Τι αυτοκίνητο εχετε

Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Δεν έχω σκοπό να παλέψω, άλλωτε εσύ το ξεκίνησες.
Απλά έχουμε διαφορετικές εμπειρίες. Απ´ τη στιγμή που το ένα χέρι απομακρύνεται για να πάει στο λεβιέ αναγκαστικά το τιμόνι το κρατάς με το ένα χέρι. Γιατί, αν ο λεβιές είναι στην κολώνα, μπορεί να σου γλυστρίσει το τιμόνι ενώ αν είναι στο πάτωμα δεν μπορεί δεν το καταλαβαίνω.
Κι όπως είπα και πρίν, με τον λεβιέ στην κολώνα, τις περισσότερες φορές δεν σήκωνα καν το χέρι απ´ το τιμόνι, ειδικά στα κατεβάσματα το έκανα με τα δάχτυλα.

Εχοντας και τα δυο χερια στο λεβιε και το τιμονι ... ο κορμος σου κλινει ελαφρως προς τα μπρος.
Με το δεξι χερι στον λεβιε (στο δαπεδο) και το αλλο στο τιμονι ... ο κορμος ακουμπαει τερμα πισω στο καθισμα
και μπορεις να τεντωσεις το αριστερο χερι ωστε να σφιξει το τιμονι. Αυτο κανει ολη την διαφορα .... για μενα !
 
Μάνο μην το συζητάς καθόλου!
OΛΑ τα αγωνιστικά έχουν τις ταχύτητες δίπλα στο τιμόνι.
Μακράν καλύτερα απο το πάτωμα...κάτι ξέρουν αυτοί καλύτερα απο μας.

Ο λεβιες στο τιμόνι εγκαταλείφθηκε για λόγους πολυπλοκότητας και αισθητικής.

Λάθος μεγα κατα την γνώμη μου.
 
Tην προσωπικη μου εμπειρια (και δυσκολια) καταθετω.
Ειμαι το ακριβως αντιθετο του εμπειρου οδηγου ... δεν συμβουλευω κανεναν.
Ρωταω γιατι ειναι τοσο ευκολο οι ταχυτητες στο τιμονι ... γιατι ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δυσκολο για μενα.
Τουλαχιστον για 5 με 7 χρονια που το δοκιμασα. Με τις ταχυτητες στο δαπεδο εχω πολυ λιγοτερη δυσκολια.
 
Tα CITROEN GS-GSA-CX ειχαν 4 δισκοφρενα αλλα ο βατραχος ID-DS ειχαν πισω ταμπουρα.
Το πενταλ του φρενου ουσιαστικα ειχε μηδενικη διαδρομη γιατι δεν ειχε τρομπα φρενου αλλα μικρο διακοπτη που ανοιγε το κοινο κυκλωμα υψηλης πιεσης
της αναρτησης και τιμονιου προς τις σιαγονες/δαγκανες των φρενων. Ο βατραχος (ID-DS) σε εκδοσεις PALLAS και οχι μονο αντι για πενταλ ειχαν λαστιχενια
φουσκα που ισα που την ακουμπαγες.
Επισης ο βατραχος ειχε τα δισκοφρενα στην αρχη του ημιαξονιου οπως μετεπειτα οι αλφαρομεο για λιγοτερο φερομενο βαρος αλλα καταργηθηκαν αργοτερα
για τα τεραστια προβληματα που εβγαζαν. (ολο το βαρος του αυτοκινητου επεφτε πανω στον σταυρο/μπιλιοφορο με τρομερες φθορες).

1969-citroen-ds-garage-find-dash.JPG


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Στην φωτο βλεπετε την "λαστιχενια φουσκα" του φρενου.
Μην γελιεσται....ισα που την ακουμπαγες εβγαινε ο συνοδηγος απο το τζαμι!!!!!
Στην συγκεκριμενη φωτο επισης βλεπετε και τον λεβιε του αυτοματου κιβωτιου του βατραχου που δεν ηταν πλαγια της κολωνας οπως ο μηχανικος αλλα
επανω. Για να βαλεις μπροστα επρεπε 1. ανοιγες διακοπτη...2.εσπρωχνες τον λεβιε αριστερα για να λειτουργησει η μιζα..3.μολις επαιρνε μπροστα εβαζες ντραιβ
και εφευγες.
Το ιδιο συστημα ειχε και το αυτοματο ρενω 16.
Επισης το ρενω 4 και το ντεσεβω ειχαν κινητηρα/σαζμαν κατα μηκος κι οχι εγκαρσια με μπροστα το σαζμαν και γι αυτο ειχαν τον λεβιε στο ταμπλω οπου
ηταν απλα ενα κομματι μεταλικο συνδεμενο με ελαστικο συνδεσμο με τον κανονικο λεβιε του σαζμαν. Στο τελευταιο 4l gtl 1100 ο λεβιες ειχε μπει στο
πατωμα και ειχε συνδεθει πλεον με ντιζες.
Οι γαλοι ειχαν διαλεξει αυτην την τακτικη ωστε ο κινητηρας να ειναι οσο το δυνατον πιο πισω ωστε να μεταφερετε το βαρος.
Οι γερμανοι τ αντιθετο με τα αουντι 80/100. Πρωτα μηχανη και μετα σαζμαν. Ηταν μεν υποστροφικα αλλα ειχαν καλυτερη παθητικη ασφαλεια σε μετωπικη.
Οτι θελετε μεχρι το 1980 σχεδον τα θυμαμαι απ εξω.
Τα αλφα ρομεο αρνα ηταν ουσιαστικα νισσαν τσερυ αμαξωμα με μηχανικα αλφασουντ. Ιδανικο παντρεμα ωστε να εξαλειφτουν τα μειονεκτηματα των
δυο μοντελων αλλα λογω αισθητικης δεν την αγοραζε κανεις αλφαρομεακιας και λογω ιταλικων μηχανικων κανεις ντατσουνακιας.
Δυστυχως δεν επικρατουσε λογικη αλλα θυμικο....

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Κι εδω βλεπετε την μακρυα χρωμιομενη ραβδο που αλλαζε ταχυτητες ο οδηγος στο σαζμαν μπροστα στο κατρελ.

img-2733714a12.jpg


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επισης σχεδον ολα τα γαλλικα μεχρι το 86 περιπου ειχαν υποδοχη μπροστα για μανιβελα που υπηρχε στανταρ στο αυτοκινητο!!!
Επισης ο βατραχος ειχε εκτος απο τις υδραλικες δαγκανες στα μπροστινα δισκοφρενα ακομα μια δαγκανα με κανονικο τακακι για το χειροφρενο οπου
το χειροφρενο ηταν πενταλ τελειως αριστερα με συρματοσχοινο και ξεκομπλαριζε με εναν λεβιε απο πανω του.
Αν εμενες απο υδραυλικο συστημα εβαζες τον λεβιε σε θεση σταθερης απεμπλοκης και χρησιμοποιουσες το χειροφρενο/πενταλ ως κανονικο φρενο μεχρι να
πας σε συνεργειο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Δηλωνω αναυδος ... :worshippy:

Με ένα δάχτυλο ,χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι
Βέβαια τα αυτοκίνητα τηε εποχής είχαν και μισή στροφή τζόγο στο τιμόνι ..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τι μου θύμισες τωρα AUDI 100 LS kai GLS με 100 άλογα το πρώτο και 115 το δεύτερο
Δισκόφρενα μπροστα δίπλα στον κινητήρα πού φυσικά ήταν τοποθετημένος στον διαμήκη άξονα .Μια ιδιοτροπία του ,ότι το καρμπιλατέρ ζεσταινόταν από το κύκλωμα ψύξης
Εζησα υπέροχες διαδρομές και δυστυχώς πήγε στα παλιοσίδερα πριν λίγα χρόνια
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Με ένα δάχτυλο ,χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι
Βέβαια τα αυτοκίνητα τηε εποχής είχαν και μισή στροφή τζόγο στο τιμόνι ..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τι μου θύμισες τωρα AUDI 100 LS kai GLS με 100 άλογα το πρώτο και 115 το δεύτερο
Δισκόφρενα μπροστα δίπλα στον κινητήρα πού φυσικά ήταν τοποθετημένος στον διαμήκη άξονα .Μια ιδιοτροπία του ,ότι το καρμπιλατέρ ζεσταινόταν από το κύκλωμα ψύξης
Εζησα υπέροχες διαδρομές και δυστυχώς πήγε στα παλιοσίδερα πριν λίγα χρόνια


Απιστευτες ρεπριζ και επιδοσεις για την εποχη τους.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τα καρμπυρατερ δεν ηταν θερμαινομενα αλλα οι εισαγωγες τους οπως και πολλα BMW της εποχης και ηταν σωστο και για τα βορεια κλιματα αλλα και
για τα νοτια πολυ ζεστα κλιματα.
Επισης τα αουντι ειχαν θαλαμο καυσης τυπου HERON οπου η κυλινδροκεφαλη ηταν εντελως ισια και ο θαλαμος καυσης μεσα στο πιστονι!!
Καταπληκτικο σε χωρους και ανεση.
Το 100 S εβγαινε και σε κουπε πολυ γρηγορο με πιο σφιχτες αναρτησεις.
Η διαφορα στους κινητηρες LS KAI GL/S COUPE ηταν μονο 100 κυβικα αλλα με αρκετη διαφορα δυναμης.

07-audi-100-coupe.jpg
 
Λεβιέ στο τιμόνι είχε και το Opel Olympia Caravan που είχαμε στην δουλειά.
Το εσωτερικό δεν είχε καν ταπετσαρία,αν θυμάμαι καλά είχε κάτι σαν εμαγιέ βαφή.
Οι αλλαγές πάντως ήταν παιχνιδάκι,αν θυμάμαι καλά είχε τρεις ταχύτητες.
Αν και πολύ μικρός (ήμουν δεν ήμουν 12-14 αλλά ήδη με έβαζαν να οδηγώ στον μεγάλο κλειστό χώρο )λυπήθηκα όταν το πετάξαμε,είχα ερωτευτεί την κόρνα του!
 
Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Aλλο κλαπετα με ηλεκτρομαγνητικο μηχανισμο και μηδενικες διαδρομες και αλλο λεβιες με τεραστιες διαδρομες και συρματοσχοινα/ντιζες η ατσαλινα μπρατσα (MECEDES W108-109-110-111-114-115 κλπ).
Στις μερσεντες δε μεχρι το 76 νομιζω ερχοταν ο λεβιες στο τιμονι η στο πατωμα οπως το ηθελε ο αγοραστης.
Το κερδος στα ελληνικα δεδομενα ηταν το ενιαιο μπροστινο καθισμα (κατα παραγγελια κι αυτο) ωστε η αδεια να γραφει 6 κι οχι 5 ατομα.
Σχεδον ολα τα ταξι της επαρχιας ετσι ηταν.
Επισης ο λεβιες στο τιμονι ειχε μεγαλυτερο κοστος και συχνοτερες βλαβες.
Ηταν βεβαια και θεμα συνηθειας στην οδηγηση.
Εγω αλλαζα ταχυτητες με το δακτυλο (μεσο και παραμεσο) οπως οι παλιοι ταριφες.
Υπηρχαν και καποια αμερικανικα οπως το DODGE DART CABRIO 1965 που ειχα παρει ανταλλαγη καποτε που ειχαν ηλεκτρικα η ηλεκτρομηχανικα κουμπια
στο καντραν και αλλαζαν ταχυτητες στα αυτοματα κιβωτια.

1963-Dodge-Dart-pushbutton.jpg



http://www.classiccarstodayonline.com/2013/05/26/alternate-gear-shift-levers-through-the-years/
 
Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Οι γαλοι ειχαν διαλεξει αυτην την τακτικη ωστε ο κινητηρας να ειναι οσο το δυνατον πιο πισω ωστε να μεταφερετε το βαρος.
Οι γερμανοι τ αντιθετο με τα αουντι 80/100. Πρωτα μηχανη και μετα σαζμαν. Ηταν μεν υποστροφικα αλλα ειχαν καλυτερη παθητικη ασφαλεια σε μετωπικη.
Οτι θελετε μεχρι το 1980 σχεδον τα θυμαμαι απ εξω.
Επισης σχεδον ολα τα γαλλικα μεχρι το 86 περιπου ειχαν υποδοχη μπροστα για μανιβελα που υπηρχε στανταρ στο αυτοκινητο!!!
Επισης ο βατραχος ειχε εκτος απο τις υδραλικες δαγκανες στα μπροστινα δισκοφρενα ακομα μια δαγκανα με κανονικο τακακι για το χειροφρενο οπου
το χειροφρενο ηταν πενταλ τελειως αριστερα με συρματοσχοινο και ξεκομπλαριζε με εναν λεβιε απο πανω του.
Αν εμενες απο υδραυλικο συστημα εβαζες τον λεβιε σε θεση σταθερης απεμπλοκης και χρησιμοποιουσες το χειροφρενο/πενταλ ως κανονικο φρενο μεχρι να
πας σε συνεργειο.

Ωραίες εποχές για όσους είμαστε πάνω από 40.
Το πιο σημαντικό όλων ήταν ότι η κάθε φίρμα είχε διακριτά χαρακτηριστικά και ο αγοραστής μπορούσε να διαλέξει ανάλογα με τις ανάγκες ή τα γούστα του.
Τώρα πια με τις συγχωνεύσεις εταιριών και τα κοινά πατώματα και κινητήρες λόγω μείωσης κόστους σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα είναι παραπλήσια στα χαρακτηριστικά τους εξαιρουμένων ειδικών κατασκευών που συνήθως είναι και ακριβές. Παλιότερα μπορούσες να διασκεδάσεις με ένα αυτοκίνητο χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Ωραίες εποχές για όσους είμαστε πάνω από 40.
Το πιο σημαντικό όλων ήταν ότι η κάθε φίρμα είχε διακριτά χαρακτηριστικά και ο αγοραστής μπορούσε να διαλέξει ανάλογα με τις ανάγκες ή τα γούστα του.
Τώρα πια με τις συγχωνεύσεις εταιριών και τα κοινά πατώματα και κινητήρες λόγω μείωσης κόστους σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα είναι παραπλήσια στα χαρακτηριστικά τους εξαιρουμένων ειδικών κατασκευών που συνήθως είναι και ακριβές. Παλιότερα μπορούσες να διασκεδάσεις με ένα αυτοκίνητο χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία.

Πολύ σωστά ,τώρα έχουν σχεδόν ομογενοποιηθεί
Τότε οι διαφορές ήταν τεράστιες ανάμεσα σε αυτοκίνητα ίδιας περίπου αξίας
Από καρόσουστες μέχρι ανεξάρτητες παντού αναρτήσεις ,ημιάκαμπτους άξονες ,άξονες ντε ντιόν ,μακ φέρσον,διπλά ψαλίδια ,κοκ
Τώρα σχεδόν καρμπόν τα περισσότερα
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Και τα εμπρός δισκόφρενα βρίσκονταν εσωτερικά και όχι πάνω στους τροχούς, το λάδι από τον κινητήρα έσταζε πάνω τους.

Σωστά!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Tα CITROEN GS-GSA-CX ειχαν 4 δισκοφρενα αλλα ο βατραχος ID-DS ειχαν πισω ταμπουρα.
Το πενταλ του φρενου ουσιαστικα ειχε μηδενικη διαδρομη γιατι δεν ειχε τρομπα φρενου αλλα μικρο διακοπτη που ανοιγε το κοινο κυκλωμα υψηλης πιεσης
της αναρτησης και τιμονιου προς τις σιαγονες/δαγκανες των φρενων. Ο βατραχος (ID-DS) σε εκδοσεις PALLAS και οχι μονο αντι για πενταλ ειχαν λαστιχενια
φουσκα που ισα που την ακουμπαγες.
Επισης ο βατραχος ειχε τα δισκοφρενα στην αρχη του ημιαξονιου οπως μετεπειτα οι αλφαρομεο για λιγοτερο φερομενο βαρος αλλα καταργηθηκαν αργοτερα
για τα τεραστια προβληματα που εβγαζαν. (ολο το βαρος του αυτοκινητου επεφτε πανω στον σταυρο/μπιλιοφορο με τρομερες φθορες).

1969-citroen-ds-garage-find-dash.JPG


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Στην φωτο βλεπετε την "λαστιχενια φουσκα" του φρενου.
Μην γελιεσται....ισα που την ακουμπαγες εβγαινε ο συνοδηγος απο το τζαμι!!!!!
Στην συγκεκριμενη φωτο επισης βλεπετε και τον λεβιε του αυτοματου κιβωτιου του βατραχου που δεν ηταν πλαγια της κολωνας οπως ο μηχανικος αλλα
επανω. Για να βαλεις μπροστα επρεπε 1. ανοιγες διακοπτη...2.εσπρωχνες τον λεβιε αριστερα για να λειτουργησει η μιζα..3.μολις επαιρνε μπροστα εβαζες ντραιβ
και εφευγες.
Το ιδιο συστημα ειχε και το αυτοματο ρενω 16.
Επισης το ρενω 4 και το ντεσεβω ειχαν κινητηρα/σαζμαν κατα μηκος κι οχι εγκαρσια με μπροστα το σαζμαν και γι αυτο ειχαν τον λεβιε στο ταμπλω οπου
ηταν απλα ενα κομματι μεταλικο συνδεμενο με ελαστικο συνδεσμο με τον κανονικο λεβιε του σαζμαν. Στο τελευταιο 4l gtl 1100 ο λεβιες ειχε μπει στο
πατωμα και ειχε συνδεθει πλεον με ντιζες.
Οι γαλοι ειχαν διαλεξει αυτην την τακτικη ωστε ο κινητηρας να ειναι οσο το δυνατον πιο πισω ωστε να μεταφερετε το βαρος.
Οι γερμανοι τ αντιθετο με τα αουντι 80/100. Πρωτα μηχανη και μετα σαζμαν. Ηταν μεν υποστροφικα αλλα ειχαν καλυτερη παθητικη ασφαλεια σε μετωπικη.
Οτι θελετε μεχρι το 1980 σχεδον τα θυμαμαι απ εξω.
Τα αλφα ρομεο αρνα ηταν ουσιαστικα νισσαν τσερυ αμαξωμα με μηχανικα αλφασουντ. Ιδανικο παντρεμα ωστε να εξαλειφτουν τα μειονεκτηματα των
δυο μοντελων αλλα λογω αισθητικης δεν την αγοραζε κανεις αλφαρομεακιας και λογω ιταλικων μηχανικων κανεις ντατσουνακιας.
Δυστυχως δεν επικρατουσε λογικη αλλα θυμικο....

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Κι εδω βλεπετε την μακρυα χρωμιομενη ραβδο που αλλαζε ταχυτητες ο οδηγος στο σαζμαν μπροστα στο κατρελ.

img-2733714a12.jpg


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επισης σχεδον ολα τα γαλλικα μεχρι το 86 περιπου ειχαν υποδοχη μπροστα για μανιβελα που υπηρχε στανταρ στο αυτοκινητο!!!
Επισης ο βατραχος ειχε εκτος απο τις υδραλικες δαγκανες στα μπροστινα δισκοφρενα ακομα μια δαγκανα με κανονικο τακακι για το χειροφρενο οπου
το χειροφρενο ηταν πενταλ τελειως αριστερα με συρματοσχοινο και ξεκομπλαριζε με εναν λεβιε απο πανω του.
Αν εμενες απο υδραυλικο συστημα εβαζες τον λεβιε σε θεση σταθερης απεμπλοκης και χρησιμοποιουσες το χειροφρενο/πενταλ ως κανονικο φρενο μεχρι να
πας σε συνεργειο.

Είχαν βρει έτσι τρόπο να εισχωρήσει η ντάτσουν δια της πλαγίου οδού στην Ιταλική αγορά

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αν κατασκευαστικά η Alfasud ήταν στοιχειωδώς αξιόπιστη θα ήταν απ´ τα αυτοκίνητα που αφήνουν εποχή.
Δυστυχώς όμως έπεσαν πάνω στις μεγάλες απεργίες της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και πλήρωσε τα σοασμένα.
Θυμάμαι οτι τα πρώτα πιυ ήρθαν Ελλάδα σχεδόν σ´ όλα γέμιζε νερό η καμπίνα στην πρώτη ψιχάλα.

Ποιός θυμάται τη συνεργασία Alfa Romeo-Nissan κι εκείνο το τραγικό Arna?

Το εργοστάσιο ήταν στη Νάπολη.......
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Ωραίες εποχές για όσους είμαστε πάνω από 40.
Το πιο σημαντικό όλων ήταν ότι η κάθε φίρμα είχε διακριτά χαρακτηριστικά και ο αγοραστής μπορούσε να διαλέξει ανάλογα με τις ανάγκεσ ή τα γούστα του.
Τώρα πια με τις συγχωνεύσεις εταιριών και τα κοινά πατώματα και κινητήρες λόγω μείωσης κόστους σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα είναι παραπλήσια στα χαρακτηριστικά τους εξαιρουμένων ειδικών κατασκευών που συνήθως είναι και ακριβές. Παλιότερα μπορούσες να διασκεδάσεις με ένα αυτοκίνητο χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία.

Τα αυτοκινητα τοτε αντηχουσαν,σχεδον,ακομα και τα χαρακτηριστικα τις καθε χωρας που τα εφτιαχνε.
Τωρα ειναι ουνα φατσα ουνα ρατσα.
Και αυτο ειναι που δεν αντεχεται.Αισθητικα ειναι σχεδον ολα ιδια (μιλαμε για τα συμβατικα,οχι τα εξωτικα),ανεμπνευστα και βαρετα με ελαχιστες εξαιρεσεις.
 
Ενα αυτοκινητο αλλαξε τα δεδωμενα στα "συμβατικα αυτοκινητα" και αυτο το 2008.

Η Nεα Megane.

Απο εκει και περα αμα προσεξετε ολα τα μεσα, συμβατικα αυτοκινητα, εδωσαν προς αυτην την κατευθυνση. " Le vrai Lux est le volume "

 
Ακομα ενα θρυλικο αυτοκινητο με το λεβιε στο τιμονι: Ford Taunus 17m.
Με ενα caravan kαναμε τσαρκες στις αρχες του 70, και πολλες φορες
επιστρεφαμε στο σπιτι με πρωτη και το λεβιε βγαλμενο.
Πολυ ανετο αυτοκινητο.
Κλασικο χαρακτηριστικο ηταν το ριγε ταμπλω.

Οι φωτογραφίες απο το http://www.thetruthaboutcars.com/2014/06/junkyard-find-1963-ford-taunus-17m/

02-1966-Ford-Taunus-Down-On-the-Junkyard-Picture-courtesy-of-Murilee-Martin-550x412.jpg


19-1966-Ford-Taunus-Down-On-the-Junkyard-Picture-courtesy-of-Murilee-Martin-550x412.jpg
 
Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Ενα αυτοκινητο αλλαξε τα δεδωμενα στα "συμβατικα αυτοκινητα" και αυτο το 2008.

Η Nεα Megane.

Απο εκει και περα αμα προσεξετε ολα τα μεσα, συμβατικα αυτοκινητα, εδωσαν προς αυτην την κατευθυνση. " Le vrai Lux est le volume "


Ενα αυτοκίνητο πού το τιμόνι του ήταν πλήρως αποκομμένο από την αίσθηση του δρόμου ,αν και οι αναρτήσεις του ήταν καλές
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Τι μου θυμισατε με τους λεβιεδες στο τιμονι!
Δευτερο οικογενειακο (μετα απο ενα τζιπακι Willys) ηταν ενα Opel Olympia, με τον λεβιε στο τιμονι! Παρομοιο με το καραβαν ηταν, το βλεπω καμια φορα σε παλαιες ελληνικες ταινιες. Θυμαμαι που το πηρα, χωρις να ξερω οτι ο φαδερ ειχε βγαλει τα νερα του ψυγειου και κοντεψα να το "κολλησω" - ευτυχως σε μικρη αποσταση.
Σημερα, αν και ιταλοφιλος, κυκλοφορω με ενα Opel insingnia 1.6T (180hp) ενω το Alfa Romeo 146 το εχει ο μικροτερος υιος (που δεν ειναι βεβαια πια μικρος). Μη με βαζετε στον πειρασμο να συγκρινω τα δυο αυτοκινητα!!!
 
Ενα αυτοκινητο αλλαξε τα δεδωμενα στα "συμβατικα αυτοκινητα" και αυτο το 2008.

Η Nεα Megane.

Απο εκει και περα αμα προσεξετε ολα τα μεσα, συμβατικα αυτοκινητα, εδωσαν προς αυτην την κατευθυνση. " Le vrai Lux est le volume "

το πεντάθυρο παίζει να ειναι το πρώτο αυτοκίνητο που με ενοχλούσε η ασχήμια του πισω τζαμιού οταν το έβλεπα στο δρόμο. Ευτυχως το επόμενο μοντελο σχεδιαστικά γύρισε στο προηγούμενο και δεν υπήρξε συνέχεια .
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Τι μου θυμισατε με τους λεβιεδες στο τιμονι!
Δευτερο οικογενειακο (μετα απο ενα τζιπακι Willys) ηταν ενα Opel Olympia, με τον λεβιε στο τιμονι! Παρομοιο με το καραβαν ηταν, το βλεπω καμια φορα σε παλαιες ελληνικες ταινιες. Θυμαμαι που το πηρα, χωρις να ξερω οτι ο φαδερ ειχε βγαλει τα νερα του ψυγειου και κοντεψα να το "κολλησω" - ευτυχως σε μικρη αποσταση.
Σημερα, αν και ιταλοφιλος, κυκλοφορω με ενα Opel insingnia 1.6T (180hp) ενω το Alfa Romeo 146 το εχει ο μικροτερος υιος (που δεν ειναι βεβαια πια μικρος). Μη με βαζετε στον πειρασμο να συγκρινω τα δυο αυτοκινητα!!!

Ναι,σε βάζουμε!