Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Οι Αιγυπτιακές αρχές επιβαιώνουν την συντριβή του αεροσκάφους.

https://ptisidiastima.wordpress.com/

eal-missing.jpg
 
Το αεροσκάφος της EgyptAir είχε εκπέμψει σήμα κινδύνου, ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία, EgyptAir.

Το υπουργείο Πολιτικής Αεροπορίας της Αιγύπτου ανακοίνωσε ότι αιγυπτιακή στρατιωτική μονάδα είχε λάβει σήμα κινδύνου από το αεροσκάφος στις 04.26 τοπική ώρα (05.26 ώρα Ελλάδος).

Οπώς δήλωσε, ωστόσο, στην «Κ», ο κ. Μάκης Πέτρου, Πρόεδρος Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, το αεροσκάφος δεν εξέπεμψε κανένα σήμα κινδύνου κανένα σήμα κινδύνου κατά τη διάρκεια που αυτό βρισκόταν στον ελληνικό εναέριο χώρο.

«Κατ’αρχήν το αεροσκάφος όταν έγινε η απώλεια του στόχου από το ραντάρ ήταν στο FIR του Καϊρου αρκετά κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα. Το αεροσκάφος δεν είχε επαφή με το κέντρο ελέγχου της περιοχής του Καϊρου κι εκεί έχασε επαφή και με εμάς. Στη συχνότητα του FIR δεν εξέπεμψε αποτύπωση.

Ότι βλέπει ο ελεγκτής βιντεοσκοπείται και αυτή τη στιγμή εξετάζεται τι κατέγραψε το ραντάρ Δεν υπάρχει εκπομπής σήματος κινδύνου ούτε φωνητική αλλά και ούτε κωδικοποιημένη.

Το αεροπλάνο έχει για ταυτότητα έναν τετραψήφιο κώδικα το οποίο τον παίρνει από τους ελεγκτές. Υπάρχουν κάποιοι κώδικες που είναι δεσμευμένοι παγκοσμίως και σημαίνουν απώλεια επικοινωνίας, αεροπειρατεία κτλ σε περίπτωση που κάποιος χειριστής αντιμετωπίζει πρόβλημα εκπέμπει αυτό τον κώδικα, τέτοιος κώδικας δεν υπήρξε ποτέ συνέχισε να εκπέμπει μέχρι που χάθηκε.

Πολύ πιθανό να είναι βλάβη, μπορεί να υπάρχει αποκόλληση ενός κομματιού της ατράκτου, ή αποσυμπίεση, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε όμως και την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού, όλα τα σενάρια είναι ανοιχτά. Θυμηθείτε την περίπτωση του ρωσικού αεροσκάφους στο Σινά ξαφνικά χάθηκε το αεροσκάφος, αποδείχτηκε στην πορεία ότι ήταν βόμβα, ούτε αυτός είχε εκπέμψει κινδύνου.»

Το αεροσκάφος Α320 που έχει εξαφανιστεί από το ραντάρ, με 56 επιβάτες και 10μελές πλήρωμα, εκ των οποιων οι τρεις προσωπικό ασφαλείας, έχει πιθανόν συντριβεί στη θάλασσα, ανέφεραν νωρίτερα αξιωματούχοι της αεροπορικής εταιρίας EgyptAir, αλλά και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στην Αίγυπτο.


http://www.kathimerini.gr/860272/ga...air-to-aeroskafos-eixe-ekpemyei-shma-kindynoy
 
Μιάς και αναφέρουμε μόνο αεροπορικά ατυχήματα, κάτι το διαφορετικό!!!!

Worlds largest aircraft, the Vulcan Aerospace Stratolaunch has completed the wing construction.

With a wingspan of 385 feet (117 m), the six-engine plane will be larger than Howard Hughes’ 1947 H-4 Hercules, known as the “Spruce Goose,” and the Antonov An-225, a Soviet-era cargo plane originally built to transport the Buran space shuttle that is currently the world’s largest aircraft.

View attachment 128963

View attachment 128964

http://www.dailymail.co.uk/sciencet...company-nears-debut-worlds-biggest-plane.html
 
Τελείως απαράδεκτο το γεγονός του ότι το cockpit βρίσκεται τόσο offset. Θα έχει ενδιαφέρον να δουμε τι θα απαιτειται για το type rating.
 
Μάλλον τη θέση του κόκπιτ την επιβάλλει ο προορισμός του αεροπλάνου, που θα είναι να μεταφέρει στο κέντρο του πυραυλικό φορτίο/διαστημικό όχημα, σε μεγάλο ύψος για εκτόξευση.

http://aerospace.vulcan.com/
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Captain of TransAsia Flight 235 shut off working engine after other failed: Report

http://edition.cnn.com/2015/07/02/asia/taiwan-transasia-crash-report/

(Προσπάθησα να κατεβάσω το τελικό πόρισμα, αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα)

http://www.asc.gov.tw/main_en/docaccident.aspx?uid=342&pid=296&acd_no=191
 
Military Plane Nearly Crashes Into Sea After Aircraft Carrier Landing Cable Snaps


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Απαπαπα ....................... θα βράχηκαν οι πατούσες τους ................. και όχι μόνον!!!!:flipout:
 
USAF: Νέο πρόβλημα με το F-35 σπέρνει …τον ενθουσιασμό!

.....ένα κατά τα άλλα μεγάλο πρόβλημα που ανέκυψε, να σπείρει τον ενθουσιασμό στους υπευθύνους! Πως γίνεται; Ιδού λοιπόν!

Πιλότοι μαχητικών F-35A που συμμετείχαν σε άσκηση με επίκεντρο αεροπορική βάση στο Άινταχο των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν διότι το μαχητικό, δεν τους το επέτρεψε. Η άσκηση αφορούσε την εκπαίδευση στην αποφυγή αντιαεροπορικών πυραύλων.

Ποιο ήταν όμως το πρόβλημα που δεν επέτρεψε στο μαχητικό να συμμετάσχει στην εκπαιδευτική δραστηριότητα; Το ότι τα ραντάρ των αντιαεροπορικών οπλικών συστημάτων που συμμετείχαν στην άσκηση, δεν μπορούσαν να εντοπίσουν το F-35A ώστε να εξαπολύσουν πύραυλο αναχαίτισης και το μαχητικό να ασκηθεί στην αποφυγή του!

Δεν μπορούσαν να μας δουν, άρα δεν μπορούσαν να μας στοχεύσουν, ήταν η δήλωση του μοίραρχου της 34 ης Μοίρας Μαχητικών στην αεροπορική βάση «Hill» στη Γιούτα. Για να μπορέσει να ασκηθεί λοιπόν το μαχητικό, υποχρεώθηκε να ανοίξει τους αναμεταδότες (transponders), ώστε να εκπέμψει σήμα, να εντοπιστεί το F-35A και να αποχωρήσει η διαδικασία στοχοποίησής του....."

http://www.defence-point.gr/news/?p=157670

Ευτυχως που η Τουρκια αρχιζει και τσαντιζεται με την Αμερικη και την ΕΕ...μπορει να καθυστερησει την αγορα τους.
 
Εμπορικό τρικ, δημιουργία εντυπωσιασμού και τίποτα άλλο
Η ικανότητα stealth των συγκεκριμένων εντοπίζεται μόνο στο πρόσθιο μέρος τους, στην ώρα 12:00.
 
USAF: Νέο πρόβλημα με το F-35 σπέρνει …τον ενθουσιασμό!

.....ένα κατά τα άλλα μεγάλο πρόβλημα που ανέκυψε, να σπείρει τον ενθουσιασμό στους υπευθύνους! Πως γίνεται; Ιδού λοιπόν!

Πιλότοι μαχητικών F-35A που συμμετείχαν σε άσκηση με επίκεντρο αεροπορική βάση στο Άινταχο των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν διότι το μαχητικό, δεν τους το επέτρεψε. Η άσκηση αφορούσε την εκπαίδευση στην αποφυγή αντιαεροπορικών πυραύλων.

Ποιο ήταν όμως το πρόβλημα που δεν επέτρεψε στο μαχητικό να συμμετάσχει στην εκπαιδευτική δραστηριότητα; Το ότι τα ραντάρ των αντιαεροπορικών οπλικών συστημάτων που συμμετείχαν στην άσκηση, δεν μπορούσαν να εντοπίσουν το F-35A ώστε να εξαπολύσουν πύραυλο αναχαίτισης και το μαχητικό να ασκηθεί στην αποφυγή του!

Δεν μπορούσαν να μας δουν, άρα δεν μπορούσαν να μας στοχεύσουν, ήταν η δήλωση του μοίραρχου της 34 ης Μοίρας Μαχητικών στην αεροπορική βάση «Hill» στη Γιούτα. Για να μπορέσει να ασκηθεί λοιπόν το μαχητικό, υποχρεώθηκε να ανοίξει τους αναμεταδότες (transponders), ώστε να εκπέμψει σήμα, να εντοπιστεί το F-35A και να αποχωρήσει η διαδικασία στοχοποίησής του....."

http://www.defence-point.gr/news/?p=157670

.

Τρίχες κατσαρές. Αν τα F35 φορέσουν εξωτερικά δύο ΑΙΜ 9 χάνουν την ικανότητα stealth και στοχοποιούνται μια χαρά . Κάτι άλλο συνέβη για να μη συμμετείχαν στην άσκηση.
 
Το Β777 της Emirates, μετά το σημερινό ατύχημα. Ευτυχώς δεν υπάρχουν θύματα μεταξύ των επιβατών και πληρώματος (280+), αλλά κατά πληροφορίες ένα άτομο από τις επίγειες σωστικές δυνάμεις, έχασε την ζωή του.

View attachment 130006