Mα σε καταστάσεις άμεσης ανάγκης δεν κατεβάζουν το αεροπλάνο στο κοντινότερο αεροδρόμιο? Κάθε διαδρομή έχει τα plan B, C, D. κλπ.
Ειναι γνωστο οτι ενα 777 μπορει να προσγειωθει σε χωματινους διαδρομους, και να μην φαινεται καθολου σε κανενα στρατιωτικο radar... :a0210:
Χωρες με περιεργα καθεστωτα εκει κοντα δεν εχει και η Αφρικη ειναι λιγο μακρια. (οπου πχ φορτωνουν πειρατικα τανκερ με πετρελαιο....)
Τα πολιτικα αερσκαφη κινουνται σε αεροδιαδρομους, εκπέμπουν με ειδικό τρόπο την ταυτότητα τους και η παρακολουθηση τους ειναι συνεργασια του αεροπλανου και του εδαφους.
Τα στρατιωτικα radar ομως προφανως δεν περιμενουν τη συνεργασια του επιτιθεμενου για να τον αναγνωρισουν
Οτιδηποτε βρεθεί να κυκλοφορεί εκτός αεροδιαδρόμων ειναι αμέσως περίεργο και παρακολουθειται.
Και μπορει καποτε ενας τρελος γερμανος πιτσιρικας να προσγειωσε ενα cessna στην κοκκινη πλατεια της Μοσχας, ομως πηγαινε αργά και χαμηλά, κανοντας τα radar να πιστευουν οτι ειναι σμηνος πουλιων.
Καντο αυτό απο τα 35.000 ποδια με ενα 777....
Το γαλλικο airbus που επεσε στον ατλαντικο εκανε 2 χρονια να βρεθεί....
Απο κει και περα μπορει ο καθενας να κανει απιθανα σεναρια συνωμοσιας.
Αν ήταν έκτακτο και η αλλαγή πορείας ήταν επιβεβλημένη, θα είχαν και χρόνο για να συνομιλήσουν με τους ελεγχτές εναέριας κυκλοφορίας. Άλλωστε αυτοί θα τους έλεγαν που να πάνε και ποιο είναι το κοντινότερο αεροδρόμιο...
Δ-ΝΔ, θα ξαναπέταξε πάνω απο όλη την Μαλαισία γυρνώντας πίσω. Αν το φέρουμε στα δεδομένα της Ελλάδας, είναι σαν το αεροπλάνο από Αθήνα για Λονδίνο να παθαίνει ζημιά στην Ρώμη και να το γυρνάει ο πιλότος πίσω, να περνάει με καλό καιρό πάνω απο την Ελλάδα και να μην παίρνει χαμπάρι...
... και ενώ πήγαινε για Λονδίνο να πρέπει να το ψάξουν στη Σαουδική Αραβία...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.