Το chat του δικάναλου

και ο παχουλός μαύρος πάνθηρας αρέσκεται να κάθεται εκεί πάνω..
τον ..αιλουρομαγνήτη έχει αυτό το πικάπ...
View attachment 194751
Για την μουσική τι λέει?
Εννοώ ότι η δικιά μου συνήθισε τα trios,ECM,ACT,Northern Jazz,alternative pop,rock,regge,soul..
Αν μπουν κιθαριές ...κοψίδι.
 
Για την μουσική τι λέει?
Εννοώ ότι η δικιά μου συνήθισε τα trios,ECM,ACT,Northern Jazz,alternative pop,rock,regge,soul..
Αν μπουν κιθαριές ...κοψίδι.
δεν δίνουν την παραμικρή σημασία πια.. μπορεί να κοιμούνται στον καναπέ δίπλα μας ενώ ακούμε από "πριόνια" μέχρι σόλο πιάνο...
αντίθετα η γατούλα που μένει στο κάτω διαμέρισμα (της αρέσει να έρχεται εδώ), χτες που άκουγα τον νέο δίσκο των naxatras στάθηκε κάτω από το ηχείο και κοιτούσε σαν να προσπαθούσε να καταλάβει από που βγαίνει ο ήχος ( ; )
πάντως ακόμα δεν χωνεύει τους 2 δικούς μου.. την κέρναγα φιλέτο κοτόπουλο, το μύριζε και γλυφόταν αλλά δεν το έτρωγε από τα νεύρα της ...στριμμένο θηλυκό... :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Επειδή είχαμε τη κουβέντα του Micro Seiki...μπορεί να ενδιαφέρει κάποιον άλλο και μιας και το ΥΤ μόλις μου πρότεινε αυτό το βίντεο (τελείως τυχαία υποθέτω) το παραθέτω. Καθημερινές Αμερικάνικες ιστορίες με τύπους που πουλάνε πικάπ σε βαν και άλλος ένας άρρωστος μου μαζεύει πικάπ!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Επειδή είχαμε τη κουβέντα του Micro Seiki...μπορεί να ενδιαφέρει κάποιον άλλο και μιας και το ΥΤ μόλις μου πρότεινε αυτό το βίντεο (τελείως τυχαία υποθέτω) το παραθέτω. Καθημερινές Αμερικάνικες ιστορίες με τύπους που πουλάνε πικάπ σε βαν και άλλος ένας άρρωστος μου μαζεύει πικάπ!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
σαν να μην υπάρχει "βινυλιακή ζωή" χωρίς ένα ΜΚ2 από κοντά... ακόμα και για όσους έχουν Linn LP12 :ROFLMAO:
 
σαν να μην υπάρχει "βινυλιακή ζωή" χωρίς ένα ΜΚ2 από κοντά... ακόμα και για όσους έχουν Linn LP12 :ROFLMAO:
Στο πάνω βίντεο δείχνει τι είχε πάρει εκείνη τη χρονική περίοδο, σε αυτό δείχνει τι έχει...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Στο πάνω βίντεο δείχνει τι είχε πάρει εκείνη τη χρονική περίοδο, σε αυτό δείχνει τι έχει...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
ακούσατε τι είπε για το rega P3 ;;;;
μήπως εγώ δεν άκουσα καλά ;;;;;;;;;
 
Μια μίξη περιγραφής του πικάπ με προσωπική άποψη άκουσα, τι σε παραξένεψε?
"rubbish" ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε μετά το "....that is truly audiophile quality...."

αφού δεν θεωρεί το Ρ3 καλύτερο ηχητικά από τα άλλα, ..δεν θα με παραξενέψει;;;
 
Είπε ότι δεν είναι το μοναδικό που θεωρεί audiophile και ότι και τα άλλα πικάπ που έχει παίζουν πολύ καλά. :)
 
Μα με όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα κι εκεί έξω, τελικά αν έχεις ένα πικάπ που γυρίζει με σταθερές στροφές και με μια στοιχειώδη αντικραδασμική προστασία, τα υπόλοιπα είναι θέμα κεφαλής, σωστά;
μακάρι να ήταν έτσι ακριβώς.....

ο Τζιμισκής δεν θα είχε δώσει τα μαλλιά της κεφαλής του για το πικάπ (μια χαρά ήταν το rega του), εγώ δεν θα είχα βγάλει τα μάτια μου για την βελτίωση του δικού μου, ο Πανίκος δεν θα άλλαζε 5 τροχαλίες μέχρι να καταλήξει στο ποιά είναι η καλύτερη και πάει λέγοντας για έναν σωρό κόσμο, χωρίς τέλος......
 
"rubbish" ήταν η λέξη που χρησιμοποίησε μετά το "....that is truly audiophile quality...."

αφού δεν θεωρεί το Ρ3 καλύτερο ηχητικά από τα άλλα, ..δεν θα με παραξενέψει;;;
Tο rubbish πάει σε αυτούς που για παράδειγμα θεωρούν τα Technics υποδυέστερα των Rega. Aναφέρεται στο κλασικό κόλλημα ότι ακόμα και ένα φτηνό (για μένα), τίμιο (για άλλους) Rega ή Pro-ject πατάει κάτω τα Technics για το λόγο ότι είναι belt drive.

Εγώ έβαλα το βίντεο για το Seiki αλλά και για μάτι...τις κριτικές μόνο σαν παρουσιάσεις τις αντιμετωπίζω, δε περιμένω να σχηματίσω γνώμη από βίντεο.

Μα με όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα κι εκεί έξω, τελικά αν έχεις ένα πικάπ που γυρίζει με σταθερές στροφές και με μια στοιχειώδη αντικραδασμική προστασία, τα υπόλοιπα είναι θέμα κεφαλής, σωστά;
Μη νομίζεις ότι το θέμα σταθερές στροφές είναι λυμμένο, τα περισσότερα πικάπ δεν το χουν και όποια το χουν με τον χρόνο μπορεί να ξερυθμιστούν.
 
Μα με όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα κι εκεί έξω, τελικά αν έχεις ένα πικάπ που γυρίζει με σταθερές στροφές και με μια στοιχειώδη αντικραδασμική προστασία, τα υπόλοιπα είναι θέμα κεφαλής, σωστά;
Define στοιχειώδη αντικραδασμική προστασία. Αν εννοείς απο εξωτερικούς κραδασμούς, η ιδανική είναι το πλατώ να κρέμεται απο το ταβάνι. Αν εννοείς απο τους κραδασμούς του μοτέρ: Περίπλοκες αναρτήσεις, γιγάντια πλατώ των 20 κιλών και πλινθ απο ξύλο, μέταλλα και εξωτικά υλικά έχουν λόγο ύπαρξης: Να ακυρώνουν ή απομονώνουν το θόρυβο του μοτέρ, γιατί αν αυτός ο θόρυβος μεταδίδεται μέσω του spindle στο δίσκο και απο εκεί στην κεφαλή, η κεφαλή αναπαράγει (και) αυτόν αντί να αναπαράγει ότι υπάρχει στα αυλάκια. Αλλιώς θα παίρναμε όλοι ένα Rega P1, του κολλάγαμε μια Clearaudio DaVinci/Ortofon SPU/Sumiko Starling Whatever και ξεμπερδεύαμε...

Αλλά δεν είναι έτσι ακριβώς.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Μα με όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα κι εκεί έξω, τελικά αν έχεις ένα πικάπ που γυρίζει με σταθερές στροφές και με μια στοιχειώδη αντικραδασμική προστασία, τα υπόλοιπα είναι θέμα κεφαλής, σωστά;

Σκέψου ότι ο Βλαδίμηρος άκουσε διάφορες στις κεφαλές της AT που δεν ακούσαμε στο μικρό project.
Και το μικρό project ήταν στημένο στο δικό μου σύστημα.
 
Μα με όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα κι εκεί έξω, τελικά αν έχεις ένα πικάπ που γυρίζει με σταθερές στροφές και με μια στοιχειώδη αντικραδασμική προστασία, τα υπόλοιπα είναι θέμα κεφαλής, σωστά;

Να το πω διαφορετικά; Έτσι όπως το έχω κατανοήσει εγώ, που είμαι επίσης μαθητευόμενος στον χώρο;

Όταν επιλέγουμε ηχεία ή ενισχυτή, είναι πολύ σημαντικό να μας αρέσει ο ήχος τους. Το αν ένα ηχείο/ενισχυτής είναι καλό είναι σε έναν βαθμό προσωπικό. Όλοι θα πουν πχ ότι ο τάδε Luxman είναι πολύ καλό μηχάνημα, αλλά οι μισοί δεν θα το αγοράσουν και θα προτιμήσουν έναν Accuphase. Όχι γιατί είναι καλύτερος αλλά γιατί είναι διαφορετικός και τους ταιριάζει καλύτερα ο ήχος του. Και για αυτό σε ένα νήμα που κάποιος θέλει να πάρει ηχεία ή ενισχυτή το πρώτο πράγμα που θα ειπωθεί είναι κάνε ακρόαση, και δη στον χώρο σου.

Στο πικάπ έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχει έντονα αυτή η διαφορά. Το βασικό είναι να είναι η καλύτερη δυνατή κατασκευή. Ένα καλό πικάπ είναι καλό πικάπ, δεν υπάρχει διαφωνία. Να γυρίζει με σταθερές στροφές και να έχει αντικραδασμική προστασία, που λέει ο Μαέστρο, και ό,τι άλλο βέβαια μπορείτε να συμπληρώσετε. Αλλά αν ένα πικάπ είναι καλό ως κατασκευή, με καλά υλικά και σωστά μελετημένο, και είναι της λογικηής που θες (άλλος πχ μπορεί να θέλει πικάπ ανάρτησης, άλλος μάζας κτλ.) δεν χρειάζεται να το ακούσεις πριν το πάρεις. Αυτό τουλάχιστον έχω καταλάβει. Αν (όταν - το ψήνω ψήνω στο μυαλό μου...) αποφασίσω να αναβαθμίσω το πικάπ δεν θα ψάξω ακρόαση, θα αρκεστώ στην κουβέντα μας εδώ μέσα και στα reviews.

Το έχω απλοποιήσει πολύ το θέμα;
 
Σκέψου ότι ο Βλαδίμηρος άκουσε διάφορες στις κεφαλές της AT που δεν ακούσαμε στο μικρό project.
Και το μικρό project ήταν στημένο στο δικό μου σύστημα.
το μικρό project δεν μπόρεσε να αποτυπώσει σωστά την διαφορά της ML με την SH και μάλιστα και την ΕΝ την έπαιξε καλύτερα από την ML (κατά την γνώμη της Σοφίας αλλά και της δικής σου αν θυμάμαι καλά).

αυτό που δεν σου είχα πει και ούτε το έχω αναφέρει ποτέ, είναι ότι η ML που είχα φέρει σε σένα για να ακούσουμε στο μικρό project, ...ήταν πειραγμένη.
"τιουναρισμένη" στην ανάρτηση (αν δεν κάνω λάθος) από τον Πανίκο. ( ποιόν άλλον φυσικά;; :LOL: )

φυσικά έχω και απείραχτη γιατί ..δεν πάω καλά στον τομέα.. αυτό είναι γνωστό.. :ROFLMAO:

για την ανάγκη της φωτογραφίας έβγαλα την πειραγμένη ML από την γεννήτρια και έβαλα την SH στην θέση της.. μου πήρε 2-3 δευτερόλεπτα και η Σία δεν πήρε χαμπάρι τι έκανα.. πήρε χαμπάρι ότι κάτι άλλαξε όμως και με ρώτησε τι έκανα!
-τι ακούς;; την ρωτάω..
-σαν να μάζεψε ο ήχος.. (μου λέει), το μπάσο είναι "μαγκωμένο" .."μουντό", "συννεφιασμένο".. όχι ότι είναι κακό σε γενικές γραμμές, αλλά σε σχέση με πριν.
(επί λέξη τα λεγόμενα της συμβίας παιδιά)

IMG_20220313_212854[1].jpg

μια "νορμάλ" ML δεν έχει φυσικά αυτές τις διαφορές από μια SH.. οι διαφορές τους είναι περισσότερο υποκειμενικές θα έλεγα και αφήνουν πολύ χώρο στο να πει κάποιος, "μου αρέσει περισσότερο αυτή" και κάποιος άλλος να πει, "μου αρέσει περισσότερο η άλλη".

στην παρακάτω φωτογραφία ζουμάρω όσο καλύτερα μπορώ στο σημείο της "επέμβασης" με την αριστερή να είναι η απείραχτη και η δεξιά με το κόκκινο χρώμα στην ασφαλιστική βίδα, η πειραγμένη.. ( εγώ μόνο το χρώμα φυσικά :LOL: )

IMG_20220313_212910[1].jpg

εδώ η διαφορά υπέρ της πειραγμένης ML είναι χαώδης πραγματικά!
και σε σχέση με την SH αλλά και σε σχέση με την απείραχτη, την οποία την έχω για ..καβάτζα..
για την μικρότερη ΕΝ ούτε λόγος...
όχι ότι είναι κακές.. μια χαρά κεφαλές είναι και σούπερ vfm...
απλά η ML μετά το ..άγγιγμα του Πάνου, θυμίζει έντονα την μεγαλύτερη σειρά VM.. 540, 740.
δεν δίνει την εντύπωση ότι η ακίδα είναι "overkill" για την γεννήτρια.. ή ..-πάρτε μυρωδιά πως παίζει μια microline....
δίνει την εντύπωση μιας πραγματικά ακριβής ΜΜ κεφαλής.. με λεπτομέρεια, αληθοφάνεια, υπέροχο σφιχτό, βαθύ, καθαρό μπάσο.
με μια έκταση σκηνής ..λες και δεν υπάρχει sweet spot.
3D μπορώ να πω, ή "σφαιρική" κατά κάποιο τρόπο...

πρέπει όμως ο βραχίονας με όλο το υπόλοιπο σύνολο να μπορεί να αναδείξει τέτοιες διαφορές.. αλλιώς όλα "σούπα" γίνονται....

edit.. ιδιαίτερη μνεία αξίζουν οι αρμονικές στις μεσαίες συχνότητες, τις οποίες οι άλλες vm μου ούτε να ονειρευτούν δεν μπορούν...... :ROFLMAO:
 
Last edited:
Nα, αυτά διαβάζω και μετά λέω που πάω και μπλέκω... Καλά δεν ήμουν εκεί στα ψηφιακά μου; 😭😭

Πάντως όσο ακούω, τόσο εντυπωσιάζομαι. Έβαλα σήμερα δυο δίσκους που είχα ξεχάσει (χωρίς πλάκα) ότι έχω, αφού τους είχα παραλάβει τις μέρες που δεν είχα πικάπ. Τον Μεγάλο Ερωτικό και έναν Stanley Jordan (Magic Touch) από Blue Note, που το'χα πάρει σαν φίλλερ με τον Μεγάλο Ερωτικό. Έπαθα πλάκα και με τα δυο, παρόλο που δεν ήταν κανένα σε άριστη κατάσταση. Εν τω μεταξύ οι συγκρίσεις με το ψηφιακό. MQA στο Magic Touch ήταν η μέρα με τη νύχτα, σα να ζωντάνευαν τα πάντα στο βινύλιο, από σκηνή, από μεσαία, μπάσα, ενώ οι ψηλές ήταν πεντακάθαρες όπως στό digital.

Εν τω μεταξύ, κλασσικά ψειρίζοντας τη μαϊμού, σήμερα παρατήρησα μια απειροελάχιστη αμυχή στον βραχίονα, σα χτύπημα. Είμαι 300% βέβαιος ότι δεν το έκανα εγώ γιατί είμαι σε βαθμό κωμωδίας προσεκτικός σε κάτι τέτοια (οι περιπέτειες της βελόνας είναι άλλη ιστορία). Ψιλοτσίτωσα λίγο γιατί έλεος, αλλά δε νομίζω ρεαλιστικά να υπάρχει οποιοδήποτε θέμα αποκλείεται να έχει στραβώσει ή κάτι τέτοιο.

Screen Shot 2022-03-13 at 3.41.14 PM.png
 
Nα, αυτά διαβάζω και μετά λέω που πάω και μπλέκω... Καλά δεν ήμουν εκεί στα ψηφιακά μου; 😭😭

Πάντως όσο ακούω, τόσο εντυπωσιάζομαι. Έβαλα σήμερα δυο δίσκους που είχα ξεχάσει (χωρίς πλάκα) ότι έχω, αφού τους είχα παραλάβει τις μέρες που δεν είχα πικάπ. Τον Μεγάλο Ερωτικό και έναν Stanley Jordan (Magic Touch) από Blue Note, που το'χα πάρει σαν φίλλερ με τον Μεγάλο Ερωτικό. Έπαθα πλάκα και με τα δυο, παρόλο που δεν ήταν κανένα σε άριστη κατάσταση. Εν τω μεταξύ οι συγκρίσεις με το ψηφιακό. MQA στο Magic Touch ήταν η μέρα με τη νύχτα, σα να ζωντάνευαν τα πάντα στο βινύλιο, από σκηνή, από μεσαία, μπάσα, ενώ οι ψηλές ήταν πεντακάθαρες όπως στό digital.

Εν τω μεταξύ, κλασσικά ψειρίζοντας τη μαϊμού, σήμερα παρατήρησα μια απειροελάχιστη αμυχή στον βραχίονα, σα χτύπημα. Είμαι 300% βέβαιος ότι δεν το έκανα εγώ γιατί είμαι σε βαθμό κωμωδίας προσεκτικός σε κάτι τέτοια (οι περιπέτειες της βελόνας είναι άλλη ιστορία). Ψιλοτσίτωσα λίγο γιατί έλεος, αλλά δε νομίζω ρεαλιστικά να υπάρχει οποιοδήποτε θέμα αποκλείεται να έχει στραβώσει ή κάτι τέτοιο.

πλάκα κάνεις;;;
είναι χοντρό χτύπημα αυτό στον βραχίονα.
όχι, ηχητικά δεν τρέχει τίποτα, αλλά κρίμα είναι ολοκαίνουριο εργαλείο να είναι ..έτσι...