Το chat του δικάναλου

Είδα αυτό το βίντεο και θυμήθηκα που μιλάγαμε για στραβούς δίσκους πρόσφατα. Το θέμα είναι επώδυνο!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

εκπτώσεις βλέπω . ας τσιμπήσω κατι
κάθε 2-3 μέρες είμαι στο σάιτ του και παρακολουθώ... :ROFLMAO:

κάποιες φορές έχει Β στοκ από επιστροφές για διάφορους λόγους, τις οποίες λέει ότι τσεκάρει πάντα.
με έτρωγε άσχημα το χέρι μου ένα βράδυ για μια VM740ML B stock και για μια VM750SH (πάλι Β στοκ) και τελικά αφού δεν μπόρεσα να καταλήξω ποιά θέλω περισσότερο, πήγα για ύπνο και δεν τσίμπησα καμία.. :ROFLMAO:

ένα άλλο βράδυ ζαχάρωνα μια ακίδα black diamond από swiss μεριά για την shure M70BX που έχω και τον ρώτησα με email αν ταιριάζει στην 70ΒΧ..
την άλλη μέρα μου απάντησε στα γερμανικά και φυσικά δεν κατάλαβα τίποτα.
τσαντίστηκα και δεν ξανασχολήθηκα.
αφού βλέπεις ρε τρόμπα ότι ο άλλος είναι από Ελλάδα και σου κάνει ερώτηση στα αγγλικά..! τι απαντάς στα γερμανικά;;;
στα ελληνικά έπρεπε να τον ρωτήσω , να μάθει πως το τρίβουν το πιπέρι....
 
Το ΣΚ είπα να καθαρίσω το NAS μου απο αρχεία που έχω διπλά και τριπλά. Βρήκα λοιπόν ότι έχω τις 12 τελευταίες Συμφωνίες του Mozart και όλες του Beethoven σε διεύθυνση του Bruno Walter εις διπλούν, και κάποιες εις τριπλούν (σε DSD Rip). Έκατσα λοιπον να κάνω μια σύγκριση, να δω τι αξίζει να κρατήσω. Το αποτέλεσμα ήταν μια ενδιαφέρουσα ματιά στην ιστορία του mastering.
 
Το ΣΚ είπα να καθαρίσω το NAS μου απο αρχεία που έχω διπλά και τριπλά. Βρήκα λοιπόν ότι έχω τις 12 τελευταίες Συμφωνίες του Mozart και όλες του Beethoven σε διεύθυνση του Bruno Walter εις διπλούν, και κάποιες εις τριπλούν (σε DSD Rip). Έκατσα λοιπον να κάνω μια σύγκριση, να δω τι αξίζει να κρατήσω. Το αποτέλεσμα ήταν μια ενδιαφέρουσα ματιά στην ιστορία του mastering.
πες 2 λόγια παραπάνω...
 
δεν θα με πληρώσεις, γιατί δεν τα αγόρασα.
ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
το AIWA ήταν του κουνιάδου και μου είπε -ή έρχεσαι να το πάρεις, ή πάει πεζοδρόμιο... :LOL:

το SD60 παρά το ότι ήταν για χρόνια στην κούτα του, το κατέβασα να δω αν δουλεύει.. είχαμε πριν λίγα χρόνια μια σχετική κουβέντα για κασετόφωνα με τον SR71B, τον NikosF (αν θυμάμαι καλά το nickname), τον mdvq, σίγουρα και με άλλους που δεν θυμάμαι και έλεγαν ότι αν κάτσει για καιρό η συσκευή χωρίς να δουλεύει, κόβει ιμάντα κλπ..
μ@μισε και έδειρε το marantz!
λες και το έβγαλα από την κούτα όταν το πήρα καινούργιο!
το άκουσα για λίγες μέρες, του έκανα ένα προληπτικό σέρβις και ξανά στο πατάρι...
ΥΣ.. '90 ή '91 μοντέλο
Και με μένα ..
Είχα Nac,AIWA και Denon ,που έμεινε ακόμα και παίζει καλά όλες τις εγγραφές με υποφερτή πιστότητα.
Το κράτησα μ ένα Nac για αναπαραγωγή ,οπότε γι αυτήν θα πω,(για εγγραφή φοβερό και ανοικτόηχο),το D 800 αν βρεθεί.
Καινούριο σε καλή τιμή πήρε πέρσι γνωστος Pioneer που νομίζω βγάζε ακόμα και αναφέρθηκε και ο Ήχος πρόπερσι .

 
TEAC - AIWA - JVC.
Ειδικα τα jvc εκτος του οτι ειναι αστερια (εχω και ξερω), ειναι και γαϊδουρια.
Τα AIWA θελουν προσοχη ,γιατι επειδη ηταν φτηνα ,τους βγαζαν το λαδι.
Ενα φτηνο που εχω (αλλα ειμαι πολυ προσεκτικος χρηστης) λαλαει ακομα απροβληματιστα.
Μακρυα απο οποιοδηποτε Nakamichi (ειδικα το κατωτερα μοντελα) ,οσο φτηνα και να τα βρεις.
Εκτος του οτι χαλανε για πλακα , οι κασετες που γραφουν, παιζουν ή μονο σε αυτα ή σε συγκεκριμενα αλλης μαρκας.
 
  • Like
Reactions: mikemtb
Είχα για κάποιο διάστημα το bx-300 της Nakamichi το οποίο μου το έδωσε φίλος από το forum..Δεν δούλεψε ποτέ..Το πήγα για σέρβις αλλά όταν γύρισε σπίτι ήταν σε χειρότερη κατάσταση..Αργότερα έμαθα ότι είχε σπάσει κάποιο γρανάζι και ότι δεν υπήρχε ανταλλακτικό.(Τωρα αν ισχύει 100% δεν είμαι σε θέση να γνωριζω)..Ρώτησα έναν φίλο που ασχολείται και μου είπε ότι μόνο με μοντιφιά μπορεί να γίνει κάτι..
Το έστειλα.
Με ένα Aiwa εισαγωγικό (διπλό) η εμπειρία δεν ήταν και η καλύτερη..
 

Attachments

  • nakamichi.jpg
    nakamichi.jpg
    140.2 KB · Views: 23
TEAC - AIWA - JVC.
Ειδικα τα jvc εκτος του οτι ειναι αστερια (εχω και ξερω), ειναι και γαϊδουρια.
Τα AIWA θελουν προσοχη ,γιατι επειδη ηταν φτηνα ,τους βγαζαν το λαδι.
Ενα φτηνο που εχω (αλλα ειμαι πολυ προσεκτικος χρηστης) λαλαει ακομα απροβληματιστα.
Μακρυα απο οποιοδηποτε Nakamichi (ειδικα το κατωτερα μοντελα) ,οσο φτηνα και να τα βρεις.
Εκτος του οτι χαλανε για πλακα , οι κασετες που γραφουν, παιζουν ή μονο σε αυτα ή σε συγκεκριμενα αλλης μαρκας.
για τα JVC από πολύ παλιά άκουγα τα καλύτερα λόγια.
συμφωνώ και σε αυτό που λες για τα AIWA.
από Nacamichi δεν ξέρω την αντοχή τους, αλλά αυτό που λες για τις κασέτες που γράφουν το έχω ακούσει από κάτοχο.
λίγο πολύ και το marantz μου για πάρτη του έγραφε τις κασέτες του.. σε κανένα άλλο δεν έπαιζαν σωστά.. πιθανόν τα 3κέφαλα (ή κάποια 3κέφαλα) να είναι έτσι.
 
1) Επιβεβαιωνω για Νakamichi....οντως ηθελε μοντιφια (τετοιο ειχα) ....το σουταρισα εναντι πινακιου φακης.
2) Διπλο εισαγωγικο AIWA = νταλκας στα ...γεννητικα σου οργανα 😀
 
  • Haha
Reactions: vlad66 and Haagenti
λίγο πολύ και το marantz μου για πάρτη του έγραφε τις κασέτες του.. σε κανένα άλλο δεν έπαιζαν σωστά.. πιθανόν τα 3κέφαλα (ή κάποια 3κέφαλα) να είναι έτσι.
Σχεδον ολα , εκτος απο τα (πιο πολλα) TEAC.
Mαμουσαν και εδερναν παντου.
To ιδιο και το JVC (τρικεφαλο και αυτο)
 
  • Like
Reactions: vlad66
πες 2 λόγια παραπάνω...
Εκδοχή πρώτη:
Screenshot_20220201_113731.jpg

Mastering του 1985, αγορασμένο απο μένα το 1994-5, σε προσφορά της JPC, σε εποχές προδιαδικτυακές. Μου έστελναν κάθε χρόνο έναν κατάλογο σε μέγεθος τηλεφωνικού καταλόγου και κάθε μήνα ένα τεύχος με τις νέες κυκλοφορίες και προσφορές. Ακόμα θυμάμαι το εξώφυλλο με την πρωτοεμφανιζόμενη τότε Shania Twain, το χάζευα με τις ώρες...

Anyway, το συγκεκριμένο μάστερινγκ τότε ακουγόταν καλό σε σύγκριση με κάτι άλλα της Deutsche Grammophone, τώρα όμως ακούγεται ψεύτικο, τενεκεδένιο. Τα βιολιά είναι καλούτσικα, αλλά τα χάλκινα με το ζόρι ακούγονται, δεν υπάρχει βάθος σκηνής και το φύσιμα είναι ενοχλητικό
 
Σχεδον ολα , εκτος απο τα (πιο πολλα) TEAC.
Mαμουσαν και εδερναν παντου.
To ιδιο και το JVC (τρικεφαλο και αυτο)
άρα συμφωνείς ότι κασέτα που γράφτηκε σε 3κέφαλο σπάνια θα παίξει καλά σε 2κέφαλο;
γιατί τις κασέτες που έγραφα στο marantz (3κέφαλο) μόνο σε 2κέφαλα τις δοκίμαζα.. κανείς από το σινάφι μου δεν είχε 3κέφαλο για να τις δοκιμάσω...
 
Vlad δεν ειχε να κανει με τις κεφαλες.
Τις κασετες τοτενες, τις ακουγαμε κατα 90% στο αυτοκινητο.
Επειδη ειχα την πετρια , ειχα παρει ενα φτηνο AIWA για να γραφω στους φιλους μου, γιατι απο το Nakamichi , δεν !
Οταν πηρα το Τeac ,οι κασετες εσπερναν παντου.
Αργοτερα πουλησα το AIWA και πηρα στην θεση του ενα τρικεφαλο JVC σε μια κουφη τιμη (δουλευε η αδερφη μου εκει και το πηρε και καλα,για παρτη της)
Μην σου πω οτι επαιζε και καλυτερα, απο το τριπλασιας τιμης TEAC.
Υποψην οτι το JVC παιζει ακομα , το Teac κατι κολπα μου τα κανει !
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66
Εκδοχή πρώτη:
View attachment 192406

Mastering του 1985, αγορασμένο απο μένα το 1994-5, σε προσφορά της JPC, σε εποχές προδιαδικτυακές. Μου έστελναν κάθε χρόνο έναν κατάλογο σε μέγεθος τηλεφωνικού καταλόγου και κάθε μήνα ένα τεύχος με τις νέες κυκλοφορίες και προσφορές. Ακόμα θυμάμαι το εξώφυλλο με την πρωτοεμφανιζόμενη τότε Shania Twain, το χάζευα με τις ώρες...

Anyway, το συγκεκριμένο μάστερινγκ τότε ακουγόταν καλό σε σύγκριση με κάτι άλλα της Deutsche Grammophone, τώρα όμως ακούγεται ψεύτικο, τενεκεδένιο. Τα βιολιά είναι καλούτσικα, αλλά τα χάλκινα με το ζόρι ακούγονται, δεν υπάρχει βάθος σκηνής και το φύσιμα είναι ενοχλητικό
Δεύτερη έκδοση 1998:

81GhNY9HUgL._SL1500_.jpg

Εδώ τα πράγματα είναι ελαφρώς βελτιωμένα με λιγότερο φύσημα και καλύτερη ισορροπία μεταξύ των οργάνων. Και πάλι δε σε ενθουσιάζει, αλλά ακούγεται πιο ευχάριστα και όσο ναναι έχει λιγότερη ντενεκίλα.
 
  • Like
Reactions: Sonorus
Δεύτερη έκδοση 1998:

81GhNY9HUgL._SL1500_.jpg

Εδώ τα πράγματα είναι ελαφρώς βελτιωμένα με λιγότερο φύσημα και καλύτερη ισορροπία μεταξύ των οργάνων. Και πάλι δε σε ενθουσιάζει, αλλά ακούγεται πιο ευχάριστα και όσο ναναι έχει λιγότερη ντενεκίλα.
αυτό είναι σε "άυλη μορφή";;
το άλλο που έχει φύσημα είναι το ίδιο ή σε cd όπως λέει η φωτογραφία;;
 
αυτό είναι σε "άυλη μορφή";;
το άλλο που έχει φύσημα είναι το ίδιο ή σε cd όπως λέει η φωτογραφία;;
Όλα άυλα είναι, το πρώτο το ριπάρισα εγώ απο τα δικά μου cd, το δεύτερο είναι δώρο φίλου.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Δεύτερη έκδοση 1998:

81GhNY9HUgL._SL1500_.jpg

Εδώ τα πράγματα είναι ελαφρώς βελτιωμένα με λιγότερο φύσημα και καλύτερη ισορροπία μεταξύ των οργάνων. Και πάλι δε σε ενθουσιάζει, αλλά ακούγεται πιο ευχάριστα και όσο ναναι έχει λιγότερη ντενεκίλα.

Και συνεχίζουμε με ένα κβαντικό άλμα: μόλις 6 χρόνια αργότερα, το 2004 έρχεται το DSD (δυστυχώς, δυστυχέστατα μόνο για την 6η Συμφωνία, Ποιμενική, όχι για τις υπόλοιπες). Εδώ πραγματικά μιλάμε για σημαντική βελτίωση, για άλλο κόσμο. Τα έγχορδα ακούγονται σαν έγχορδα, το φλάουτο σαν φλάουτο και με φυσιολογική αντήχηση, η ορχήστρα είναι απλωμένη σε μια μεγάλη σκηνή και με άφθονο χώρο προς τα πίσω. Ανάσταση!



ZWc.jpeg



Για όσους ενδιαφέρονται πρόκειται για DSD rip απο SACD-ISO,σωσμένο στο NAS μου.
 
Και συνεχίζουμε με ένα κβαντικό άλμα: μόλις 6 χρόνια αργότερα, το 2004 έρχεται το DSD (δυστυχώς, δυστυχέστατα μόνο για την 6η Συμφωνία, Ποιμενική, όχι για τις υπόλοιπες). Εδώ πραγματικά μιλάμε για σημαντική βελτίωση, για άλλο κόσμο. Τα έγχορδα ακούγονται σαν έγχορδα, το φλάουτο σαν φλάουτο και με φυσιολογική αντήχηση, η ορχήστρα είναι απλωμένη σε μια μεγάλη σκηνή και με άφθονο χώρο προς τα πίσω. Ανάσταση!



ZWc.jpeg



Για όσους ενδιαφέρονται πρόκειται για DSD rip απο SACD-ISO,σωσμένο στο NAS μου.
το NAS είναι σκληρός δίσκος;;
και αν ναι, γιατί "ριπάρεις";;
δεν έχεις καλό δισκοπαιχτικό για να παίξει το δισκάκι;;
 
Και συνεχίζουμε με ένα κβαντικό άλμα: μόλις 6 χρόνια αργότερα, το 2004 έρχεται το DSD (δυστυχώς, δυστυχέστατα μόνο για την 6η Συμφωνία, Ποιμενική, όχι για τις υπόλοιπες). Εδώ πραγματικά μιλάμε για σημαντική βελτίωση, για άλλο κόσμο. Τα έγχορδα ακούγονται σαν έγχορδα, το φλάουτο σαν φλάουτο και με φυσιολογική αντήχηση, η ορχήστρα είναι απλωμένη σε μια μεγάλη σκηνή και με άφθονο χώρο προς τα πίσω. Ανάσταση!



ZWc.jpeg



Για όσους ενδιαφέρονται πρόκειται για DSD rip απο SACD-ISO,σωσμένο στο NAS μου.
Σταματήσαμε στο 2004, μερικές απο τις ηχογραφήσεις του Bruno Walter μεταγράφηκαν σε DSD και κυκλοφόρησαν σε σπανιότατα πλέον SACD. Και; Αυτό ήταν; όχι ευτυχώς. Το 2019 όλες οι ηχογραφήσεις του μαέστρου επανακυκλοφόρησαν σε PCM 24/192 και διατίθενται απο το qobuz. Η ποιότητα ήχου είναι παραπλήσια με το DSD, οπότε δεν είμαι σίγουρος ότι είναι καινούριο μάστερινγκ, αλλά αυτό είναι νομίζω υπεραρκετό.