Το chat του δικάναλου

αυτά τα πράγματα δεν ελέγχονται με το μάτι
γιατί δεν ελέγχονται με το μάτι ;;
κοιτάς την κεφαλή από μπροστά όταν διαβάζει δίσκο χωρίς "κύμα"

Και αυτό περι φθοράς σηκώνει πολλή συζήτηση.
ατέρμονη συζήτηση..

Αντε πες στο ένα αυλάκι αντί για 2 πιέζει με 1.8 και στο άλλο με 2.2
Δεν γίνονται ζημιές με τέτοιες διαφορές.
δεν είμαι σίγουρος για αυτό και θα δεχτώ αυτό που λες

Παραμόρφωση όμως θα ακούσεις και μάλιστα περισσότερη όσο πιό απαιτητικό είναι το τρακ.

Επίσης γιατί αναφέρεις το τελευταίο τρακ?
η skating δύναμη είναι ίδια σε όλη την επιφάνεια.
τα antiskating με ελατήριο δεν ασκούν πίεση στην αρχή του δίσκου.. περίπου μετά το 1/3 αρχίζει σταδιακά και αυξάνει όσο πλησιάζει προς το τέλος του.
με τις πετονιές όπως στον SME, δεν ξέρω

Απλά στο τελευταίο τρακ είναι περισσότερη πληροφορία σε ίδιο μήκος.


εξαρτάται από τον βραχίονα.
αν κάτι δεν πάει καλά να είσαι σίγουρος ότι μπορεί να θες και 2.5
δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο..
αν όλα είναι σωστά γιατί να θέλει 2.5 αντί 1.8 (πχ) ;;

Απο την άλλη σίγουρα θα ακούγεται αλλιώς με 1.8 και αλλιώς με 2.2
Αρα πρέπει να επιλέξεις.



ο πρώτος που είχα πάρει είχε μια βίδα στήριξη αντίβαρου ξυρισμένη κανονικά. Και φυσικά πήγε πίσω
 
γιατί δεν ελέγχονται με το μάτι ;;
κοιτάς την κεφαλή από μπροστά όταν διαβάζει δίσκο χωρίς "κύμα"
για να κοιτάξεις την απόκλιση της ακίδας χρειάζεσαι τουλάχιστον κάποιο σημείο αναφοράς, δηλαδή κάτι σαν τα σταυρονήματα που έχουν τα όργανα μετρήσεων ή εικονοσήματα. Χωρίς αυτά δύσκολο να τα πιάσει το μάτι.
Όπως αυτό που λένε για την καθετότητα της ακίδας που την μετράνε με τον καθρέφτη. Το μάτι έχει μια συγκεκριμένη διακριτική ικανότητα και χωρίς να προβάλεται πίσω μια βαθμονομημένη κλίμακα δύσκολα μπορεις να μετρήσεις.
ατέρμονη συζήτηση..

σίγουρα, όπως όποια συζήτηση για βινύλιο
δεν είμαι σίγουρος για αυτό και θα δεχτώ αυτό που λες


τα antiskating με ελατήριο δεν ασκούν πίεση στην αρχή του δίσκου.. περίπου μετά το 1/3 αρχίζει σταδιακά και αυξάνει όσο πλησιάζει προς το τέλος του.
με τις πετονιές όπως στον SME, δεν ξέρω
Δεν έχω ασχοληθεί με ελατήρια, αλλά νομίζω ότι πιεζουν το ίδιο. Υπάρχουν επίσης πολλές θεωρίες για την δύναμη skating. Θεωρητικά την πιό πιστευτή που ξέρω είναι ότι είναι μια καμπύλη με ακρότατα (μέγιστα) στα άκρα του δίσκου και προς το μέσο μια κάπως μικρότερη τιμή. Οι κατασκευαστές εφαρμόζουν όποια "διαστημική" τεχνική "πουλάει" καλύτερα που προσεγγίζουν το πρόβλημα με μια σταθερή τιμή ή ακόμα και μεταβαλλόμενη, ανάλογα με το τι πληρώνεις. Υπάρχουν και σχολές No antiskating μην το ξεχνάμε.
Επίσης αυτό που λεω περι ακουστικής δοκιμής, παίζει ρόλο σε ένα δίσκο τεστ πού βρίσκεται το τρακ δοκιμής. Γενικά είναι ΧΑΟΤΙΚΟ το θέμα το έχω ξαναπεί. Κάνεις ένα συμβιβασμό. Αυτός είναι ίδιο βάρος ίδιο anti skating, ό,τι λεει ο κάθε κατασκευαστής, ή ακουστικό και ακούς μουσική και αν ψυλλιάζεσαι παίζεις. Παίζεις εφ όρου ζωής.
δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο..
αν όλα είναι σωστά γιατί να θέλει 2.5 αντί 1.8 (πχ) ;;
γιατί υπάρχουν βραχίονες και βραχίονες.
Αν ο βραχίονας δεν ταιριάζει με την κεφαλή αυτό κάπου εμφανίζεται ως πρόβλημα. Η πιό εύκολη λύση για mistracking είναι το βάρος.

Πάντως αν βάλεις ερώτηση σε ΑΙ για τέτοιο θέμα έχει γούστο. Σου βγάζει ό,τι ψαρέψει....
 
Σχετικά με το antiskating:
Όταν προ ημερών αγόρασα την ΜΡ500 ο Ιωνάς, φίλος μου από το 1980, μου συνέστησε να βάλω το μικρότερο δυνατό antiskating στον SME3012 S2.
Γιατί;; Ρώτησα.
Απάντησε:
-Γιατί η "βαθμονόμηση"/χαραγές στον άξονα του antiskating, αναφέρονταν στις τότε κεφαλές, συνήθως σφαιρικές,. Η ακίδα της ΜΡ500 δεν απαιτεί τις τότε ρυθμίσεις αλλά πολύ λιγότερου μεγέθους.
Θεωρώ λογική την υπόδειξη, πόσο μάλλον όταν προέρχεται από τον Ιωνά που έχει πολλά καντάρια πείρας και είναι και αντιπρόσωπος της
NAGAOKA
ΥΓ. Ο 12ιντσος ORTOFON RMG 309, που είχε το ΕΜΤ 927 μου, δεν είχε καθόλου ρύθμισή antiskating
 
Last edited:
για να κοιτάξεις την απόκλιση της ακίδας χρειάζεσαι τουλάχιστον κάποιο σημείο αναφοράς, δηλαδή κάτι σαν τα σταυρονήματα που έχουν τα όργανα μετρήσεων ή εικονοσήματα. Χωρίς αυτά δύσκολο να τα πιάσει το μάτι.
Οι περισσότερες κεφαλές έχουν σημείο αναφοράς
Για παράδειγμα κοίτα την "εγκοπή" πάνω από το στέλεχος στην VM95 :

IMG_20250606_154720_HDR.jpg

Είναι θέμα εξάσκησης και συνήθειας..
Αν θα "μάθεις" να κοιτάς με το ένα μάτι ή και με τα δύο, σε τι απόσταση κλπ...
Το βασικό είναι να μην κάνει "κύματα" ο δίσκος.. τότε θα είναι πολύ δύσκολο και φυσικά να μην είναι παράκεντρος.
Αν είναι έστω και λίγο, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
Όπως αυτό που λένε για την καθετότητα της ακίδας που την μετράνε με τον καθρέφτη. Το μάτι έχει μια συγκεκριμένη διακριτική ικανότητα και χωρίς να προβάλεται πίσω μια βαθμονομημένη κλίμακα δύσκολα μπορεις να μετρήσεις.


σίγουρα, όπως όποια συζήτηση για βινύλιο

Δεν έχω ασχοληθεί με ελατήρια, αλλά νομίζω ότι πιεζουν το ίδιο.

Δεν πιέζουν το ίδιο.
Υπάρχει ένα πολύ απλό τεστ..
Μηδενίζεις το βάρος ανάγνωσης όπως και το antiskate..
Ο βραχίονας αιωρείται ελεύθερα χωρίς να αλλάζει θέση.
Αν τον βάλεις στην νοητή γραμμή πάνω από την αρχή ενός δίσκου και δώσεις γραμμάρια στο antiskate , θα δεις ότι θα κουνηθεί όταν το antiskate σχεδόν θα τερματίσει.
Αν κάνεις το ίδιο με τον βραχίονα πάνω από την μέση του δίσκου, θα "ξυπνήσει" πολύ νωρίτερα..
Αν το κάνεις πάνω από το τελευταίο τρακ, δεν θα προλάβεις να δώσεις μισό γραμμάριο πίεσης..
Υπάρχουν επίσης πολλές θεωρίες για την δύναμη skating. Θεωρητικά την πιό πιστευτή που ξέρω είναι ότι είναι μια καμπύλη με ακρότατα (μέγιστα) στα άκρα του δίσκου και προς το μέσο μια κάπως μικρότερη τιμή. Οι κατασκευαστές εφαρμόζουν όποια "διαστημική" τεχνική "πουλάει" καλύτερα που προσεγγίζουν το πρόβλημα με μια σταθερή τιμή ή ακόμα και μεταβαλλόμενη, ανάλογα με το τι πληρώνεις. Υπάρχουν και σχολές No antiskating μην το ξεχνάμε.
Οι βραχίονες που δεν έχουν antiskate συνήθως έχουν κάτι άλλο που αντικαθιστά την δύναμη.
Λάδι ή γράσο στο πίβοτ για να μετριάσει την ροπή προς τον άξονα.
Ίσως και κάποια άλλη τεχνική που δεν πάει το μυαλό μου τώρα..
Επίσης αυτό που λεω περι ακουστικής δοκιμής, παίζει ρόλο σε ένα δίσκο τεστ πού βρίσκεται το τρακ δοκιμής. Γενικά είναι ΧΑΟΤΙΚΟ το θέμα το έχω ξαναπεί. Κάνεις ένα συμβιβασμό. Αυτός είναι ίδιο βάρος ίδιο anti skating, ό,τι λεει ο κάθε κατασκευαστής, ή ακουστικό και ακούς μουσική και αν ψυλλιάζεσαι παίζεις. Παίζεις εφ όρου ζωής.
(y)
γιατί υπάρχουν βραχίονες και βραχίονες.
Αν ο βραχίονας δεν ταιριάζει με την κεφαλή αυτό κάπου εμφανίζεται ως πρόβλημα.
Μα τότε είναι πρόβλημα και χρειάζεται λύση.
Η πιό εύκολη λύση για mistracking είναι το βάρος.
Αν εννοείς ότι (πχ) σε μικρής ενεργής μάζας βραχίονα βάλουμε πολύ χαμηλής ενδοτικότητας κεφαλή και αυξήσουμε το βάρος ανάγνωσης για να έχουμε καλύτερο tracking, όχι δεν συμφωνώ.
Αν εννοείς κάτι άλλο , οκ..
Πάντως αν βάλεις ερώτηση σε ΑΙ για τέτοιο θέμα έχει γούστο. Σου βγάζει ό,τι ψαρέψει....
Μπα.. δεν ασχολούμαι με ΑΙ κλπ...
 
Σιγά το πράγμα....βαλτην πάνω και άκου το ένα κανάλι που παίζει 😄😄

πιθανολογώ ότι περισσότερο την έχω ακούσει εγώ με το ένα κανάλι, παρά εσύ με τα δύο... :LOL: :p

αν βάλεις δε και τις ώρες που έπαιζε χωρίς να την ακούω, είμαι σχεδόν σίγουρος...
 
  • Haha
Reactions: mdvq
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ελπιζω τωρα να φανει
εκτος απο το περα δωθε , κινειται και πανω κατω
βαζω φωτο του αξονα

20250606_190752.jpg
 

Attachments

  • 20250606_190725.jpg
    20250606_190725.jpg
    1.3 MB · Views: 7
δεν ξερω τι ειναι το pulley , αλλα εχεις δικιο
Ειναι ο μικρος "τροχος" που γυρνα το πλατω με τον ιμαντα.
Στην τελευταια σου φωτογραφια φαινεται ολοκληρο το μοτερ.
 
Η κινηση πανω κατω ειναι φυσιολογικη.
Οταν καθαριστει, καλο ειναι , εκει που βγαινει ο αξονας απο το κελυφος του μοτερ, να ριξεις μια (μονο) σταγονα λαδι, λιγο παχυ .
Το ιδιο πανω και κατω.
 
Η κινηση πανω κατω ειναι φυσιολογικη.
Οταν καθαριστει, καλο ειναι , εκει που βγαινει ο αξονας απο το κελυφος του μοτερ, να ριξεις μια (μονο) σταγονα λαδι, λιγο παχυ .
Το ιδιο πανω και κατω.
η κινηση περα δωθε ομως ;
 
Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι το σωστό μέρος για να ρωτήσω,αλλά chat είναι ,ότι θέμε λέμε 😄
Επειδή όταν δεν ξέρω ρωτάω ,εστω και αν είναι χαζές ερωτήσεις, προχωρώ στο ψητό.
Τι σημαίνει ότι μια συσκευή έχει Spotify connect και όχι το Spotify σαν app?
To Eversolo έχει tidal κανονικό και Spotify connect.
Γιατί δεν έχει κατευθείαν το app??
Ποια είναι η διαφορά??
 
  • Like
Reactions: vlad66
Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι το σωστό μέρος για να ρωτήσω,αλλά chat είναι ,ότι θέμε λέμε 😄
Επειδή όταν δεν ξέρω ρωτάω ,εστω και αν είναι χαζές ερωτήσεις, προχωρώ στο ψητό.
Τι σημαίνει ότι μια συσκευή έχει Spotify connect και όχι το Spotify σαν app?
To Eversolo έχει tidal κανονικό και Spotify connect.
Γιατί δεν έχει κατευθείαν το app??
Ποια είναι η διαφορά??
το tidal connect και το Spotify connect είναι πρωτοκολλά επικοινωνίας μέσω wifi και με καλώδιο, μεταξύ των server των εφαρμογών και των υποστηριζόμενων συσκευών που υποτίθεται ότι παρέχουν πλεονεκτήματα, (απευθείας επικοινωνία, καλύτερη ποιότητα, αδιάκοπη ροή κλπ), ο χρήστης χρησιμοποιεί την εφαρμογή (tidal, Spotify), απλά για να επιλέξει το περιεχόμενο. με λίγα λόγια συνδέουν την εφαρμογή με τη συσκευή μας.

Αντίστοιχα υπάρχουν υπάρχουν το googlecast και το airplay (συσκευές apple).
 
  • Like
Reactions: mdvq
Με λίγα λόγια, όπου δεις connect χρησιμοποίησέ το, όπου δεν δεις, άστο καλύτερα... . Θα φας στη μάπα το (συνήθως εξ' ίσου μάπα) interface του κάθε κατασκευαστή και δεν είσαι σε ηλικία για τέτοια... .
Επίσης αν η συσκευή δεν έχει connect αλλά χρησιμοποιείς googlecast ή airplay, είναι σαν να χρησιμοποιείς WiFi direct, επομένως και εδώ το αποφεύγεις.

Κοινώς μόνο με connect παίζεις το 2025. Έχουν πλέον και streamer του κατοστάρικου τέτοιο.
 
  • Like
Reactions: mdvq