Επισης κατι που δεν υπολογιζει κανεις οταν βλέπει το ποσο αγορας του ειναι ο παραγοντας σταθεροποιηση.
Εχοντας δει το ευεργετικο αποτελεσμα της σταθεροποιησης στον φακο σε καμερες που δεν εχουν τετοια λειτουργια (οπως ο olympus 12-100 f4 στην bmpcc4k) και βλεποντας οτι η σταθεροποιηση στο σωμα υψηλων προδιαγραφων σε βιντεο σωματων μενει εκτος ( Canon R5c, Lumix S1h, Canon C70) θεωρησα απαραιτητο να υπαρχει ως εργαλειο για περιπτωσεις handheld (και οχι χρηση gimball)
Aν η Samyang δεν ειχε αποτραβηχτει απο την μοντουρα RF πιθανον να ειχαμε προλαβει να δουμε τον νεο της ζουμ 24-70 να κυκλοφορει επισης. Ασχετως αν τα reviews δεν του δινουν την αποδοση που ειχε πχ ο 85mm f1,4 πριν καταργηθει και αυτος απο τις πωλησεις της .
Επομενως ο φακος αυτος ηταν μονοδρομος μιας και αν τσεκαρει κανεις
ολους τους mirroless φακους της αγορας στο b&h θα δει οτι στανταρ ζουμ με f2,8 (οταν βασιζεσαι σε εναν φακο δεν μπορεις να κυκλοφορεις με f4 κακα τα ψεματα ειναι περιοριστικο) και σταθεροποιηση δεν υπαρχουν παρα μονον αυτος ο φακος.
Για dslr υπαρχουν οι γνωστοι Tamron ( του οποιου εχω ακομα την πρωτη εκδοση) και οι προβληματικοι Sigma και τελος ( και ο πολυ καλος Νικον)
Καλα θαταν να ειναι αυτος ο φακος EF παλαιας κοπης με μηχανισμο εστιασης focus manual και οχι focus by wire αλλα αυτη η εποχη παρερχεται πλεον....και η αληθεια ειναι οτι στην χειροκινητη του χρηση ειναι απιστευτα γλυκος και ακριβης.