Η αντίληψη αυτή δημιουργεί την εντύπωση ότι ο μαθητής εκ τών προτέρων είναι ΤΟ πρόβλημα τού σχολείου.Αν δεί κανείς τα θέματα τού ΑΣΕΠ θα διαπιστώσει ότι μεγάλομέρος τής βαθμολογίας εξαρτάται απο ερωτήσεις παιδαγωγικού και ψυχολογικού χαρακτήρα..Λησμονείται έτσι το βασικό:Η Γνώση τού επιστημονικού αντικειμένου και η προσωπικότητα τού διδάσκοντος,έχουν την μεγαλύτερη σημασία κατά την διδακτική ώρα.
Η Ψευτο προοδευτική αντίληψη πού επικράτησε απο το 1981 και μετά θεώρησε ως φιλελευθερισμό τήν απουσία αρχών και κανόνων.Αυτό το πληρώνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί πού επιθυμούν πραγματικά να διδάξουν,με ποικίλους τρόπους.Η εξέλιξη τών εκπαιδευτικών μέσω ΠΥΣΔΕ ,ΚΥΣΔΕ,και το κακό συναπάντημα σχετίζεται κυρίως με την ανάληψη διοικητικών θέσεων πού γινονται κανονικότατα με κομματική μοιρασιά.Αυτό το κομματικό αλισβερίσι δυστυχώς εχει θεωρηθεί μεγίστη ´δημοκρατική ´κατάκτηση απο μερίδα καθηγητών.Επιτέλους κάποια στιγμή θα πρέπει να θεσπισθεί μισθολογική και ιεραρχική εξέιξη για τον εκπαιδευτικό που ενδιαφέρεται για την διδασκαλία και όχι για τίς γραφειοκρατικές θέσεις.Και να υπάρχει ουσιαστική επιβράβευση γι´αυτό.
Αλλο θέμα:Ποιός ο λόγος να αλλάζουν τα βιβλία κάθε λίγo και λιγάκι???Αλήθεια στις προηγμένες χώρες τής Ευρώπης αλλάζουν με αυτόν τον τρόπο τα βιβλία??Ισχύει ή δεν ισχύει ,οτι σε μερικές απο αυτές υπάρχει ένα σχολικό βιβλίο για κάποιο μαθημα και στις τρεις τάξεις του Λυκείου??Σε άλλες δεν υπάρχει κάν σχολικό εγχειρίδιο παρά μόνον ύλη και ο καθηγητής έχει τήν ευθύνη τών έργων και των βιβλίων πού θά διδάξει,π.χ.υλη πού θα αναφέρεται στο ελισαβετιανό θέατρο.
Η διαρκής συγγραφη βιβλίων σημαινει κατασπατάληση δημοσίου χρήματος,και μαζί με αυτά βγαίνουν και τα νεα λυσσάρια.για αυτά έχω παραθέσει στοιχεία πολλά στο thread τής απεργίας ,αλλά δεν πήρα απάντηση.Παράδειγμα..Μπορεί να δοθεί εξήγηση ,στο γιατί άλλαξε το βιβλίο τής Α.Γυμνασίου ,στα Αρχαία Ελληνικά πού ομολογουμένως ήταν πολυ καλό??
Yπάρχουν πολλές απορίες για την κατάσταση πού επικρατεί στην παιδεία σήμερα.Για μένα πάντως ειναι σαφές ότι υπάρχει διακομματική νομενκλατούρα που συνθλίβει μερίδα εκπαιδευτικών,πού θέλει να εργάζεται με κύριο άξονα τήν εκπαίδευση τού μαθητή.
Υ.Γ
Χρειάζεται απαραιτήτως αξιοκρατική ιεραρχία ,αφοσίωση στο εκπαιδευτικό έργο,ανάδειξη του σχολείου ως Πνευματικού Ιδρύματος,σαφήνεια ρόλων εκπαιδευτικών-μαθητών,έλεγχος τών εκπαιδευτικών,εξοβελισμός τού θεσμικού πλαισίου πού έχει εδραιώσει τον κομματισμό στα όργανα διοίκησης τών καθηγητών.Αυτή τήν στιγμή πίσω απο ´προοδευτικά λόγια´έχει προκύψει ένας χοντροκομμένος μικροαστισμός πού φτάνει στα όρια τής αποκτήνωσης.
ΥΓ2Γονείς πού έχουν τα παιδιά τους στο Λυκειο ίσως θάχαν πολλά να πούν για το πώς οργανώνονται οι εκδρομές ,για τίς μίζες που παίρνουν 17χρονοι προερχόμενοι απο τα 15μελή για να επιλέξουν μέρος και ξενοδοχεία.
Ολα τα παραπάνω είναι απλές σκέψεις ενός πολίτη και δεν έχουν σχέση με την επαγγελματική του ενασχόληση.
 
Συμφωνώ απολύτα Κε Σούρλα μαζί σας. Απλά έθεσα και το θέμα της επιστημονικής ενασχόλησης σας διότι πολλές φορές αναφέρονται κάτι θεωρίες παιδαγωγικής που εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω.
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Σπύρος Σούρλας said:
Κύριε Κυρίτση ειλικρινά δέν είναι εύκολη η σκιαγράφηση συγκεκριμένου προφίλ εκπαιδευτικού.Οπως έχω γράψει και σε προηγούμενα post πιό σημαντικό είναι να δημιουργηθεί ένα σαφές πλαίσιο λειτουργίας τών σχολείων,να αποσαφηνισθεί η κατεύθυνση τής εκπαίδευσης,και επιπλέον οι εκπαιδευτικοί να αναλάβουν πάλι την ευθύνη τού ρόλου τους.
Οι εκπαιδευτικοί πέραν του παιδευτικού ρόλου,έχουν και τήν ευθύνη τής κρίσης απέναντι στούς μαθητές τους.Λογικό μού φαίνεται και οι κρίνοντες να κρίνονται.Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με ευρύτατη συμφωνία στήν Βουλή απ´όπου θα επιλεγούν προσωπικότητες κύρους οι οποίες θα αναλάβουν να δομήσουν μέσα απο κριτήρια και αρχές ένα αξιοκρατικό ιεραρχικό σύστημα.Βασική αρχή τής Δημοκρατίας είναι ο τακτικός έλεγχος λειτουργίας τών θεσμών.Υποθέτω ότι η παιδεία ανήκει σε αυτούς.
Ενδιαφέρον έχει επίσης ο τρόπος εξέλιξης και ανέλιξης τών εκπαιδευτικών στήν ιεραρχία.Εδώ υπάρχουν δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών,κατά την γνώμη μου.Αυτοί πού ειλικρινά ενδιαφέρονται για την διδασκαλία στήν τάξη και αυτοί πού ενδιαφέρονται για τήν διοικητική εξέλιξη βάσει,κυρίως, κομματικών κριτηρίων.Η κομματική μοιρασιά θέσεων γίνεται για τούς ´επάνω´,ενώ οι ´κάτω´είναι έρμαια και σιωπηλά υποζύγια τής εκπαιδευτικής νομενκλατούρας που δεν επιθυμεί βελτιώσεις και διακρίσεις στούς εκπαιδευτικούς.Ο Φάκελλος εξέλιξης κάθε εκπαιδευτικού δεν περιλαμβάνει τα θετικά ή αρνητικά τού καθενός σε σχέση με την εργασία του και την δραστηριότητά του,αλλά απλώς την συμπλήρωση τής κάθε ´διετίας´.
Ενδιαφέρον έχει επίσης ο ρόλος τού Διευθυντού ενός σημερινού σχολείου.Επιλέγεται με τελείως ασαφή κριτήρια και οι υποχρεώσεις του είναι κυρίως οργανωτικές και γραφειοκρατικές.Επικρατεί η ευθυνοφοβία ,διαρκής αναφορά σε εγκυκλίους ,θεωρητική καθηκοντολογία.Ο Διευθυντής ενός Σχολείου θά έπρεπε να είναι ο σεβαστός επικεφαλής ενός Πνευματικού Ιδρύματος,ο οποίος βάσει γνώσεων και προσωπικότητας θα συνεχίσει και θά βελτιώσει μία πνευματική παράδοση.
Αλλο θέμα.Στην υποτιθέμενη ´σύγχρονη αντίληψη´η παιδεία έχει υποκατασταθεί απο την παιδαγωγική και τήν ψυχολογία.Μέγα λάθος.Η αντίληψη αυτή δημιουργεί την εντύπωση ότι ο μαθητής εκ τών προτέρων είναι ΤΟ πρόβλημα τού σχολείου.Αν δεί κανείς τα θέματα τού ΑΣΕΠ θα διαπιστώσει ότι μεγάλομέρος τής βαθμολογίας εξαρτάται απο ερωτήσεις παιδαγωγικού και ψυχολογικού χαρακτήρα..Λησμονείται έτσι το βασικό:Η Γνώση τού επιστημονικού αντικειμένου και η προσωπικότητα τού διδάσκοντος,έχουν την μεγαλύτερη σημασία κατά την διδακτική ώρα.
Η Ψευτο προοδευτική αντίληψη πού επικράτησε απο το 1981 και μετά θεώρησε ως φιλελευθερισμό τήν απουσία αρχών και κανόνων.Αυτό το πληρώνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί πού επιθυμούν πραγματικά να διδάξουν,με ποικίλους τρόπους.Η εξέλιξη τών εκπαιδευτικών μέσω ΠΥΣΔΕ ,ΚΥΣΔΕ,και το κακό συναπάντημα σχετίζεται κυρίως με την ανάληψη διοικητικών θέσεων πού γινονται κανονικότατα με κομματική μοιρασιά.Αυτό το κομματικό αλισβερίσι δυστυχώς εχει θεωρηθεί μεγίστη ´δημοκρατική ´κατάκτηση απο μερίδα καθηγητών.Επιτέλους κάποια στιγμή θα πρέπει να θεσπισθεί μισθολογική και ιεραρχική εξέιξη για τον εκπαιδευτικό που ενδιαφέρεται για την διδασκαλία και όχι για τίς γραφειοκρατικές θέσεις.Και να υπάρχει ουσιαστική επιβράβευση γι´αυτό.
Αλλο θέμα:Ποιός ο λόγος να αλλάζουν τα βιβλία κάθε λίγo και λιγάκι???Αλήθεια στις προηγμένες χώρες τής Ευρώπης αλλάζουν με αυτόν τον τρόπο τα βιβλία??Ισχύει ή δεν ισχύει ,οτι σε μερικές απο αυτές υπάρχει ένα σχολικό βιβλίο για κάποιο μαθημα και στις τρεις τάξεις του Λυκείου??Σε άλλες δεν υπάρχει κάν σχολικό εγχειρίδιο παρά μόνον ύλη και ο καθηγητής έχει τήν ευθύνη τών έργων και των βιβλίων πού θά διδάξει,π.χ.υλη πού θα αναφέρεται στο ελισαβετιανό θέατρο.
Η διαρκής συγγραφη βιβλίων σημαινει κατασπατάληση δημοσίου χρήματος,και μαζί με αυτά βγαίνουν και τα νεα λυσσάρια.για αυτά έχω παραθέσει στοιχεία πολλά στο thread τής απεργίας ,αλλά δεν πήρα απάντηση.Παράδειγμα..Μπορεί να δοθεί εξήγηση ,στο γιατί άλλαξε το βιβλίο τής Α.Γυμνασίου ,στα Αρχαία Ελληνικά πού ομολογουμένως ήταν πολυ καλό??
Yπάρχουν πολλές απορίες για την κατάσταση πού επικρατεί στην παιδεία σήμερα.Για μένα πάντως ειναι σαφές ότι υπάρχει διακομματική νομενκλατούρα που συνθλίβει μερίδα εκπαιδευτικών,πού θέλει να εργάζεται με κύριο άξονα τήν εκπαίδευση τού μαθητή.
Υ.Γ
Χρειάζεται απαραιτήτως αξιοκρατική ιεραρχία ,αφοσίωση στο εκπαιδευτικό έργο,ανάδειξη του σχολείου ως Πνευματικού Ιδρύματος,σαφήνεια ρόλων εκπαιδευτικών-μαθητών,έλεγχος τών εκπαιδευτικών,εξοβελισμός τού θεσμικού πλαισίου πού έχει εδραιώσει τον κομματισμό στα όργανα διοίκησης τών καθηγητών.Αυτή τήν στιγμή πίσω απο ´προοδευτικά λόγια´έχει προκύψει ένας χοντροκομμένος μικροαστισμός πού φτάνει στα όρια τής αποκτήνωσης.
ΥΓ2Γονείς πού έχουν τα παιδιά τους στο Λυκειο ίσως θάχαν πολλά να πούν για το πώς οργανώνονται οι εκδρομές ,για τίς μίζες που παίρνουν 17χρονοι προερχόμενοι απο τα 15μελή για να επιλέξουν μέρος και ξενοδοχεία.
Ολα τα παραπάνω είναι απλές σκέψεις ενός πολίτη και δεν έχουν σχέση με την επαγγελματική του ενασχόληση.


Σπύρο δε θα μπορούσες να το θέσεις καλύτερα. Χαίρομαι να διαβάζω αυτά που γράφεις ακόμα και όταν διαφωνούμε (περι εθνοκεντρισμού). Περι εθνοκεντρισμού στην ελληνική εκπαίδευση και κοινωνία θα γράψω πιο αναλυτικά το Σαββατοκύριακο αν προλάβω. Το Σαββατοκύριακο έρχεται στη Χίο ο σύμβουλος των Μηχανολόγων να κάνει σεμινάριο. Θα χρησιμοποιήσει το εργαστήριο πληροφορικής που είμαι υπεύθυνος και θα είμαι εκεί για τεχνική υποστήριξη. Μήπως να ζητήσω υπερωρία;:flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Δημήτρης Αντωνόγλου said:
Σπύρο δε θα μπορούσες να το θέσεις καλύτερα. Χαίρομαι να διαβάζω αυτά που γράφεις ακόμα και όταν διαφωνούμε (περι εθνοκεντρισμού). Περι εθνοκεντρισμού στην ελληνική εκπαίδευση και κοινωνία θα γράψω πιο αναλυτικά το Σαββατοκύριακο αν προλάβω. Το Σαββατοκύριακο έρχεται στη Χίο ο σύμβουλος των Μηχανολόγων να κάνει σεμινάριο. Θα χρησιμοποιήσει το εργαστήριο πληροφορικής που είμαι υπεύθυνος και θα είμαι εκεί για τεχνική υποστήριξη. Μήπως να ζητήσω υπερωρία;:flipout:


Δημήτρη θά χαρώ πολύ να γράψεις περί εθνοκεντρισμού,και να κουβεντιάσουμε γιατί είμαι βέβαιος ότι καταλαβαινεις και εσύ πώς το εννοώ το θέμα.Καμία σχέση με πατριδοκαπηλείες και τα τοιαύτα.
Η εκτίμηση αμοιβαία.