Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Κάτι είπανε για λάσπη πάνω στον διάδρομο προσγείωσης και πως γλύστρισε.

Δεν φευγει ετσι ενα αεροπλανο, εχει αποτομη κληση στα αριστερα,φαινεται απ τις ροδιες...

Επισης αυτο που ειδα ειναι οτι το εσωσε η λασπη του γκρεμου και κολλησε...
 
Άλλη μία φώτο, που ίσως (με κάθε επιφύλαξη) δείχνει ότι οι πίσω αριστεροι τροχοί μπλόκαραν στιγμιαία, αλλά βέβαια ήταν ήδη πολύ αργά.

Εκτός από την λάσπη, βοήθησαν και οι κινητήρες (ο δεξιός λείπει) για να σταματήσει εκεί.



[egasus1.jpg

ΥΓ: ϊσως να μην μάθουμε ποτέ τι έγινε μιάς και .................

Turkey is one of the few countries who don't follow ICAO (International Civil Aviation Organization) regulations to publish Incidents and Accidents Reports.
 
Γιατί δεν έριξαν πυροσβεστικό αφρό; Σε όλα τα αεροδρόμια αυτό δεν κάνουν για υπόνοια ανάφλεξης;
 
Παράταση πήρε να λέμε καλύτερα όπως όλοι μας η λήξη είναι σίγουρη απλά δεν ξέρουμε πόσα λεπτά καθυστερήσεων θα έχει ο καθένας μας.
 
Νικόλα η εταιρεία ξεκίνησε το 2004 με ένα αεροπλάνο και σήμερα έχει 50. Πρέπει να έβγαλαν "τρελλά" λεφτά λόγω του τσουνάμι.

Βέβαια αν με ρωτούσες αν θα πετούσα με μονοκινητήριο αεροσκάφος πάνω από τα βουνά και τις ζούγκλες της Ινδονησίας, θα σου έλεγα όχι. Μία βλάβη σε αντλία καυσίμου αρκεί (όπως συνέβει) και μετά άντε να βρείς κατάλληλη τοποθεσία για προσγείωση.

In October 2008, a Diamond DA-40 (registration PK-VVL) from Susi Air made an emergency landing on a firing range in the hilly Army Infantry Training Center compound, some 40 kilometers from the West Java provincial capital Bandung. The pilot was forced to make an emergency landing because of a fuel pump failure. The aircraft's propeller gear was damaged after hitting the ground on the uneven grass field. Besides the Pilot, the airplane was carrying two mechanics to fix another Susi Air airplane that had broken down at Nusawiru airport.

An investigation into this accident was conducted by the Indonesian National Transportation Safety Committee, which found that the pilot was not licensed in Indonesia, and that the accident was caused by fuel starvation due to the failure of a fuel pump. The committee said that Susi Air should ensure all pilots have sufficient licenses and that the engine manufacturer, Thielert, should review its engines in order to prevent similar incidents.

https://en.wikipedia.org/wiki/Susi_Air

Και το καινούργιο τους αεροπλάνο (Χ2)

[h=1]Piaggio P.180 Avanti[/h]
1024px-Piaggio_P-180_Avanti_Rennes_2010_(cropped).jpg
 
:flipout:............. ξέρεις και από αεροπλάνο!!!!!

Και για του λόγου το αληθές:

Συνεπιβάτης 77 ετών, χωρίς απολύτως καμμία εμπειρία από αεροπλάνα, το προσγείωσε, όταν ο πιλότος έπαθε καρδιακή προσβολή!

https://www.youtube.com/watch?v=Ng3ULAsAUB4

Μάλλον θα ήξερε από βέσπα κι´ αυτός!!!!!! :grinning-smiley-043
 
Η εκπομπη Air Crash Investigation (Mayday λεγεται στην Αμερικη νομιζω) ειναι τρομερη σχετικα με τα αεροπορικα δυστυχηματα...

Επισης γιατι δεν εχουν αναπτυξει ενα συστημα με αλεξιπτωτα στα αεροπλανα τοσα χρονια?
 
Η εκπομπη Air Crash Investigation (Mayday λεγεται στην Αμερικη νομιζω) ειναι τρομερη σχετικα με τα αεροπορικα δυστυχηματα...

Επισης γιατι δεν εχουν αναπτυξει ενα συστημα με αλεξιπτωτα στα αεροπλανα τοσα χρονια?

Νίκο το σύστημα υπάρχει (βαλιστικό αλεξίπτωτο) και χρησιμοποείται ήδη στα μικρά αεροπλάνα και ανεμόπτερα.

http://www.pronews.gr/amyna-asfalei...iei-anagkastiki-prosthalassosi-me-ti-voitheia (υπάρχει βίντεο στο άρθρο)

Όσο για τα μεγαλύτερα ......... υπάρχουν διάφορα σενάρια

By Popov’s calculations, every pound of descending weight requires about a square foot of parachute material for such a system to work. A passenger-loaded Boeing 757 can weigh as much as 250,000 pounds and cruises at around 500 miles per hour. Safely lowering a plane of this size and weight would mean employing multiple BRS parachutes (as many as 21 for a jumbo-sized ,735,000-pound Boeing 747) . One approach to making this more feasible is to engineer an aircraft that can separate into smaller segments. That way, only the passenger cabin would be braced during a freefall. Under this scenario, the wings and other components would detach to shed weight quickly.

https://www.smithsonianmag.com/inno...-airplanes-have-parachutes-someday-180949373/

brs-parachute-system-2.jpg
 
Last edited: