Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

καθόλου!

Είναι το πιο διαδεδομένο αεροσκάφος παγκοσμίως.

"Το αεροσκάφος αυτό, είναι το δημοφιλέστερο επιβατικό αεροσκάφος μέσων αποστάσεων - στενής ατράκτου στον κόσμο.

Κάθε στιγμή υπάρχουν περίπου 1.250 αεροσκάφη 737 κάθε τύπου στον αέρα παγκοσμίως. Κατά μέσο όρο, ένα Boeing 737 απογειώνεται κάθε πέντε δευτερόλεπτα.
"


Στατιστικά και μόνο...
 
καθόλου!

Είναι το πιο διαδεδομένο αεροσκάφος παγκοσμίως.

"Το αεροσκάφος αυτό, είναι το δημοφιλέστερο επιβατικό αεροσκάφος μέσων αποστάσεων - στενής ατράκτου στον κόσμο.

Κάθε στιγμή υπάρχουν περίπου 1.250 αεροσκάφη 737 κάθε τύπου στον αέρα παγκοσμίως. Κατά μέσο όρο, ένα Boeing 737 απογειώνεται κάθε πέντε δευτερόλεπτα.
"


Στατιστικά και μόνο...

το γνωρίζω. Απλώς σημειώνω ότι και τα δυο ήταν ολοκαίνουρια
 
Ειναι το νεο μοντελο. Το ΜΑΧ. Πολυ λιγα εχουν δωθει σε εταιριες και απο αυτα εχουμε 2 ατυχηματα σε 5 μηνες.
 
καθόλου!

Είναι το πιο διαδεδομένο αεροσκάφος παγκοσμίως.

"Το αεροσκάφος αυτό, είναι το δημοφιλέστερο επιβατικό αεροσκάφος μέσων αποστάσεων - στενής ατράκτου στον κόσμο.

Κάθε στιγμή υπάρχουν περίπου 1.250 αεροσκάφη 737 κάθε τύπου στον αέρα παγκοσμίως. Κατά μέσο όρο, ένα Boeing 737 απογειώνεται κάθε πέντε δευτερόλεπτα.
"


Στατιστικά και μόνο...

στατιστικά όμως υπάρχει και η άλλη όψη,

δύο ίδια, καινούρια αεροσκάφη, μέσα σε λίγους μήνες, πέφτουν λίγο μετά την απογείωση, χωρίς εμπλοκή άλλων (γνωστών μέχρι σήμερα) παραγόντων,

δε θα εκπλαγώ καθόλου να βρεθεί κοινή αιτία σχετιζόμενη με το συγκεκριμένο αεροσκάφος
 
Νίκο το σύστημα υπάρχει (βαλιστικό αλεξίπτωτο) και χρησιμοποείται ήδη στα μικρά αεροπλάνα και ανεμόπτερα.

http://www.pronews.gr/amyna-asfalei...iei-anagkastiki-prosthalassosi-me-ti-voitheia (υπάρχει βίντεο στο άρθρο)

Όσο για τα μεγαλύτερα ......... υπάρχουν διάφορα σενάρια

By Popov’s calculations, every pound of descending weight requires about a square foot of parachute material for such a system to work. A passenger-loaded Boeing 757 can weigh as much as 250,000 pounds and cruises at around 500 miles per hour. Safely lowering a plane of this size and weight would mean employing multiple BRS parachutes (as many as 21 for a jumbo-sized ,735,000-pound Boeing 747) . One approach to making this more feasible is to engineer an aircraft that can separate into smaller segments. That way, only the passenger cabin would be braced during a freefall. Under this scenario, the wings and other components would detach to shed weight quickly.

https://www.smithsonianmag.com/inno...-airplanes-have-parachutes-someday-180949373/

View attachment 150569


Μπορώ να σκεφτώ δυο λόγους που το σύστημα δεν προχωράει:

1. Αν δεν κάνω λάθος, σημαντικό ποσοστό των δυστυχημάτων συμβαίνει σε φάσεις απογείωσης - προσγείωσης, όπου τέτοιο σύστημα, σε μικρά ύψη, θα απέδιδε μόνο κατά περίπτωση.

2. Φαντάζομαι ότι και οι αεροπορικές δεν το γουστάρουν σαν ιδέα, αφού αν αύριο το πρωί βγει στην αγορά αεροσκάφος με τέτοια χαρακτηριστικά, τότε ο υπόλοιπος υπάρχων στόλος τους ξαφνικά θα θεωρείται δυνάμει επικίνδυνος, και θα πρέπει να ανανεωθεί πλήρως. Σκεφτείτε, ακόμη κι αν αφήσουμε στην άκρη το οικονομικό, πόσα χρόνια θα χρειαστούν ώστε να ανταποκριθεί η παραγωγή στη ζήτηση.
 
Είδα έχει πτερυγιάκια στις άκρες απο το φτερά, φαίνεται πολύ σύγχρονο, πρέπει να ειναι τεχνολογικά ότι τελευταίο υπάρχει στον αέρα.
Στην ζωή μου ότι πτήσεις έχω κάνει με 737 ήταν, τα παλιότερα μοντέλα φυσικά.
 
Τα πουλάνε με ειδικές τιμές εκεί?

πιο φτηνά?

ποιος ξέρει;

πάντως εκτός ΗΠΑ, δεν υπάρχουν πάνω από μια δυο γνωστές εταιρείες που να έχουν αγοράσει 737 ΜΑΧ, όλες οι πωλήσεις σε χώρες του τρίτου κόσμου ή σε εταιρείες low cost είναι,

οι πωλήσεις και οι παραγγελίες μέχρι σήμερα εδώ (ψάξτε για 737 ΜΑΧ με Ctrl+F2)

http://active.boeing.com/commercial/orders/displaystandardreport.cfm?cboCurrentModel=737&optReportType=AllModels&cboAllModel=737&ViewReportF=View+Report

πιθανώς άσχετο,
πιθανώς οι μεγάλες εταιρείες περιμένουν να δουν πρώτα τι γίνεται ή μπορεί απλά να είναι πιο δυσκίνητες,


πάντως αν ήταν να βγάλω εισιτήριο και ήξερα ότι η πτήση θα ήταν με τέτοιο αεροπλάνο, θα ήταν λόγος να επιλέξω άλλη εταιρεία, μέχρι τουλάχιστον να βρεθεί η αιτία των πρόσφατων δυστυχημάτων
 
ένας Έλληνας έχασε την πτήση για 2 λεπτά

https://hellasjournal.com/2019/03/o-pio-tycheros-anthropos-toy-kosmoy-simera-einai-enas-ellinas-apla-den-mpike-sto-aeroplano/[/URL]
 
..........


πάντως αν ήταν να βγάλω εισιτήριο και ήξερα ότι η πτήση θα ήταν με τέτοιο αεροπλάνο, θα ήταν λόγος να επιλέξω άλλη εταιρεία, μέχρι τουλάχιστον να βρεθεί η αιτία των πρόσφατων δυστυχημάτων

Μπορεις ; Γιατι εδω... ενω υπηρχε εγκυκλιος να δηλωνουν πρωτον τα τσαρτερ την εταιρια που θα πετα, και δευτερον το μοντελο.... στην πραγματικοτητα δεν. τουλαχιστον απο ιντερνετ που εγω προσπαθω. Για εταιριες ταξιδιων μιλαω οχι για επισημες αεροπορικες.
Αν και μου χει τυχει με "επισημες" να μπω σε αλλο αεροπλανο απο το προβλεπομενο.
 
ποιος ξέρει;

πάντως εκτός ΗΠΑ, δεν υπάρχουν πάνω από μια δυο γνωστές εταιρείες που να έχουν αγοράσει 737 ΜΑΧ, όλες οι πωλήσεις σε χώρες του τρίτου κόσμου ή σε εταιρείες low cost είναι,

οι πωλήσεις και οι παραγγελίες μέχρι σήμερα εδώ (ψάξτε για 737 ΜΑΧ με Ctrl+F2)

http://active.boeing.com/commercial/orders/displaystandardreport.cfm?cboCurrentModel=737&optReportType=AllModels&cboAllModel=737&ViewReportF=View+Report

πιθανώς άσχετο,
πιθανώς οι μεγάλες εταιρείες περιμένουν να δουν πρώτα τι γίνεται ή μπορεί απλά να είναι πιο δυσκίνητες,


πάντως αν ήταν να βγάλω εισιτήριο και ήξερα ότι η πτήση θα ήταν με τέτοιο αεροπλάνο, θα ήταν λόγος να επιλέξω άλλη εταιρεία, μέχρι τουλάχιστον να βρεθεί η αιτία των πρόσφατων δυστυχημάτων

Πάντως για να βλέπω τόσο μαζικές παραγγελίες από τους εδώ γίγαντες (American - United), δε νομίζω να υπάρχει κάποιο "σκοτεινό" σχέδιο με προϊόν κατώτερης ποιότητας που σερβίρεται σε τριτοκοσμικές χώρες κλπ.

Αυτό φυσικά δεν αποκλείει το γεγονός να μιλάμε για πρόβλημα του συγκεκριμένου αεροσκάφους. Δυστυχώς, τα 2 ατυχήματα στατιστικά δε λένε και πολλά από μόνα τους, οπότε δεν ξέρω αν θα δωθεί η δέουσα προσοχή.
 
Τη διάβασα το πρωί την είδηση ενώ πετούσα το απόγευμα με LOT από Εσθονια για Βέλγιο.

Ενώ η πτήση ήταν μια χαρά και ενώ πλησιάζαμε το αεροδρόμιο, άστραψε ο ουρανός, ακούστηκε ένα δυνατό κρατς και ταρακουνήθηκε ελαφρως το αεροπλάνο προς τα αριστερά.

Απλά κοιτάζαμε ο ένας τον άλλο ενώ οι αεροσυνοδοί δεν έβγαζαν άχνα κοιτώντας το πάτωμα. Προσγειωθήκαμε μετά από 15 λεπτά, ενώ είχαν μαζευτεί κάποιοι υπάλληλοι από το αεροδρόμιο και κοιτούσαν το φτερό. Μας είπαν οτι τελικά μας χτύπησε κεραυνός...

Καθώς γύριζα σπίτι, το αποφάσισα και κέρασα τον εαυτό μου πίτσα :-)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Τη διάβασα το πρωί την είδηση ενώ πετούσα το απόγευμα με LOT από Εσθονια για Βέλγιο.

Ενώ η πτήση ήταν μια χαρά και ενώ πλησιάζαμε το αεροδρόμιο, άστραψε ο ουρανός, ακούστηκε ένα δυνατό κρατς και ταρακουνήθηκε ελαφρως το αεροπλάνο προς τα αριστερά.

Απλά κοιτάζαμε ο ένας τον άλλο ενώ οι αεροσυνοδοί δεν έβγαζαν άχνα κοιτώντας το πάτωμα. Προσγειωθήκαμε μετά από 15 λεπτά, ενώ είχαν μαζευτεί κάποιοι υπάλληλοι από το αεροδρόμιο και κοιτούσαν το φτερό. Μας είπαν οτι τελικά μας χτύπησε κεραυνός...

Καθώς γύριζα σπίτι, το αποφάσισα και κέρασα τον εαυτό μου πίτσα :-)


Sent from my iPad using Tapatalk

ελπίζω να τη συνόδευσες με κάποια βελγική μπύρα.