ΒΛΑΣΙΔΗΣ
AVClub Fanatic
έχουμε δυο ατυχήματα με τους πάντες νεκρούς με ολοκαίνουρια Boeing 737. https://www.protothema.gr/world/art...tiki-tileorasi-nekroi-kai-oi-157-epivainodes/
Τυχαίο;
Τυχαίο;
καθόλου!
Είναι το πιο διαδεδομένο αεροσκάφος παγκοσμίως.
"Το αεροσκάφος αυτό, είναι το δημοφιλέστερο επιβατικό αεροσκάφος μέσων αποστάσεων - στενής ατράκτου στον κόσμο.
Κάθε στιγμή υπάρχουν περίπου 1.250 αεροσκάφη 737 κάθε τύπου στον αέρα παγκοσμίως. Κατά μέσο όρο, ένα Boeing 737 απογειώνεται κάθε πέντε δευτερόλεπτα."
Στατιστικά και μόνο...
καθόλου!
Είναι το πιο διαδεδομένο αεροσκάφος παγκοσμίως.
"Το αεροσκάφος αυτό, είναι το δημοφιλέστερο επιβατικό αεροσκάφος μέσων αποστάσεων - στενής ατράκτου στον κόσμο.
Κάθε στιγμή υπάρχουν περίπου 1.250 αεροσκάφη 737 κάθε τύπου στον αέρα παγκοσμίως. Κατά μέσο όρο, ένα Boeing 737 απογειώνεται κάθε πέντε δευτερόλεπτα."
Στατιστικά και μόνο...
Ειναι το νεο μοντελο. Το ΜΑΧ. Πολυ λιγα εχουν δωθει σε εταιριες και απο αυτα εχουμε 2 ατυχηματα σε 5 μηνες.
Νίκο το σύστημα υπάρχει (βαλιστικό αλεξίπτωτο) και χρησιμοποείται ήδη στα μικρά αεροπλάνα και ανεμόπτερα.
http://www.pronews.gr/amyna-asfalei...iei-anagkastiki-prosthalassosi-me-ti-voitheia (υπάρχει βίντεο στο άρθρο)
Όσο για τα μεγαλύτερα ......... υπάρχουν διάφορα σενάρια
By Popov’s calculations, every pound of descending weight requires about a square foot of parachute material for such a system to work. A passenger-loaded Boeing 757 can weigh as much as 250,000 pounds and cruises at around 500 miles per hour. Safely lowering a plane of this size and weight would mean employing multiple BRS parachutes (as many as 21 for a jumbo-sized ,735,000-pound Boeing 747) . One approach to making this more feasible is to engineer an aircraft that can separate into smaller segments. That way, only the passenger cabin would be braced during a freefall. Under this scenario, the wings and other components would detach to shed weight quickly.
https://www.smithsonianmag.com/inno...-airplanes-have-parachutes-someday-180949373/
View attachment 150569
Τα πουλάνε με ειδικές τιμές εκεί?
πιο φτηνά?
..........
πάντως αν ήταν να βγάλω εισιτήριο και ήξερα ότι η πτήση θα ήταν με τέτοιο αεροπλάνο, θα ήταν λόγος να επιλέξω άλλη εταιρεία, μέχρι τουλάχιστον να βρεθεί η αιτία των πρόσφατων δυστυχημάτων
ποιος ξέρει;
πάντως εκτός ΗΠΑ, δεν υπάρχουν πάνω από μια δυο γνωστές εταιρείες που να έχουν αγοράσει 737 ΜΑΧ, όλες οι πωλήσεις σε χώρες του τρίτου κόσμου ή σε εταιρείες low cost είναι,
οι πωλήσεις και οι παραγγελίες μέχρι σήμερα εδώ (ψάξτε για 737 ΜΑΧ με Ctrl+F2)
http://active.boeing.com/commercial/orders/displaystandardreport.cfm?cboCurrentModel=737&optReportType=AllModels&cboAllModel=737&ViewReportF=View+Report
πιθανώς άσχετο,
πιθανώς οι μεγάλες εταιρείες περιμένουν να δουν πρώτα τι γίνεται ή μπορεί απλά να είναι πιο δυσκίνητες,
πάντως αν ήταν να βγάλω εισιτήριο και ήξερα ότι η πτήση θα ήταν με τέτοιο αεροπλάνο, θα ήταν λόγος να επιλέξω άλλη εταιρεία, μέχρι τουλάχιστον να βρεθεί η αιτία των πρόσφατων δυστυχημάτων
Τη διάβασα το πρωί την είδηση ενώ πετούσα το απόγευμα με LOT από Εσθονια για Βέλγιο.
Ενώ η πτήση ήταν μια χαρά και ενώ πλησιάζαμε το αεροδρόμιο, άστραψε ο ουρανός, ακούστηκε ένα δυνατό κρατς και ταρακουνήθηκε ελαφρως το αεροπλάνο προς τα αριστερά.
Απλά κοιτάζαμε ο ένας τον άλλο ενώ οι αεροσυνοδοί δεν έβγαζαν άχνα κοιτώντας το πάτωμα. Προσγειωθήκαμε μετά από 15 λεπτά, ενώ είχαν μαζευτεί κάποιοι υπάλληλοι από το αεροδρόμιο και κοιτούσαν το φτερό. Μας είπαν οτι τελικά μας χτύπησε κεραυνός...
Καθώς γύριζα σπίτι, το αποφάσισα και κέρασα τον εαυτό μου πίτσα
Sent from my iPad using Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.