Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Τα πολύ μεγάλα αεροπλάνα δεν θέλουν και πολλή ώρα για επιβίβαση; Δηλαδη τελικά βοηθάει σε τίποτα (από τη σκοπιά του τελικού χρήστη της οικονομικής θέσης).
 
Ντίνο, τι σε εντυπωσίασε απο το 8αρι; πετάω για πρωτη φορά με αυτό τον Αύγουστο απο ΝΥ για Φρανκφούρτη

Δεν μπορώ να σου πω κάτι συγκεκριμένο. Ήταν γενικά η αίσθηση...
Μέσες ακρες, όλα αυτά τα μεγάλα τα ιδια είναι.
(δεν έχω ανεβει στα ρετιρέ όμως)
 
Τα πολύ μεγάλα αεροπλάνα δεν θέλουν και πολλή ώρα για επιβίβαση; Δηλαδη τελικά βοηθάει σε τίποτα (από τη σκοπιά του τελικού χρήστη της οικονομικής θέσης).

Νομίζω στο Α380 βάζουν μια-δύο φυσούνες παραπάνω.
 
Τα πολύ μεγάλα αεροπλάνα δεν θέλουν και πολλή ώρα για επιβίβαση; Δηλαδη τελικά βοηθάει σε τίποτα (από τη σκοπιά του τελικού χρήστη της οικονομικής θέσης).

Από την σκοπιά του χρήστη της οικονομικής θέσης δεν νομίζω να υπάρχει κάνενα ώφελος. Έχω πετάξει πολλές φορές σε υπαρατλανικά ταξίδια συνήθως με το 777 και στην οικονομική θέση ήταν πάντα το ίδιο άβολα ή και χειρότερα σε σχέση με τα κλασικά μεσαίου μεγέθους που πετάνε συνήθως στην Ευρώπη. Μόνο μία φορά είχα πετάξει με Business με την Emirates από Αθήνα για Μανίλα μέσω Ντουμπάι και ήταν η μέρα με την νύχτα η διαφορά στο ταξίδι.

Εκεί που βρίσκεται το μεγάλο ώφελος με τα μεγάλα αεροπλάνα είναι πιστεύω για τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρίες. Είναι πολύ πιο οικονομικό να πετάει ένα αεροπλάνο των 500 επιβατών παρά δύο των 250.
 
Εκεί που βρίσκεται το μεγάλο ώφελος με τα μεγάλα αεροπλάνα είναι πιστεύω για τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρίες. Είναι πολύ πιο οικονομικό να πετάει ένα αεροπλάνο των 500 επιβατών παρά δύο των 250.

Ετσι ειναι, νομιζω υπαρχει μια εταιρεια δεν θυμαμαι ποια ειναι, μπορει να ειναι η Korean, οπου εχει κανει παραγγελια το Α380 με μονο οικονομικες θεσεις και αυτη η εκδοση ειναι στις 850 θεσεις...
 
Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Ετσι ειναι, νομιζω υπαρχει μια εταιρεια δεν θυμαμαι ποια ειναι, μπορει να ειναι η Korean, οπου εχει κανει παραγγελια το Α380 με μονο οικονομικες θεσεις και αυτη η εκδοση ειναι στις 850 θεσεις...

Ωχ...!
Δεν θέλω να φανταστώ ότι.....
Άστο καλύτερα.
 
Το ίδιο κάνουν όλες οι εταιρείες "χαμηλού κόστους " με ότι αεροπλάνο και να έχουν. Μικραίνουν το κενό στις θέσεις, για να χωράνε περισσότεροι επιβάτες, βλ easyjet, Ryanair κλπ.

Μιλώ εκ πείρας... 😁
 
Από την σκοπιά του χρήστη της οικονομικής θέσης δεν νομίζω να υπάρχει κάνενα ώφελος. Έχω πετάξει πολλές φορές σε υπαρατλανικά ταξίδια συνήθως με το 777 και στην οικονομική θέση ήταν πάντα το ίδιο άβολα ή και χειρότερα σε σχέση με τα κλασικά μεσαίου μεγέθους που πετάνε συνήθως στην Ευρώπη. Μόνο μία φορά είχα πετάξει με Business με την Emirates από Αθήνα για Μανίλα μέσω Ντουμπάι και ήταν η μέρα με την νύχτα η διαφορά στο ταξίδι.

Εκεί που βρίσκεται το μεγάλο ώφελος με τα μεγάλα αεροπλάνα είναι πιστεύω για τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρίες. Είναι πολύ πιο οικονομικό να πετάει ένα αεροπλάνο των 500 επιβατών παρά δύο των 250.


To καλυτερο αεροπλανο ειναι αυτο που τα περισσοτερα καθισματα ειναι αδεια...

Επισης, πολυ σημαντικο ειναι το layout των καθισματων που εχει η καθε εταιρια.

Πχ, εχω τυχει σε 777 με THAI με 2-4-2, Turkish 3-3-3, emirates με 3-4-3 (δραμα)


Μου εχει επισης τυχει απο Φρανκφουρτη για Καρακας με Α340-600 οπου το μισο αεροπλανο ηταν bussiness. (Ειχα εισητηριο οικονομικης θεσης, και οταν περασα το gate, η φρουλαιν μου εδωσε αλλο boarding pass σε First. (χλιδαουα. 7 ωρες ανασκελα και 7 μπρουμυτα κοιμομουν...)

Οι καλυτερες αναμνησεις βεβαια ηταν επι ολυμπιακης σε κατι διηπειρωτικα.... καμια 20αρια επιβατες + πληρωμα σε Α340...
Glorious days....
Θυμαμαι το 2004 γυρναγα απο Γιοχανεσμπουργκ, οι αεροσυνοδοι ηταν φρεσκιες φρεσκιες στην αρχη, η μια μιλαγε στην αλλη με το σεις και με το σας.. "Κυρια συναδελφε, μου δινετε λιγο τον καφε παρακαλω", και μετα απο 10 ωρες ειχαν γινει σαν κοτοπουλα...."Ρε Μαρια, πηγαινε φερε μια ομελετα ακομα" :flipout::flipout:
 
To καλυτερο αεροπλανο ειναι αυτο που τα περισσοτερα καθισματα ειναι αδεια...

Επισης, πολυ σημαντικο ειναι το layout των καθισματων που εχει η καθε εταιρια.

Πχ, εχω τυχει σε 777 με THAI με 2-4-2, Turkish 3-3-3, emirates με 3-4-3 (δραμα)

To 2-4-2 σε 777 με THAI μου έχει τύχει και σε εμένα και από ότι θυμάμαι ήταν αρκετά άβολο για 9 ώρες ταξίδι, και μάλιστα καθόμουν σε διάδρομο στην εξωτερική, αλλά αυτό ίσως να οφειλώταν και στην απόσταση από το μπροστινό κάθησμα. Τουλάχιστο είχε καλό φαγητό η THAI.

Πάντως τα πιο άνετα υπερατλαντικά σε οικονομική θέση νομίζω τα έχω κάνει με Lufthansa και Air-france.
 
Την επομενη φορα να κανεντε web check in και να καθεστε οπου γουσταρετε τουλαχιστον ετσι κανω εγω...
Επισης στατιστικες δειχνουν οτι τα πισω καθισματα ειναι πιο ασφαλη και για τους πιο απειρους σε ταξιδια εχει λιγοτερη αισθηση στην απογειωση...
Βεβαια αν το αεροπλανο πεσει απ τα 35000 ποδια δεν σε σωζει τιποτα...
Υπερατλαντικο δεν εχω κανει ακομα αλλα 9 ωρες δεν παλευονται ουτε σε καραβι οπου μπορεις να κανεις αρκετα πραγματα...
Επισης σας εχει τυχει κανενας περιεργος επιβατης?
 
Φαντάζομαι έτσι κάνουν οι περισσότεροι, εγώ είμαι ο κύριος 12D 😂
Απλά σε κάποιες εταιρείες δεν αφήνουν να τσεκάρεις έξοδο κινδύνου. Και κάποιες άλλες, πχ Ryanair, τις χρεώνουν έξτρα
Επίσης όσοι είναι "χρυσοί" παρακαλανε να είναι γεμάτο το αεροπλάνο, γιατί σου κάνουν αναβάθμιση και σε πάνε Business
 
Επισης στατιστικες δειχνουν οτι τα πισω καθισματα ειναι πιο ασφαλη και για τους πιο απειρους σε ταξιδια εχει λιγοτερη αισθηση στην απογειωση...
Το χειρότερο μου είναι η απογείωση όταν κάθομαι πίσω. Το στομάχι μου πάει βόλτα. :p

Φαντάζομαι έτσι κάνουν οι περισσότεροι, εγώ είμαι ο κύριος 12D 😂
Απλά σε κάποιες εταιρείες δεν αφήνουν να τσεκάρεις έξοδο κινδύνου. Και κάποιες άλλες, πχ Ryanair, τις χρεώνουν έξτρα
Επίσης όσοι είναι "χρυσοί" παρακαλανε να είναι γεμάτο το αεροπλάνο, γιατί σου κάνουν αναβάθμιση και σε πάνε Business
Κύριος 7E σε Α320 εδώ ;)

Το κακό είναι οτι και άλλες εταιρίες αρχίζουν να βάζουν χρεώσεις στην επιλογή θέσης. Η Austrian π.χ. ζητάει αντίτιμο αν θελήσεις να κλείσεις και θέση μαζί με το εισιτήριο. Ευτυχώς το έχει ακόμα δωρεάν στο web-checkin.
 
Φαντάζομαι έτσι κάνουν οι περισσότεροι, εγώ είμαι ο κύριος 12D 😂
Απλά σε κάποιες εταιρείες δεν αφήνουν να τσεκάρεις έξοδο κινδύνου. Και κάποιες άλλες, πχ Ryanair, τις χρεώνουν έξτρα
Επίσης όσοι είναι "χρυσοί" παρακαλανε να είναι γεμάτο το αεροπλάνο, γιατί σου κάνουν αναβάθμιση και σε πάνε Business

Επίσης το 12D για παράδειγμα δεν είναι σε όλα τα αεροπλάνα στην έξοδο κινδύνου. Θυμάμαι κάπου υπάρχει ένα website όπου βάζεις την αεροπορική εταιρία και το συγκεκριμένο αεροπλάνο και βλέπεις σε κάτοψη που ακριβώς βρίσκονται οι θέσεις και με ειδικά σχόλια για τα - και + της κάθε θέσης, ωστε να ξέρεις ποιες να προτιμήσεις κάνοντας online check-in.
 
Την επομενη φορα να κανεντε web check in και να καθεστε οπου γουσταρετε τουλαχιστον ετσι κανω εγω...
Επισης στατιστικες δειχνουν οτι τα πισω καθισματα ειναι πιο ασφαλη και για τους πιο απειρους σε ταξιδια εχει λιγοτερη αισθηση στην απογειωση...
Βεβαια αν το αεροπλανο πεσει απ τα 35000 ποδια δεν σε σωζει τιποτα...
Υπερατλαντικο δεν εχω κανει ακομα αλλα 9 ωρες δεν παλευονται ουτε σε καραβι οπου μπορεις να κανεις αρκετα πραγματα...
Επισης σας εχει τυχει κανενας περιεργος επιβατης?


web check in κανω παντα, οχι μονο για να επιλεγω θεση (διαδρομο & κεντρο) αλλα κυριως για να μην στεκομαι στην ουρα για τοπαραδοσιακο check in στο αεροδρομιο.

Για αυτο που λετε οτι δεν παλευονται οι 9 ωρες απλα χαμογελω :-)) Περνανε ευκολα και χαλαρα...
 
Για αυτο που λετε οτι δεν παλευονται οι 9 ωρες απλα χαμογελω :-)) Περνανε ευκολα και χαλαρα...

Βεβαίως. Με ένα μπουκάλι καλό κόκκινο κρασί, πετάω και 16 ώρες, κανένα πρόβλημα :laugh:
 
Σε Α320 και Α321 είναι 11 και 12, σε Α319 αν δεν κάνω λάθος είναι 9 και 10 μάλιστα στην 10 A και F δεν έχει κάθισμα μπροστά... Η απόλυτη χλιδή!!!
Αυτά είναι τα πιο κοινά που πετω συχνά , οπότε τα έχω τσεκάρει.
Ευτυχώς στην Ryanair η έξοδος και μάλιστα η πρώτη σειρά, χρεώνεται μόνο 5 για πτήσεις εσωτερικού


Edit :10 και 11 οι έξοδοι, στο A319 το τσέκαρα μόλις στα ηλεκτρονικά εισιτήρια μου
Η 9 είναι στο Α321
 
Last edited:
Εγω παω πισω πισω 23C/D αναλογα το αεροπλανο Α319/320/321 συνηθως ειναι το Α320...
Η εξοδος κινδυνου παλι ειναι αναλογα το αεροπλανο καθως το Α321 αν θυμαμαι καλα εχει 33 σειρες...
Ντινο αν εχεις παρεα η κανα λαπτοπ την παλευεις αν δεν εχεις τιποτα χαζευεις τις αεροσυνοδους :p
 
Σε Α320 και Α321 είναι 11 και 12, σε Α319 αν δεν κάνω λάθος είναι 9 και 10 μάλιστα στην 10 A και F δεν έχει κάθισμα μπροστά... Η απόλυτη χλιδή!!!
Αυτά είναι τα πιο κοινά που πετω συχνά , οπότε τα έχω τσεκάρει.
Ευτυχώς στην Ryanair η έξοδος και μάλιστα η πρώτη σειρά, χρεώνεται μόνο 5 για πτήσεις εσωτερικού


Edit :10 και 11 οι έξοδοι, στο A319 το τσέκαρα μόλις στα ηλεκτρονικά εισιτήρια μου
Η 9 είναι στο Α321

Δεν έχει να κάνει μόνο με το μοντέλο του αεροπλάνου αλλά και με την εταιρία. Ο ακριβώς ίδιος τύπος αεροπλάνου μπορεί να έχει άλλη διάταξη καθισμάτων σε άλλη εταιρία.
 
Σας εχει τυχει τιποτα περιεργο σε καποια πτηση?

Στο αεροδρόμιο της Ρώμης με Aegean αν θυμάμαι καλά, μου έχει τύχει ενώ έχει ξεκινήσει η διαδικασία απογείωσης και οι μηχανές είναι στο φουλ το αεροπλάνο ξαφνικά να κόβει ταχύτητα και να σταματάει στην άκρη χωρίς να απογειωθεί. Αφού περιμέναμε επί 1 ώρα ακινητοποιημένοι μέσα στο αεροπλάνο χωρις να γνωρίζουμε τι συνέβει, ακούστηκε ανακοίνωση πως στο πιλοτήριο άναψε μία ένδειξη κατά την απογείωση και γι' αυτό την ματαιώσαν αλλά δεν κατάφεραν να βρούν τι έφταιγε. Τελικά αποφασίσαν να απογειώσουν κανονικά το αεροπλάνο και να το διερευνήσουν στην Αθήνα όπως και έγινε!!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επίσης δεν ξέρω πόσο συχνό είναι να συμβεί κάτι τέτοιο, μου έχει τύχει να δω από το παράθυρο σε καταιγίδα να σκάει κεραυνός πάνω στο φτερό. Επίσης σε πτήση από Ατλαντα για Νέα Ορλεάνη μπορούσα να διακρίνω από το παράθυρο από μακριά τον τυφώνα που πέρναγε στον κόλπο του Μεξικού.