Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Σημερα βιωσα μια εξαιρετική προσγειωση.. Πρωινή πτήση Aegean προς Ρώμη, Airbus A320, πολλά respect στους κυβερνήτες (Μεχρι και ενας τυπικός ξερακιανος Γερμαναράς που καθοταν διπλα μου χειροκρότησε ). Σαν να πήρε καποιος το αεροπλάνο και το "ακούμπησε" στο διαδρομο.

Ερώτηση για τους γνωστες. Σε τι βαθμο ενα καλό touch down οφειλεται στους κυβερνήτες σε σχεση με τα οργανα ; Ποιές ειναι οι βασικές δυσκολίες ; Μπορει να γινει τελειως αυτοματοποιημενα (sorry αν ρωταω βλακειες ..)
 
Last edited:
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Σημερα βιωσα μια εξαιρετική προσγειωση.. Πρωινή πτήση Aegean προς Ρώμη, Airbus A320, πολλά respect στους κυβερνήτες (Μεχρι και ενας τυπικός ξερακιανος Γερμαναράς που καθοταν διπλα μου τον χειροκρότησε ). Σαν να πήρε καποιος το αεροπλάνο και το "ακούμπησε" στο διαδρομο.

Ερώτηση για τους γνωστες. Σε τι βαθμο ενα καλό touch down οφειλεται στους κυβερνήτες σε σχεση με τα οργανα ; Ποιές ειναι οι βασικές δυσκολίες ; Μπορει να γινει τελειως αυτοματοποιημενα (sorry αν ρωταω βλακειες ..)

Γίνεται και προσγείωση μόνο απο τον αυτόματο πιλότο αλλα πρεπει το αεροδρόμιο να έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό. Η δυνατότητα μάλιστα υπάρχει απο το 1966 και το Trident.

Για πες μας λεπτομέρειες για την προσγείωση :smile:
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Τι να πώ.. Πραγματικά δεν "ακουσαμε" τιποτα .. Σαν να παιρνεις ενα εύθραυστο αντικειμενο και το ακουμπας απαλά σε μια θεση..
Επειδή ξερω το αεροδρομιο σχετικά καλά παρατήρησα οτι μαλλον ακουμπησε στο διαδρομο λιγο πιο μακρια απο οτι συνηθως (εχοντας ομως κανει σωστή προσεγγιση ). Το αεροπλανο ηταν περιπου 70% γεματο. Ο καιρος βροχερος με αεράκι. Μετριες αεροσυνοδοί (εμφανισιακά)
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Τι να πώ.. Πραγματικά δεν "ακουσαμε" τιποτα .. Σαν να παιρνεις ενα εύθραυστο αντικειμενο και το ακουμπας απαλά σε μια θεση..
Επειδή ξερω το αεροδρομιο σχετικά καλά παρατήρησα οτι μαλλον ακουμπησε στο διαδρομο λιγο πιο μακρια απο οτι συνηθως (εχοντας ομως κανει σωστή προσεγγιση ). Το αεροπλανο ηταν περιπου 70% γεματο. Ο καιρος βροχερος με αεράκι. Μετριες αεροσυνοδοί (εμφανισιακά)

Απο το προηγούμενο μήνυμα νόμισα οτι ήταν προσγείωση σε δύσκολες συνθήκες :smile:

Δες το video απο μια προσγείωση της Edelweiss στο Ηράκλειο. Στο 4:30 ακούγεται η ηχητική προειδοποίηση για την αποσύνδεση του αυτόματου πιλότου. Οι περισσότεροι πιλότοι τον απενεργοποιούν, έστω και εν μέρη, όταν το αεροπλάνο μπαίνει στην τελική ευθεία για την προσγείωση. Ίσως να αφήνουν μόνο το auto thrust αλλά τα υπόλοιπα γίνονται "στο χέρι"
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

"Τι γίνεται με τα αεροπλάνα" ειναι ο τίτλος του θέματος, τι γίνεται με τα συστήματα προσγείωσης ρωτώ εγω. Τρίτο κρούσμα σε ένα μήνα, αυτή τη φορά σε ένα Avro RJ-85 της South African Airlink. Προσγειώθηκε χωρίς να κατέβει ο τροχός του ρύγχους, μετά απο 2 ώρες troubleshooting. Χαρά που θα κάνανε οι 73 επιβάτες...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Σημερα βιωσα μια εξαιρετική προσγειωση.. Πρωινή πτήση Aegean προς Ρώμη, Airbus A320, πολλά respect στους κυβερνήτες (Μεχρι και ενας τυπικός ξερακιανος Γερμαναράς που καθοταν διπλα μου χειροκρότησε ). Σαν να πήρε καποιος το αεροπλάνο και το "ακούμπησε" στο διαδρομο.

Ερώτηση για τους γνωστες. Σε τι βαθμο ενα καλό touch down οφειλεται στους κυβερνήτες σε σχεση με τα οργανα ; Ποιές ειναι οι βασικές δυσκολίες ; Μπορει να γινει τελειως αυτοματοποιημενα (sorry αν ρωταω βλακειες ..)

Μπορεί με το ILS και έχοντας τον αυτόματο ενεργοποιημένο με decent rate 100ft/min.
Μπορεί βέβαια να χρησιμοποιήσει και το APP,με τα ίδια αποτελέσματα.Σε κάθε περίπτωση,δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζει μιας και το αεροπλάνο είχε μικρή σχετικά ταχύτητα.Σε κάθε περίπτωση η airbus λέει ότι η ασφαλέστερη προσγείωση είναι αυτή που ο ''πιλότος'' αφήνει το αεροσκάφος 10-20 ft πάνω από το έδαφος και κατεβαίνει μόνο του μιας και χάνει ταχύτητα (stall speed με flaps 35 πρέπει να είναι περί τους 120 kt).Οπότε στην ουσία,ειδικά σε αεροδρόμια με μικρούς διαδρόμους είναι προτιμότερο να το κατεβάσει αμέσως!Όταν με το καλό έρθεις πάλι Αθήνα,και κατεβείτε στον 3R/21L θα δείς ότι θα κατέβει πολύ ομαλά μιας και έχει 4km διάδρομο μπροστά του!Μεγαλύτερος από τους αντίστοιχους του LHR!
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Παραθέτω την είδηση στα αγγλικά γα να μην κάνω καμια πατάτα στη μετάφραση:
An Air France Airbus A340-300, registration F-GLZR performing flight AF-332 from Paris Charles de Gaulle (France) to Boston,MA (USA), had completed a seemingly uneventful flight.

A mechanics however discovered that a panel covering the right hand wing root had partially detached due to about one third of the screws, in total around 30 screws, missing from that panel.

The return flight AF-337 was cancelled as a result.

The airline confirmed the incident stating, that the airplane had undergone overhaul in Xiamen (China) and had returned to Europe by Nov 10th, completing a number of flights until the missing screws were discovered in Boston. An internal investigation is under way.

The aircraft was ferried to Paris Charles de Gaulle departing Boston on Nov 16th as flight AF-4095, and re-entered service by Nov 24th.

Οverhaul in China λοιπόν. Άλλος ένας λόγος για να μην αισθάνομαι άνετα όταν ανεβαίνω σε αεροπλάνο...
Σύμφωνα με κάποιους που ξέρουν, οι Κινέζοι έχουν νοοτροπία του στυλ "30 βίδες; Έλα μωρέ και με 20 γίνεται η δουλειά.."
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

"Τι γίνεται με τα αεροπλάνα" ειναι ο τίτλος του θέματος, τι γίνεται με τα συστήματα προσγείωσης ρωτώ εγω. Τρίτο κρούσμα σε ένα μήνα, αυτή τη φορά σε ένα Avro RJ-85 της South African Airlink. Προσγειώθηκε χωρίς να κατέβει ο τροχός του ρύγχους, μετά απο 2 ώρες troubleshooting. Χαρά που θα κάνανε οι 73 επιβάτες....

Με το CityJet Avro RJ85 έχω πετάξει δύο φορές, παλιότερα με Aegean (Αθήνα - Γιάννενα) και πρόσφατα με Air France (Παρίσι - Μπέρμιγχαμ). Το συγκεκριμένο αεροσκάφος μού δίνει μια αίσθηση εξαιρετικής στιβαρότητας και μεγάλης ασφάλειας (μικρό σε μέγεθος, εντούτοις 4/κινητήριο). Τώρα, τι συνέβη με τον ρυγχαίο τροχό στο συγκεκριμένο συμβάν, μακάρι να 'ξερα.
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Με το CityJet Avro RJ85 έχω πετάξει δύο φορές, παλιότερα με Aegean (Αθήνα - Γιάννενα) και πρόσφατα με Air France (Παρίσι - Μπέρμιγχαμ). Το συγκεκριμένο αεροσκάφος μού δίνει μια αίσθηση εξαιρετικής στιβαρότητας και μεγάλης ασφάλειας (μικρό σε μέγεθος, εντούτοις 4/κινητήριο). Τώρα, τι συνέβη με τον ρυγχαίο τροχό στο συγκεκριμένο συμβάν, μακάρι να 'ξερα.

Δε λέω, καλά αεροπλανάκια τα Avro. Έχω πετάξει με τα 100αρια της Aegean και της Swiss και δεν είχα πρόβλημα, εκτός απο μια πτήση Ζυρίχη-Βρυξέλλες οταν και έγινα φραπές απο το κούνημα :p Αυτά της Swiss ειναι και πιο άνετα με 2+3 θέσεις σε αντίθεση με τα περισσότερα που έχουν 3+3.
Οι 4 μηχανές με κάνουν να αισθάνομαι πιο ασφαλής αν και μερικοί επιμένουν να τις αποκαλούν "hair dryers". Αυτό τον απαίσιο θόρυβο να μην κάνανε τα flaps όταν κατεβαίνουν και θα ήταν τέλειο :smile:
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Αίτηση για χρεοκοπία κατέθεσε η American Airlines, η 3η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ

315A25F91A32C1938358E184EB75A418.jpg


Η American Airlines, η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ, υπέβαλε αίτηση για χρεοκοπία σήμερα σε δικαστήριο της Νέας Υόρκης, ανακοινώθηκε από την εταιρεία.

Η εταιρεία διαθέτει περιουσιακά στοιχεία ύψους 24,72 δισ. δολαρίων, ενώ οι υποχρεώσεις της ανέρχονται σε 29,55 δισ. δολάρια.

Τα ταμειακά της διαθέσιμα ανέρχονται σε 4,1 δισ. δολάρια.

Πάντως, καθόλη τη διάρκεια της δικαστικής διαδικασίας, τόσο η American Airlines όσο και η American Eagle θα πραγματοποιούν κανονικά τα δρομολόγιά τους.....
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Τα ταμειακά της διαθέσιμα ανέρχονται σε 4,1 δισ. δολάρια...

πως εγιναν τα δις μαρουλοφυλλα... εχουν 4 δις ρευστο στα ταμεια τους και βαρανε κανονι...
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Όταν η συνολική περιουσία (28,82 δις) είναι λιγότερη απο τις υποχρεώσεις των 29,55 δις δεν έχει σημασία το ρευστό.
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

To touch down κανονικά θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα μικρό γκούπ για να βεβαιωθούμε ότι κλείδωσαν τα σκέλη προσγείωσης

Αυτο που λες δεν ειναι λογικο. Δηλαδη περιμενουμε το touchdown για να βεβαιωθουμε οτι κλειδωσαν? Οχι βεβαια, τα σκελη τσεκαρονται οτι ειναι "κλειδωμενα" (down and locked) τη στιγμη που κατεβαινουν, η ενδειξη γι'αυτο ειναι τα 3 πρασινα φωτα (nose, left main , right main). Αν δεν αναψουν και τα 3 δεν επιχειρειται προσγειωση.

Το "γκουπ" στο οποιο αναφερεσαι λεγεται positive landing και οντως πρεπει να συνοδευει καθε προσγειωση αλλα ο λογος ειναι αλλος. Ετσι συμπιεζεται οσο πιο γρηγορα γινεται η αναρτηση ωστε να ενεργοποιηθει ο air-ground safety sensor που βρισκεται στο δεξι main gear και ο οποιος δινει σημα στα συστηματα του αερ/φους να μπουν σε ground mode και να αρχισουν να λειτουργουν αμμεσα (auto-brakes, ground spoilers, de-pressurization κ.α.)
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Ένα Shorts 360-100 της Tiara Air Aruba, πτήση απο Βενεζουέλα για Αρούμπα, χτύπησε ένα...γάιδαρο μόλις απογειώθηκε με αποτέλεσμα να στραβώσει ο ένας τροχός. Το αεροπλάνο προσγειώθηκε με ασφάλεια στον προορισμό του χωρίς κάποιος απο τους 29 επιβάτες και 4 μέλη πληρώματος να πάθουν κάτι. Δυστυχώς δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τον καημένο τον γαϊδαράκο, όπως φαίνεται και στην φωτό
 
Re: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

E ναι, το CGI έβγαζε μάτια σε κάποια πλάνα...

Άκουγα ειδήσεις στο ραδιόφωνο σήμερα...η Microsoft λέει θα μπει στην αεροναυπηγική και θα φτιάξει ένα γιγαντιαίο αεροπλάνο. Μάλιστα...
Άρχισαν να έρχονται στο μυαλό μου τα ανέκδοτα για το τι θα γινόταν αν τα Windows ήταν αυτοκίνητο...

Η πραγματική είδηση ειναι αυτή: Microsoft Co-Founder To Build Giant Plane To Launch People, Cargo Into Space
Κάποιος πρέπει να πει στους "δημοσιογράφους" οτι ο Allen έφυγε απο τη MS πριν 11 χρόνια.
 
Re: Απάντηση: τι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Στο Ελληνικό σαπίζουν όχι στα Σπάτα ..

Οχι γιά πολύ ακόμα ,,,,,,,,,,,,,,,,,μοσχοπουληθηκαν!!!!!!!!!!!!



Ερωτηματικά για τη «χαμηλή πτήση» τεσσάρων Airbus Α340 - 300

03/01/2012 - 13:37

Οι αποκρατικοποιήσεις που επαγγελόταν η κυβέρνηση ότι θα αποφέρουν πολλά δις στο Ελληνικό Δημόσιο πάνε...

http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=36465&category_id=86



από το κακό στο χειρότερο.


Πολλά ερωτηματικά έχουν δημιουργηθεί από την πώληση τεσσάρων Airbus Α340 – 300 της παλιάς Ολυμπιακής για μόλις 31 εκατομμύρια ευρώ, λόγω απομείωσης της αξίας τους, που ουσιαστικά σημαίνει ξεπούλημα τους.

Τα εν λόγω αεροσκάφη είχαν αγοραστεί μεταξύ 1997-1999 με εγγύηση του δημοσίου, η οποία έφτασε τα 200 εκατ. ευρώ, προς αντικατάσταση των Boeing 737 που χρησιμοποιούσε η ΟΑ την δεκαετία του 1980.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Το Βήμα», ο τεχνικός σύμβουλος της συγκεκριμένης αποκρατικοποίησης, δηλαδή η Γαλλική SL Engineering & Services, πέρασε από φύλλο και φτερό τα αεροσκάφη κι εντόπισε ότι έχει λήξει ο κύκλος ζωής μίας σειράς ζωτικών μερών και συστημάτων των Airbus, τα οποία βρέθηκαν σε κακή κατάσταση. Έτσι, οι σύμβουλοι εισηγήθηκαν την αναπροσαρμογή της θεωρητικής αξίας των αεροπλάνων μεταξύ 35 και 45 εκατ. ευρώ. Σημειωτέον, πάντως, ότι η αρχική τους αποτίμηση ανερχόταν στα 180 εκατ. ευρώ.

Στον σχετικό διαγωνισμό, η Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων επέλεξε την καλύτερη προσφορά που είχε κατατεθεί, δηλαδή αυτή της Apollo Aviation Group, η οποία προσέφερε 40,4 εκατ. δολλάρια, ήτοι 31 εκατ. ευρώ.

Όπως μεταδίδουν πηγές με εξαιρετική γνώση της υπόθεσης, τα δύο μέρη έχουν Στην Αμερικανική εταιρία Apollo Aviation Group, η οποία και θα αγοράσει τα αεροσκάφη, συμμετέχει εμμέσως το fund, Sciens Capital Management, το οποίο χειρίζεται επενδύσεις ύψους 5,7 δισ. δολλαρίων, έχει έδρα στη Νέα Υόρκη και πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Έλληνα επενδυτή, κ. Ι. Ρήγα, ο οποίος εμπλέκεται σε διάφορες υποθέσεις εγχώριου ενδιαφέροντος.

Το Πολιτικό Γραφείο του Συνασπισμού με ανακοίνωσή του θέτει τα εξής ερωτήματα:

1. Γιατί πριν από περίπου ένα χρόνο πραγματοποιήθηκε πλειοδοτικός διαγωνισμός για την πώληση των τεσσάρων Airbus, με τη συμμετοχή τουλάχιστον τριών ενδιαφερομένων εταιριών (μεταξύ τους και οι σημερινοί αγοραστές), όπου κηρύχθηκε άγονος, γιατί το προσφερόμενο τίμημα κινήθηκε περίπου στα 90 εκ. ευρώ για το κάθε αεροσκάφος, ενώ σήμερα η πώληση στα 30 περίπου εκ. ευρώ, θεωρείται «ικανοποιητική»;


2. Γιατί στην κοινοποίηση της απόφασης δεν δίνονται καθόλου λεπτομέρειες για τη συμμετοχή των ενδιαφερομένων εταιριών και τις προσφορές τους;


3. Γιατί το τίμημα της πώλησης των αεροσκαφών δεν ανακοινώθηκε, όπως είχε συμβεί στην περίπτωση της ματαιωθείσας αγοράς των Airbus προς 95 εκατ. ευρώ από την Cirrus, πριν από ένα χρόνο, η οποία εν τέλει αποσύρθηκε από τη διαδικασία;


4. Για ποιο λόγο η συγκεκριμένη αποκρατικοποίηση, που καταδεικνύει κινητικότητα στο μέτωπο της αξιοποίησης των κρατικών περιουσιακών στοιχείων, και για την οποία άλλωστε είναι συναρμόδια πέντε υπουργεία, σχεδόν "πέρασε απαρατήρητη", έχοντας δημοσιοποιηθεί μόνο στο "Διαύγεια";


5. Ποια η αμοιβή της εταιρίας συμβούλων Lazzard στην όλη υπόθεση και γιατί η εκκαθαριστική εταιρία δεν ανέλαβε την υπόθεση πώλησης και δόθηκε σε ιδιωτική εταιρία σύμβουλο;
 
Last edited: