Τιμή Transport?

Σε απλά ελληνικά λέω τέτοιων εταιρειών,που ασχολούνται με τεχνολογία-γενικά.

Μην βιάζεσαι και να είσαι λίγο πιό ευγενής(συμβουλευτικά αυτά).
 
Προς τι ο αλληλοσπαραγμός;
Αν τα παλικάρια βρήκαν τρόπο να πουλήσουν κάτι που τους κοστίζει 1000 ευρώ με 10.000% κέρδος, μαγκιά τους, να μας πουν το κόλπο. Δεν έπιασαν κανέναν από τα μαλλιά να του πάρουν τα λεφτά. Έχουμε λόγο να τους κακολογούμε;

Υποθέτω ότι αν κάποιος θέλει να χαλάσει 1.500.000 ευρώ για ένα σύστημα δεν θα το ρίξει κορώνα γράμματα. Θα ακούσει τα διάφορα συστήματα αυτής της τιμής και θα αποφασίσει.

Προσωπικά θα διάλεγα να πληρώνω ένα ζωντανό συγκρότημα να παίζει κατά παραγγελία τα κομμάτια που μου αρέσουν από ένα στερεοφωνικό.

Αν τελικά αυτοί της Υ έχουν καταφέρει να κάνουν ένα μηχανάκι των 300 ευρώ να ακούγεται καλύτερα από ένα μηχανάκι των 200.000 επειδή έβαλαν βαλβολίνη στο πηγάδι του transport, μπορούμε εμείς να τους πούμε πόσο θα το πουλήσουν;

Εδώ βγαίνουν και πουλάνε πολύμπριζα 3.000 και 4.000 ευρώ το κομμάτι! Που μιλάμε για χαλκό! Εγώ τόσο πληρώνω για μισό κοντέινερ χαλκού! Όχι μισό κιλό!

Αφήστε τα παιδιά να ρθούν κοντά μου... εε... να βάζουν ότι τιμές θέλουν. Σαμπώς από τη τσέπη μου θα τα πάρουν;
 
Re: Απάντηση: Τιμή Transport?

"....Ζούμε βεβαίως σε μια ελεύθερη αγορά, και το “χαιφάι” δεν είναι είδος βασικής διατροφής επομένως μπορείτε να ζητάτε ό,τι θέτε -δεν υπάρχει αμφιβολία. (...) Πόσα πρέπει να πωληθούν για να αποσβεστεί και τί -διάβολο- κόστος ανθρωποώρας έχει αυτή η ρημάδα η εταιρία; Πλάκα μας κάνετε; (...) Αμφισβητώ ευθέως την αξία τέτοιων συσκευών που εμφανώς ξεπερνούν κάθε λογικό όριο κόστους και προκαλώ όποιον δέχεται να μου αποδείξει (με νούμερα και στοιχεία) ότι κάνω λάθος, όχι χωρίς λόγο...

Λαμβάνεις σημείο αναφοράς το κόστος υλικών + εργασίας + (υποθέτω) κάποιο D (για R δεν υφίσταται λόγος -- δεν υφίσταται R για να υπάρχει λόγος).

Δεν διαφωνώ επί της ουσίας -- το ίδιο κάνω κι'εγώ αλλα....

όπως έγραψε κάποιος /οι δεν έχει άμεση ΠΛΕΟΝ σχέση το κόστος κτήσης με τη τιμή λιανικής. Παρεμπ/τος, κάποτε ο Κος Μάραντζ πουλόυσε μηχ/ματα λίγο κάτω από το κόστος!!

Γενικά, η σχέση 1:10 μεταξύ υλικών σε τιμές λιανικής και τιμή στο ράφι παίζει.. ειδικά στα μεγάφωνα (βέβαια δεν λαμβάνουμε υπ'όψη την επένδυση σε μηχ/ματα μέτρησης κλπ).

...Νησάφι… Και τα ηλεκτρονικά, α! εκεί θα συγχιστώ ακόμη περισσότερο: Δεν μπόρεσα να βρώ μια συσκευή που να μην χρησιμοποιεί εξαρτήματα παραγωγής (δηλαδή με τιμές μερικών δολλαρίων ανά τεμάχιο -το πολύ- αν γίνει παραγγελία χιλίων τεμαχίων -και για να σας προλάβω, δεν υπάρχουν ολοκληρωμένα κυκλώματα και γενικώς εξαρτήματα που δεν είναι “παραγωγής”)
Μα τι λετε αγαπητέ;;; Μερικά $ / ανα τεμάχιο ;;; Αυτές είναι υπέρογκες τιμές υλικού... Αγοράζεις εξωγήινο πραγματα (π.χ. αντιστάσεις 0,5% με θερμική ευστάθεια)!!! Τσιπακια της Τέξας Ινστρ. (Μπερ-Μπράουν, κα) δεν ξεπερνούν τα ~4/κομμάτι.

Ντάξ' τα κουτιά + πυκνωτικά + μετ/τιστικά (με το κιλό) είναι πολύ πιο ακριβά.

Να σας πω τί πιστεύω εγώ: Από κάποια τιμή και πάνω (την οποία με λίγη προπόνηση μπορείς να την διαισθανθείς…) η συντριπτική πλειοψηφία των προιόντων είναι απλώς αρπαχτές. (...) Ποντάρουν στην ματαιοδοξία μερικών πελατών
Να σου πω... δεν νομίζω. Σκέψου πόσο αργοκίνητα είναι τα προιόντα αυτά, ότι σε προσιτές κατηγορίες υπάρχει θηριώδης αντ/σμός, η υψηλή τιμή κτήσης λειτουργεί και σαν διαφήμιση... κλπ

Τα όμορφα πράγματα μπορεί να είναι ακριβά. Για το αντίθετο, μην είστε διαρκώς βέβαιοι. Ψάξτε το. ...

Ωραία εκπεφρασμένο σχόλιο ! -bye-
 
Συμφωνώ ότι το value for money είναι πιο γοητευτική αναζήτηση από τα πανάκριβα συστήματα και ότι υπάρχουν τα κατάλληλα μηχανήματα για να ακούσεις φοβερά σε προσιτές τιμές.
Ως ανώτατο λογικό όριο ανά συσκευή θεωρώ τις πέντε χιλιάδες ευρώ και τις δέκα χιλιάδες για ηχεία. Σύστημα στα 20-25 χιλιάρικα, τόσο λογικό όσο ένα ίδιας τιμής αυτοκίνητο.
Τα μηχανήματα που κοστίζουν τόσο πολλά χρήματα όπως τα νέα Ύψιλον έχουν λόγο ύπαρξης μόνο ως κορυφαία άποψη μαγειρέματος κορυφαίων υλικών που στηρίζονται από ξεχωριστές τεχνικές που αφορούν σχεδόν πάντα λεπτομέρειες, χωρίς να αποκλείονται οι τομές. Σε αυτό το σενάριο χωρά πολύ παραμύθι αλλά και αρκετή αλήθεια και ο καθένας διαγωνίζεται με βάση τα προσόντα του. Είναι μια μορφή τέχνης για υψηλά γούστα και πολύ βαθιά πορτοφόλια, που όμως μαστίζεται από τον περιορισμό του τεχνητού, αν και λιγότερο απ'ό,τι τα αυτοκίνητα.
Πιο αποδεκτή αισθητικά είναι μια κλασική κιθάρα των δέκα χιλιάδων.