Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Φίλοι μου όλα αυτά είναι σημάδια για να καταλάβουμε ότι δεν ορίζουμε το τέλος μας για αυτό και κάθε στιγμή πρέπει να είμαστε έτοιμοι για το αιώνιο ταξίδι.
Κρίμα που ο Έλληνας δεν έκανε καμία αναφορά στο Θεό στο ποστ του στο facebook.
Τύχη δεν υπάρχει ή τέλος πάντων δεν υπάρχει όπως την εννοούμε οι περισσότεροι.
 
Πάντως για να βλέπω τόσο μαζικές παραγγελίες από τους εδώ γίγαντες (American - United), δε νομίζω να υπάρχει κάποιο "σκοτεινό" σχέδιο με προϊόν κατώτερης ποιότητας που σερβίρεται σε τριτοκοσμικές χώρες κλπ.

Αυτό φυσικά δεν αποκλείει το γεγονός να μιλάμε για πρόβλημα του συγκεκριμένου αεροσκάφους. Δυστυχώς, τα 2 ατυχήματα στατιστικά δε λένε και πολλά από μόνα τους, οπότε δεν ξέρω αν θα δωθεί η δέουσα προσοχή.

βλέπω στις παραγγελιες southwest 249 united 124 Turkish 75, American 78. Άρα θα πέσουν σοβαροί έλεγχοι.

Πάντως αυτή που πρέπει να ανησυχεί περισσότερο είναι η Lion της Ινδονησίας που έχασε το προηγούμενο καθώς έχει παραγγείλει 187 (!!!)
 
Ένα αεροπλάνο που εξελίσσεται συνεχώς από τα 60ς (το πιο πετυχημένο παγκοσμίως), αποκλείεται να έχει σοβαρό δομικό πρόβλημα.

Ίσως πρόκειται για software αν κάνανε καμία αλλαγή τελευταία.

Δεν τίθεται θέμα να πουλάν β διαλογής στον τρίτο κόσμο.

Καμία εταιρεία αυτού του μεγέθους δεν θα διακινδύνευε την φήμη της με τέτοια κόλπα.

Επίσης: οver 4,600 orders are pending.

Δεν νομίζω όλες αυτές να αφορούν τον 3ο κόσμο.
 
ελπίζω να τη συνόδευσες με κάποια βελγική μπύρα.

Να σου πω το σκέφτομαι και γελάω τώρα αλλά μόλις βγήκαμε από το αεροπλάνο και δεν βγάλαμε άχνα.

Τώρα ποιες ειναι οι πιθανότητες να πέσει στο φτερό σου μια αστραπή, τι να πω...

Όχι απέχω από τις Βέλγικες μπύρες αυτό το διάστημα, μου πέφτουν λόγω στρες βαριές αυτή την εποχή.




Sent from my iPad using Tapatalk
 
Και σημαντικό ρόλο παίζει πάντα η συστηματική συντήρηση που ανάλογος με το κόστος δεν ξέρουμε οι εκάστοτε εταιρίες μπορούν να ανταπεξέρθουν για όλο το στόλο τους.
 
Και σημαντικό ρόλο παίζει πάντα η συστηματική συντήρηση που ανάλογος με το κόστος δεν ξέρουμε οι εκάστοτε εταιρίες μπορούν να ανταπεξέρθουν για όλο το στόλο τους.

Ακριβώς!

Καθώς και η επιμέλεια στα πρωτόκολλα συντήρησης.
 
Μπορεις ; Γιατι εδω... ενω υπηρχε εγκυκλιος να δηλωνουν πρωτον τα τσαρτερ την εταιρια που θα πετα, και δευτερον το μοντελο.... στην πραγματικοτητα δεν. τουλαχιστον απο ιντερνετ που εγω προσπαθω. Για εταιριες ταξιδιων μιλαω οχι για επισημες αεροπορικες.
Αν και μου χει τυχει με "επισημες" να μπω σε αλλο αεροπλανο απο το προβλεπομενο.

για αυτό έφραψα "αν" 'ηξερα,
πάντως από ότι θυμάμαι με κανονικές εταιρείες πχ aegean, lufthansa, BA κλπ γράφει τον τύπο του αεροπλάνου που κάνει την πτήση

Πάντως για να βλέπω τόσο μαζικές παραγγελίες από τους εδώ γίγαντες (American - United), δε νομίζω να υπάρχει κάποιο "σκοτεινό" σχέδιο με προϊόν κατώτερης ποιότητας που σερβίρεται σε τριτοκοσμικές χώρες κλπ.

Αυτό φυσικά δεν αποκλείει το γεγονός να μιλάμε για πρόβλημα του συγκεκριμένου αεροσκάφους. Δυστυχώς, τα 2 ατυχήματα στατιστικά δε λένε και πολλά από μόνα τους, οπότε δεν ξέρω αν θα δωθεί η δέουσα προσοχή.

δεν εννοώ "σκοτεινό" σχέδιο ούτε κατώτερο μοντέλο για τις τρίτες χώρες,
απλά ότι οι μεγάλοι ίσως είναι επιφυλακτικοί στην αρχή
και ίσως ότι οι πρώτοι που στην ουσία δοκιμάζουν το αεροπλάνο, το αγοράζουν σε χαμηλότερη τιμή

ξαναλέω "ίσως", δεν γνωρίζω εκ των έσω,
και ίσως να πρόκειται για "δυσκινησία" των μεγάλων

αλλά μου κάνει εντύπωση ότι καμμία σχεδόν μεγάλη εταιρεία εκτός ΗΠΑ , δεν το έχει ακόμη στο στόλο της
(οι εντός ΗΠΑ προφανώς έχουν κίνητρα και λόγους να προτιμάνε boeing)




το ότι έχουμε σε μικρό χρονικό διάστημα, πτώση 2 αεροπλάνων, σε παρόμοιες συνθήκες και χωρίς γνωστό-εμφανές αίτιο,
κάνει πολύ πιθανό να οφείλεται σε πρόβλημα του συγκεκριμένου τύπου,
θα μπορούσε να είναι από μία γραμμή στον κώδικα , μέχρι ένα ελλατωματικό διακόπτη ή μία λάθος βίδα.

χωρίς βέβαια να μπορεί να αποκλειστεί και η σύμπτωση και να οφείλονται σε εξωγενείς άσχετους παράγοντες,
έχει προβλέψει και για αυτό η στατιστική, απλά είναι λιγότερο πιθανό ή μάλλον απίθανο
 
αυτά όμως ήταν ολοκαινουρια

και πάλι θέλουν συντήρηση και καλή μάλιστα,

αλλά δεν πιστεύω ότι υπάρχει περίπτωση κάποιος να αμέλησε συντήρηση σε καινούριο αεροσκάφος λίγων μηνών,
από λάθος μπορεί να ξέφυγε κάτι στη συντήρηση, επίτηδες πχ για οικονομία αποκλείεται

αλλά ίδιο λάθος σε δύο διαφορετικές εταιρείες, λίγες πιθανότητες έχει να συμβαίνει
 
αυτά όμως ήταν ολοκαινουρια

Την συντήρηση των αεροπλάνων μην την σκέφτεσαι όπως αυτή των αυτοκινήτων.

Π.χ όταν αγοράζεις ένα καινούριο αυτοκινητό κάνεις service σε ένα χρόνο.

Αυτό δεν ισχύει στα αεροπλάνα.

Τα διαστήματα και τα checkpoints είναι πολύ πιο σφιχτά.

στα αεροπλάνα για παράδειγμα τα λάστιχα κατά μέσο όρο αλλάζονται ανά 3 μήνες (αν δεν παρουσιάσουν οπτικό πρόβλημα)




Before every single takeoff one of the pilots walks around the plane and checks things like the condition of the tyres, looking for worn out or flat spots, and cracks.

Every single morning or evening a professional mechanic
(we call them maintenance engineers) inspects the plane more thoroughly, checking the hydraulic, electric, pneumatic systems, brakes, flight controls and fluid levels, and oil, and also the tyres as well as the shock absorbers and the rest of the landing gear.

Then at regular intervals the plane is put inside a hangar and a rotating list of items, including the tyres, are completely removed and disassembled and measured and tested and checked.

Every 1000 hours of the plane’s life it is almost completely taken apart and put back together. There is nothing that isn’t looked at. Some items are taken off and replaced, even if they are still perfectly operational, after a certain number of takeoffs and landings, or a certain number of hours, or when a certain degree of wear is noted.
 
οι δύο πάντως εταιρείες που είχαν τα συγκεκριμένα συμβάντα, θεωρούνται από τις αξιόπιστες και χωρίς εκπτώσεις στα θέματα ασφαλείας,

το να υπήρξε το ίδιο θέμα ελλιπούς συντήρησης και στις δύο περιπτώσεις είναι εξαιρετικά απίθανο,

η πιθανότερη εξήγηση είναι πρόβλημα σε εξάρτημα/μηχανισμό/λογισμικό του συγκεκριμένου τύπου που εκδηλώνεται κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες,
όσο γρηγορότερα ανακαλυφθεί τόσο στο καλύτερο
 
Δεν υπαρχει καμια βαση να μιλαμε και για "πιθανοτερο" σεναριο με δειγμα μονο δυο περιστατικων. Ακομη ειμαστε στην περιοχη της συμπτωσης.
 
η ομοιότητα των δύο συμβάντων, με καινούρια αεροπλάνα.
κάνει πιθανότερο σενάριο αυτό του προβλήματος του αεροσκάφους

διάβασα κάπου, ότι είναι το πρώτο αεροσκάφος με 2 σοβαρά δυστυχήματα σε τόσο μικρό διάστημα από την έναρξη χρήσης του σαν μοντέλο
 
Τυχαίο ότι η Aegean ψωνίζει Airbus? Από ότι διαβάζω κάτι παίζει με αισθητήρες που δίνουν εντολή για καθοδική πορεία ενώ πρέπει να γίνει το ανάποδο.
Τώρα οι Κινέζοι που τα καθηλωσαν καλά έκαναν καθώς δύο πτωσεςι σε 5 μήνες με ίδιο τύπο λίγα λεπτά μετά την απογείωση έχει ομοιότητες.
Φυσικά παίζονται και παιχνίδια με την Αμερική. Μην ξεχνάμε το κυνήγι που κάνει η Αμερική στην κινεζική Huawei.

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τυχαίο ότι η Aegean ψωνίζει Airbus? Από ότι διαβάζω κάτι παίζει με αισθητήρες που δίνουν εντολή για καθοδική πορεία ενώ πρέπει να γίνει το ανάποδο.
Τώρα οι Κινέζοι που τα καθηλωσαν καλά έκαναν καθώς δύο πτωσεςι σε 5 μήνες με ίδιο τύπο λίγα λεπτά μετά την απογείωση έχει ομοιότητες.
Φυσικά παίζονται και παιχνίδια με την Αμερική. Μην ξεχνάμε το κυνήγι που κάνει η Αμερική στην κινεζική Huawei.

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θες να πεις ότι η Agean είναι τόσο έξυπνη και διορατική που ήξερε ότι θα πέσουν 2 Boeing 737 Μax; Μπράβο τα παιδιά τους κόβει. Δηλαδή αγόρασν Airbus εξ επί τούτου; Ήξεραν ότι θα έχουν προβλήματα τα Boeing; Mε ανησυχεί αυτή η θεώρηση. Εσύ δηλαδή θα αγόραζες μόνο Αιrbus; Γιατί εγώ δεν μπορώ να αποφασίσω τι να προτιμήσω από τα 2. Εννοείται πριν πέσουν τα 2 Boeing, όχι μετά.
 
Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

η ομοιότητα των δύο συμβάντων, με καινούρια αεροπλάνα.
κάνει πιθανότερο σενάριο αυτό του προβλήματος του αεροσκάφους

διάβασα κάπου, ότι είναι το πρώτο αεροσκάφος με 2 σοβαρά δυστυχήματα σε τόσο μικρό διάστημα από την έναρξη χρήσης του σαν μοντέλο

Διεκδικεί το ρεκόρ από τους ιστορικούς "Κομήτες" της De Havilland.

DeHavilland-Comet.jpg


Αυτά έκαναν την παρθενική πτήση τους το 1952 και μέχρι τον Μάρτιο του 1954 είχαν 3 δυστυχήματα.

Τότε καθηλώθηκαν όλα στο έδαφος, έγινε τεράστια έρευνα και η αιτία που βρέθηκε ήταν η κόπωση του μετάλλου λόγω των συνεχών μεταβολών της πίεσης για την οποία οι μηχανικοί δεν είχαν τότε ιδέα...

Τα παραπάνω ίσως να έδωσαν και την ευκαιρία στη Boeing να επικρατήσει στις υπερατλαντικές πτήσεις με το 707

Το 737 MAX έκανε την παρθενική πτήση του το 2017.

Κοντά είναι...