Το chat του δικάναλου

https://youtu.be/T8PrqTqgj-I

αυτος ειναι ο αξονας απο τον κινητηρα του πικαπ
οπως βλεπετε εχει λιγο τζογο
οταν βρω χρονο θα του κανω μια εγχειρηση και ο θεος βοηθος
προς το παρον εβαλα τον αναπληρωματικο
Αόρατο είναι αόρατε. κάνετο Public αντι Privat
 
  • Haha
Reactions: AUDIOLYTIC
για μένα δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Πιστεύω ότι δεν υπάρχει ο κανόνας ίδιο βάρος ίδιο antiskating, δεν υπάρχει σωστή κλίμακα (και να
υπάρχει πάλι δεν υπάρχει σωστή αναλογία). Ο καλύτερος και πιό σίγουρος τρόπος είναι μηδενισμός της
παραμόρφωσης στα δυο κανάλια σε απαιτητικό τρακ.

Πχ στον sme III όσο και ακριβής να είναι η κλίμακα, πάντα παίζει ρόλο η γωνία του νήματος, το πόσα
αντίβαρα χρησιμοποιείς/και πού και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ποτέ ο μηδενισμός της
παραμόρφωσης δεν συνέπιπτε στίς ίδιες ενδείξεις βάρους/antiskating.

Θεωρώ ότι το όλο σύστημα βραχίονας, κεφαλή πλατώ είναι τόσο χαοτικό (κι ας υπάρχουν εξισώσεις) που
μόνο ένα ακουστικό τεστ μπορεί να δώσει λύσεις.

αυτό που ελέγχω στο antiskating είναι να μην αλλάζει γωνία το στέλεχος στο τελευταίο τρακ του δίσκου.
να είναι πάντα ευθύγραμμο όπως στα πρώτα τρακς..
αλλιώς κάνει φθορά στα αυλάκια και κάποια στιγμή θα πάθει μόνιμη ζημιά η ανάρτηση

όχι βέβαια .

πχ η 17D3 προτείνει 1.8 εως 2.2
Πές μου εσύ ποιά τιμή θα διαλέξεις.
την μικρότερη δυνατή.. αν παίζει το ίδιο καλά στα 1.5γρ , ακόμα καλύτερα

Και ενδεχομένως εκτός και αυτού του εύρους.

Τώρα σχετικά με τους δίσκους τεστ.

Ορισμένα τεστ είναι κυριολεκτικά εξωπραγματικά. Εχω ελάχιστους δίσκους που έχουν τέτοια δύσκολα
αυλάκια.
Παλιά φρόντιζα να περνάνε όλα τα τεστ. Μετά κατάλαβα ότι είναι ματαιοπονία.
σωστό
Και δεν μιλάω μόνο για το δικό μου πικαπ. Το δοκίμασα και σε άλλα καλά συστήματα.
Για να παίξουν όλα αυτά τα tracking ability tracks συνήθως θέλει ώρες ρύθμισης και πολλές φορές βάρος
εκτός ορίων προδιαγραφών. Και ο μέσος δίσκος δεν έχει τέτοιες απαιτήσεις.
και αυτό σωστό

Αλλά με το antiskating είναι διαφορετικά.

Ο βραχίονας ήταν πρωτοπορια για την εποχή του.
Πρέπει να ήμουν από τους πρώτους που τον αγόρασαν γύρω στο 81.
Το υλικό στο κέλυφος αλλά και στα άλλα σημεία δεν είναι πλαστικό. Είναι κάτι σχετικό με ίνες άνθρακα,
έχει σκληρότητα και είναι εύθραυστο, όπως και οι βίδες ρύθμισης.
ευτυχώς που δεν του έκανα ζημιά δηλαδή...


Εχω τα βαρίδια μάζας, τα χρησιμοποιούσα όταν είχα πάνω την DL103. Η 17άρα έχει λίγο μεγαλύτερη
ενδοτικότητα και είμαι ικανοποιημένος.

Επίσης το μπάνιο σιλικόνης είναι πολύ χρήσιμο, αν και το έχω βγάλει εδώ και αρκετά χρόνια. Δεν ξέρω
πότε θα ξαναέχω, και εάν, διάθεση να το ξαναβάλω. Θέλω να απλουστεύω την ζωή μου.
(y)
 
Αφού το άνοιξες που το άνοιξες, δεν του έκανες τουλάχιστον την γείωση αστέρι;

ίσως στο μέλλον..
αστέρια σε γείωση , φάση και ουδέτερο και με καλύτερης ποιότητας αγωγούς..
όπως το δικό σου....
 
αυτό που ελέγχω στο antiskating είναι να μην αλλάζει γωνία το στέλεχος στο τελευταίο τρακ του δίσκου.
να είναι πάντα ευθύγραμμο όπως στα πρώτα τρακς..
αλλιώς κάνει φθορά στα αυλάκια και κάποια στιγμή θα πάθει μόνιμη ζημιά η ανάρτηση

αυτά τα πράγματα δεν ελέγχονται με το μάτι
Και αυτό περι φθοράς σηκώνει πολλή συζήτηση.
Αντε πες στο ένα αυλάκι αντί για 2 πιέζει με 1.8 και στο άλλο με 2.2
Δεν γίνονται ζημιές με τέτοιες διαφορές.
Παραμόρφωση όμως θα ακούσεις και μάλιστα περισσότερη όσο πιό απαιτητικό είναι το τρακ.

Επίσης γιατί αναφέρεις το τελευταίο τρακ?
η skating δύναμη είναι ίδια σε όλη την επιφάνεια.
Απλά στο τελευταίο τρακ είναι περισσότερη πληροφορία σε ίδιο μήκος.
την μικρότερη δυνατή.. αν παίζει το ίδιο καλά στα 1.5γρ , ακόμα καλύτερα

εξαρτάται από τον βραχίονα.
αν κάτι δεν πάει καλά να είσαι σίγουρος ότι μπορεί να θες και 2.5
Απο την άλλη σίγουρα θα ακούγεται αλλιώς με 1.8 και αλλιώς με 2.2
Αρα πρέπει να επιλέξεις.

σωστό

και αυτό σωστό


ευτυχώς που δεν του έκανα ζημιά δηλαδή...



(y)

ο πρώτος που είχα πάρει είχε μια βίδα στήριξη αντίβαρου ξυρισμένη κανονικά. Και φυσικά πήγε πίσω
 
αυτά τα πράγματα δεν ελέγχονται με το μάτι
γιατί δεν ελέγχονται με το μάτι ;;
κοιτάς την κεφαλή από μπροστά όταν διαβάζει δίσκο χωρίς "κύμα"

Και αυτό περι φθοράς σηκώνει πολλή συζήτηση.
ατέρμονη συζήτηση..

Αντε πες στο ένα αυλάκι αντί για 2 πιέζει με 1.8 και στο άλλο με 2.2
Δεν γίνονται ζημιές με τέτοιες διαφορές.
δεν είμαι σίγουρος για αυτό και θα δεχτώ αυτό που λες

Παραμόρφωση όμως θα ακούσεις και μάλιστα περισσότερη όσο πιό απαιτητικό είναι το τρακ.

Επίσης γιατί αναφέρεις το τελευταίο τρακ?
η skating δύναμη είναι ίδια σε όλη την επιφάνεια.
τα antiskating με ελατήριο δεν ασκούν πίεση στην αρχή του δίσκου.. περίπου μετά το 1/3 αρχίζει σταδιακά και αυξάνει όσο πλησιάζει προς το τέλος του.
με τις πετονιές όπως στον SME, δεν ξέρω

Απλά στο τελευταίο τρακ είναι περισσότερη πληροφορία σε ίδιο μήκος.


εξαρτάται από τον βραχίονα.
αν κάτι δεν πάει καλά να είσαι σίγουρος ότι μπορεί να θες και 2.5
δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο..
αν όλα είναι σωστά γιατί να θέλει 2.5 αντί 1.8 (πχ) ;;

Απο την άλλη σίγουρα θα ακούγεται αλλιώς με 1.8 και αλλιώς με 2.2
Αρα πρέπει να επιλέξεις.



ο πρώτος που είχα πάρει είχε μια βίδα στήριξη αντίβαρου ξυρισμένη κανονικά. Και φυσικά πήγε πίσω
 
γιατί δεν ελέγχονται με το μάτι ;;
κοιτάς την κεφαλή από μπροστά όταν διαβάζει δίσκο χωρίς "κύμα"
για να κοιτάξεις την απόκλιση της ακίδας χρειάζεσαι τουλάχιστον κάποιο σημείο αναφοράς, δηλαδή κάτι σαν τα σταυρονήματα που έχουν τα όργανα μετρήσεων ή εικονοσήματα. Χωρίς αυτά δύσκολο να τα πιάσει το μάτι.
Όπως αυτό που λένε για την καθετότητα της ακίδας που την μετράνε με τον καθρέφτη. Το μάτι έχει μια συγκεκριμένη διακριτική ικανότητα και χωρίς να προβάλεται πίσω μια βαθμονομημένη κλίμακα δύσκολα μπορεις να μετρήσεις.
ατέρμονη συζήτηση..

σίγουρα, όπως όποια συζήτηση για βινύλιο
δεν είμαι σίγουρος για αυτό και θα δεχτώ αυτό που λες


τα antiskating με ελατήριο δεν ασκούν πίεση στην αρχή του δίσκου.. περίπου μετά το 1/3 αρχίζει σταδιακά και αυξάνει όσο πλησιάζει προς το τέλος του.
με τις πετονιές όπως στον SME, δεν ξέρω
Δεν έχω ασχοληθεί με ελατήρια, αλλά νομίζω ότι πιεζουν το ίδιο. Υπάρχουν επίσης πολλές θεωρίες για την δύναμη skating. Θεωρητικά την πιό πιστευτή που ξέρω είναι ότι είναι μια καμπύλη με ακρότατα (μέγιστα) στα άκρα του δίσκου και προς το μέσο μια κάπως μικρότερη τιμή. Οι κατασκευαστές εφαρμόζουν όποια "διαστημική" τεχνική "πουλάει" καλύτερα που προσεγγίζουν το πρόβλημα με μια σταθερή τιμή ή ακόμα και μεταβαλλόμενη, ανάλογα με το τι πληρώνεις. Υπάρχουν και σχολές No antiskating μην το ξεχνάμε.
Επίσης αυτό που λεω περι ακουστικής δοκιμής, παίζει ρόλο σε ένα δίσκο τεστ πού βρίσκεται το τρακ δοκιμής. Γενικά είναι ΧΑΟΤΙΚΟ το θέμα το έχω ξαναπεί. Κάνεις ένα συμβιβασμό. Αυτός είναι ίδιο βάρος ίδιο anti skating, ό,τι λεει ο κάθε κατασκευαστής, ή ακουστικό και ακούς μουσική και αν ψυλλιάζεσαι παίζεις. Παίζεις εφ όρου ζωής.
δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο..
αν όλα είναι σωστά γιατί να θέλει 2.5 αντί 1.8 (πχ) ;;
γιατί υπάρχουν βραχίονες και βραχίονες.
Αν ο βραχίονας δεν ταιριάζει με την κεφαλή αυτό κάπου εμφανίζεται ως πρόβλημα. Η πιό εύκολη λύση για mistracking είναι το βάρος.

Πάντως αν βάλεις ερώτηση σε ΑΙ για τέτοιο θέμα έχει γούστο. Σου βγάζει ό,τι ψαρέψει....
 
Σχετικά με το antiskating:
Όταν προ ημερών αγόρασα την ΜΡ500 ο Ιωνάς, φίλος μου από το 1980, μου συνέστησε να βάλω το μικρότερο δυνατό antiskating στον SME3012 S2.
Γιατί;; Ρώτησα.
Απάντησε:
-Γιατί η "βαθμονόμηση"/χαραγές στον άξονα του antiskating, αναφέρονταν στις τότε κεφαλές, συνήθως σφαιρικές,. Η ακίδα της ΜΡ500 δεν απαιτεί τις τότε ρυθμίσεις αλλά πολύ λιγότερου μεγέθους.
Θεωρώ λογική την υπόδειξη, πόσο μάλλον όταν προέρχεται από τον Ιωνά που έχει πολλά καντάρια πείρας και είναι και αντιπρόσωπος της
NAGAOKA
ΥΓ. Ο 12ιντσος ORTOFON RMG 309, που είχε το ΕΜΤ 927 μου, δεν είχε καθόλου ρύθμισή antiskating
 
Last edited:
για να κοιτάξεις την απόκλιση της ακίδας χρειάζεσαι τουλάχιστον κάποιο σημείο αναφοράς, δηλαδή κάτι σαν τα σταυρονήματα που έχουν τα όργανα μετρήσεων ή εικονοσήματα. Χωρίς αυτά δύσκολο να τα πιάσει το μάτι.
Οι περισσότερες κεφαλές έχουν σημείο αναφοράς
Για παράδειγμα κοίτα την "εγκοπή" πάνω από το στέλεχος στην VM95 :

IMG_20250606_154720_HDR.jpg

Είναι θέμα εξάσκησης και συνήθειας..
Αν θα "μάθεις" να κοιτάς με το ένα μάτι ή και με τα δύο, σε τι απόσταση κλπ...
Το βασικό είναι να μην κάνει "κύματα" ο δίσκος.. τότε θα είναι πολύ δύσκολο και φυσικά να μην είναι παράκεντρος.
Αν είναι έστω και λίγο, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
Όπως αυτό που λένε για την καθετότητα της ακίδας που την μετράνε με τον καθρέφτη. Το μάτι έχει μια συγκεκριμένη διακριτική ικανότητα και χωρίς να προβάλεται πίσω μια βαθμονομημένη κλίμακα δύσκολα μπορεις να μετρήσεις.


σίγουρα, όπως όποια συζήτηση για βινύλιο

Δεν έχω ασχοληθεί με ελατήρια, αλλά νομίζω ότι πιεζουν το ίδιο.

Δεν πιέζουν το ίδιο.
Υπάρχει ένα πολύ απλό τεστ..
Μηδενίζεις το βάρος ανάγνωσης όπως και το antiskate..
Ο βραχίονας αιωρείται ελεύθερα χωρίς να αλλάζει θέση.
Αν τον βάλεις στην νοητή γραμμή πάνω από την αρχή ενός δίσκου και δώσεις γραμμάρια στο antiskate , θα δεις ότι θα κουνηθεί όταν το antiskate σχεδόν θα τερματίσει.
Αν κάνεις το ίδιο με τον βραχίονα πάνω από την μέση του δίσκου, θα "ξυπνήσει" πολύ νωρίτερα..
Αν το κάνεις πάνω από το τελευταίο τρακ, δεν θα προλάβεις να δώσεις μισό γραμμάριο πίεσης..
Υπάρχουν επίσης πολλές θεωρίες για την δύναμη skating. Θεωρητικά την πιό πιστευτή που ξέρω είναι ότι είναι μια καμπύλη με ακρότατα (μέγιστα) στα άκρα του δίσκου και προς το μέσο μια κάπως μικρότερη τιμή. Οι κατασκευαστές εφαρμόζουν όποια "διαστημική" τεχνική "πουλάει" καλύτερα που προσεγγίζουν το πρόβλημα με μια σταθερή τιμή ή ακόμα και μεταβαλλόμενη, ανάλογα με το τι πληρώνεις. Υπάρχουν και σχολές No antiskating μην το ξεχνάμε.
Οι βραχίονες που δεν έχουν antiskate συνήθως έχουν κάτι άλλο που αντικαθιστά την δύναμη.
Λάδι ή γράσο στο πίβοτ για να μετριάσει την ροπή προς τον άξονα.
Ίσως και κάποια άλλη τεχνική που δεν πάει το μυαλό μου τώρα..
Επίσης αυτό που λεω περι ακουστικής δοκιμής, παίζει ρόλο σε ένα δίσκο τεστ πού βρίσκεται το τρακ δοκιμής. Γενικά είναι ΧΑΟΤΙΚΟ το θέμα το έχω ξαναπεί. Κάνεις ένα συμβιβασμό. Αυτός είναι ίδιο βάρος ίδιο anti skating, ό,τι λεει ο κάθε κατασκευαστής, ή ακουστικό και ακούς μουσική και αν ψυλλιάζεσαι παίζεις. Παίζεις εφ όρου ζωής.
(y)
γιατί υπάρχουν βραχίονες και βραχίονες.
Αν ο βραχίονας δεν ταιριάζει με την κεφαλή αυτό κάπου εμφανίζεται ως πρόβλημα.
Μα τότε είναι πρόβλημα και χρειάζεται λύση.
Η πιό εύκολη λύση για mistracking είναι το βάρος.
Αν εννοείς ότι (πχ) σε μικρής ενεργής μάζας βραχίονα βάλουμε πολύ χαμηλής ενδοτικότητας κεφαλή και αυξήσουμε το βάρος ανάγνωσης για να έχουμε καλύτερο tracking, όχι δεν συμφωνώ.
Αν εννοείς κάτι άλλο , οκ..
Πάντως αν βάλεις ερώτηση σε ΑΙ για τέτοιο θέμα έχει γούστο. Σου βγάζει ό,τι ψαρέψει....
Μπα.. δεν ασχολούμαι με ΑΙ κλπ...
 
Σιγά το πράγμα....βαλτην πάνω και άκου το ένα κανάλι που παίζει 😄😄

πιθανολογώ ότι περισσότερο την έχω ακούσει εγώ με το ένα κανάλι, παρά εσύ με τα δύο... :LOL: :p

αν βάλεις δε και τις ώρες που έπαιζε χωρίς να την ακούω, είμαι σχεδόν σίγουρος...
 
  • Haha
Reactions: mdvq
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ελπιζω τωρα να φανει
εκτος απο το περα δωθε , κινειται και πανω κατω
βαζω φωτο του αξονα

20250606_190752.jpg
 

Attachments

  • 20250606_190725.jpg
    20250606_190725.jpg
    1.3 MB · Views: 7
δεν ξερω τι ειναι το pulley , αλλα εχεις δικιο
Ειναι ο μικρος "τροχος" που γυρνα το πλατω με τον ιμαντα.
Στην τελευταια σου φωτογραφια φαινεται ολοκληρο το μοτερ.
 
Η κινηση πανω κατω ειναι φυσιολογικη.
Οταν καθαριστει, καλο ειναι , εκει που βγαινει ο αξονας απο το κελυφος του μοτερ, να ριξεις μια (μονο) σταγονα λαδι, λιγο παχυ .
Το ιδιο πανω και κατω.
 
Η κινηση πανω κατω ειναι φυσιολογικη.
Οταν καθαριστει, καλο ειναι , εκει που βγαινει ο αξονας απο το κελυφος του μοτερ, να ριξεις μια (μονο) σταγονα λαδι, λιγο παχυ .
Το ιδιο πανω και κατω.
η κινηση περα δωθε ομως ;