@ Μανωλάκο
Τζίμ , δέν θα διαφωνήσω για το πώς "νοιώθεις" κάτω απο τήν πέτσα σου μιά "μουσική"-"μουσικότητα" (με οποιαδηποτε -σημερινή- ερμηνεία του χαρακτηρισμού) συσκευή/σύστημα , αλλά αν ακούσεις το ΙΔΙΟ σύστημα στον ΙΔΙΟ χωρο έχοντας βγάλει τα χαλιά και τις κουρτίνες , τότε ολη ή η περισσότερη μουσικότητα θα έχει πάει περίπατο
Πολύ δε περισσότερο αν ακούσεις ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο σύστημα σε ενα ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ χώρο...
Οπως είπες κι εσύ , θα συμβεί το ιδιο ακόμα κι αν αλλάξεις λάμπες ..κλπ , -συμπληρώνω : θέση στα ηχεία , καλώδια , στήριξη (σε μερικά ) ...
Για του λόγου το αληθές , θα έχεις παρατηρήσει οτι 9 στίς 10 απαντήσεις σε μηνύματα για προτάσεις συσκευών περιέχουν τήν φράση .."να τα ακούσεις στο χώρο σου "
Ετσι λοιπόν αναρωτιέμαι πώς στήν ευχή θα ερμηνευσουμε μερικά θέματα ενα εκ τώ οποίων είναι και η "μουσικότητα" Οντας διαφορετικοί άνθρωποι , με διαφορετικά μηχανήματα , διαφορετικούς χώρους και διαφορετικα γούστα και βιώματα ..?!
Θεωρώ λοιπόν (και σε αυτό το σημείο συμφωνώ με τον Δημήτρη Παν. ) οτι το βασικό στοιχείο τής αναπαραγωγής , είναι ( έστω αν οχι ΚΑΙ η ουδετερότητα ) τουλάχιστον η ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΙΑ (όπως τήν αντιλαμβάνεται κανείς ) που ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΖΕΙ με τίποτα - διακινδυνεύω δε να συμπληρώσω οτι πιθανόν να βρούμε μπροστά μας (ή να έχουμε βρεί ) δυό καταστάσεις :
Δηλαδή να έχουμε συνηθίσει να μάς αρέσει κάτι και σε κάποια στιγμή αναγνωρίζοντας (+ψαχνοντας ) μερικά θέματα (εκ τής εμπειρίας ) να πιέσουμε κάπως τον εαυτό μας να μάς αρέσει κάτι παρόμοιο έστω που θεωρούμε πιο ..σωστό..?
Εν κατακλείδι , νομίζω οτι ο χομπίστας είναι εκείνος που θα κάνει σχεδόν οποιοδήποτε συνδυασμό συσκευών / χώρου να παίζει πιο κοντά στήν δική του ερμηνεία περί μουσικότητας που φυσικά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ