Τι αυτοκίνητο εχετε

Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Νομίζω ότι όλα τα Σιτροέν με την υδροπνευματική ανάρτηση είχαν 4 δισκόφρενα και σερβόφρενο συνδεδεμένο με το κύκλωμα της ανάρτησης.

Yeap...:a0210:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Νομίζω ότι όλα τα Σιτροέν με την υδροπνευματική ανάρτηση είχαν 4 δισκόφρενα και σερβόφρενο συνδεδεμένο με το κύκλωμα της ανάρτησης.

Και η διαδρομή του πεταλ στις GS110 ήταν 2 χιλιοστά Οταν την οδηγούσες για πρώτη φορά και πατούσες φρένο <έβγαινες> από το παρ πρίζ ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Το 2010 ειχα δει αστυνομικους να οδηγουν το αμαξακι με σημα την...τριαινα!

Στα οποία ήταν σπάνιο να την δεις το 90,όλοι τις βγάζαμε κι έμοιαζε με απλό Fiat :flipout:

(όλοι οι πισωκίνητοι που ξέρω έχουν καβάτζα κι ένα χωρίς προστασίες αν όχι για κανονικό,δεν γιατρεύεται αν έχεις μάθει έτσι )
 
Εγώ με ταχύτητες κάτω έμαθα να οδηγώ (έτσι ήταν τα τρακτέρ... :flipout:) αλλά όταν πρωτοοδήγησα αυτοκίνητο με το λεβιέ στην κολώνα, ένα Peugeot 204, τρελάθηκα. Μου άρεσε υπερβολικά.
Με βόλευε καλύτερα απ´ το να ανακατεύω την κουτάλα δίπλα μου.
Μου άρεσε επίσης πολύ και το 2CV που ήταν σαν να καρφώνεις το ταμπλώ, και βεβαια το, μακράν πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, το Citroen 4L. :grinning-smiley-043
 
Αν θυμάμαι καλα και το Citroen GS είχε μπρος πισω δισκοφρενα.

και πίσω

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εγώ με ταχύτητες κάτω έμαθα να οδηγώ (έτσι ήταν τα τρακτέρ... :flipout:) αλλά όταν πρωτοοδήγησα αυτοκίνητο με το λεβιέ στην κολώνα, ένα Peugeot 204, τρελάθηκα. Μου άρεσε υπερβολικά.
Με βόλευε καλύτερα απ´ το να ανακατεύω την κουτάλα δίπλα μου.
Μου άρεσε επίσης πολύ και το 2CV που ήταν σαν να καρφώνεις το ταμπλώ, και βεβαια το, μακράν πιο διασκεδαστικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, το Citroen 4L. :grinning-smiley-043

Μηπως Ρενώ 4λ?
 
Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

... αλλά όταν πρωτοοδήγησα αυτοκίνητο με το λεβιέ στην κολώνα, ένα Peugeot 204, τρελάθηκα. Μου άρεσε υπερβολικά.

Κολωνα εννοεις τον αξονα του τιμονιου ?
Ποσο ευκολο ειναι να αλλαζεις ταχυτητα την στιγμη που στριβεις ?
 
Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

και πίσω

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Μηπως Ρενώ 4λ?


:bang: Τί έγραψα ο άνθρωπος...
Εννοείται Βλάση.

220px-Renault_4_R_1123_1968.jpg


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Κολωνα εννοεις τον αξονα του τιμονιου ?
Ποσο ευκολο ειναι να αλλαζεις ταχυτητα την στιγμη που στριβεις ?


Πολύ πιο εύκολο απ´ τον συνηθισμένο λεβιέ στο πάτωμα. Δεν χρειάζεται καν να απομακρίνεις το χέρι απ´ το τιμόνι.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Δηλωνω αναυδος ... :worshippy:


Προφανώς ειρωνεύεσαι αλλά σου λέω τη δική μου εμπειρία.
Αν η δική σου είναι διαφορετική μπορείς να μας την πείς.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Και η διαδρομή του πεταλ στις GS110 ήταν 2 χιλιοστά Οταν την οδηγούσες για πρώτη φορά και πατούσες φρένο <έβγαινες> από το παρ πρίζ ...

Ωραια αμαξια ομως. Ηταν τοτε που με σχετικα λιγα λεφτα
μπορουσες να παρεις ενα ανετο, αθορυβο, ομορφο και ασφαλες για την εποχη του αυτοκινητο.
Αμαξι με προσωπικοτητα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Προφανώς ειρωνεύεσαι αλλά σου λέω τη δική μου εμπειρία.
Αν η δική σου είναι διαφορετική μπορείς να μας την πείς.

Moνο οσοι οδηγησαν με ταχυτητες στο τιμονι μπορουν να μας καταλαβουν.
Αλλα ποσοι ειναι αυτοι ? Δεν αξιζει καν τον κοπο να ανοιξουμε συζητηση.
Η δικη μου εμπειρια ειναι οτι πανω σε στροφη μου γλιστρησε το τιμονι
στην προσπαθεια να αλλαξω ταχυτητα. Χιλιες οι παραμετροι που μπορει
να συντελεσαν σ'αυτο ... αλλα ... 1000-1 αν ο επιλογεας ηταν στο δαπεδο.
Προσωπικη αποψη ... δεν χρειαζεται να παλεψουμε -bye-
 
Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Τα 1100 -1300 δε νομίζω να είχαν πίσω δίσκους
Στην ίδια γενιά το FIAT 2300 είχε παντού δίσκους ,απίστευτη ροπή ,αλλά τιμόνι πού δε γύριζε με τίποτε
Αντίθετα οι Lancia -Alfa είχαν με μια επιφύλαξη για το alfasud [δεν θυμάμαι αν είχε ]
Η GTV αν θυμάμαι καλά τα είχε δίπλα στο διαφορικό και όχι στους τροχούς

και η alfetta

και η Alfasud είχε.


..με αποτέλεσμα το λάδι που "έχανε" ο κινητήρας να στάζει πάνω στο δισκόφρενο με "απρόβλεπτες" συνέπειες στο φρενάρισμα ενίοτε. Μας έχει συμβεί με μία alfasud φίλου στην Μαραθώνος, στην αρχή της κλασικής διαδρομής του Μαραθωνίου. Κάναμε ένα ωραίο τετ-α-κε ευτυχώς χωρίς συνέπειες μια που ο δρόμος ήταν άδειος.
 
Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

220px-Renault_4_R_1123_1968.jpg


Πολύ πιο εύκολο απ´ τον συνηθισμένο λεβιέ στο πάτωμα. Δεν χρειάζεται καν να απομακρίνεις το χέρι απ´ το τιμόνι.

Ρενώ 4άρι. Σε αυτό έμαθα να οδηγώ. Ενας λεβιές σαν μπαστούνι ομπρέλας. Ο πιο ασαφής μοχλός ταχυτήτων - έβαζες ταχύτητα και μόνο όταν πατούσες γκάζι ήξερες αν μπήκε η ταχύτητα... :)
Σε ίσιο δρόμο, και χωματόδρομος να ήταν, άφηνες τον φραπέ στο ταμπλό και δεν κουνιόταν. Σε στροφή με γκάζια, απο το παράθυρο του οδηγού έβλεπες την άσφαλτο και απο του συνοδηγού τον ουρανό.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

..με αποτέλεσμα το λάδι που "έχανε" ο κινητήρας να στάζει πάνω στο δισκόφρενο με "απρόβλεπτες" συνέπειες στο φρενάρισμα ενίοτε. Μας έχει συμβεί με μία alfasud φίλου στην Μαραθώνος, στην αρχή της κλασικής διαδρομής του Μαραθωνίου. Κάναμε ένα ωραίο τετ-α-κε ευτυχώς χωρίς συνέπειες μια που ο δρόμος ήταν άδειος.

Ο κινητήρας ήταν μπροστά,τα δισκόφρενα πίσω
Μήπως εννοείς από το διαφορικό;
 
Δεν έχω σκοπό να παλέψω, άλλωτε εσύ το ξεκίνησες.
Απλά έχουμε διαφορετικές εμπειρίες. Απ´ τη στιγμή που το ένα χέρι απομακρύνεται για να πάει στο λεβιέ αναγκαστικά το τιμόνι το κρατάς με το ένα χέρι. Γιατί, αν ο λεβιές είναι στην κολώνα, μπορεί να σου γλυστρίσει το τιμόνι ενώ αν είναι στο πάτωμα δεν μπορεί δεν το καταλαβαίνω.
Κι όπως είπα και πρίν, με τον λεβιέ στην κολώνα, τις περισσότερες φορές δεν σήκωνα καν το χέρι απ´ το τιμόνι, ειδικά στα κατεβάσματα το έκανα με τα δάχτυλα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Ο κινητήρας ήταν μπροστά,τα δισκόφρενα πίσω
Μήπως εννοείς από το διαφορικό;

Και τα εμπρός δισκόφρενα βρίσκονταν εσωτερικά και όχι πάνω στους τροχούς, το λάδι από τον κινητήρα έσταζε πάνω τους.
 
Αν κατασκευαστικά η Alfasud ήταν στοιχειωδώς αξιόπιστη θα ήταν απ´ τα αυτοκίνητα που αφήνουν εποχή.
Δυστυχώς όμως έπεσαν πάνω στις μεγάλες απεργίες της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και πλήρωσε τα σοασμένα.
Θυμάμαι οτι τα πρώτα πιυ ήρθαν Ελλάδα σχεδόν σ´ όλα γέμιζε νερό η καμπίνα στην πρώτη ψιχάλα.

Ποιός θυμάται τη συνεργασία Alfa Romeo-Nissan κι εκείνο το τραγικό Arna?