Το chat του δικάναλου

Υποστηρίζω πάντοτε τον εκάστοτε αντίπαλο του Ολυμπιακού.
Για την Ελληνική εκπροσώπηση υπάρχει η Εθνική ομάδα.
Μεταξύ μας, το ίδιο έκανα και εγώ όταν παίζατε με Βαλένθια.
Και έπιασαν οι ευχές μου. 😘
 
Δεν σε είχα για γαύρο Σπυράκο...
Σε θεωρούσα πνευματώδη άτομο!!

(Αν και ο μπασκετικός Ολυμπιακός καμία σχέση δεν έχει με τον ποδοσφαιρικό.. να τα λέμε αυτά)
 
ο Σπυράκος είναι και παρά είναι πνευματώδης ! και χρυσή καρδιά !

έχει ένα κακό, αλλά τον αγαπάμε ... εδώ αγαπάμε τον Φοίνικα που ενίοτε είναι κάφρος γαύρος ... τον Α δεν θα αγαπάμε ;
 
ο Σπυράκος είναι και παρά είναι πνευματώδης ! και χρυσή καρδιά !

έχει ένα κακό, αλλά τον αγαπάμε ... εδώ αγαπάμε τον Φοίνικα που ενίοτε είναι κάφρος γαύρος ... τον Α δεν θα αγαπάμε ;
Συμφωνώ.

Έκανα ένα edit για το μπασκετικό τμήμα του Ολυμπιακού..
 
Παιδιά ας μην το κάνουμε συζήτηση με αθλητικά. Υπάρχει σχετική κατηγορία για όποιον θέλει να συνεχίσει.

Δεν πάμε εμείς εκεί.. μας φωνάζουν για χάμπουγκερς μετά... :ROFLMAO:
 
Η επισκευή του μοτέρ στο Sony PS-6750 είναι δύσκολη υπόθεση και το αποτέλεσμα αμφίβολο

IMG_20260527_171905.jpg


IMG_20260527_172406.jpg


IMG_20260527_185413.jpg


Το πικάπ και ο βραχίονας του φαίνονται για μεγάλα πράγματα και μακάρι το μοτέρ να δουλέψει όπως πρέπει..


Θα δούμε τι έκαναν οι Ιάπωνες εκείνη την εποχή....
 
  • Like
Reactions: dimmanoukas
Ερώτηση: τα πολύχρωμα βινύλια, πέραν του πιο ακριβού κόστους λόγω συλλεκτικής αξίας, έχουν καμία άλλη διαφορά;
Όταν γίνεται ένα reissue, είναι καλύτερα να παίρνω το πολύχρωμο ή το μαύρο δισκάκι;
 
Ερώτηση: τα πολύχρωμα βινύλια, πέραν του πιο ακριβού κόστους λόγω συλλεκτικής αξίας, έχουν καμία άλλη διαφορά;
Όταν γίνεται ένα reissue, είναι καλύτερα να παίρνω το πολύχρωμο ή το μαύρο δισκάκι;

Κάποτε έιχαν θόρυβο τώρα το έχουν λύσει το θέμα......
 
  • Like
Reactions: vlad66
Τα πρώτα βήματα είναι μάλλον ενθαρρυντικά.

IMG_20260527_191012.jpg




Η ελαστικότητα στο νέο σφουγγαράκι στο ένα καρβουνάκι φαίνεται πολύ καλή.


IMG_20260527_192320.jpg


Κολλήθηκε με βενζινόκολλα όπως ήταν κολλημένα και αυτά του εργοστασίου..

Μένει να κολλήσει το καρβουνάκι που είχε φύγει από το έλασμα και να του εξασφαλίσω την ηλεκτρική συνοχή με αυτό..

Όμορφα σίγουρα δεν είναι όπως ήταν τα εργοστασιακά, ψαλίδι και ξυράφι δούλεψε, αλλά ας κάνουν την δουλειά τους με αξιοπιστία στον χρόνο...


Το καρβουνάκι θα πρέπει να το περιμένουμε 8-10 ώρες, άρα τέρμα για σήμερα η ασχολία...

Από αύριο πάλι και ελπίζω να πάνε όλα καλά....
 
Ερώτηση: τα πολύχρωμα βινύλια, πέραν του πιο ακριβού κόστους λόγω συλλεκτικής αξίας, έχουν καμία άλλη διαφορά;
Όταν γίνεται ένα reissue, είναι καλύτερα να παίρνω το πολύχρωμο ή το μαύρο δισκάκι;
Αν το χρωματιστό βινύλιο είναι διαφανες(clear) τότε προτιμάται.Αν όχι τότε το μαύρο.
 
  • Like
Reactions: Alexandros_Wallace
τι να κάνω? μήπως ειανι μόδα? να περνώ τα μαύρα καλύτερα?

Αν δεν έχεις καμμιά πρεμούρα να τα θες χρωματιστά για συλλεκτικούς λόγους, αγόραζέ τα μαύρα.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα παίρνεις ακριβότερα....
 
Ερώτηση: τα πολύχρωμα βινύλια, πέραν του πιο ακριβού κόστους λόγω συλλεκτικής αξίας, έχουν καμία άλλη διαφορά;
Όταν γίνεται ένα reissue, είναι καλύτερα να παίρνω το πολύχρωμο ή το μαύρο δισκάκι;
Όχι. Το βινύλιο (PVC) είναι από τη φύση του άχρωμο, λευκό ημιδιαφανές. Το μαύρο χρώμα προέρχεται από προσμίξεις. Τα πολύχρωμα βινύλια έχουν και αυτά προσμίξεις, απλά με άλλο χρώμα.
 
τι να κάνω? μήπως ειανι μόδα? να περνώ τα μαύρα καλύτερα?

Το φυσικό χρώμα του βινυλίου είναι άχρωμο.. δηλαδή διαφανές.

Το μαύρο και όλα τα άλλα είναι τεχνητά χρωματισμένα.. το χρώμα δεν επηρεάζει την ηχητική του απόδοση.. άλλα πράγματα παίζουν ρόλο και αυτά τα ξέρουν οι εταιρείες που τα παράγουν και συνήθως δεν τα πάνε καλά τα τελευταία χρόνια...
 
  • Like
Reactions: Alexandros_Wallace
Ψωνίζω αρκετά από το ΗΗV.de .
Τώρα τελευταία βλέπω όλο και πιο συχνά Ressiue Blue, Reissue yellow, Record Day 20 Years White anniversary κτλ
...10ρικο , 20ρικο κάθε φορά έξτρα για αυτά τα χρωματισμένα , στα 3 LP χάνω 1 LP για τα χρώματα.
Και ρωτώ γιατί όκ εκτός του οικονομικού, μη χάνω και σε ποιότητα ήχου για κουταμάρες.