Τιμή Transport?

YPSILON.jpg



Και το site της εταιρείας
 
Από το site της ύψιλον, το ακόλουθο σχόλιο:

" In class AB operation the problem is that crossover distortion produces a cold and harsh sound ".



Aυτά δηλαδή που λένε στα παιδάκια για να τρώνε το φαγητό τους.
 
Τουλάχιστον η Esoteric σχεδιάζει μόνη της τους μηχανισμούς ανάγνωσης και είναι κορυφαίοι σαν κατασκευές (δεν υπάρχει σύγκριση με τους Philips). Όταν το 70% του transport είναι ό μηχανισμός ανάγνωσης και η Ύψιλον χρησιμοποιεί τους φθηνούς, κατά τα άλλα, μηχανισμούς της Philps, προφανώς ψάχνει για κορόιδα..

Μα ο μηχανισμός ανάγνωσης είναι το δύσκολο πράγμα να φτιαχτεί.
Γι αυτό είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού οι εταιρίες που μπορούν να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν μηχανισμούς ανάγνωσης.
Θέλει τεχνογνωσία, μηχανολογικό εξοπλισμό για κατασκευή με μηδαμινές ανοχές κλπ.
Από 'κει και πέρα σασί, τροφοδοτικά, αναλογικά κλπ. μπορεί να φτιάξει ο καθένας, την στιγμή μάλιστα που μπορεί (???) να πουλήσει και σε εξωφρενικές τιμές κανένα πρόβλημα.
 
Οταν καποιος αποφασιζει να κανει μια κατασκευη, κυριως μηχανολογικη,σε πολυ μικρο αριθμο κομματιων, ειναι φυσικο να εχει εξαιρετικα υψηλο κοστος,που σε καμμια περιπτωση δεν πρεπει να το πληρωσουμε Ολα αυτα τα μεταλλικα τμηματα θελουν τοσο προσεκτικο σχεδιασμο,οσο και προσεκτικη μηχανολογικη εφαρμογη,που καποιος θα τα πληρωσει

Bρε παιδιά για κοιτάξτε λίγο την γαλλική Advance. Αυτό είναι πραγματική επιτυχία. Να φτιάχνεις πολύ καλά μηχανήματα και να καταφέρνεις να τα πουλάς σε προσιτές τιμές έτσι ώστε να μπορεί να τα απολαύσει όλος ο κόσμος.

Το να φτιάχνεις SAAB, Bendley, Mercedes, Aston Martin κλπ. είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να φτιάξεις FIAT Punto.
 
Re: Απάντηση: Τιμή Transport?

Το να φτιάχνεις SAAB, Bendley, Mercedes, Aston Martin κλπ. είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να φτιάξεις FIAT Punto.
Ειδικά άν είναι PUNTO SPORTING 100 hp ... yeea ...
 
Εμένα μ' αρέσουν και θεωρώ λογικές τις τιμές.
Στο φινάλε φθηνά-ακριβά όλοι οι πειραγμένοι δεν τα κρατάνε και για πολύ...
Ο λόγος είναι γιατί απλά κανένα δεν ικανοποιεί τίποτα.
Ή μερικοί σαν και του λόγου μου δεν έχουν τι να κάνουν...

Στο επόμενο live όλοι κάνουν τη γαργάρα τους...
 
Θα σας πω ένα μυστικό που μάλλον δεν το ξέρουν πολλοί.

Η Ύψιλον δεν είναι καινούρια εταιρεία.

Πριν καμιά πενταετία παρουσίασε έναν τελικό σε πολύ λογική τιμή που είχε πάρει τρομερές κριτικές. Μάλιστα ήταν και ενισχυτής αναφοράς του extreme AV. Έχει παρουσιαστεί και σε εκθέσεις Hiend

Μάλλον δεν θα πούλησε πολλά κομμάτια.

Και δεν τον ξέρουν πολλοί.

Τώρα με τους τελικούς μερικών δεκαχίλιαρων και το τρανσπόρτ των 15000 μιλάτε γι αυτήν.

Είδατε; Τόσο εύκολο ήταν...:antlers:
Και τωρα που τους "μαθαμε" θα αρχισουν να βγαινουν τα προιοντα τους απο τις γραμμες παραγωγης, με...τα containers...Ηδη το χρηματηστιριο του Τοκυο ειναι σε επαγρυπνιση.....:guitarist:
 
Παντα το νομισμα εχει 2 πλευρες. Αν δουμε και μια αλλη ελληνικη εταιρεια, την Αναλυσης, οσο πουλουσε "φτηνα" στην ελλαδα, δεν πουλουσε του σκοτωμου.
Τωρα που στοχευει στην μεγαλη αγορα της αμερικης, και οχι μονο, πουλαει του σκοτωμου.
Ο ιδιος ο Τασος μου ειπε οτι του ζητησανε, πιο ακριβο ηχειο απο τον αμφυτριωνα, και "αναγκαστικα" βγαζει τωρα ενα με εξτρα πανελ χαμηλων, στα 42000$.

Αρα το θεμα ειναι που απευθυνεσαι.

Απο την μερια μου, μακαρι να δημιουργησουμε ελληνικη audio σχολη.
 
Platon, ακριβώς, αυτή είναι η άλλη πλευρά του νομίσματος. Εχεις φτιάξει μια σειρά προιόντων που πουλάς και ζείς, φτιάξε όμως και μία ακριβή σειρά για prestige, που όμως δεν θα ζείς απο αυτή, αλλά για γόητρο και υποστήριξη των γήινων τιμολογιακά προιόντων σου..
 
Απάντηση: Re: Τιμή Transport?

Παντα το νομισμα εχει 2 πλευρες. Αν δουμε και μια αλλη ελληνικη εταιρεια, την Αναλυσης, οσο πουλουσε "φτηνα" στην ελλαδα, δεν πουλουσε του σκοτωμου.
Τωρα που στοχευει στην μεγαλη αγορα της αμερικης, και οχι μονο, πουλαει του σκοτωμου.
Ο ιδιος ο Τασος μου ειπε οτι του ζητησανε, πιο ακριβο ηχειο απο τον αμφυτριωνα, και "αναγκαστικα" βγαζει τωρα ενα με εξτρα πανελ χαμηλων, στα 42000$.

Αρα το θεμα ειναι που απευθυνεσαι.

Απο την μερια μου, μακαρι να δημιουργησουμε ελληνικη audio σχολη.

Σε διάφορα fora του εξωτερικού διαβάζω τα καλύτερα για την Analysis.
Έχει πολύ καλό όνομα. Αρκετοί θεωρούν ότι είναι καλύτερα από τα Apogee. Μεγάλο κοπλιμέντο αυτό.

Μπράβο του του Τάσου, δεν απορώ που δεν ασχολείται και πολύ με την εγχώρια αγορά...
 
"....Ζούμε βεβαίως σε μια ελεύθερη αγορά, και το “χαιφάι” δεν είναι είδος βασικής διατροφής επομένως μπορείτε να ζητάτε ό,τι θέτε -δεν υπάρχει αμφιβολία. Υπάρχει όμως και το όριο που καθορίζει η ύβρις, τις οποίας -να θυμίσω- έπεται αναπόφευκτα η νέμεσις: Αν μια μικρή διαστημική αποστολή της NASA, περιλαμβανόμενου του διαστημόπλοιου, των οργάνων του, και των μισθών μιας τριετίας των ανθρώπων που θα την υπηρετούν στοιχίζει περίπου 356.000 δολλάρια το κιλό (κάντε μια αναζήτηση στο Google για “spacecraft cost” και δεν θα δυσκολευτείτε να βρείτε τα νούμερα!), πόσο καλή πρέπει να είναι μια συσκευή ήχου ώστε να στοιχίζει 120.000 ευρώ; Ποιές απόκοσμες τεχνολογίες έχουν χρησιμοποιηθεί; Τι είδους σπάνιες επεξεργασίες έχουν εφαρμοστεί και ποιοί κορυφαίοι επιστήμονες το έχουν σχεδιάσει; Ποιό είναι το κόστος της ανάπτυξης ενός τέτοιου μηχανήματος και ποιά είναι, τέλος πάντων, η απόδοση που δικαιολογεί την ανάπτυξη αυτή επί της αρχής; Πόσα πρέπει να πωληθούν για να αποσβεστεί και τί -διάβολο- κόστος ανθρωποώρας έχει αυτή η ρημάδα η εταιρία; Πλάκα μας κάνετε;

Αμφισβητώ ευθέως την αξία τέτοιων συσκευών που εμφανώς ξεπερνούν κάθε λογικό όριο κόστους και προκαλώ όποιον δέχεται να μου αποδείξει (με νούμερα και στοιχεία) ότι κάνω λάθος, όχι χωρίς λόγο: Στους τρεις ορόφους που κάλυπτε η έκθεση του Μονάχου δεν μπόρεσα να βρώ ούτε ένα επιχείρημα, τυπωμένο, φωτογραφημένο ή έστω προφορικό που να δικαιολογεί τέτοιες τιμές. Αυτό, το βρίσκω προσβλητικό σε προσωπικό επίπεδο: Αν ο σχεδιαστής ενός ηχείου χρεώνει 20 χιλιάρικα επειδή τα μεγάφωνα είναι custom έχω να του απαντήσω πως πολλοί από εμάς γνωρίζουμε ότι όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές μεγαφώνων δέχονται να customάρουν τις μονάδες τους αρκεί να παραγγείλεις έναν λογικό αριθμό από αυτές -δεν μιλάμε δηλαδή για μια συμφωνία με το διάβολο! Αν πιστεύει ότι η καμπίνα του ηχείου του που είναι κατασκευασμένη από εξωτικά υλικά δικαιολογεί τέτοια νούμερα, θα ήθελα να τον πληροφορήσω ότι το μονοκόκ μιας F1 στοιχίζει, με τρέχουσες τιμές, 117.000 δολλάρια (για ένα ή δύο κομμάτια, όχι για δεκάδες ή εκατοντάδες… και για πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις) και αν νομίζει ότι τα πηνία αέρος είναι πια τόσο ακριβά, πολύ ευχαρίστως να του δώσω την διεύθυνση και το τηλέφωνο ενός καλού πηνιά που ξέρω κάπου στον Πειραιά γιατί μάλλον τον κλέβουν τον φουκαρά. Κι όσο για την επεξεργασία ακριβείας ε, το βρίσκω,το λιγότερο ακραίο, η τάξη μεγέθους της τιμής μονάδας του τελικού προιόντος και η τάξη μεγέθους τιμής της εργαλειομηχανής που χρησιμοποιήται να ταυτίζονται ακόμη και για πολύ μικρές παραγωγές. Νησάφι… Και τα ηλεκτρονικά, α! εκεί θα συγχιστώ ακόμη περισσότερο: Δεν μπόρεσα να βρώ μια συσκευή που να μην χρησιμοποιεί εξαρτήματα παραγωγής (δηλαδή με τιμές μερικών δολλαρίων ανά τεμάχιο -το πολύ- αν γίνει παραγγελία χιλίων τεμαχίων -και για να σας προλάβω, δεν υπάρχουν ολοκληρωμένα κυκλώματα και γενικώς εξαρτήματα που δεν είναι “παραγωγής”) και αν κάποιος μου πει ότι, σήμερα, είναι το λογισμικό που είναι σημαντικό, τότε θα το παραδεχτώ και θα ρωτήσω γιατί μια συσκευή σαν το Copland DRC-205 έχει κάτω από δύο χιλιάρικα; Τόσο φτηνά πουλάνε πιά αυτοί οι Δανοί την τεχνογνωσία τους;

Να σας πω τί πιστεύω εγώ: Από κάποια τιμή και πάνω (την οποία με λίγη προπόνηση μπορείς να την διαισθανθείς…) η συντριπτική πλειοψηφία των προιόντων είναι απλώς αρπαχτές. Λέω “συντριπτική” σε μια σπάνια προσπάθεια να είμαι ευγενικός. Σε προσωπικό εππίπεδο θεωρώ ότι είναι όλες αρπαχτές. Ποντάρουν στην ματαιοδοξία μερικών πελατών -με την ποδοσφαιρική έννοια του όρου- στα εύκολα ή/και παράνομα κερδισμένα χρήματα ορισμένων και στην δεδομένη, καλοπροαίρετη έως και απλοική στάση μας που χαρίζει απλόχερα έναν θαυμασμό που δεν τους αξίζει, για να επιβιώσουν και να διαδοθούν. Αντισταθείτε! Τα όμορφα πράγματα μπορεί να είναι ακριβά. Για το αντίθετο, μην είστε διαρκώς βέβαιοι. Ψάξτε το. ...

Αντιγραφή από το http://www.avmentor.eu/avLocus/
( οι υπογραμμίσεις δικές μου , για να χτυπάνε στο μάτι )
 
Κάτω απο τις δεδομένες συνθήκες στην αγορά,υπάρχει η δυνατότητα κάποιων επιλογών για τους εγχώριους κατασκευαστές,που δεν ξεπερνούν τα δάκτυλα του ενός χεριού.Απλά επέλεξαν μία απ' αυτές.Δεν έχω τα στοιχεία για να εκτιμήσω την εμπορική ορθότητά της.

Προσωπικά με ενδιαφέρει πάντα,η ύπαρξη και δράση εταιρειών που ασχολούνται με την τεχνολογία-έστω όχι αιχμής.Εσάς δεν σας απασχολεί το γεγονός,ότι δεν υπάρχουν πλέον ειδικευμένοι μηχανικοί-τεχνίτες στην αγορά κι οι ενδιαφερόμενες εταιρείες αναγκάζονται να ψάχνουν αλλού λύσεις;Απ' αυτήν την άποψη είναι θετική η ύπαρξη τέτοιων εγχώριων εταιρειών.Ας στηρίξουμε αυτές τις όποιες εταιρείες,όσο μπορούμε γιατί χανόμαστε...

Γενικά,βασική μου προτεραιότητα είναι η λελογισμένη τιμή πρός απόδοση κι ασφαλώς δεν επρόκειτο σε καμία περίπτωση να έδινα ένα τέτοιο ποσό γι' αυτά-όπως και να παίζουν.Ομως υπάρχουν άλλοι που τα δίνουν.Δικό τους θέμα...

Εύχομαι καλή επιτυχία στις δραστηριότητές τους κι απλά θα συνιστούσα την δημιουργία μιάς λογικού κόστους σειράς γι όσους σκέφτονται σαν κι εμένα.
 
".... Ποιές απόκοσμες τεχνολογίες έχουν χρησιμοποιηθεί; Τι είδους σπάνιες επεξεργασίες έχουν εφαρμοστεί και ποιοί κορυφαίοι επιστήμονες το έχουν σχεδιάσει;

...Να σας πω τί πιστεύω εγώ: Από κάποια τιμή και πάνω (την οποία με λίγη προπόνηση μπορείς να την διαισθανθείς…) η συντριπτική πλειοψηφία των προιόντων είναι απλώς αρπαχτές. Λέω “συντριπτική” σε μια σπάνια προσπάθεια να είμαι ευγενικός. Σε προσωπικό εππίπεδο θεωρώ ότι είναι όλες αρπαχτές. Ποντάρουν στην ματαιοδοξία μερικών πελατών -με την ποδοσφαιρική έννοια του όρου- στα εύκολα ή/και παράνομα κερδισμένα χρήματα ορισμένων και στην δεδομένη, καλοπροαίρετη έως και απλοική στάση μας που χαρίζει απλόχερα έναν θαυμασμό που δεν τους αξίζει, για να επιβιώσουν και να διαδοθούν. Αντισταθείτε! Τα όμορφα πράγματα μπορεί να είναι ακριβά. Για το αντίθετο, μην είστε διαρκώς βέβαιοι. Ψάξτε το. ...

Φίλε Δημήτριε τώρα με αποστόμωσες. Postαρα τις photo γιατί αισθάνθηκα περήφανος ως Έλλην και τίποτε παραπάνω. :award:
 
Φίλε Δημήτριε τώρα με αποστόμωσες. Postαρα τις photo γιατί αισθάνθηκα περήφανος ως Έλλην και τίποτε παραπάνω. :award:

Αμα είναι να τα φάμε με την σειά μας από τους "κουτόφραγκους" , όπως μας τα τρών εδώ και χρόνια αυτοί , είμαι μαζί σου ( ως Ελλην ) .
 
Αμα είναι να τα φάμε με την σειά μας από τους "κουτόφραγκους" , όπως μας τα τρών εδώ και χρόνια αυτοί , είμαι μαζί σου ( ως Ελλην ) .
ε, στο κάτω-κάτω δεν μας τα παίρνουν με το ζώρι...
...μόνοι μας, εμείς, τους τα ακουμπάμε (ως Έλληνες) -bye-
 
Η τιμή καθορίζεται από την αγορά και όχι απο την αξία χρήσης. Στην μεταμοντέρνα περιοδο που διανύουμε καθορίζει την ίδια την αγορά (εννοώ το hi απο το hiend). Αν συγκρινουμε όχι μια αποστολή της NASA αλλά ενα κινητό τηλέφωνο των 200euro (τηλεόραση των 400euro και pc των 1000euro) με συσκευές ήχου θα έπρεπε με στοιχειώδη αυτογνωσία να κλάψουμε με λυγμούς.
Απλά ασχολούμαστε με ένα hobby που από ότι φαινεται με την ρευστότητα που υπάρχει διεθνώς έχει αρκετό βάθος (όχι όμως πλάτος). Αναγνωρίζοντας αυτό υποθέτω οι της υψιλον αποφάσισαν και μπραβο τους να απλωθούν στην παγκόσμια αγορά με την σχετική μούρη. Τους εύχομαι καλή επιτυχία . Απο την δική μου μεριά όμως θα παιδεύομαι με hypex μοντουλακια και μεταχειρισμένα quadακια γιατί έχω πιο πολύ fun for the buck και καλύτερα κοιμώμενη συνείδηση
Θα ήθελα όμως να δω και ελληνικές diy globaloπρωτιές τύπου hypex, tent labs και promitheus tvc
 
Απάντηση: Re: Τιμή Transport?

1. κόστος υλικών
Αν το τράνσπορτ έχει 15000 ευρώ, πρέπει τα υλικά του να έχουν συνολικά γύρω στα 1500. Τα υπόλοιπα είναι το κόστος της ίδιας της εταιρίας, τα κέρδη της, και φυσικά το κέρδος των καταστημάτων.

2. τιμή
Είμαστε νέα εταιρία. Φτιάχνουμε ένα προϊόν, το πουλάμε πανάκριβα. Δεν το αγοράζει σχεδόν κανένας, αλλά δημιουργούμε ντόρο. Μετά παρουσιάζουμε κάτι φθηνότερο, που είναι σχεδόν το ίδιο, και με την προβολή των προηγούμενων πουλάμε. Κλασική συνταγή. Βάζετε στοίχημα ότι θα ισχύσει και για την Ύψιλον;

Εχεις πιασει την ουσια 1000%
 
Κάτω απο τις δεδομένες συνθήκες στην αγορά,υπάρχει η δυνατότητα κάποιων επιλογών για τους εγχώριους κατασκευαστές,που δεν ξεπερνούν τα δάκτυλα του ενός χεριού.Απλά επέλεξαν μία απ' αυτές.Δεν έχω τα στοιχεία για να εκτιμήσω την εμπορική ορθότητά της.

Προσωπικά με ενδιαφέρει πάντα,η ύπαρξη και δράση εταιρειών που ασχολούνται με την τεχνολογία-έστω όχι αιχμής.Εσάς δεν σας απασχολεί το γεγονός,ότι δεν υπάρχουν πλέον ειδικευμένοι μηχανικοί-τεχνίτες στην αγορά κι οι ενδιαφερόμενες εταιρείες αναγκάζονται να ψάχνουν αλλού λύσεις;Απ' αυτήν την άποψη είναι θετική η ύπαρξη τέτοιων εγχώριων εταιρειών.Ας στηρίξουμε αυτές τις όποιες εταιρείες,όσο μπορούμε γιατί χανόμαστε...

Πώς να την υποστηρίξουμε την προσπάθεια; Πληρώνοντας π.χ. 20.000 για έναν προενισχυτή line; (που δεν έχει κάν phono stage) Οχι ευχαριστώ δεν θα πάρω...

Γενικά,βασική μου προτεραιότητα είναι η λελογισμένη τιμή πρός απόδοση

Ναι το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;

κι ασφαλώς δεν επρόκειτο σε καμία περίπτωση να έδινα ένα τέτοιο ποσό γι' αυτά-όπως και να παίζουν.

Αρα μάλλον κι εσύ δεν θα υποστήριζες τέτοιες προσπάθειες παρόλο που προτρέπεις εμάς να το κάνουμε...

Ομως υπάρχουν άλλοι που τα δίνουν.Δικό τους θέμα...

Εύχομαι καλή επιτυχία στις δραστηριότητές τους κι απλά θα συνιστούσα την δημιουργία μιάς λογικού κόστους σειράς γι όσους σκέφτονται σαν κι εμένα.


Αυτά.....