Το chat του δικάναλου

Είναι στα 83db.
Με 10watt αν έχεις και άλλα 40 από πίσω για τις δυναμικές παίζεις σε καλές στάθμες.
Για πάρτι δεν είναι σε καμία περίπτωση 😉
Αα.. καλά.....και τι να το κάνωμεν τέτοιο ηχείο??
Εμείς είμεθα των πάρτυ και των ντεσιμπέλ κύριε μου.
Αν θελωμεν να ακουσωμεν ψιθύρους,πάμε και σε συνεύρεση γιόγκας ή εναλλακτικά ακούμε απο το τρανζιστοράκι μας.😃🤪
μια χαρά πάρτυ κάνει το 40άρι με 50 καλά watts πίσω του..
αλλά "ανθρώπινο" πάρτυ... να ακούς και τι θέλει να σου πει η κοπέλα δίπλα σου... ;)
για "πάρτυ" που δεν θα ακούς ούτε την σκέψη σου, ναι ίσως δεν κάνει.. όπως δεν κάνει κανένα hifi / hiend ηχείο , όσο υψηλή ευαισθησία και να έχει.
θα λιώσουν τα πηνία των μεγαφώνων πριν το πάρτυ φτάσει στην μέση της βραδιάς...
θα μου πει κάποιος, -αν στο ATC δώσεις 200w πχ.. δεν θα παίξει δυνατά για πολύ ώρα χωρίς πρόβλημα;;
δεν το ξέρω αυτό..
αν το έχει "δοκιμάσει" κάποιος , θα χαρώ να το μάθω....
 
Το warm είναι υποκειμενικό...
Όχι Κώστα δεν είναι υποκειμενικό αν αναφέρεσαι για το ζεστό ηχόχρωμα όχι όμως ότι δεν υφίσταται σε κάποιες παραγωγές η μουσικά όργανα (όχι όμως σε όλες ζεστό )
Από μικρός παρακολουθώ συναυλίες και κάθομαι απολαμβάνω ακόμη τους μουσικούς του δρόμου .
Κάποιοι δε ακόμη που αναφέρονται για υγρές συχνότητες προφανώς αναφέρονται σε μουσικά όργανα που έχουν την ικανότητα να παίζουν στο νερό 😋
Η προσεγγίζεις τον ήχο όπως είναι γραμμένος στην παραγωγή με ότι συνεπάγεται αυτό καλές η κακές η για να σου χαϊδεύει τα αυτιά .
Είμαι οπαδός και ψηφίζω το πρώτο ,υπάρχουν φυσικά άνθρωποι που θα ψηφίσουν το δεύτερο και πάει λέγοντας .
Η λογική και το σωστό όμως είναι το πρώτο αλλά δεν μπορείς να το επιβάλεις στους άλλους η το αντίστροφο .
 
μια χαρά πάρτυ κάνει το 40άρι με 50 καλά watts πίσω του..
αλλά "ανθρώπινο" πάρτυ... να ακούς και τι θέλει να σου πει η κοπέλα δίπλα σου... ;)
για "πάρτυ" που δεν θα ακούς ούτε την σκέψη σου, ναι ίσως δεν κάνει.. όπως δεν κάνει κανένα hifi / hiend ηχείο , όσο υψηλή ευαισθησία και να έχει.
θα λιώσουν τα πηνία των μεγαφώνων πριν το πάρτυ φτάσει στην μέση της βραδιάς...
θα μου πει κάποιος, -αν στο ATC δώσεις 200w πχ.. δεν θα παίξει δυνατά για πολύ ώρα χωρίς πρόβλημα;;
δεν το ξέρω αυτό..
αν το έχει "δοκιμάσει" κάποιος , θα χαρώ να το μάθω....
Το κάνει η ίδια η εταιρεία στα αντίστοιχα ενεργά της.

Δίνει π.χ. στο 40a ενισχυτή 150W μόνο για το γούφερ χωρίς να παρεμβάλλεται κροσσόβερ.

Τώρα βέβαια, "για πολλή ώρα χωρίς πρόβλημα" δηλαδή συνεχής πρόσληψη ισχύος 200W είναι εκτός πραγματικότητας και μάλλον θα έχει προστασίες από καγκουριές.

Να μην φτάσουμε από τα κοντσέρτα για καναρίνι και πίκολο φλάουτο στο άλλο άκρο.

Μια συμφωνία όμως που αρκετές φορές έχει στιγμές που ξεπερνάνε τα 110dB και μέση στάθμη γύρω στα 90 dB πρέπει να την βγάζει ασυμπίεστα
 
μια χαρά πάρτυ κάνει το 40άρι με 50 καλά watts πίσω του..
αλλά "ανθρώπινο" πάρτυ... να ακούς και τι θέλει να σου πει η κοπέλα δίπλα σου... ;)
για "πάρτυ" που δεν θα ακούς ούτε την σκέψη σου, ναι ίσως δεν κάνει.. όπως δεν κάνει κανένα hifi / hiend ηχείο , όσο υψηλή ευαισθησία και να έχει.
θα λιώσουν τα πηνία των μεγαφώνων πριν το πάρτυ φτάσει στην μέση της βραδιάς...
θα μου πει κάποιος, -αν στο ATC δώσεις 200w πχ.. δεν θα παίξει δυνατά για πολύ ώρα χωρίς πρόβλημα;;
δεν το ξέρω αυτό..
αν το έχει "δοκιμάσει" κάποιος , θα χαρώ να το μάθω....
Μιας και η σηζητηση εχει πάρει φώτια καλοκαιριάτικα θα ηθελα να αναφερω κι εγω δυο τρια πράγματα.
1. Το οτι εμείς οι ''παλιοι'' του ηχου επιλέγουμε να ακούμε σε χαμηλές εντάσεις είναι γιατι θελουμε να διατηρήσουμε τα αυτια μας για οσο περισότερο γίνεται και οχι γιατι τα ηχεία μας δεν ανεβάζουν db
2. Σε συνεχεια του παραπάνω τα zingali μου πριν την αναβαθμιση του crossover είχαν 98db πάραυτα ακουω με τον ενισχυτη στο 2
3. Τα Αtc του Vlad τα εχω ακούσει με τον gamut που είχα ενα τέρας 200w σε ενα δωμάτιο σχετικά μικρό περιπου 20-22τμ και η ενταση ηταν για πάρτυ που δεν ακους την κοπελα δίπλα σου.
4. Συνεπως το οτι ο Vlad επιλέγει τις χαμηλές εντάσεις πιθανά για τους γείτονες δεν παει να πει οτι με ενα τέρας τελικό δεν θα ανεβάσουν εντάσεις.
 
Το στήσιμο ενός συστήματος για αναπαραγωγή μουσικής προσεγγίζεται βάσει των παραστάσεων που κάποιος έχει αποκομίσει από συναυλίες στις οποίες παραστάθηκε και μόνο, αφού βέβαια χρησιμοποιήσει τον κοινό νου και μη κάνοντας υπερφίαλες και ...ελεκτρίκ, για να την "μπει" στους άλλους, επιλογές και με δεδομένο ότι τα αυτάκια του έχουν στοιχειωδώς εκπαιδευτεί μουσικώς. Πέραν αυτών υπάρχει η κατάθεση του τι νομίζει ο καθείς περί ήχου η οποία είναι μεν θεμιτή αλλά ταυτόχρονα και αδιάφορη. Τώρα σε ότι αφορά στις μουσικές παραγωγές, κατά την άποψή μου οι παλιές μουσικές παραγωγές με τα διάφορα ρεμάστερ που γίνονται σήμερα αλλοιώνονται δραματικά προς το χειρότερο (ειδικά αυτές ηχογραφήσεων κλασσικής και jazz), απλά και μόνο γιατί διάφοροι ακουστικοί αλεξιπτωτιστές, που ωστόσο ...συνεισφέρουν στο να κινείτα οικονομικά ο χώρος, έχοντας μηδέν εμπειρείες και νομίζοντας ότι επειδή ...χώνουν λεφτά ντε και καλά αγοράζουν ήχο και άποψη, έχουν "παγιώσει" μια άποψη περί "σωστού ήχου" με όλα τα συνεπακόλουθα. Κλασσικό παράδειγμα τα τρισάθλια - και σε βαθμό απάτης κοστολογούμενα - ρεμάστερ της Mobile Fidelity, πνιγμένα, φουσκωμένα και παντελώς αδιάφορα, επί των οποίων η όποια αρνητική κριτική γινόταν στο παρελθόν οδηγούσε σε αποδιοπομπή του εκφέροντος την άποψη, μέχρι την στιγμή που ... (τα λοιπά επί της ...οθόνης, είναι γνωστά), όπως και οι τιμές των "highend" συσκευών, όπου πέραν κάθε λογικής και σοβαρότητας παρατηρείται το γεγονός τα υλικά που τις απαρτίζουν να κοστολογούνται ...βαριά σε τριψήφιο αριθμό και αυτές να πωλούνται άνετα σε πενταψήφιο, με αδιανόητο ποσοστό κέρδους, χάριν του ανακύψαντος νεοhighendισμού και της πέριξ αυτού ενδημούσας τάξης.
 
  • Like
Reactions: Haagenti
3. Τα Αtc του Vlad τα εχω ακούσει με τον gamut που είχα ενα τέρας 200w σε ενα δωμάτιο σχετικά μικρό περιπου 20-22τμ και η ενταση ηταν για πάρτυ που δεν ακους την κοπελα δίπλα σου.

Τα έχω ακούσει με ICE 2x500.
Τα 110db τα πιάσαμε για πλάκα.
Ok, για κανένα μισάωρο το άντεξα, δεν είμαι και τύπος που ακούει τόσο δυνατά. :P


Τη φιλοσοφία ότι τα ATC είναι αναίσθητα, δύσκολα κλπ επειδή η εταιρία (που είναι γνωστή για την αυστηρότητα στις μετρήσεις της τα δίνει στα 85db) σε σχέση με άλλες που τα "δηλώνουν" στα 88db ή στα 91db και οι μετρήσεις τους είναι στο γάμο του καραγκιόζη δεν την καταλαβαίνω. :)

Ένας κλασσικός 2x100W θα σου δώσει 16-17db κορυφή.
Με τα ATC θα παίξεις peak στα 101, με άλλα θα παίξεις στα 104-107.
Θεωρητικά, γιατί όταν αρχίσουμε να μετράμε το ότι τα ATC θα πέσουν minimum στα 6.5Ω (ενώ τα άλλα θα τα γυρεύεις στα πατώματα) και τα ATC θα πέσουν minimum στα 100db σε οποιαδήποτε συχνότητα ενώ τα άλλα που δίνουν +-3db εννοούν -6db σε κάποιες συχνότητες θα πέσουν κάτω από τα 100db (συνήθως στα μπάσα) και θα σε ξυρίσουν, δεν το συζητάμε.
Για να ανταπεξέλθεις στις βυθίσεις που θα κάνει η αντίσταση στα ηχεία, απλά δεν θα χρησιμοποιήσεις και τα 100w, οπότε το παραμύθι των 107db πάει περίπατο...
 
Οσο για το επισης αναφερομενο απο την εταιρια musicality,αυτος ειναι ο πιο ισοπεδωτικος και παρεξηγησιμος ορος,απο μερους μου.36 χρονια τον ακουω και τον διαβαζω και εχω κατασταλαξει οτι υποδηλωνει ενα μηχανημα με αδυναμια-ες που ομως ειναι... μουσικο!Συγχωροχαρτι λοιπον.
Συμφωνώ μέχρι τελευταίας κεραίας. Αναρωτιέμαι ποιό είναι το νόημα του όρου. Ας πάρουμε ένα πιανίστα που παίζει ζωντανά μπροστά μας. Αν παίζει καλά θα ενθουσιαστούμε. Αν όχι θα θέλαμε να κοπανήσουμε το πιάνο. Αλλά δε θα ρωτήσουμε ποτέ αν έχει μουσικότητα.

Η μουσικότητα, ως όρος, έχει να κάνει με την υποκειμενική ευχαρίστηση. Και αυτή με τη σειρά της έχει σχέση με την εφαρμογή μίας καμπύλης στην απόκριση συχνότητας, η οποία είναι ευχάριστη για το ανθρώπινο αυτί.
Ελάχιστα τονισμένο χαμηλό (στα 80Hz), λίγο πιο γεμάτη η μεσαία περιοχή και εκτεταμένες, αλλά "μαλακές" υψηλές συχνότητες (=roll off). Οι mastering σουΐτες software τη δίνουν και έτοιμη για εφαρμογή τη συνταγή (π.χ. Izotope).

Το warm είναι υποκειμενικό...
Είναι, αλλά συνήθως έχει να κάνει με την προσθήκη αρμονικών 2ης τάξεως. Εγγενής ιδιότητα της λάμπας, γι' αυτό αρέσει τόσο πολύ.
Τις αντιλαμβανόμαστε επίσης όταν μία ηχογράφηση σε μαγνητοταινία φθάνει σε στάθμη κορεσμού. ("Η βελόνα μπαινοβγαίνει στο κόκκινο"!)
Για όλα αυτά υπάρχουν σήμερα πλήθος σχετικά plugins κατά την επεξεργασία μίας ηχογράφησης.
 
Εξ'ίσου απρόσεκτα και λανθασμενα, χρησιμοποιουνται οι οροι "μουσικο" , " ουδετερο" , "γλυκοηχο" , "αναλυτικο" και αλλοι αμετρητοι οροι.
Ψαξτε το "ιστορικα" και θα δειτε. Και δεν προκειται να αλλαξει αυτο ποτέ .
Συμφωνω με τον Κωστα, οχι μονο για το "warm" αλλα και για ολους τους πιο πανω ορους που αναφερα, και αλλους τοσους που ακουμε απο διαφορους.
Δεν φανταζομαι να υπαρχει καποιος που πιστευει οτι αν παμε ολοι παρεα να ακουσουμε ζωντανη μουσικη και μας ζητηθει να "σχεδιασουμε" στο χαρτι σαν αποκριση συχνοτητων αυτο που ακουμε, θα σχεδιασουμε ΟΛΟΙ την ιδια ......................................... 😝
 
Η μουσικότητα, ως όρος, έχει να κάνει με την υποκειμενική ευχαρίστηση. Και αυτή με τη σειρά της έχει σχέση με την εφαρμογή μίας καμπύλης στην απόκριση συχνότητας, η οποία είναι ευχάριστη για το ανθρώπινο αυτί.
Ελάχιστα τονισμένο χαμηλό (στα 80Hz), λίγο πιο γεμάτη η μεσαία περιοχή και εκτεταμένες, αλλά "μαλακές" υψηλές συχνότητες (=roll off). Οι mastering σουΐτες software τη δίνουν και έτοιμη για εφαρμογή τη συνταγή (π.χ. Izotope).

E, το περιορίζεις πολύ. Δεν είναι μόνο η καμπύλη απόκρισης, αν ήταν έτσι ως δια μαγείας κάθε φορά που μπαίνει ένα tilt στην καμπύλη απόκρισης στα EQ, αυτομάτως θα είχαμε μουσικότητα. Δεν είναι έτσι, είναι και άλλο πράγματα εκτός από αυτό που αναφέρεις (που είναι και αυτό βεβαίως).

Το καλό είναι ότι μπορείς εύκολα να ανιχνεύσεις τη μουσικότητα μεταξύ συστημάτων. Ροή και ελευθερία είναι οι λέξεις κλειδιά. Προφανώς θα υπάρχει και η μειοψηφία που δεν μπορεί να την ανιχνεύσει, για μένα αυτή η κατηγορία είναι και η πιο τυχερή καθώς δεν χρειάζεται να ξοδευτεί για να ακούσει μουσική. Ό,τι και να ακούσει από οτιδήποτε το ίδιο είναι για αυτή.
 
Τα έχω ακούσει με ICE 2x500.
Τα 110db τα πιάσαμε για πλάκα.
Ok, για κανένα μισάωρο το άντεξα, δεν είμαι και τύπος που ακούει τόσο δυνατά. :p


Τη φιλοσοφία ότι τα ATC είναι αναίσθητα, δύσκολα κλπ επειδή η εταιρία (που είναι γνωστή για την αυστηρότητα στις μετρήσεις της τα δίνει στα 85db) σε σχέση με άλλες που τα "δηλώνουν" στα 88db ή στα 91db και οι μετρήσεις τους είναι στο γάμο του καραγκιόζη δεν την καταλαβαίνω. :)

Ένας κλασσικός 2x100W θα σου δώσει 16-17db κορυφή.
Με τα ATC θα παίξεις peak στα 101, με άλλα θα παίξεις στα 104-107.
Θεωρητικά, γιατί όταν αρχίσουμε να μετράμε το ότι τα ATC θα πέσουν minimum στα 6.5Ω (ενώ τα άλλα θα τα γυρεύεις στα πατώματα) και τα ATC θα πέσουν minimum στα 100db σε οποιαδήποτε συχνότητα ενώ τα άλλα που δίνουν +-3db εννοούν -6db σε κάποιες συχνότητες θα πέσουν κάτω από τα 100db (συνήθως στα μπάσα) και θα σε ξυρίσουν, δεν το συζητάμε.
Για να ανταπεξέλθεις στις βυθίσεις που θα κάνει η αντίσταση στα ηχεία, απλά δεν θα χρησιμοποιήσεις και τα 100w, οπότε το παραμύθι των 107db πάει περίπατο...
Mια μεγάλη απορία έχουν όλοι υπόψη τους ποσό δυνατά είναι τα πραγματικά 100 db
Να φέρω ένα παράδειγμα βρέθηκα σε μηχανοστάσιο οπου έκαναν μια ηχομετρηση σε ελεύθερη εξατμιση μηχανης dragster και ο μετρητής έγραψε 92 db εγώ ήμουν στα 5-10 μέτρα και το βουιζμα έφυγε από το αυτί μου 2 μέρες αργότερα.
 
Δεν φανταζομαι να υπαρχει καποιος που πιστευει οτι αν παμε ολοι παρεα να ακουσουμε ζωντανη μουσικη και μας ζητηθει να "σχεδιασουμε" στο χαρτι σαν αποκριση συχνοτητων αυτο που ακουμε, θα σχεδιασουμε ΟΛΟΙ την ιδια ......................................... 😝
Σαφέστατα όχι. Το ερώτημα είναι πιο απλό αφού ο ζωντανός ήχος είναι ένας, ποιος θα είναι αυτός που θα τον σχεδιάσει πληρέστερα και χρησιμοποιώντας τι, λαμβανομένου πάντοτε υπόψη του φαινομένου ότι υπάρχουν highendάκηδες που δεν ξεχωρίζουν το κλάξον από την τρομπέτα...
 
Σαφέστατα όχι. Το ερώτημα είναι πιο απλό αφού ο ζωντανός ήχος είναι ένας, ποιος θα είναι αυτός που θα τον σχεδιάσει πληρέστερα και χρησιμοποιώντας τι, λαμβανομένου πάντοτε υπόψη του φαινομένου ότι υπάρχουν highendάκηδες που δεν ξεχωρίζουν το κλάξον από την τρομπέτα...
Οποιος και οπως και να τον σχεδιασει, ΟΛΟΙ εμεις που θα ακουμε παρεα , διαφορετικα θα ακουμε ο ενας απο τον αλλο.
Οπως διαφορετικα θα ακουμε το ιδιο συστημα ολοι μας. Αρα , το "ζεστο" μου για σενα ισως ειναι "σωστο" , για τον αλλο "φωτεινο" και παει λεγοντας.
Γι αυτο ως επι το πλειστον ο καθενας επιλεγει να ακουει αυτο που του αρεσει να ακουει οταν ελθει η ωρα να επιλεξει το δικο του συστημα.
Το τι ακουνε, ξεχωριζουν η αντιλαμβανονται οι highendάκηδες η οι καθε ειδημονες, μικρη σημασια εχει.
Δεν φανταζομαι να εννοεις οτι ολοι οι μη hiehendακηδες ξεχωριζουν το κλαξον απο την τρομπετα .............. :p
 
Last edited:
  • Like
Reactions: superfly
Οποιος και οπως και να τον σχεδιασει, ΟΛΟΙ εμεις που θα ακουμε παρεα , διαφορετικα θα ακουμε ο ενας απο τον αλλο.
Οπως διαφορετικα θα ακουμε το ιδιο συστημα ολοι μας. Αρα , το "ζεστο" μου για σενα ισως ειναι "σωστο" , για τον αλλο "φωτεινο" και παει λεγοντας.
Γι αυτο ως επι το πλειστον ο καθενας επιλεγει να ακουει αυτο που του αρεσει να ακουει οταν ελθει η ωρα να επιλεξει το δικο του συστημα.
Το τι ακουνε, ξεχωριζουν η αντιλαμβανονται οι highendάκηδες η οι καθε ειδημονες, μικρη σημασια εχει.
Δεν φανταζομαι να εννοεις οτι ολοι οι μη hiehendακηδες ξεχωριζουν το κλαξον απο την τρομπετα .............. :p
όλοι όσοι θα ακούνε την ζωντανή μουσική παρέα δεν μπορεί να ακούνε διαφορετικά παρά μόνο αν κάποιος έχει "μειωμένη" ή με πρόβλημα ακοή.. ή αν έχει κάποιος υπερακουσία ή ότι άλλο.. πάλι με πρόβλημα δηλαδή..
το "ακουστικό" γούστο του καθενός είναι αυτό που τελικά "ορίζει" τα θέλω του.. ειδικά στα μηχανήματα στο σπίτι.
στην ζωντανή μουσική είναι δύσκολο να πει κάποιος ότι δεν υπάρχει ανάλυση ή πιστότητα ή αρμονικός πλούτος ή κάτι άλλο.. μιλάω για σωστή και πετυχημένη ενορχήστρωση σε καλό χώρο κλπ...
διευκρινίζω ότι στην παρέα δεν θα είναι η μάνα μου πχ που δεν ξέρει τίποτα από μουσική, αλλά εμείς που ξέρουμε και ασχολούμαστε......
 
όλοι όσοι θα ακούνε την ζωντανή μουσική παρέα δεν μπορεί να ακούνε διαφορετικά παρά μόνο αν κάποιος έχει "μειωμένη" ή με πρόβλημα ακοή.. ή αν έχει κάποιος υπερακουσία ή ότι άλλο.. πάλι με πρόβλημα δηλαδή..
Αμην. Ακριβως αυτος ειναι ο κυριος λογος που ολοι ακουμε διαφορετικα. Ειτε λογω προβληματος, ειτε λογω ηλικιας και φυσικης φθορας, ειτε για οποιοδηποτε αλλο λογο θες. Το θεμα γουστου το θιξαμε πολλες φορες και ειναι σεβαστο. Ομως δεν ειναι ενας απο τους λογους που μεταξυ μας ακουμε διαφορετικα.
Προσεξες ομως οτι δεν το θιγει κανενας αυτο ε ;
 
  • Like
Reactions: superfly and vlad66
Αμην. Ακριβως αυτος ειναι ο κυριος λογος που ολοι ακουμε διαφορετικα. Ειτε λογω προβληματος, ειτε λογω ηλικιας και φυσικης φθορας, ειτε για οποιοδηποτε αλλο λογο θες. Το θεμα γουστου το θιξαμε πολλες φορες και ειναι σεβαστο. Ομως δεν ειναι ενας απο τους λογους που μεταξυ μας ακουμε διαφορετικα.
Προσεξες ομως οτι δεν το θιγει κανενας αυτο ε ;
αυτός πρέπει να είναι ο λόγος που μερικές φορές εδώ μέσα αισθάνομαι κάτι σαν ..."πιάσ'το αυγό και κούρευτο".....
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC
Mια μεγάλη απορία έχουν όλοι υπόψη τους ποσό δυνατά είναι τα πραγματικά 100 db

100db (κορυφή, όχι συνεχόμενα) παίζει να ακούει ο μαέστρος που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από την ορχήστρα.
110db αν είσαι πάνω σε ηχείο σε συναυλία που γίνεται σε ανοιχτό χώρο.
Ειδικά το δεύτερο ενεργοποιεί τις ασφάλειες και κάποια στιγμή απλά δεν ακούς τόσο δυνατά.
Για εμένα, οτιδήποτε πάνω από τα 90db σε οικιακή χρήση το θεωρώ υπερβολή.

Όσο για τον χαρακτηρισμό "μουσικό" προσωπικά τον χρησιμοποιώ όταν θέλω να πω ευγενικά ότι το σύστημα παίζει αλλού για αλλού. :ROFLMAO:
 
100db (κορυφή, όχι συνεχόμενα) παίζει να ακούει ο μαέστρος που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από την ορχήστρα.
110db αν είσαι πάνω σε ηχείο σε συναυλία που γίνεται σε ανοιχτό χώρο.
Ειδικά το δεύτερο ενεργοποιεί τις ασφάλειες και κάποια στιγμή απλά δεν ακούς τόσο δυνατά.
Για εμένα, οτιδήποτε πάνω από τα 90db σε οικιακή χρήση το θεωρώ υπερβολή.

Όσο για τον χαρακτηρισμό "μουσικό" προσωπικά τον χρησιμοποιώ όταν θέλω να πω ευγενικά ότι το σύστημα παίζει αλλού για αλλού. :ROFLMAO:

Το κορυφή το κρατάω, αλλά μιλάμε για απειροελάχιστα σημεία κορύφωσης για δέκατα του δευτερολέπτου (πχ κάνα cymbal). Τελευταία φορά που άκουσα μουσική στα 95dΒ ξεκουφάθηκα, κάτι που δε μου έχει συμβεί ποτέ μπροστά ακριβώς από ορχήστρα.

Για το τελευταίο συμφωνώ απόλυτα, τη μουσικότητα την προσφέρουν οι μουσικοί, τα ηχεία να κάτσουν στ'αβγά τους και να σου προσφέρουν αυτούσιο το σήμα που τους παρέχεις.
 
Για το τελευταίο συμφωνώ απόλυτα, τη μουσικότητα την προσφέρουν οι μουσικοί, τα ηχεία να κάτσουν στ'αβγά τους και να σου προσφέρουν αυτούσιο το σήμα που τους παρέχεις.

Δυστυχώς λόγω διαφορών στην τεχνολογία υπάρχουν φυσικοί περιορισμοί και ως εκ τούτου διαφορετικό αποτέλεσμα ανάμεσα στα τεχνολογικά προϊόντα.

Άλλο το τι οφείλουν να κάνουν τα προϊόντα και άλλο τι κάνουν εν τέλει. Δεν θα κλείσουμε τα μάτια στις διαφορές μεταξύ των προϊόντων επειδή αυτά οφείλουν να είναι κάπως. Δεν είναι καθόλου ίδια, άρα θα κριθούν και επ' αυτού είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι.


Μια ακόμη παράμετρος του γιατί ακούμε διαφορετικά είναι και η φυσιολογία του ανθρώπου. Επίσης δεν είναι ίδια σε όλους τους ανθρώπους και άρα ξεκινάμε από διαφορετική βάση κάθε φορά.
 
  • Like
Reactions: superfly
Δυστυχώς λόγω διαφορών στην τεχνολογία υπάρχουν φυσικοί περιορισμοί και ως εκ τούτου διαφορετικό αποτέλεσμα ανάμεσα στα τεχνολογικά προϊόντα.

Άλλο το τι οφείλουν να κάνουν τα προϊόντα και άλλο τι κάνουν εν τέλει. Δεν θα κλείσουμε τα μάτια στις διαφορές μεταξύ των προϊόντων επειδή αυτά οφείλουν να είναι κάπως. Δεν είναι καθόλου ίδια, άρα θα κριθούν και επ' αυτού είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι.


Μια ακόμη παράμετρος του γιατί ακούμε διαφορετικά είναι και η φυσιολογία του ανθρώπου. Επίσης δεν είναι ίδια σε όλους τους ανθρώπους και άρα ξεκινάμε από διαφορετική βάση κάθε φορά.

Καλά τα λες, αλλά βλέπεις ότι κι εσύ μιλάς για περιορισμούς που οδηγούν σε χρωματισμούς. Άρα, it's a bug, not a feature για να το λέμε "μουσικότητα".
 
  • Like
Reactions: Tzimisce