Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Θρησκεια και πολεμος
Καταλαβαινεις ομως οτι ειναι και πολυ ευκολο να κραταμε απο ενα κειμενο οτι εξακολουθει να
συμβαδιζει με την επιστημη (ή με την κοινη λογικη, ή με την κρατουσα αντιληψη περι πραγματικοτητας)
και οσα κατα καιρους αποδεικνυονται απο ασυμβιβαστα εως εντελως λανθασμενα και παραλογα
να τα χρεωνουμε στους "εβραιους που τα εβαλαν μεσα". Τη γενεαλογια αυτη θα την αμφισβητουσες
αν ζουσες ας πουμε χιλια ή δυο χιλιαδες χρονια πριν? Μηπως τοτε θα τη δεχοσουν σαν θεοπνευστη?
Η θρησκεία έδωσε απαντήσεις για το από που προέρχεται ο άνθρωπος, το που πάει και τι πρέπει να κάνει στη ζωή του. Τίποτε άλλο.
Το από που προέρχεται ο άνθρωπος και ο κόσμος είναι λογικό να το αντιμετωπίζει για λόγους πληρότητας και σημασίας του Θείου.
Δεν ασχολείται με τον φυσικό κόσμο παρά μόνο όσον αφορά την ηθική (πχ δώσε τον ένα απο τους δύο μανδύες σου).
Η θρησκεία ποτέ δεν μίλησε για δεινόσαυρους, για τον αν η γη είναι σφαιρική ή αν κινείται. Πουθενά στις γραφές δεν υπάρχουν τέτοιες αναφορές.
Μην μπερδεύεις τον πάπα με τη θρησκεία.
Αυτά στα οποία έχει αναφερθεί η θρησκεία δεν έχουν καταρριφθεί από την επιστήμη, ίσα ίσα για παράδειγμα όλως περιέργως η σειρά της δημιουργίας πέφτει πολύ κοντά με όσα η επιστήμη προτείνει πχ πρώτα η γη μετά τα νερά, μετά τα φυτά, μετά τα ερπετά και τα ζώα και στο τέλος ο άνθρωπος.
Θέλεις να υπολογίσεις την πιθανότητα η σειρά αυτή της δημιουργίας που γράφτηκε πριν χιλιάδες χρόνια να συμπίπτει τυχαίως με τη σειρά που η βιολογία μας λέει?
Οι εφτά ημέρες σαφώς και αναφέρονται σε χρονικά διαστήματα και όχι στις ημέρες της εβδομάδας. Το ότι κάποιοι ηλίθιοι στην δύση καθίσανε και μετρήσανε την γενεολογία που οι εβραίοι έβαλαν μέσα για να υπολογίσουν την ηλικία της δημιουργίας δεν χρειάζεται να πω ότι είναι αυθαίρετο.
Το " Η οικογένεια υπάρχει για να προστατεύει τα παιδιά" είναι αυθαίρετο να το αποδίδεις στη θρησκεία και μάλιστα στην συγκεκριμένη. Είναι κοινωνικό φαινόμενο που το ίδιο λίγο πολύ υπήρξε παντού στον πλανήτη.
Στον χριστιανισμό τα παιδιά είναι ευθύνη όλων, δεν υπάρχει λιγότερη ευθύνη για τον πλησίον ή το παιδί του.
Που το είδες και λες:
" Κάντε παιδιά, αλλά αν θέλετε να τα προστατεύσετε, κάντε οικογένεια.
Θα σωθούμε εμείς οι οικογενειάρχες ή θα πρέπει να παρατήσουμε γυναίκες και παιδιά για να μπούμε στον παράδεισο;"
Καταλαβαινεις ομως οτι ειναι και πολυ ευκολο να κραταμε απο ενα κειμενο οτι εξακολουθει να
συμβαδιζει με την επιστημη (ή με την κοινη λογικη, ή με την κρατουσα αντιληψη περι πραγματικοτητας)
και οσα κατα καιρους αποδεικνυονται απο ασυμβιβαστα εως εντελως λανθασμενα και παραλογα
να τα χρεωνουμε στους "εβραιους που τα εβαλαν μεσα". Τη γενεαλογια αυτη θα την αμφισβητουσες
αν ζουσες ας πουμε χιλια ή δυο χιλιαδες χρονια πριν? Μηπως τοτε θα τη δεχοσουν σαν θεοπνευστη?