Το chat του δικάναλου

Δεν το ανέβασα για την "κόντρα", όσο για τις πολλές συγκεντρωμένες πληροφορίες για το τι εστί βινύλιο, πως λειτουργεί, ποια είναι τα όρια, ιδιαιτερότητες, κλπ. Πολλή πληροφορία σε μικρό χρόνο και ωραία παρουσιασμένη για μας τους άσχετους.

Τώρα περί συγκρίσεων, άντε να βγάλεις άκρη. Όπως είπα, είναι πολλές φορές που αισθάνθηκα ότι ο ήχος απογειώνεται με βινύλιο. Δεν έγραψα πουθενά όμως ότι ο ήχος είναι σωστότερος, ή πληρέστερος, απλά διαφορετικός και πιο ευχάριστος, στα δικά μου υποκειμενικά αυτιά. Άρα αυτή η διαφορά μπορεί να προέρχεται από διάφορους άλλους παράγοντες πέραν του φορμά, ενώ μπορεί να κρύβει και αλλοιώσεις/εξομαλύνσεις που απλά συμβαίνει να μου είναι ευχάριστες.
αν λες ότι αισθάνεσαι ότι ο ήχος απογειώνεται με βινύλιο με το πικάπ που έχεις, φαντάσου τι θα αισθανθείς με ένα καλύτερο πικάπ.....
 
Άκρη έβγαλα όταν ήρθε πακέτο βινύλιο + sacd μίας εταιρίας που πουλάει μάλιστα sacd και το έδινε για να τα συγκρίνεις.
Πέρα από το γούστο, ήταν σαν να έλειπαν όργανα από το sacd!
Και το esoteric που έχω δεν το λες κακό player...
Το θέμα είναι ότι ο καθένας έχει τη γνώμη του, ακούει όπως ακούει με το σύστημα που ακούει στο χώρο του. Εγώ δύο άλμπουμ έχω σε SACD & δίσκο, δυστυχώς SACDp δεν έχω και σύγκρινα με το CD layer. Και στα δύο άλμπουμ το ψηφιακό ήταν καθαρότερο...πιο μουσικό...πιο απ' όλα. Ήταν οι δίσκοι audiophile εκδόσεις; Όχι και ίσως με καλύτερες κοπές να άκουγα κάτι διαφορετικό όπως έχω ακούσει σε άλλες συγκρίσεις CD - δίσκου. Η ποιότητα κοπής παίζει μεγάλο ρόλο στον δίσκο, στον έναν δίσκο παρότι σε άψογη κατάσταση με μηδέν θόρυβο επιφανείας τη κουβέρτα τη καταλάβαινα...απαράδεκτη κοπή, ένα μουντό πράγμα. Όταν ήρθε το SACD έφυγε η κουβέρτα και όλα καθάρισαν.

Επειδή ο καθένας έχει τη γνώμη του και ακούει όπως ακούει μόνο οι τεχνικές προδιαγραφές έχουν νόημα σε σύγκριση και ο δίσκος είναι εφεύρεση του προηγούμενου αιώνα. Τα SACD, DVD-A και Blu Ray απλά δε τα βλέπει. Αυτό βέβαια δε μ' εμποδίζει να έχω ένα CDP, τρία πικάπ και να κοιτάω για το επόμενο. Ούτε να παίζω περισσότερους δίσκους από CD ούτε να ευχαριστιέμαι τη μουσική από δίσκους. Δε θα ισχυριστώ όμως καμία ανωτερότητα επειδή το αυτί μου ακούει όπως ακούει. Τα αυτιά μας δεν είναι όργανα μετρήσεων.
 
Μιλάω για μια παραγωγή της stockfish, βινύλιο και sacd μαζί.
Οπότε δεν συγκρίναμε ανομία πράγματα 😉
 

με αυτό το βουρτσάκι που έχω πρόχειρο για τα "χοντρά"..

View attachment 196358

το έβρεξα, το "πασπάλισα" στο σαπούνι για τα χέρια και έτριψα απαλά την βρεγμένη ήδη "βελόνα" και όλο το πλαστικό περίβλημα, την ανάρτηση και όλο το πίσω μέρος.

δεν κάνεις λάθος, αλλά μες στην μαύρη νύχτα να έψαχνα τον κατάλληλο δίσκο;; μπα....
άλλωστε η ακίδα δεν έχει καμία ζημιά και η γεωμετρία στον βραχίονά του ήταν σωστή.
εγώ την σετάρισα, εγώ του έφτιαξα το ΜΚ2 του.

φυσικά να γράψεις, αλλά κουβέντα δεν έγραψες για τα ψηφιακά σου σπίτι μου.
ναι, όπως έγραψα παραπάνω, παίζουν πραγματικά υπέροχα!
όμως ακόμα δεν μπορούν να σταθούν απέναντι στο πικάπ, ακόμα και όταν έχουμε κεφαλή και phono πολύ νορμάλ τιμής πάνω του.
ποιά είναι η δική σου γνώμη;;
ελεύθερα και με ειλικρίνεια θέλω να την γράψεις, δεν θα στεναχωρηθώ καθόλου αν έχεις αντίθετη άποψη.
Σε όλα τα συγκριτικά που διαβάζουμε οι επιλογές των υποψηφίων γίνονται με βάση την τιμή.

Όταν ξεκινησαμε τις ακροάσεις σε ενημέρωσα ότι θα ακούσουμε τα ψηφιακά των φτωχών.
Είχαμε μια παλιά απλή εξωτερική κάρτα USB των 25-30 ευρώ και ένα φτηνό notebook. Το μοναδικό αξιόλογο μηχάνημα ήταν το reclocker regenerator της ideon audio με ένα καλό τροφοδοτικακι diy τοποθετημένο ανάμεσα στις δύο συσκευές.
Κόστος λάπτοπ 180 κόστος reclocker 250 + 30 η καρτούλα. Σε σύγκριση με το CD δεν θα κάνω καν λόγο. Σε σύγκριση με τις κεφαλές ίδιου κόστους είχε διαφορά σε όλο το φάσμα και τα ηχεία ζωντάνεψαν από το μηδενικό θόρυβο στο υπόβαθρο. Φυσικά θα συμφωνήσω ότι η zyx ήταν πολύ καλύτερη στα πάντα αλλά με τετραπλάσιο κόστος χωρίς να υπολογίζω το κόστος πικαπ βραχίονα phono και τα λοιπά.
Κλείνω με μια αναφορά
Xωρίςνα θέλω να θίξω τα αναλογικά μας το νέο dac για παράδειγμα του φίλου Βασίλη της ideon Audio είναι η απόλυτος καλύτερη πηγή που έχω ακούσει ποτέ μου αλλά στο κόστος της αγοράζεις διαμέρισμα.
Πάντα συγκρίνουμε όμοια.
 
Σε όλα τα συγκριτικά που διαβάζουμε οι επιλογές των υποψηφίων γίνονται με βάση την τιμή.

Όταν ξεκινησαμε τις ακροάσεις σε ενημέρωσα ότι θα ακούσουμε τα ψηφιακά των φτωχών.
Είχαμε μια παλιά απλή εξωτερική κάρτα USB των 25-30 ευρώ και ένα φτηνό notebook. Το μοναδικό αξιόλογο μηχάνημα ήταν το reclocker regenerator της ideon audio με ένα καλό τροφοδοτικακι diy τοποθετημένο ανάμεσα στις δύο συσκευές.
Κόστος λάπτοπ 180 κόστος reclocker 250 + 30 η καρτούλα. Σε σύγκριση με το CD δεν θα κάνω καν λόγο. Σε σύγκριση με τις κεφαλές ίδιου κόστους είχε διαφορά σε όλο το φάσμα και τα ηχεία ζωντάνεψαν από το μηδενικό θόρυβο στο υπόβαθρο. Φυσικά θα συμφωνήσω ότι η zyx ήταν πολύ καλύτερη στα πάντα αλλά με τετραπλάσιο κόστος χωρίς να υπολογίζω το κόστος πικαπ βραχίονα phono και τα λοιπά.
Κλείνω με μια αναφορά
Xωρίςνα θέλω να θίξω τα αναλογικά μας το νέο dac για παράδειγμα του φίλου Βασίλη της ideon Audio είναι η απόλυτος καλύτερη πηγή που έχω ακούσει ποτέ μου αλλά στο κόστος της αγοράζεις διαμέρισμα.
Πάντα συγκρίνουμε όμοια.
η shure M97xE είχε 135€ πριν τελειώσουν τα αποθέματα και αυτή που άκουσες στοίχισε 60$ μαζί με τα μεταφορικά το '07-'08
θυμάσαι τι είπες όταν την άκουγες;; ;)
 
Ειναι τοσοι πολλοι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο σε ενα συστημα που τελικά είναι πολυ δυσκολο να αποφασίσεις τι παίζει καλύτερα και τι οχι.
Φέρνω ενα παράδειγμα.
Οπως εγραψα παραπάνω είχα την χαρά να ακούσω για αρκετές ωρες το παρακάτω σε ηχεία ιδια με τα δικά μου (σχεδον)
Mε καλώδια τα δικά μου και πηγή το ταπεινό netbook που είχαμε στου Vlad.
Μοναδική εμπειρια.
Προς το τέλος ξηλωσαμε τα πάντα απο το demo χωρο για να μπεί ενα αλλο σύστημα που εκτός της πηγής ηταν κατα πολυ ανώτερο (αναλογικό) απογοητευτικα.
Μιας και υπήρχε λιγος χρόνος ακόμη ειπα να αλλαξουμε ολη την καλωδίωση με τη δική μου, και παλι ο καταπληκτικός ηχος ηταν εκει. Ομως διαπιστωσαμε οτι είχαμε κανει και μια φαση λάθος.
Τα πανάκριβα καλωδια που αντικαταστησαμε με τα δικά μου ηταν άστρωτα? δεν ματσαριζαν σωστά? τα χαλαγε ολα η λαθος φαση στον προενισχυτή? Χαος αγαπητοι φιλοι.
Αρα οταν είναι να ξοδεψουμε - για κάτι πιθανα καλυτερο απο αυτο που εχουμε -επιβαλεται να εχουμε ακούσει με μεγαλη προσοχη το δικό μας συστημα - στο δικό μας συστημα να αντικαταστήσουμε ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ χωρις καμια αλλη αλλαγη και να κρινουμε αν μας αρεσει το αποτελεσμα.
 
  • Like
Reactions: vlad66 and Tzimisce
η shure M97xE είχε 135€ πριν τελειώσουν τα αποθέματα και αυτή που άκουσες στοίχισε 60$ μαζί με τα μεταφορικά το '07-'08
θυμάσαι τι είπες όταν την άκουγες;; ;)
Υποθέτω έχεις δει πόσο κοστίζουν τώρα οι μεταχειρισμένες Shure παγκοσμίως. Για ΝΟS δε συζητάω, τα πάνω μοντέλα όσο ένα πικάπ.

...Πάντα συγκρίνουμε όμοια.
Δυστυχώς ιδιώτης σαν και μένα που οι φίλοι του δεν έχουν το μικρόβιο του HiFi συγκρίνει ότι βρει/έχει σε αφρόντιστο χώρο. Εννοείται από καθαρή περιέργια, όχι για να βγάλω επιστημονική άποψη. Πάντως τα χαρακτηριστικά και οι μετρήσεις δείχνουν την τεχνική ανωτερότητα των High Resolution files έναντι CD - δίσκου και λογικό είναι. Ο βινυλιακός δίσκος γεννήθηκε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, ενός σημαντικού αιώνα που άλλαξε τελείως τον κόσμο. Θα ήταν αδύνατο να μην είχαμε πρόοδο και σε αυτόν τον τομέα.

Άλλο τι ακούει ο καθένας από εμάς (στην ηλικία που είναι και με τις κακουχίες που έχουν περάσει τα αυτιά του) και άλλο τι λένε τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
 
Το θέμα είναι ότι ο καθένας έχει τη γνώμη του, ακούει όπως ακούει με το σύστημα που ακούει στο χώρο του. Εγώ δύο άλμπουμ έχω σε SACD & δίσκο, δυστυχώς SACDp δεν έχω και σύγκρινα με το CD layer. Και στα δύο άλμπουμ το ψηφιακό ήταν καθαρότερο...πιο μουσικό...πιο απ' όλα. Ήταν οι δίσκοι audiophile εκδόσεις; Όχι και ίσως με καλύτερες κοπές να άκουγα κάτι διαφορετικό όπως έχω ακούσει σε άλλες συγκρίσεις CD - δίσκου. Η ποιότητα κοπής παίζει μεγάλο ρόλο στον δίσκο, στον έναν δίσκο παρότι σε άψογη κατάσταση με μηδέν θόρυβο επιφανείας τη κουβέρτα τη καταλάβαινα...απαράδεκτη κοπή, ένα μουντό πράγμα. Όταν ήρθε το SACD έφυγε η κουβέρτα και όλα καθάρισαν.

Επειδή ο καθένας έχει τη γνώμη του και ακούει όπως ακούει μόνο οι τεχνικές προδιαγραφές έχουν νόημα σε σύγκριση και ο δίσκος είναι εφεύρεση του προηγούμενου αιώνα. Τα SACD, DVD-A και Blu Ray απλά δε τα βλέπει. Αυτό βέβαια δε μ' εμποδίζει να έχω ένα CDP, τρία πικάπ και να κοιτάω για το επόμενο. Ούτε να παίζω περισσότερους δίσκους από CD ούτε να ευχαριστιέμαι τη μουσική από δίσκους. Δε θα ισχυριστώ όμως καμία ανωτερότητα επειδή το αυτί μου ακούει όπως ακούει. Τα αυτιά μας δεν είναι όργανα μετρήσεων.
ποιός ο λόγος να έχεις 3 πικάπ (και να κοιτάς για το επόμενο) όταν το ψηφιακό σου είναι ...πιο μουσικό και ...πιο απ'όλα;;
 
  • Like
Reactions: n_olympios
Υποθέτω έχεις δει πόσο κοστίζουν τώρα οι μεταχειρισμένες Shure παγκοσμίως. Για ΝΟS δε συζητάω, τα πάνω μοντέλα όσο ένα πικάπ.
Μια μεταχειρισμενη γεννητρια της M97xE τη βρισκεις γυρω στα 140-160 ευρω.
Η JICO κυκλοφορησε μια βελονα nude elliptical για την M97xE για $115.00 συν ταχυδρομικα και τελωνειο.
Δηλαδη , με 300 ευρω παιρνεις μια γεννητρια και την JICO. Περιμένω τη βελονα σε 1-2 μερες για τη δικη μου.
Μολις τη στρωσω λιγο αν θελετε σας λεω τη γνωμη μου.
 
ποιός ο λόγος να έχεις 3 πικάπ (και να κοιτάς για το επόμενο) όταν το ψηφιακό σου είναι ...πιο μουσικό και ...πιο απ'όλα;;
Για να'μαι ειλικρινης , ειχα την ιδια απορια.
 
Μια μεταχειρισμενη γεννητρια της M97xE τη βρισκεις γυρω στα 140-160 ευρω.
Η JICO κυκλοφορησε μια βελονα nude elliptical για την M97xE για $115.00 συν ταχυδρομικα και τελωνειο.
Δηλαδη , με 300 ευρω παιρνεις μια γεννητρια και την JICO. Περιμένω τη βελονα σε 1-2 μερες για τη δικη μου.
Μολις τη στρωσω λιγο αν θελετε σας λεω τη γνωμη μου.
ο φίλος που έλιωσε την ανάρτηση στην 2m έχει μια κλειστή (σφραγισμένη) Μ97..
λέει ότι στα 300€ πάει τώρα περίπου..
"καλή πώληση" του είπα... :LOL:

περιμένω με αγωνία την γνώμη σου για την nude elliptical.. θέλω μια ανταλλακτική βελόνα για την δική μου Μ97 και να είναι ..Jico
 
  • Haha
Reactions: AUDIOLYTIC
ποιός ο λόγος να έχεις 3 πικάπ (και να κοιτάς για το επόμενο) όταν το ψηφιακό σου είναι ...πιο μουσικό και ...πιο απ'όλα;;
Πιο μουσικό ήταν στα συγκεκριμένα άλμπουμ που σύγκρινα, γενικά όμως μου αρέσει στο σύστημα μου και η ψηφιακή και η αναλογική αναπαραγωγή. Δεν έχω πολλά άλμπουμ και στα δύο format για να κάνω συγκρίσεις και από το CDP μου δεν έχω παράπονο, Esoteric δεν είναι αλλά παίζει εξαιρετικά για το κόστος. Όμως η τεχνολογία έχει προχωρήσει, μπορεί εγώ να μη μπορώ να αποκτήσω ΤΟΠ ψηφιακή πηγή, αυτό δε σημαίνει ότι τα Hi Res files δεν ακούγονται εξαιρετικά.

Το πικάπ και οι δίσκοι είναι διαφορετική υπόθεση...εκτός από ηχητική απόλαυση είναι αναμνήσεις, πάθος, φετίχ και διαρκής ενασχόληση. Από τα τρία πικάπ το ένα είναι προς πώληση, το άλλο του πατέρα μου που έχω πια εγώ και εκτός λειτουργίας οπότε θέλω να μείνω με δύο (προσωρινά) και να φτιάξω το ένα εκ των δύο!

Μια μεταχειρισμενη γεννητρια της M97xE τη βρισκεις γυρω στα 140-160 ευρω.
Η JICO κυκλοφορησε μια βελονα nude elliptical για την M97xE για $115.00 συν ταχυδρομικα και τελωνειο.
Δηλαδη , με 300 ευρω παιρνεις μια γεννητρια και την JICO. Περιμένω τη βελονα σε 1-2 μερες για τη δικη μου.
Μολις τη στρωσω λιγο αν θελετε σας λεω τη γνωμη μου.
Περιμένω μια NOS Μ-95ED, ελπίζω να έρθει γιατί έχει αργήσει. Ποια η γνώμη σας για την 95 σε σχέση με την 97; Την V15 Type III θέλω και κοιτάω ένα χρόνο περίπου αλλά κρίνω τις τιμές υπερβολικές για αυτές που φαίνονται σε καλή κατάσταση.
 
Υποθέτω έχεις δει πόσο κοστίζουν τώρα οι μεταχειρισμένες Shure παγκοσμίως. Για ΝΟS δε συζητάω, τα πάνω μοντέλα όσο ένα πικάπ.


Δυστυχώς ιδιώτης σαν και μένα που οι φίλοι του δεν έχουν το μικρόβιο του HiFi συγκρίνει ότι βρει/έχει σε αφρόντιστο χώρο. Εννοείται από καθαρή περιέργια, όχι για να βγάλω επιστημονική άποψη. Πάντως τα χαρακτηριστικά και οι μετρήσεις δείχνουν την τεχνική ανωτερότητα των High Resolution files έναντι CD - δίσκου και λογικό είναι. Ο βινυλιακός δίσκος γεννήθηκε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, ενός σημαντικού αιώνα που άλλαξε τελείως τον κόσμο. Θα ήταν αδύνατο να μην είχαμε πρόοδο και σε αυτόν τον τομέα.

Άλλο τι ακούει ο καθένας από εμάς (στην ηλικία που είναι και με τις κακουχίες που έχουν περάσει τα αυτιά του) και άλλο τι λένε τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Αν μιλάμε εντελώς θεωρητικά, ένα high resolution file μιας σύγχρονης ψηφιακής ηχογράφησης πιθανότατα να έχει προσεγγίσει πάρα πολύ, μια αντίστοιχη που θα γινόταν με τα πιό σύγχρονα αναλογικά μέσα του σήμερα.
Απο την άλλη, δεν καταλαβαίνω πως ένα ψηφιδωτό - που με τον πολλαπλπό κατακερματισμό των επιμέρους ψηφίδων του για να ξεγελάσει τις αισθήσεις - τείνει να υποκαταστήσει μια εικόνα, είναι τεχνικά ανώτερο απο την εικόνα καθεαυτή!
 
Υποθέτω έχεις δει πόσο κοστίζουν τώρα οι μεταχειρισμένες Shure παγκοσμίως. Για ΝΟS δε συζητάω, τα πάνω μοντέλα όσο ένα πικάπ.


Δυστυχώς ιδιώτης σαν και μένα που οι φίλοι του δεν έχουν το μικρόβιο του HiFi συγκρίνει ότι βρει/έχει σε αφρόντιστο χώρο. Εννοείται από καθαρή περιέργια, όχι για να βγάλω επιστημονική άποψη. Πάντως τα χαρακτηριστικά και οι μετρήσεις δείχνουν την τεχνική ανωτερότητα των High Resolution files έναντι CD - δίσκου και λογικό είναι. Ο βινυλιακός δίσκος γεννήθηκε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, ενός σημαντικού αιώνα που άλλαξε τελείως τον κόσμο. Θα ήταν αδύνατο να μην είχαμε πρόοδο και σε αυτόν τον τομέα.

Άλλο τι ακούει ο καθένας από εμάς (στην ηλικία που είναι και με τις κακουχίες που έχουν περάσει τα αυτιά του) και άλλο τι λένε τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Για να μην παρεξηγηθώ 4 χρονια υπήρξα επαγγελματίας στο συγκεκριμένο χώρο και αποκτησα πολλες εμπειριες και φίλους στο χωρο.
Απλα το νέο κύμα της ψηφιακής τεχνολογιας εχει απολυτη σχέση με την εργασία μου πληροφορική, hardware, οπτικά δικτυα και δομημένη καλωδίωση και συχνά παλιοι γνωστοι και φίλοι του χώρου ζητουν τη βοηθεια μου.
Αλλο που δεν θέλω κι εγω να παω να βοηθησω στο στησιμο ενος νεου χωρου ακροασης.
Αν αγνοησουμε τα δυσκολα αρχικά σταδια γυψοσανίδες ηχομονώσεις κανάλια κτλ ποιος δεν θέλει να ζει τη στιγμή που σχιζονται οι κούτες με τα μηχανήματα, τοποθετουνται στα ρακ και ανάβουν για πρωτη φορά.
Επισης να τονίσω μια εντελώς εμπειρική αποψη με βαση την ηλικια και τα αυτια. Ειναι δεδομένο οτι χάνουμε μερος της ακοής μας με τα χρόνια, απο το σύνολο των ακροατών που εχω γνωρίσει εως σήμερα πιστέυω οτι η εμπειρία με κάποιο τρόπο αντικαθιστα την γυρανση του τυμπάνου.
Ημουν παρων οταν 78 χρονος ακροατής πετυχε 12 στα 12 σε blind test οταν ο καλύτερος πετυχε 7-12 απο τους εννεα που ημασταν εκει.
Εγω πρεπει να ημουν 29-30 χρονων και πετυχα 5-12.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66
πιστέυω οτι η εμπειρία με κάποιο τρόπο αντικαθιστα την γυρανση του τυμπάνου.
Ημουν παρων οταν 78 χρονος ακροατής πετυχε 12 στα 12 σε blind test οταν ο καλύτερος πετυχε 7-12 απο τους εννεα που ημασταν εκει.
Εγω πρεπει να ημουν 29-30 χρονων και πετυχα 5-12.
Μηπως αυτο σημαινει οτι τελικα δεν ειναι ολα στη μουσικη η στα μηχανηματα αναπαραγωγης της .............. αριθμοι ?
 
  • Like
Reactions: vlad66
Μηπως αυτο σημαινει οτι τελικα δεν ειναι ολα στη μουσικη η στα μηχανηματα αναπαραγωγης της .............. αριθμοι ?
Άλλο το συναίσθημα και άλλο οι μετρήσεις. Αν θέλω να βρω τι κάνει σε μένα (πέρα από τις όποιες γνώσεις έχω) θα χρησιμοποιήσω το ένστικτο μου, τα αυτιά και τα μάτια μου. Αν συζητάω για το καλύτερο θα εμπιστευτώ τις μετρήσεις και την επιστήμη, οι αριθμοί λένε την ωμή αλήθεια και δεν έχουν συναίσθημα. Επίσης όταν συζητάμε για το καλύτερο πρέπει να συζητάμε για το τεχνικά καλύτερο, όχι για το ηχητικό μέρος μιας και αυτό είναι υποκειμενικό.

Δε πρόκεται να γίνω ο υπερασπιστής του ψηφιακού...γελάω και μόνο που το σκέφτομαι. Έχω το CDP μου 20 χρόνια, δεν έχω αγοράσει ποτέ DAC και έναν μικρό εξωτερικό δίσκο που κάποτε άρχισα να κατεβάζω ψηφιακά αρχεία δεν τον γέμισα ποτέ μιας και σταμάτησα. Δε μπορώ όμως να κλείσω τ' αυτιά όταν ακούω συστήματα μόνο με ψηφιακή πηγή που όχι μόνο δε μου λείπει τίποτα αλλά τα αγόραζα όπως είναι. Τι κι αν αυτά τα συστήματα κοστίζουν 100 και 200 χιλιάδες; Έχω συμφιλιωθεί με την ιδέα του φθηνού συστήματος και χαίρομαι να ακούω συστήματα ανεξαρτήτου κόστους ή format. Η μουσική είναι πάνω απ' οποιoδήποτε format.
 
  • Like
Reactions: mparaxir
Περιμένω μια NOS Μ-95ED, ελπίζω να έρθει γιατί έχει αργήσει. Ποια η γνώμη σας για την 95 σε σχέση με την 97; Την V15 Type III θέλω και κοιτάω ένα χρόνο περίπου αλλά κρίνω τις τιμές υπερβολικές για αυτές που φαίνονται σε καλή κατάσταση.
Πολυ καλη η Μ95ΕD , με nude ελλειπτικη ακιδα . Η τελευταια που ακουσα ηταν η Μ95ΗΕ (hyperelliptical) που ειχα πριν χρονια.Τοτε μου φαnηκε λιγο ενοχλητικη στις μεσαιες/ψηλες , αλλα δεν θυμαμαι τι συστημα ειχα τοτε. Ητανε (η ED) ενα σκαλι κατω απο την V15 III και η αντικαταστατρια της Μ91ED . Η Μ97ΧΕ ακολουθησε αργοτερα .
Μια Μ97ΗΕ era IV που εχω τωρα, ειναι εξαιρετικη. Αυτη εχει τη γεννητρια της V15 Type IV με ακιδα hyperelliptical.
 
  • Like
Reactions: mparaxir
Πολυ καλη η Μ95ΕD , με nude ελλειπτικη ακιδα . Η τελευταια που ακουσα ηταν η Μ95ΗΕ (hyperelliptical) που ειχα πριν χρονια.Τοτε μου φαnηκε λιγο ενοχλητικη στις μεσαιες/ψηλες , αλλα δεν θυμαμαι τι συστημα ειχα τοτε. Ητανε (η ED) ενα σκαλι κατω απο την V15 III και η αντικαταστατρια της Μ91ED . Η Μ97ΧΕ ακολουθησε αργοτερα .
Μια Μ97ΗΕ era IV που εχω τωρα, ειναι εξαιρετικη. Αυτη εχει τη γεννητρια της V15 Type IV με ακιδα hyperelliptical.
Υποθέτω ότι οι γεννήτριες (Μ95ΕD και Μ95ΗΕ) είναι ίδιες και εναλλάσεις βελόνες.
Για την Μ97ΗΕ era IV δε γνώριζα ότι είναι ίδια γεννήτρια με την V15 Type IV.

V15 Type IΙΙ και V15 Type IV σαν γεννήτριες έχουν διαφορές; Μπορείς να βάλεις βελόνα από την μία στην άλλη ή κάθε γεννήτρια παίρνει τις δικιές της βελόνες;
 
Άλλο το συναίσθημα και άλλο οι μετρήσεις. Αν θέλω να βρω τι κάνει σε μένα (πέρα από τις όποιες γνώσεις έχω) θα χρησιμοποιήσω το ένστικτο μου, τα αυτιά και τα μάτια μου. Αν συζητάω για το καλύτερο θα εμπιστευτώ τις μετρήσεις και την επιστήμη, οι αριθμοί λένε την ωμή αλήθεια και δεν έχουν συναίσθημα. Επίσης όταν συζητάμε για το καλύτερο πρέπει να συζητάμε για το τεχνικά καλύτερο, όχι για το ηχητικό μέρος μιας και αυτό είναι υποκειμενικό.

Δε πρόκεται να γίνω ο υπερασπιστής του ψηφιακού...γελάω και μόνο που το σκέφτομαι. Έχω το CDP μου 20 χρόνια, δεν έχω αγοράσει ποτέ DAC και έναν μικρό εξωτερικό δίσκο που κάποτε άρχισα να κατεβάζω ψηφιακά αρχεία δεν τον γέμισα ποτέ μιας και σταμάτησα. Δε μπορώ όμως να κλείσω τ' αυτιά όταν ακούω συστήματα μόνο με ψηφιακή πηγή που όχι μόνο δε μου λείπει τίποτα αλλά τα αγόραζα όπως είναι. Τι κι αν αυτά τα συστήματα κοστίζουν 100 και 200 χιλιάδες; Έχω συμφιλιωθεί με την ιδέα του φθηνού συστήματος και χαίρομαι να ακούω συστήματα ανεξαρτήτου κόστους ή format. Η μουσική είναι πάνω απ' οποιoδήποτε format.
To θεμα των μετρησεων ειναι μια πολυ πονεμενη ιστορία.
Μιας και οι μαθηματικές εξισωσεις ειναι δυσνοητες να σας περιγραψω ενα -- κολπο απο την καθημερινότητα στη δουλεια μου-- απολυτα κατανοητο απο ολους ονομαζεται
Το μαγείρεμα των μετρήσεων. Η συνθεση του ενεργου συστατικού στο σκευασμα του ανταγωνιστή ειναι 12% στο κουτάκι οπως και στο δικό μας φυσικά δεν αναγραφεται η θερμοκρασία που διεξαγεται η μέτρηση. Ανεβαζουν ή κατεβάζουν λοιπον τη θερμοκρασία μέχρι να πετυχουν το 13% πχ τις εκατο και τι επιτυχία γιναμε καλυτεροι απο τον ανταγωνισμό.
 
  • Like
Reactions: vlad66