Νικόλα, υπάρχουν αρκετά πιθανά σενάρια για την τόσο απότομη πτώση.
Σε αυτό το σημείο θα αναφέρω μόνο ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν πολύ άσχημες και αεροπλάνα άλλων εταιρειών επέλεξαν να προσγειωθούν σε άλλα αεροδρόμια.
Οι πιλότοι της FlyDubai προσπάθησαν μία φορά να προσγειωθούν και δεν τα κάταφεραν. Έμειναν στον αέρα γιά άλλες 2 ώρες περιμένοντας καλλίτερες καιρικές συνθήκες και προσπάθησαν για 2η φορά. Μερικά μίλια πρίν τον διάδρομο, αποφάσισαν να κάνουν το λεγόμενο Abort - Go around, και ενώ αρχικά το αεροπλάνο ανέβηκε από τα περίπου 1500 πόδια στα 3000+, ξαφνικά άρχισε να χάνει ύψος και έπεσε στο έδαφος σαν βαρίδι.
Μόλις έχω κάποια αξιόπιστη πληροφορία, θα την γράψω.
Αν και τα δύο διαγράμματα δεν έχουν ακριβώς τα ίδια δεδομένα είναι πρωτοφανές αεροσκάφος να χάσει 3600 πόδια ύψος τόσο απότομα και να πέσει στο διάδρομο σχεδόν κάθετα (17500 feet per minute ρυθμός καθόδου!).
Το προκαταρτικό πόρισμα της ΒΕΑ (Bureau d’Enqu&ecetes et d’Analyses) για το τραγικό ατύχημα της Germanwings.
http://www.bea.aero/docspa/2015/d-px150324.en/pdf/d-px150324.en.pdf
Τι εννοεις καθετα?
Με τη μυτη επεσε ή με την "κοιλια"?
Αν επεσε με την "κοιλια" ισως να υπαρχει η πιθανοτητα καθοδικου ρευματος αερα...
Αν και νομιζω οτι σε καποια αεροδρομια υπαρχει αυτη η προγνωση του καθοδικου ρευματος...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.