Το chat του δικάναλου

Αυτο ακριβως ειναι το προβλημα, πατε απο το μακρινο μονοπατι για να φτασετε εκει που αλλοι εχουν φτασει ηδη!
Δραμαμινες να παρεις!
Το ξέρεις φαντάζομαι το σχετικό ποίημα του Καβάφη.
Ας μην το επαναλάβω.
 
  • Like
Reactions: Θρησκος
Καλα τα ταξιδια αλλα στοιχιζουν ενα καραβι λεφτα και υπαρχει και το αεροπλανο που παει πιο γρηγορα.
Αν βάλουμε κάτω τα μηχανήματα που έχεις αλλάξει τα τελευταία χρόνια τότε μάλλον είμαστε μία ή άλλη. 🤝
 
Καλα τα ταξιδια αλλα στοιχιζουν ενα καραβι λεφτα και υπαρχει και το αεροπλανο που παει πιο γρηγορα.
Πιο γρήγορα θα σε πάει όμως όχι πιο απολαυστικά.Πιο "αποστειρωμενα" θα σε πάει όπως το Streamer.
 
  • Like
Reactions: Haagenti
Πιο γρήγορα θα σε πάει όμως όχι πιο απολαυστικά.Πιο "αποστειρωμενα" θα σε πάει όπως το Streamer.
Δεν πάμε ταξίδι για δουλειά, είναι ταξιδάκι αναψυχής. Αν θες να πας Μικρές Κυκλάδες ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος, το καράβι που φεύγει από Πειραιά το πρωί, ή το νυχτερινό αεροπλάνο; Το δεύτερο πάει πιο γρήγορα, αλλά με το πρώτο βλέπεις Πάρο, Νάξο, Αμοργό, Κουφονήσια...
 
Μην μπαίνετε στον κόπο να αλλάξετε την γνώμη του Λάκη.

Άδικα χτυπάτε τα πλήκτρα (ή την touch screen οθόνη)
Ποιος θέλει να αλλάξει τη γνώμη του; Κανένας. Απλά γράφουμε μην τυχόν το διαβάσει κάποιος που δεν ξέρει.
 
Ποιος θέλει να αλλάξει τη γνώμη του; Κανένας. Απλά γράφουμε μην τυχόν το διαβάσει κάποιος που δεν ξέρει.
θέλω να αλλάζω γνώμη, και έχω αλλάξει, ακόμα και τα διαβάσματα από όταν γράφτηκα στο avclub με έχουν επηρεάσει, παράδειγμα διαβάζοντας γνώμες και απόψεις εδώ μέσα με οδήγησε στο να αγοράσω καινούργιο ηχοσύστημα, έχω πετύχει πολύ ωραία ακούσματα σε μουσικά είδη που δεν ακούω, έχω διαβάσει πράγματα που δεν τα είχα σκεφτεί μέχρι τότε...

Γενικά η συζήτηση ο διάλογος είναι άσκηση, γίνεσαι πιο ανοιχτός πιο συγκαταβατικός, και γιατί όχι, αλλάζεις και γνώμη!
 
Πιο γρήγορα θα σε πάει όμως όχι πιο απολαυστικά.Πιο "αποστειρωμενα" θα σε πάει όπως το Streamer.
Ποιος σ'το ειπε αυτο, η μεγαλη μου αγαπη ειναι να πεταω, το ναυτικο ταξιδι το σιχαινομαι.
Αν καταφερεις ποτε να φτασεις σε καλο επιπεδο το στριμινγκ σου (τα ψηφιακα σου γενικα) , θα ξεχασεις και πικαπ
και τ'ονομα σου.
 
  • Like
Reactions: economides