Τι βενζίνη βάζετε ?

Re: Απάντηση: Re: Τι βενζίνη βάζετε ?

Πετρε,
μιλαω για την συντριπτικη πλειοψηφεια των πρατηριων.
Δεν μπορουμε να γενικευουμε επειδη υπαρχουν και 10 πρατηρια που κανουν "χημειες".
Αλλου γινεται το κολπο.......στις τρομπες.
Αλλα και κει λιγα ειναι τα ψωμια τους....σιγα σιγα θα τα ξεπαστρεψουν και αυτα τα "καλοπαιδα".


Εχει οντως αποτελεσμα η "εγγυηση" που δινει η ΕΚΟ οτι οσα γραφει τοσο ειναι ?

Το λεω γιατι το βενζιναδικο που με εχει κλεψει αποδεδειγμενα με την αντιλα του ΕΚΟ ηταν (αλλα πριν διαφημισει αυτη του την ενεργεια...)
 
Οι εταιριες θα επρεπε να ελεγχουν τα πρατηρια που εχουν το σημα τους και αν υποπεσουν σε...λαθη ,να αφαιρηται το σημα της εταιριας και η τροφοδοσια του πρατηριου.
 
Re: Απάντηση: Re: Τι βενζίνη βάζετε ?

Εχει οντως αποτελεσμα η "εγγυηση" που δινει η ΕΚΟ οτι οσα γραφει τοσο ειναι ?

Το λεω γιατι το βενζιναδικο που με εχει κλεψει αποδεδειγμενα με την αντιλα του ΕΚΟ ηταν (αλλα πριν διαφημισει αυτη του την ενεργεια...)
Ναθ,σιγουρα κατι λεει αυτη η εγγυηση.
Και μονο που παει η εταιρεια εκει ειναι αποτρεπτικο για "πονηρες" σκεψεις.
Αλλα σας το ξαναλαεω.
Ειναι ασυμφορο να νοθευσουν την απλη αμολυβδη.
Το κολπο γινεται στις τρομπες.
Αλλα και αυτο σε λιγο θα σταματησει ,στις πιο πολλες περιπτωσεις.
 
Re: Απάντηση: Re: Τι βενζίνη βάζετε ?

Ναθ,σιγουρα κατι λεει αυτη η εγγυηση.
Και μονο που παει η εταιρεια εκει ειναι αποτρεπτικο για "πονηρες" σκεψεις.
Αλλα σας το ξαναλαεω.
Ειναι ασυμφορο να νοθευσουν την απλη αμολυβδη.
Το κολπο γινεται στις τρομπες.
Αλλα και αυτο σε λιγο θα σταματησει ,στις πιο πολλες περιπτωσεις.

γιατί θα σταματήσει; άρχισαν να τους κυνηγούν;
 
Αν δεις το σποτ της ΕΚΟ λεει καπου με ψιλα γραμματα...

"Ισχυει μονο για πρατηρια συνεργαζομενα με το προγραμμα"

Αν δε με γελαει η μνημη μου παντα...

Tετοια πρατηρια ΕΚΟ στον Πειραια εχει?
 
Απάντηση: Re: Τι βενζίνη βάζετε ?

Αν το εκανα και εγω αυτο, με τοση προπονηση, θα ειχα σαρωσει ΕΤΑΠ, γυρους Γαλλιας και 3 Ολυμπιαδες

To ζητούμενο δεν είναι η συμμετοχή σε γύρους Γαλλίας ή Ιταλίας!!
Άλλο μήνυμα ήθελα να περάσω!!!
 
Ναι, το καταλαβα leo (Λεωνιδας?), και εγω θα ήθελα να χρησιμοποιω ποδηλατο, αλλα με 110 χιλιομετρα την μερα πηγαινελα στην δουλεια, θα ήμουν επαγγελματιας ποδηλατης
 
Απάντηση: Re: Τι βενζίνη βάζετε ?

Ναι, το καταλαβα leo (Λεωνιδας?), και εγω θα ήθελα να χρησιμοποιω ποδηλατο, αλλα με 110 χιλιομετρα την μερα πηγαινελα στην δουλεια, θα ήμουν επαγγελματιας ποδηλατης

Εσύ εκ των παραγμάτων δεν γίνεται με τόσα χμ,τίθεται και θέμα χρόνου!
Πόσοι όμως θέλουν αυτοκίνητο για να παν από το σαλόνι στο μπάνιο;
Λεωνίδας
 
Οπως ξαναειπα σε καποιο σημειο του νηματος,εβαζα για αρκετο καιρο στο αυτοκινητο που οδηγω (ford focus πενταθυρο 1400cc 75hp μοντελο 02') τη shell v power racing,εστω και πιο ακριβη,διοτι μονο με αυτη τη βενζινη το αυτοκινητο πηγαινε καλα και δε χτυπουσε πυρακια,τον κινητηρα τον ενιωθα πιο σφιχτοδεμενο και "γεματο" στη λειτουργια του,ενω και η αποδοση ηταν καλυτερη,και στις χαμηλες στροφες,και ετσι μπορουσα να οδηγησω πιο οικονομικα,χωρις να ζοριζεται τοσο και χωρις να μπουκωνει τοσο ευκολα.

Ομως τον τελευταιο καιρο που εβαζα τη racing απο το ιδιο βενζιναδικο που βαζω τοσο καιρο,παρατηρησα οτι η αποδοση δεν ηταν τοσο καλη οσο πριν,και το αμαξι ξαναχτυπαγε πυρακια.Ετσι δε ξαναεβαλα και βαζω ή μεσαια ή απλη πλεον.

Σημερα το παιδι εκει μου ειπε επειτα απο ερωτηση που του εκανα,οτι τη racing την εφερναν απο Γαλλια και ηταν λευκη σαν το νερο,ενω τελευταια λεει τη φτιαχνουν στην Ελλαδα και σα χρωμα λεει ειναι πιο πορτοκαλι σαν τις αλλες...τους εχουν πει λεει και αλλοι το ιδιο πραμα με αυτο που ειδα και εγω τελευταια...
 
Γιάννη, εάν το αμάξι σου χτυπάει πυράκια με βενζίνη 95 οκτανίων, δύο πράγματα παίζουν... ή η βενζίνη 95 οκτανίων που βάζεις είναι νοθευμένη, ή ο μηχανικός που σου κάνει σέρβις και συντηρεί το αμάξι σου είναι άσχετος.

Αλίμονο αν τα 1400άρια θέλουν 100άρα για να δουλέψουν σωστά...
 
Γιάννη, εάν το αμάξι σου χτυπάει πυράκια με βενζίνη 95 οκτανίων, δύο πράγματα παίζουν... ή η βενζίνη 95 οκτανίων που βάζεις είναι νοθευμένη, ή ο μηχανικός που σου κάνει σέρβις και συντηρεί το αμάξι σου είναι άσχετος.

Αλίμονο αν τα 1400άρια θέλουν 100άρα για να δουλέψουν σωστά...

Χρηστο τι να σου πω...παντως και σε ενα ιδιο focus 1800 κυβικα που εχω μπει δυο τρεις φορες,καθως και σε αρκετα στο δρομο,και οχι μονο focus,και αλλες μαρκες,τα ακουω συχνα πυκνα.Δεν ειναι καποια βλαβη προφανως,απ'οτι μας εχουν πει,ειναι θεμα λεει βεζινης,χειρισμου κτλ.Εχω ακουσει παρα πολλα αυτοκινητα να το κανουν.

Με την shell v power racing παλιοτερα δε το εκανε και το αμαξι πηγαινε κανονικα.Τωρα με τη μεσαια ή με την racing που λενε οτι την αλλαξανε το κανει δυστυχως παλι.

Με τις κλασσικες βενζινες αν το οδηγεις εξαιρετικα προσεκτικα και οπως ακριβως πρεπει,μπορεις να βρεις πως να μην το κανει ή να το κανει ελαχιστα.Με τη racing οπως στην ευχη και να οδηγουσα (χειρισμος) δε το εκανε,σπανιοτατα το ειχα ακουσει,και λιγο.Φαινοταν οτι το αμαξι δουλευε normal.Και δεν ειναι ιδεα μου,ηταν μια εμφανης διαφορα στην λειτουργια.

Τι να πω,δεν ειμαι μηχανικος και δε ξερω γιατι με τη racing δε το εκανε και με τις αλλες το κανει,και επισης δε ξερω και δεν εχω καταλαβει ακομη τι ειναι αυτο και γιατι γινεται,αν προκαλει καποια φθορα μετα απο καιρο κτλ.
 
Εχοντας και εγω ενα 1600focus εβαζα βενζινη 100 οκτανιων και πότε ειχα διαφορα και πότε οχι αναλογα το βενζιναδικο.

Δοκιμασα διαφορα ενισχυτικα οκτανιων και κατεληξα οτι το καλυτερο ηταν της shell στο πορτοκαλι μπουκαλι (octane boost) Εκοψα την κατοσταρα, και βαζω μονο αυτο.
Ειμαι παντα σιγουρος οτι θα κανει δουλεια και εχω βρει την ησυχια μου.
 
Η άποψη μου είναι ότι όλα αυτά δεν κάνουν διαφορά σε μικρού κυβισμού ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα.

Έχω δώσει μια επιφανειακή ανάλυση στο πρώτο μεγάλο ποστ εδώ στο νήμα, αν θέλετε να πάμε σε λεπτομέρειες μπορούμε, αλλά δυστυχώς η κατοστάρα, είναι μια μεγάλη απάτη ως ιδέα και προϊόν, και επίσης λόγω του γεγονότος ότι νοθεύεται σας κάνει να μπερδεύεστε.

Το αν είναι ή όχι πιο βραδύκαυστη... (λαϊκός όρος που δεν έχει να κάνει με την πραγματικότητα), έχει να κάνει αν ο κινητήρας έχει να ωφεληθεί από την μεγαλύτερη θερμοδυναμική αξία της εν λόγω βενζίνης και αν επίσης μπορεί (ο κινητήρας) να αντεπεξέλθει ή να εκμεταλλευτεί αυτό το μικρό όφελος από την δυνατότητα της βενζίνης να συμπιέζεται περισσότερο χωρίς προανάφλεξη...

Δεν ξέρω πως οδηγεί ο καθένας και αν τα πυράκια οφείλονται σε κακό χειρισμό, δηλαδή λάθος σχέση κιβωτίου με χαμηλές στροφές... στο 1400άρι δεν βλέπω άλλη περίπτωση, εκτός και αν το αυτοκίνητο είναι κακοσυντηρημένο και ο μηχανικός κάνει σέρβις απαλά για να αλλάζει λάδια και φίλτρο.

Γνωστή Βρετανική τηλεοπτική αυτοκινητιστική σειρά έκανε το πείραμα με τρία αυτοκίνητα, ένα 1300άρι, ένα 1800άρι ατμοσφαιρικά καί ένα δίλιτρο τούρπο... δυναμομετρήσεις πριν και μετά και ρισέτ του εγκεφάλου πριν και μετά... τα αποτελέσματα ήταν καμιά διαφορά στο 1300 άρι, μόλις 1-2 ίππους στο 1800παρι, και 7-8 ίππους αν θυμάμαι καλά στο 2000 τούρμπο.

Αυτό το επιβεβαιώνω και με την δική μου επειρία από τα αυτοκίνητα που είχα, και το παρών αμάξι (Ιαπωνικό πρώτου σταδίου τούρμπο) μου δεν έχει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με απλές βενζίνες... απλά με κατοστάρα βγάζει περίπου 5-6 άλογα παραπάνω και το έχω επιβεβαιώσει και εγώ με δυναμομέτρηση.

Αν θέλετε να πετάτε τα λεφτά σας και να κάνετε τους βενζινάδες και τις εταιρίες πιο πλούσιους χωρίς να έχετε αποτέλεσμα... τι να πω...

Καλύτερα είναι να βρείτε μηχανικούς οι οποίοι δεν κάνουν ¨ξερά" σέρβις στυλ τυφλοσούρτη (λάδια φίλτρα)... το σέρβις μανιουαλ πρέπει να ακουλοιθείται ευλαβικά,... και όλα τα παράπονά σας από το όχημα πρέπει να τα επικοινωνείτε σωστά με τον μηχανικό... αν δε τα προβλήματα παραμένουν, ίσως δεν φταίνε οι βενζίνες...
 
Προσωπικά δεν νομίζω να υπάρχει αυτήν την στιγμή μηχανικός που θα του πας το αμάξι για σέρβις και θα καθίσει να δεν αναφλέξεις, αβάνς ή να κάνει την οποιαδήποτε αλλαγή στο μαμά πρόγραμμα!
Δεν υπάρχουν αυτά που λέτε παιδιά..
 
Εκτός από την ιπποδύναμη δεν προσφέρει τίποτα άλλο η 100άρα? δεν καθαρίζει καλύτερα τα μπεκ και συμβάλει στην μακροζωία του κινητήρα?
 
@ PETRAN δηλαδή οι μηχανικοί δεν ασχολούνται όταν τα αυτοκίνητα έχουν πρόβλημα (όταν τους πεις δηλαδή ότι υπάρχει πρόβλημα?)? τι να πω...στην Ελλάδα που ζούμε ίσως και να έχουμε καταντήσει έτσι...

@ toliskot ακριβώς έτσι είναι,... δεν υπάρχει καμία διαφορά ούτε στην καθαριότητα ούτε στην μακροβιότητα. Οι διαφορές στις βενζίνες έχουν να κάνουν με το είδος των υδρογονανθράκων και προσθέτων, και όχι με την καθαρότητα ή απουσία ρύπων.

Αν το καύσιμο είναι καθαρό δεν αφήνει υπόλοιπα καύσης..., αν αφήνει τότε δεν λειτουργεί ο κινητήρας σωστά (προβλήματα συμπίεσης, μπουζί, ελατήρια, βαλβίδες), ή είναι νοθευμένο το καύσιμο.

Τα μπέκ καλό είναι να καθαρίζονται μετά από κάποια χιλιόμετρα (ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου άλλα σε 60.000χλμ, σε άλλα στα 100.000 κλπ) σε μπάνιο υπερήχων, κανένα χημικό δεν είναι σε θέση να τα καθαρίζει όταν αυτά είναι στην θέση τους, και όλα αυτά τα πρόσθετα βενζίνης (τα βελτιωτικά προϊόντα) είναι ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ αποτελέσματος... μάλλον placebo... είναι λίγες οι περιπτώσεις που βοηθούν... ιδίως (δεν βοηθούν εκτός να αδειάζουν την τσέπη) όταν το αυτοκίνητο κινείτε κανονικά στα όρια του ΚΟΚ και πάει στην ευχή του Θεού... τώρα αν μιλάμε για dragster ΝΑΙ κάποια πρόσθετα δίνουν επιπλέον ίππους.