Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Απο το λιγο που εψαξα, τις εξετασεις τις περνανε καθε εξαμηνο (οι πιλοτοι, τουλαχιστον).
Οποτε υπαρχει ενα ικανο διαστημα για να γινει η ζημια (και το φλιπαρισμα στον εγκεφαλο).

Και εγω νομιζω ... οτι σε εναν μηνα απο τωρα ... θα χουμε πολυ διαφορετικη εκτιμηση
των πραγματων. Γιατι θα καθαρισει η μπαντα απο τον δημοσιογραφικο θορυβο.
 
Κι εγώ το ίδιο πιστεύω, αν και δεν μπορώ να αποκλείσω όλα τα ενδεχόμενα, ακόμα και να ήταν ο πιλότος ψυχάκιας.
 
Καταλαβαίνετε φαντάζομαι κάποιοι, ότι οι αποζημιώσεις για τους χαμενους ανθρώπους, είναι ψιχουλα για εταιρείες τέτοιου μεγέθους έτσι;
 
Oλα τα λεφτα του κοσμου τα βαζεις στον κ@λο σου αν χασεις το παιδι σου .. η την γυναικα σου ... η την μανα σου.

Οι αποζημιωσεις ειναι το νομικιστικο ηθικολογικο προσωπειο μιας κοινωνιας που δεν ξερει απο προσωπα αλλα ... απο χρηματα.
 
Προφανώς δεν αντικαθίσταται η ανθρώπινη ζωή, αλλά κατόπιν του θανάτου από ευθύνη τρίτου, η επιλογή δεν μπορεί να είναι άλλη. Συνέβη και δεν διορθώνεται. Άρα τι μένει;
 
Nα αλλαξει το συστημα αξιολογησης των πιλοτων της (η εταιρια) το οποιο ειναι :
1) επιπονο, 2) χρονοβορο, 3) δαπανηρο (δαπανηροτερο απο τις αποζημιωσεις)

Τελικα αυτο θα κανει αλλα ... κουτσουρεμενο και οχι οπως πρεπει.
Ολα θα καθοριστουν ως η "χρυση τομη" αναμεσα στα κοστη αλλαγων και μεταρρυθμισεων,
τις νομικες επιπλοκες και τις κυβερνητικες διαπλοκες (αντι να βγει αλογο θα βγει καμηλα).
Το οποιο δεν θα ηταν κακο αν ηταν οποιοδηποτε αλλο προιον ... και ΟΧΙ η Ασφαλεια των
ανθρωπινων ζωων.

Μετα θα βγει και η αντιστοιχη version στο γνωστο σηριαλ για τα αεροπορικα δυστυχηματα
ωστε να επαναληφθει η φραση που ολοι γνωριζουμε "we now know the problem and
learned from our mistakes". Και ... η "προοδος" συνεχιζεται ! Παμε παρακατω ... :icon15:
 
Για την εταιρία είναι απλά τα πράγματα. Συμπίεση κόστους. Για να φτάσει να κοστίζει ένα εισιτήριο... 39 ευρώ, έχεις την εντύπωση πως δεν γίνονται και κάποιες εκπτώσεις κάπου αλλού; Ή μήπως έχεις την εντύπωση ότι όλα γίνονται από τους τόσο... πεφωτισμένους μάνατζερς των εταιριών; Με την ευκαιρία, μπορεί η κάθε εταιρία να διαφημίζει ότι νομίζει, υπεύθυνος για αυτά τα θέματα είναι ο ICAO.

Και επειδή πιο πριν μίλησες για θέσεις ευθύνης που πληρώνονται αδρά, βρίσκεσαι δηλαδή υπό την εντύπωση πως πρόκειται για κάτι διαφορετικό από εταιρίες που νοικιάζουν εργαζομένους ή που λειτουργούν κατ' αυτόν τον τρόπο, την επόμενη φορά που θα μπεις στο αεροπλάνο, ρώτα έναν από αυτούς που κοιτάνε μήπως περάσει καμιά μπόμπα στην καμπίνα τι μισθό παίρνουν και τι ωράρια δουλεύουν.

Σκέψου το λίγο ως ένα μεγάλο μέρος με επιμέρους κομμάτια που τα εκμεταλεύεσαι για να βγάλεις κέρδος, έναν αερολιμένα. Και σε ό,τι αφορά τις εταιρίες που πετάνε, σκέψου τους συνδυασμούς που κάνουν με τους προορισμούς και τα δρομολόγια.
Το ίδιο γίνεται και στα πλοία, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.
Εδώ απλά τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν επάνω σε κάτι που είναι ανεξήγητο, μέχρι στιγμής, και ενδεχομένως σπάνιο.

Οι αλλαγές που θα προκύψουν, θα μετρηθούν σε κόστος ως προς το χρόνο. Time is money. Θα βρουν τι έφταιξε, θα βάλουν μια επιπλέον διαδικασία και αυτό είναι όλο.
 
Υπαρχει αεροπορικη εταιρια που να ειναι κερδοφορα ?

Και δεν εννοω low cost, αλλα απο τον αφρο. Η emirates για παραδειγμα.
 
Για την εταιρία είναι απλά τα πράγματα. Συμπίεση κόστους. Για να φτάσει να κοστίζει ένα εισιτήριο... 39 ευρώ, έχεις την εντύπωση πως δεν γίνονται και κάποιες εκπτώσεις κάπου αλλού;

Καμία εταιρία δεν κόβει απο την ασφάλεια.
Κόβουν απο αλλού, αποσκευές, προσωπικό κτλ οτι πετάει σε ευρωπαικό χώρο είναι πιστοποιημένο και πληρεί τα κριτήρια ασφαλείας, είτε το εισιτήριο κάνει 20 είτε 3000 .
 
Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Δηλαδή υπάρχει ιατρικό απόρρητο οταν ο ασθενής διαγνωσκεται σχιζοφρενής και καθε μερα πετάει καμιά χιλιάδα αθωους?

Η σχιζοφρένεια είναι πολύ βαριά νόσος. Δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να είχε σχιζοφρένεια και να μη διαγνώστηκε.
Το λέει η ίδια η λέξη: σχισμένο μυαλό: δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Ο ασθενής ζει σε δικό του παραληρητικό κόσμο.
Ο συγκυβερνήτης σίγουρα δεν ήταν σχιζοφρενής.
Το ιατρικό απόρρητο καλώς υπάρχει. Δείτε τι τραβάει η κοπέλα του που λένε τα βοθρομέσα τύπου μπιλντ ότι έτσι και γιουβέτσι. Όλα στη φόρα, λες και η προσωπική ζωή των ανθρώπων είναι δημόσιο θέαμα. Όλα στο κολοσσαίο δυστυχώς...
 
Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Κάτσε μην ξεφεύγουμε τώρα. Ακουστικές ψευδαισθήσεις σημαίνει σχιζοφρένεια. Και η σχιζοφρένεια δεν είναι κάτι που μπορεί να καλυφθεί. Ο πάσχων ζει σε δικό του, άλλο κόσμο και αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να διαλάθει από κανένα ψυχίατρο και καμία ψυχιατρική εκτίμηση. Αν όντως υπήρχε ψυχιατρικό πρόβλημα, ας κληθεί ο γιατρός του, ας αρθεί το ιατρικό απόρρητο από τον οικείο ιατρικό σύλλογο, ώστε να διαλευκανθεί η κατάσταση. Μέχρι τότε μη λέμε πράγματα που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Και κυρίως μη στιγματίζουμε περισσότερο την ψυχική νόσο και τους πάσχοντες από αυτή. Η ετεροκτονικότητα είναι συγκεκριμένο χαρακτηριστικό και αφορά πολύ μικρό φάσμα. Και απευθύνεται σε συγκεκριμένους στόχους (πχ γονείς, ανώτερους στη δουλειά, γείτονες κτλ, υπάρχει κάποια σύνδεση, κάποια σκέψη ότι αυτοί θα τον βλάψουν, ότι τον απειλούν συγκεκριμένα πρόσωπα και αυτός πρέπει να αντιδράσει) και όχι οπουδήποτε....

Η σχιζοφρένεια είναι πολύ βαριά νόσος. Δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να είχε σχιζοφρένεια και να μη διαγνώστηκε.
Το λέει η ίδια η λέξη: σχισμένο μυαλό: δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Ο ασθενής ζει σε δικό του παραληρητικό κόσμο.
Ο συγκυβερνήτης σίγουρα δεν ήταν σχιζοφρενής.
Το ιατρικό απόρρητο καλώς υπάρχει. Δείτε τι τραβάει η κοπέλα του που λένε τα βοθρομέσα τύπου μπιλντ ότι έτσι και γιουβέτσι. Όλα στη φόρα, λες και η προσωπική ζωή των ανθρώπων είναι δημόσιο θέαμα. Όλα στο κολοσσαίο δυστυχώς...


το σχόλιό μου ξεκίνησε από το διάβασμα του όρου στο παραπάνω ποστ.
Ξεκίνησε από τις ακουστικές ψευδαισθήσεις που (παραπάνω) μεταφράστηκαν σε σχιζοφρένεια.
Διάγνωση δεν κάνω, δεν είμαι ψυχίατρος. Ούτε είπα ότι είναι σχιζοφρενής.
Εχω την πληροφόρηση που έχουν όλοι: Διαβάζω για ακουστικές ψευδαισθήσεις γίνεται συσχέτιση με σχιζοφρένεια >>> ρωτάω αν ο γιατρός του "σχιζοφρενή" περιορίζεται από απόρρητα εις βάρος της ασφάλειας πτήσεων.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

το σχόλιό μου ξεκίνησε από το διάβασμα του όρου στο παραπάνω ποστ.
Ξεκίνησε από τις ακουστικές ψευδαισθήσεις που (παραπάνω) μεταφράστηκαν σε σχιζοφρένεια.
Διάγνωση δεν κάνω, δεν είμαι ψυχίατρος. Ούτε είπα ότι είναι σχιζοφρενής.
Εχω την πληροφόρηση που έχουν όλοι: Διαβάζω για ακουστικές ψευδαισθήσεις γίνεται συσχέτιση με σχιζοφρένεια >>> ρωτάω αν ο γιατρός του "σχιζοφρενή" περιορίζεται από απόρρητα εις βάρος της ασφάλειας πτήσεων.

Βρε λέμε πως δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κανείς σχιζοφρενής και να έχει δίπλωμα πιλότου. Δεν γίνεται. Δεν ξέρεις τι είναι η σχιζοφρένεια και αυτό σε μπερδεύει και εσένα και όλους που γράφουν στις μπιλντοφυλλάδες.
Και ναι, το ιατρικό απόρρητο είναι απόλυτα δεσμευτικό. Μόνο ο ίδιος ο ασθενής μπορεί να άρει το απόρρητο. Αν αρνείται ο ασθενής, ούτε ο εισαγγελέας δεν μπορεί να υποχρεώσει γιατρό σε μονομερή άρση του απορρήτου, χωρίς τη συγκατάθεση του ιατρικού συλλόγου.
 
Αν αποδειχθεί σφάλμα του πιλότου οι αποζημιώσεις είναι συνήθως μικρότερες σε σχέση με αυτές σε περίπτωση βλάβης του αεροσκάφους. Αν και λέω να περιμένω το τελικό πόρισμα των διερευνητών, στο συγκεκριμένο αεροπορικό ατύχημα φαίνεται να είναι ευθύνη του πιλότου. Όμως αν αληθεύουν όλα αυτά που έχουν δεί το φώς της δημοσιότητας, φαίνεται να υπάρχει σοβαρή παρέκλιση στις προβλεπόμενες διαδικασίες από την πλευρά της εταιρίας. Ο ιατρικός του φάκελλος είναι πολύ διάτρητος και ο συγκεκριμένος πιλότος έπρεπε να μήν πετούσε αεροσκάφος ενώ φαίνεται να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα ακόμα και στο αρχικό του screening σαν πιλότος (αρχική εκπαίδευση). Ίσως έπρεπε να είχε κοπεί από τότε. Δεν ξέρω πόσο αυτό μπορεί να επιβαρύνει τη θέση της εταιρίας αν και το ποσό της αποζημίωσης μου φαίνεται μικρό σε σχέση με την βλάβη που μπορεί να υποστεί η φήμη της. Και ο ανταγωνισμός στις low cost στην ευρώπη είναι πολύ μεγάλος.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Βρε λέμε πως δεν υπάρχει περίπτωση να είναι κανείς σχιζοφρενής και να έχει δίπλωμα πιλότου. Δεν γίνεται. Δεν ξέρεις τι είναι η σχιζοφρένεια και αυτό σε μπερδεύει και εσένα και όλους που γράφουν στις μπιλντοφυλλάδες.
Και ναι, το ιατρικό απόρρητο είναι απόλυτα δεσμευτικό. Μόνο ο ίδιος ο ασθενής μπορεί να άρει το απόρρητο. Αν αρνείται ο ασθενής, ούτε ο εισαγγελέας δεν μπορεί να υποχρεώσει γιατρό σε μονομερή άρση του απορρήτου, χωρίς τη συγκατάθεση του ιατρικού συλλόγου.


φυσικά και δεν ξέρω και δεν ασχολούμαι όπως είπα.
Πάντως το θέμα με το απόρρητο είναι σοβαρό και τραγικό.
Να ξέρει δηλαδή ότι ο άνθρωπος είναι εν δυνάμει δολοφόνος και να μην μπορεί να ειδοποιησει.
Δηλαδή αν ήταν γιατρός της εταιρείας θα τον έκοβε και τώρα που είναι εκτός συστήματος έασον αυτόν χαίρειν...
 
Καμία εταιρία δεν κόβει απο την ασφάλεια.
Κόβουν απο αλλού, αποσκευές, προσωπικό κτλ οτι πετάει σε ευρωπαικό χώρο είναι πιστοποιημένο και πληρεί τα κριτήρια ασφαλείας, είτε το εισιτήριο κάνει 20 είτε 3000 .

Εμμέσως κόβει. Δηλαδή δεν μπορεί να κόψει γιατί πρέπει να τηρεί τους κανονισμούς. Αλλά για να τηρεί τους κανονισμούς στρετσάρει όπως λες το κόστος με μείωση προσωπικού για παράδειγμα. Το αποτέλεσμα είναι λιγότερη ασφάλεια. Με ποιο τρόπο; Πολύ απλά τις διαδικασίες τις κάνουν λιγότεροι, στον ίδιο χρόνο όμως.
 
Εμμέσως κόβει. Δηλαδή δεν μπορεί να κόψει γιατί πρέπει να τηρεί τους κανονισμούς. Αλλά για να τηρεί τους κανονισμούς στρετσάρει όπως λες το κόστος με μείωση προσωπικού για παράδειγμα. Το αποτέλεσμα είναι λιγότερη ασφάλεια. Με ποιο τρόπο; Πολύ απλά τις διαδικασίες τις κάνουν λιγότεροι, στον ίδιο χρόνο όμως.

Συν την μείωση στην ποιότητα του προσωπικού, την μετεκπαίδευση, τις εξαντλητικές βάρδιες, την ψυχολογική πίεση λόγω εργασιακής ανασφάλειας μέσω υπερπροσφοράς που δημιουργούν με τις δικές τους σχολές οι εταιρείες, κλπ.
Ένα πρώτο βήμα θα ήταν να μην υπάρχουν ιδιωτικές σχολές πιλότων ίσως, ή να επιβλέπονται από Δημόσιο φορέα ; Να υπάρξουν σχολές σαν την Ικάρων για πολιτική αεροπορία;
 
Τα πιστοποιητικά πάντως είναι μέσω της ΥΠΑ που ακολουθεί τους διεθνείς κανονισμούς. Δηλαδή ό,τι εξετάσεις κάνεις, αυτές είναι από την ΥΠΑ. Εννοείται ότι οι εξετάσεις δεν είναι άπαξ. Πρόκειται για πιστοποιητικά που ανανεώνεις π.χ. κάθε χρόνο μέσω εξετάσεων.
 
Last edited: