Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Έκρηξη βόμβας άνοιξε τρύπα σε αεροσκάφος ενώ βρισκόταν στον αέρα!

http://www.newsbeast.gr/world/arthr...e-tripa-se-aeroskafos-eno-vriskotan-ston-aera

Αν και το αεροσκάφος πετούσε για την Dalloo Airlines (Σομαλία), είναι Ελληνικό. Συγκεκριμένα είναι το SX-BHS της Hermes Airlines.

http://www.hermesairlines.eu/

https://www.planespotters.net/airframe/Airbus/A321/642/SX-BHS-Daallo-Airlines
 
Υποθέτω ότι όλοι άκουσαν για το τραγικό ατύχημα της εταιρείας FlyDubai.

Το βίντεο που ακολουθεί, δείχνει τα τελευταία δευτερόλεπτα:

https://www.youtube.com/watch?v=ifJ9osyLRqQ

55 επιβάτες (μεταξύ των οποίων 4 παιδιά) και 7μελές πλήρωμα, είναι ο απολογισμός.

Ο Θεός ας αναπαύσει τις ψυχές τους.
 
Νικόλα, υπάρχουν αρκετά πιθανά σενάρια για την τόσο απότομη πτώση.

Σε αυτό το σημείο θα αναφέρω μόνο ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ άσχημες και αεροπλάνα άλλων εταιρειών επέλεξαν να προσγειωθούν σε άλλα αεροδρόμια.

Οι πιλότοι της FlyDubai προσπάθησαν μία φορά να προσγειωθούν και δεν τα κάταφεραν. Έμειναν στον αέρα γιά άλλες 2 ώρες περιμένοντας καλλίτερες καιρικές συνθήκες και προσπάθησαν για 2η φορά. Μερικά μίλια πρίν τον διάδρομο, αποφάσισαν να κάνουν το λεγόμενο Abort - Go around, και ενώ αρχικά το αεροπλάνο ανέβηκε από τα περίπου 1500 πόδια στα 3000+, ξαφνικά άρχισε να χάνει ύψος και έπεσε στο έδαφος σαν βαρίδι.

Μόλις έχω κάποια αξιόπιστη πληροφορία, θα την γράψω.
 
Νικόλα, υπάρχουν αρκετά πιθανά σενάρια για την τόσο απότομη πτώση.

Σε αυτό το σημείο θα αναφέρω μόνο ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ άσχημες και αεροπλάνα άλλων εταιρειών επέλεξαν να προσγειωθούν σε άλλα αεροδρόμια.

Οι πιλότοι της FlyDubai προσπάθησαν μία φορά να προσγειωθούν και δεν τα κάταφεραν. Έμειναν στον αέρα γιά άλλες 2 ώρες περιμένοντας καλλίτερες καιρικές συνθήκες και προσπάθησαν για 2η φορά. Μερικά μίλια πρίν τον διάδρομο, αποφάσισαν να κάνουν το λεγόμενο Abort - Go around, και ενώ αρχικά το αεροπλάνο ανέβηκε από τα περίπου 1500 πόδια στα 3000+, ξαφνικά άρχισε να χάνει ύψος και έπεσε στο έδαφος σαν βαρίδι.

Μόλις έχω κάποια αξιόπιστη πληροφορία, θα την γράψω.

Σε τετοιες συνθηκες καιρου υπαρχει και το καθοδικο ρευμα αερα που ειναι πολυ επικινδυνο στις προσγειωσεις καθως δεν υπαρχει αρκετος χρονος αντιδρασης σε σχεση με το αν γινοταν στα 10.000 ποδια...
Επισης ο πιλοτος λενε οτι αν και εμπειρος ηταν η πρωτη του προσγειωση εκει κι απ οτι φαινεται στο βιντεο το αεροπλανο εχει μεγαλη γωνια προσγειωσης και αποτομη και οχι μικρη και ομαλη...
 
Σε αυτό το σημείο μπορούν να γίνουν μόνο υποθέσεις , σίγουρα όμως η γωνία κατολίσθησης δεν ήταν φυσιολογική και η ταχύτητα του αεροσκάφους μεγαλύτερη από το κανονικό.

downburst.jpg


Το video είναι από ένα ντοκιμαντέρ απο ένα ατύχημα που συνέβη σε αεροσκάφος της Delta πριν αρκετά χρόνια οφειλόμενο σε ένα φαινόμενο έντονου καθοδικού ρεύματος που λέγεται microburst.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
το video footage που βλέπετε δεν είναι από διαδικασία προσγείωσης. είναι από 2η διαδικασία abort & go around.

CeV6U9lUEAAVEgq.jpg


εδώ είναι ένα διάγραμμα ταχύτητας και ύψους κατά το τελυταίο στάδιο της πτήσης.

CeHwehqUAAA0vt6.png


Το ανεξήγητο είναι γιατί το αεροσκάφος βρέθηκε σε pitch down attitude χωρίς ίχνος προσπάθειας Pull up από το χειριστή. Δεν φαίνεται να υπάρχει stall γιατί το nose είναι down και αν πρόκειται για διαδικασία stall recovery που συνέβει κατά την άνοδο πάλι δεν κολλάει γιατί στο τελευταίο στάδιο της ανόδου η ταχύτητα φαίνεται να αυξάνεται.

Βέβαια οποιαδήποτα σχόλια επί του διαγράμματος είναι λίγο παρακινδυνευμένα γιατί η ταχύτητα είναι η οριζόντια ground speed και όχι η TAS. Πιστεύω ότι όταν έχουμε δεδομένα της TAS θα μπορούν να βγούν πιο ασφαλή συμπεράσματα.
 
Αν και τα δύο διαγράμματα δεν έχουν ακριβώς τα ίδια δεδομένα είναι πρωτοφανές αεροσκάφος να χάσει 3600 πόδια ύψος τόσο απότομα και να πέσει στο διάδρομο σχεδόν κάθετα (17500 feet per minute ρυθμός καθόδου!).
 
Αν και τα δύο διαγράμματα δεν έχουν ακριβώς τα ίδια δεδομένα είναι πρωτοφανές αεροσκάφος να χάσει 3600 πόδια ύψος τόσο απότομα και να πέσει στο διάδρομο σχεδόν κάθετα (17500 feet per minute ρυθμός καθόδου!).


Τι εννοεις καθετα?
Με τη μυτη επεσε ή με την "κοιλια"?
Αν επεσε με την "κοιλια" ισως να υπαρχει η πιθανοτητα καθοδικου ρευματος αερα...
Αν και νομιζω οτι σε καποια αεροδρομια υπαρχει αυτη η προγνωση του καθοδικου ρευματος...
 
Εάν είναι αλήθεια ότι το Ρώσσικο σαιτ vesti.ru έχει τις συνομιλίες του κυβερνήτη/συγκυβερνήτη, από το CVR (Cockpit Voice Recorder) του μοιραίου αεροσκάφους, τότε οι τελευταίες τους κουβέντες ήταν:

01:40:00, at ca. 1200ft, GA commences
01:40:40, at ca. 3300ft, Vs +3500 ft/min, : "Do not worry", and AP disengage (is cavalry discharge warbler recorded?)
01:40:42, at ca. 3500ft, Vs +4000 ft/min, onset of vertical deceleration
01:40:45, at ca. 3600ft, Vs 0 ft/min, : "Don't do this", highest altitude after GA
01:40:50, at ca. 3000ft, Vs -10'000 ft/min, : "Pull, pull, pull"
01:40:54, at ca. 1300ft, Vs -21'000 ft/min, [screaming]
01:41:00 ground impact

That is, the pilots could not do anything with the aircraft, which flew nose to the ground, such is the version of the experts.


http://www.vesti.ru/doc.html?id=2735707#
 
Τι εννοεις καθετα?
Με τη μυτη επεσε ή με την "κοιλια"?
Αν επεσε με την "κοιλια" ισως να υπαρχει η πιθανοτητα καθοδικου ρευματος αερα...
Αν και νομιζω οτι σε καποια αεροδρομια υπαρχει αυτη η προγνωση του καθοδικου ρευματος...

Φυσιολογικός ρυθμός ανόδου/καθόδου είναι 1500-2500 feet per minute , γρήγορος ρυθμός είναι 3500-4000 fpm (max) , στα 17500 fpm καταλαβαίνεις ότι δεν είναι νορμάλ.
 
Ξέρει κανείς γιατί είναι τα red arrows στην Τανάγρα;
Πήγαινα χθες το πρωί για δουλειά στη Χαλκίδα και σταμάτησα στο parking (όπου ήταν παλιά τα διόδια) και τους χάζεψα για λίγο. Πραγματικά εντυπωσιακοί!

Επίσης, σήμερα ποιοι πετάγανε τόσο χαμηλά στην Αθήνα; Αν είδα καλά, ήταν F16 & F18?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το βρήκα, αναφορικά με το δεύτερο σκέλος της ερώρησής μου:
http://www.koutipandoras.gr/article...oplana-ekanan-xamhlh-pthsh-ston-attiko-oyrano
Ήταν F15 συνοδευόμενα από δικά μας F16, που ήθελαν να πετάξουν πάνω από την Ακρόπολη και να τη φωτογραφήσουν, στα πλαίσια λήξης της άσκησης Ηνίοχος
 
Τελικα τι να αποφανθουμε για την πτηση MH 370 ? ...

mh370_wormhole.jpg


Ποσα χρονια θα μας παρει να σαρωσουμε τον πυθμενα του Ινδικου Ωκεανου ?

Βρεθηκε οντως εκεινο το flaperon ? ... η ειναι μουφα να καθυσηχαστει η κοινη γνωμη ?
 
Eιχα μεγαλωσει με την πεποιθηση οτι δεν υπαρχει καρφιτσα πανω στην γη που να μην την συλλαμβανουν δορυφοροι.
Αυτο ακριβως .... ΠΑΝΩ στην γη. Μεσα στο νερο, απ'οτι φαινεται, ειμαστε τυφλοι. Και ειναι απελπιστικα πολυ το νερο.