Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Mα σε καταστάσεις άμεσης ανάγκης δεν κατεβάζουν το αεροπλάνο στο κοντινότερο αεροδρόμιο? Κάθε διαδρομή έχει τα plan B, C, D. κλπ.
 
Αν προσπάθησε να γυρίσει σε κάποιο κοντινό αεροδρόμιο (υπάρχουν 3 διεθνή στο σημείο όπου υποτίθεται είδαν το άγνωστο σήμα) είναι σωστή η πορεία Δ-ΝΔ

Mα σε καταστάσεις άμεσης ανάγκης δεν κατεβάζουν το αεροπλάνο στο κοντινότερο αεροδρόμιο? Κάθε διαδρομή έχει τα plan B, C, D. κλπ.

Το πιο κοντινό έιναι στο Kota Bharu και μετά το Hat Yai, και τα δύο στην πορεία που θεωρεί πιθανή ο Σπαρτιάτης
 
Last edited:
Ειναι γνωστο οτι ενα 777 μπορει να προσγειωθει σε χωματινους διαδρομους, και να μην φαινεται καθολου σε κανενα στρατιωτικο radar... :a0210:
Χωρες με περιεργα καθεστωτα εκει κοντα δεν εχει και η Αφρικη ειναι λιγο μακρια. (οπου πχ φορτωνουν πειρατικα τανκερ με πετρελαιο....)

Τα πολιτικα αερσκαφη κινουνται σε αεροδιαδρομους, εκπέμπουν με ειδικό τρόπο την ταυτότητα τους και η παρακολουθηση τους ειναι συνεργασια του αεροπλανου και του εδαφους.
Τα στρατιωτικα radar ομως προφανως δεν περιμενουν τη συνεργασια του επιτιθεμενου για να τον αναγνωρισουν :)
Οτιδηποτε βρεθεί να κυκλοφορεί εκτός αεροδιαδρόμων ειναι αμέσως περίεργο και παρακολουθειται.
Και μπορει καποτε ενας τρελος γερμανος πιτσιρικας να προσγειωσε ενα cessna στην κοκκινη πλατεια της Μοσχας, ομως πηγαινε αργά και χαμηλά, κανοντας τα radar να πιστευουν οτι ειναι σμηνος πουλιων.
Καντο αυτό απο τα 35.000 ποδια με ενα 777....

Το γαλλικο airbus που επεσε στον ατλαντικο εκανε 2 χρονια να βρεθεί....
Απο κει και περα μπορει ο καθενας να κανει απιθανα σεναρια συνωμοσιας.

Να κάτι που δεν ήξερα και αν έχεις κάποιο λινκ σχετικά με την προσγείωση (αλλά και απογείωση) από χωμάτινο διάδρομο, μπορείς να μου τα στείλεις?

Υπ' όψιν μιλάμε για τεράστιους κινητήρες που βρίσκονται πολύ κοντά στο έδαφος και κατα τη διάρκεια της προσγείωσης (αν χρησιμποποιήσουν reverse thrust) αλλά και κατά την απογείωση, σίγουρα θα "τραβήξουν" οτιδήποτε βρίσκεται κοντά τους, με πολύ πιθανή μια μεγάλη ζημιά.

Μιά φώτο του κινητήρα

b777.jpg
 
Αν ήταν έκτακτο και η αλλαγή πορείας ήταν επιβεβλημένη, θα είχαν και χρόνο για να συνομιλήσουν με τους ελεγχτές εναέριας κυκλοφορίας. Άλλωστε αυτοί θα τους έλεγαν που να πάνε και ποιο είναι το κοντινότερο αεροδρόμιο...
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Αν ήταν έκτακτο και η αλλαγή πορείας ήταν επιβεβλημένη, θα είχαν και χρόνο για να συνομιλήσουν με τους ελεγχτές εναέριας κυκλοφορίας. Άλλωστε αυτοί θα τους έλεγαν που να πάνε και ποιο είναι το κοντινότερο αεροδρόμιο...

Το ρητό είναι "Aviate, Navigate, Communicate". Με αυτή τη σειρά τα κάνουν. Σε τέτοια έκτακτη αναγκη ίσως δεν υπάρχει χρόνος για επικοινωνία με τον πύργο.
 
Δ-ΝΔ, θα ξαναπέταξε πάνω απο όλη την Μαλαισία γυρνώντας πίσω. Αν το φέρουμε στα δεδομένα της Ελλάδας, είναι σαν το αεροπλάνο από Αθήνα για Λονδίνο να παθαίνει ζημιά στην Ρώμη και να το γυρνάει ο πιλότος πίσω, να περνάει με καλό καιρό πάνω απο την Ελλάδα και να μην παίρνει χαμπάρι...
 
Αν πρόκειται για ατύχημα το θεωρώ πιθανότερο, να μιλάμε για σύμπτωση περισσότερων της μίας βλάβεων.
Οι ασφαλιστικές δικλείδες στα αεροπλάνα είναι τέτοιες που με μία βλάβη (σε μερικές περιπτώσει ακόμα και περισσότερων) δεν τρέχει τίποτα.

Επίσης θεωρώ σίγουρο ότι το αεροπλάνο έπεσε εκτός πορείας. Όσο ανίκανες και αν είναι οι τοπικές αρχές μετά τόσο διάστημα δεν γίνεται να μη βρήκαν τίποτα.

απο την αρχή μου έχει μπει η ιδέα ότι τουλάχιστον οι πιλότοι λιποθύμησαν ή πέθαναν εν πτήσει απο βλάβη που επηρέασε και τον αναμεταδότη... και το αεροπλάνο έπεσε κλειστό στη θάλασσα.
Υπο προϋποθέσεις, μπορεί να μην διαλύθηκε σε κομμάτια που επιπλέουν και έτσι η καθυστέρηση ανεύρεσή τους, έχει δημιουργήσει το χαμό και τα σενάρια.

Δεν θέλω καν να σκέφτομαι τη περίπτωση τρομοκρατίας... μόνο που σκέφτομαι τι τράβηξα μετά τους πύργους, σε ελέγχους αεροδρομίων, παθαίνω πανικό.
Το σημαντικότερο όμως είναι το γενικό κακό, γιατί όλο και κάτι θα βρουν/περάσουν, για να ελέγχουν την ζωή μας ακόμα περισσότερο.
 
Εξαρτάται τι συνέβει και σε τι κατάσταση βρίσκονταν οι πιλότοι αλλά και τα όργανα του αεροσκάφους.

Παίρνω την ακραία περίπτωση όπου οι πιλότοι τραυματίστηκαν σοβαρά αλλά ο ένας πρόλαβε να αλλάξει την πορεία και ύψος του αεροσκάφους και μετά χάνει τις αισθήσεις του.

Ακόμα πιό ακραία περίπτωση, το "περιστατικό" συνέβει ακριβώς τη στιγμή που ο πιλότος άλλαζε τη συχνότητα του transponder (hand - over από Μαλαισία σε Βιετνάμ).
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Δ-ΝΔ, θα ξαναπέταξε πάνω απο όλη την Μαλαισία γυρνώντας πίσω. Αν το φέρουμε στα δεδομένα της Ελλάδας, είναι σαν το αεροπλάνο από Αθήνα για Λονδίνο να παθαίνει ζημιά στην Ρώμη και να το γυρνάει ο πιλότος πίσω, να περνάει με καλό καιρό πάνω απο την Ελλάδα και να μην παίρνει χαμπάρι...

... και ενώ πήγαινε για Λονδίνο να πρέπει να το ψάξουν στη Σαουδική Αραβία...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

... και ενώ πήγαινε για Λονδίνο να πρέπει να το ψάξουν στη Σαουδική Αραβία...

Αυτό...
Κάποιο ρανταρ στην Αν.Μεσόγειο δεν θα το έπιανε ?
 
Ποιών περιοχών? Αν πήγε προς Ινδικό ωκεανό τότε για ποιές περιοχές μιλάμε?
Την Μαλαισία? ξέρουμε ότι εκεί δεν "πιάσανε" τίποτε.
Την Σρι Λάνκα? εκεί στείλαμε βάρκες με αρχαιοελληνικά ονόματα, όχι ρανταρ...
 
ΟΚ. εκεί δεν είναι Αν.Μεσόγειος αλλά είναι περιοχή υψηλής αερ.κίνησης.
 
Δεν ξέρω, είναι πολύ μπερδεμένο το όλο θέμα. Μίλησα με καλό φίλο (ακαδημαική κουβέντα), πιλότο στην Aegean και μου είπε ότι είναι πάρα πολλές οι συμπτώσεις, αν είναι όντως έτσι όπως τα μεταφέρουν, στην δικιά τους κοινότητα, και όχι μέσω της τηλεόρασης. Πιστεύει ότι θα παραμείνει άγνωστο το τι έγινε πραγματικά
 
Η Σιγκαπούρη πχ, είναι σχεδόν απαραίτητος σταθμός για πτήσεις προς πχ. Αυστραλία, Κίνα...
 
Αν δεν βρεθεί έχουμε να τροφοδοτήσουμε θεωρίες

α) Απαγωγή απο εξωγήινους
β) Ταξίδι στον χρόνο
γ)Πέρασμα σε άλλη διάσταση
δ)Τρίγωνο της Μαλαισίας
...
 
Εμενα, το κινητο μου δεν λειτουργει φορες-φορες ....
ξεκινα η κληση αλλα δεν ακουω τουτ-τουτ ...:p

Λετε το σημα να ταξιδευει για λιγο στην τεταρτη διασταση :vroam:
και μετα να επιστρεφει στην τριτη ?:call2::ciao:

Χμμμμμ .... :chinscratch:
 
Last edited: