Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Με "την ησυχία τους" εννοείται οτι ελέγχουν όλες τις κινήσεις για να μην γίνει παραποίηση, γιατι σε κάποιες χώρες (δεν ανέφερα τις παραπάνω χώρες τυχαία) μπορει να γινουν πολλά.
Ακομα έχουμε κάποια καλά απο τα παλιά προστασίας των θεσμών...και όσο κρατήσει...

Αλλιώς το εννοούσε. Βλέπουν τα στοιχεία σαν αποδεικτικά πιθανού εγκλήματος και δεν έχουν πρόσβαση εύκολα οι ερευνητές.
 
πέρα από τα ξινα σταφύλια και μόνο ότι υπαινίσσονται και ότι πολλοί απέχουν σημαίνει ότι όπου υπάρχει καπνός ίσως υπάρχει και φωτιά.
Διότι η στατιστική λέει, ότι έχοντας πέσει ήδη ένα gw είναι σχεδόν αδύνατο να πέσει άλλο άρα έπρεπε όλοι να είναι στα πόστα τους.

Πλάκα μου κάνεις....
Μολις έχασαν συναδέφους τους ...
Εγώ δικαιολογώ το σόκ τους
Ποια σταστιστική
Οταν έχεις χάσει φίλους συναδελφους μόλις?
 
Στην καμπινα μονο οι δυο πιλοτοι ειναι δεν υπαρχει και ενας μηχανικος; Κανονικα δεν πρεπει να μενει μονο ενας στην καμπινα ουτε για 10 δευτερα.

Άκουσα ότι οι διαδικασίες (τουλάχιστον στις Ελληνικές εταιρείες...) είναι όταν βγαίνει ο ένας να μπαίνει στην καμπίνα η προϊσταμένη αεροσυνοδός και να μη βγαίνει αν δεν επανέλθει...
 
dome camera δε θα έπρεπε να υπάρχει να δείχνει τί γίνεται στο πιλοτήριο;
 
Πλάκα μου κάνεις....
Μολις έχασαν συναδέφους τους ...
Εγώ δικαιολογώ το σόκ τους
Ποια σταστιστική
Οταν έχεις χάσει φίλους συναδελφους μόλις?

όχι δεν κάνω καμμία πλάκα..
δηλαδή στο κτελ αν γίνει ένα τροχαίο την άλλη μέρα δεν βγάζουν τα λεωφορεία οι οδηγοί λέγοντας ότι υπάρχει πρόβλημα με το σύστημα χ ή ψ?
 
Είναι σαφές πως το σύστημα με το κλείδωμα της πόρτας έχει τρύπες...
Είναι σαφές πως η ασφάλεια είναι μηδενική αν ο πιλότος (ή και οι 2 αν είναι 2) αποφασίσουν να αυτοκτονήσουν.

Είναι σαφές πως κάποιος (από τους συγγενείς) πρέπει να τους τραβήξει (Lufthansa) μια μήνυση για ανθρωποκτονία από πρόθεση με πάρα μα πάρα πολλά εκατομμύρια ευρώ. Είναι δυνατόν να πέφτει αεροπλάνο από μια κλειδωμένη πόρτα; Έλεος.
 
Το θέμα με την κάμερα στο πιλοτήριο έχει τεθεί από το 2000 από την NTSB μετά το ατύχημα της πτήσης 990 της Egypt Air (υπήρχε διαφωνία στα αίτια του ατυχήματος) και επανήλθε μετά την απώλεια της πτήσης MH370. Αντιδρούν οι χειριστές γιατί την θεωρούν παραβίαση της ιδιωτικότητας τους μέσα στο πιλοτήριο και οι εταιρίες γιατί η τοποθέτηση τους είναι ένα έξοδο για αυτές. Επίσης είναι πολύ πιθανόν άν ένας πιλότος γνωρίζει ότι καταγράφεται από κάμερα να αντιδράσει διαφορετικά σε μια emergency στιγμή. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι αφού υπάρχει καταγραφή φωνής γιατί να μην υπάρχει καταγραφή εικόνας??? από τη μια μεριά οι διερευνητές υποστηρίζουν ότι η καταγραφή εικόνας θα παρέχει πολλές πληροφορίες για ατυχήματα και οι πιλότοι υποστηρίζουν ότι υπάρχουν σοβαρά θέματα νομοθεσίας για το πως θα χρησιμοποιηθούν τα videos και θέτουν και θέματα διαρροών στον τύπο όπως έχει συμβεί και με ηχογραφημένες συνομιλίες.
 
όχι δεν κάνω καμμία πλάκα..
δηλαδή στο κτελ αν γίνει ένα τροχαίο την άλλη μέρα δεν βγάζουν τα λεωφορεία οι οδηγοί λέγοντας ότι υπάρχει πρόβλημα με το σύστημα χ ή ψ?

Κοίτα εγώ μίλησα με συνάδελφο τους – και την οικογένεια του – δικαιολογώ το όποιο σοκ τους
Εσύ μη το δικαιολογείς δε ξέρω τι να σου πω …
Εγώ στο γραφείο παθαίνει κάποιος καρδιακή προσβολή και όλο είμαστε παγωτό για μια εβδομάδα
Εν πάση περιπτώσει – το πώς αντιδρά κανείς συναισθηματικά σε αυτές της περιπτώσεις δεν το έχω μελετήσει αρκετά ούτε είναι το επιστημονικό μου πεδίο
Θεωρώ *ανθρώπινο* και φυσιολογικό κάποιοι να σοκάρονται όταν το περιστατικό τους αγγίζει περισσότερο
Εδώ εγώ που απλά έχω φίλο στην ίδια εταιρία – είμαι πιο σοκαρισμένος από κάθε άλλη προηγούμενη φορά, τι να πεις για τους συναδέλφους τους που γνωρίζονταν και προσωπικά!
 
Ας μην γινομαστε βασιλικοτεροι του βασιλέως, ειδικα σε θεματα που δεν κατεχουμε καθόλου...

Στην "λογικη" του αν αποφασισει ο πιλοτος να αυτοκτονησει τι διαφορα εχει ας πουμε απο αν το αποφασισει ο ταξιτζης, ή ο οδηγος του ΚΤΕΛ, του ΜΕΤΡΟ, ο καπετανιος, ο οδηγος της νταλικας απο απεναντι, κλπ κλπ κλπ
 
Υπαρχουν καναλια στο Youtube οπως το JustPlanes και το PilotsEYE.tv οπου κανουν καταγραφες με αρκετες καμερες μεσα στο κοκπιτ (ενα απο αυτα το ειχα ποσταρει σε προηγουμενο ποστ) και υπαρχουν αρκετες εκατονταδες βιντεακια γιατι να μην γινει πλεον ΜUST απο τις αεροπορικες εταιρειες...
Αν ειναι να σκοτωνονται ανθρωποι εξ αιτιας νομικων και παραβασης ιδιωτικοτητας θεματων τοτε σητω που καηκαμε...
Αν μπουν καμερες θα πρεπει ισως να μεγαλωσει και το "μαυρο" κουτι και να εχει και πλακετα/ες καταγραφης βιντεο...
Αν και πιστευω οτι πρωτα θα πρεπει να λυθει και το κενο ασφαλειας με το κλειδωμα της πορτας...
 
Δηλαδή ρε παιδιά, αν υπήρχε κάμερα στο πιλοτήριο, τι θα είχε αλλάξει στο παρόν δυστήχημα; Θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα με λίγες λιγότερες απορίες.
 
Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Υπαρχουν καναλια στο Youtube οπως το JustPlanes και το PilotsEYE.tv οπου κανουν καταγραφες με αρκετες καμερες μεσα στο κοκπιτ (ενα απο αυτα το ειχα ποσταρει σε προηγουμενο ποστ) και υπαρχουν αρκετες εκατονταδες βιντεακια γιατι να μην γινει πλεον ΜUST απο τις αεροπορικες εταιρειες...
Αν ειναι να σκοτωνονται ανθρωποι εξ αιτιας νομικων και παραβασης ιδιωτικοτητας θεματων τοτε σητω που καηκαμε...
Αν μπουν καμερες θα πρεπει ισως να μεγαλωσει και το "μαυρο" κουτι και να εχει και πλακετα/ες καταγραφης βιντεο...
Αν και πιστευω οτι πρωτα θα πρεπει να λυθει και το κενο ασφαλειας με το κλειδωμα της πορτας...
Ποιό είναι αυτό το κενό? Μετά το ΗΛΙΟΣ, όλο το πλήρωμα έχει τον κωδικό της πόρτας αλλά αυτός που είναι μέσα (κατά κανόνα ο κυβερνήτης) μπορεί να δεί ποιός είναι έξω από την πόρτα και να μην επιτρέπει άνοιγμα με κωδικό... Υπάρχει καλύτερη διαδικασία? Η ανεξέλεγκτη είσοδος δεν δημιουργεί περισσότερους κινδύνους?
 
Δηλαδή ρε παιδιά, αν υπήρχε κάμερα στο πιλοτήριο, τι θα είχε αλλάξει στο παρόν δυστήχημα; Θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα με λίγες λιγότερες απορίες.

Όταν είσαι 100% σίγουρος για το πρόβλημα, είναι και ποιό εύκολο να βρεις μια λύση.
 
Κοίτα εγώ μίλησα με συνάδελφο τους – και την οικογένεια του – δικαιολογώ το όποιο σοκ τους
Εσύ μη το δικαιολογείς δε ξέρω τι να σου πω …
Εγώ στο γραφείο παθαίνει κάποιος καρδιακή προσβολή και όλο είμαστε παγωτό για μια εβδομάδα
Εν πάση περιπτώσει – το πώς αντιδρά κανείς συναισθηματικά σε αυτές της περιπτώσεις δεν το έχω μελετήσει αρκετά ούτε είναι το επιστημονικό μου πεδίο
Θεωρώ *ανθρώπινο* και φυσιολογικό κάποιοι να σοκάρονται όταν το περιστατικό τους αγγίζει περισσότερο
Εδώ εγώ που απλά έχω φίλο στην ίδια εταιρία – είμαι πιο σοκαρισμένος από κάθε άλλη προηγούμενη φορά, τι να πεις για τους συναδέλφους τους που γνωρίζονταν και προσωπικά!

Ας μην γινομαστε βασιλικοτεροι του βασιλέως, ειδικα σε θεματα που δεν κατεχουμε καθόλου...

Στην "λογικη" του αν αποφασισει ο πιλοτος να αυτοκτονησει τι διαφορα εχει ας πουμε απο αν το αποφασισει ο ταξιτζης, ή ο οδηγος του ΚΤΕΛ, του ΜΕΤΡΟ, ο καπετανιος, ο οδηγος της νταλικας απο απεναντι, κλπ κλπ κλπ

δεν νομίζω ότι έγινα κατανοητός, αλλά δεν πειράζει.
 
Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Ποιό είναι αυτό το κενό? Μετά το ΗΛΙΟΣ, όλο το πλήρωμα έχει τον κωδικό της πόρτας αλλά αυτός που είναι μέσα (κατά κανόνα ο κυβερνήτης) μπορεί να δεί ποιός είναι έξω από την πόρτα και να μην επιτρέπει άνοιγμα με κωδικό... Υπάρχει καλύτερη διαδικασία? Η ανεξέλεγκτη είσοδος δεν δημιουργεί περισσότερους κινδύνους?

Πιστευω πως μετα απο αυτο το περιστατικο θα παρουν αλλα μετρα και εντος αεροπλανου αλλα και εκτος με ειδικα ψυχολογικα τεστ...
 
Εγω να πω κατι αλλο. Με την ίδια λογική όταν ο πιλότος καλεί ένα μέλος του πληρώματος να μπει για να βγει ο ένας πιλότος για να πάει στην τουαλέτα μπορεί να πεταχτεί ένας τρομοκράτης και να μπει μαζί με την αεροσυνοδό μέσα στο πιλοτήριο. Άρα το κλείδωμα έχει κι άλλες τρύπες. Μαλλον πρεπει να βαλουνε διπλες πορτες οπως στις τραπεζες.
 
Νομίζω ότι ο μοναδικός τρόπος να ελέγξεις τέτοιες καταστάσεις είναι να υπάρχει override χειρισμού από το έδαφος, που να ενεργοποιείται αυτόματα σε περιπτώσεις όπου φαίνεται ότι κάτι πάει στραβά. Όπως προχτές.

Εκεί βεβαίως τίθεται θέμα προστασίας από πιθανά χακαρίσματα που θα μπορούσαν να έχουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα.

Πάντως όσα ψυχολογικά τεστς και να κάνουν, το πολύ πολύ να φιλτράρουν όσους έχουν όντως κάποιο ψυχολογικό/ψυχιατρικό θέμα. Οι "στρατιώτες" του ΙΚ δυστυχώς δεν πιάνονται έτσι, και απ'ό,τι φαίνεται είναι παντού, σε όλες τις χώρες του πλανήτη ζώντας "κανονικές" φιλήσυχες ζωές, μέχρι να έρθει η ώρα να κάνουν ό,τι σκοπεύουν να κάνουν.
 
Νομίζω ότι ο μοναδικός τρόπος να ελέγξεις τέτοιες καταστάσεις είναι να υπάρχει override χειρισμού από το έδαφος, που να ενεργοποιείται αυτόματα σε περιπτώσεις όπου φαίνεται ότι κάτι πάει στραβά. Όπως προχτές.

Εκεί βεβαίως τίθεται θέμα προστασίας από πιθανά χακαρίσματα που θα μπορούσαν να έχουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα.

Πάντως όσα ψυχολογικά τεστς και να κάνουν, το πολύ πολύ να φιλτράρουν όσους έχουν όντως κάποιο ψυχολογικό/ψυχιατρικό θέμα. Οι "στρατιώτες" του ΙΚ δυστυχώς δεν πιάνονται έτσι, και απ'ό,τι φαίνεται είναι παντού, σε όλες τις χώρες του πλανήτη ζώντας "κανονικές" φιλήσυχες ζωές, μέχρι να έρθει η ώρα να κάνουν ό,τι σκοπεύουν να κάνουν.

Σωστός σε όλα.
Χακαρίσματα δε νομίζω, μπορεί κάποιος 3ος να πάρει τον έλεγχο ενός στρατιωτικού πυραύλου όταν είναι στον αέρα; Όχι. μόνο αυτός που τον εκτόξευσε. Προυποθέτει ασφάλεια σε στρατιωτικό επίπεδο.